Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (43 minutter siden):

Desverre føler jeg det slik.

Så gratulerer til @gansketeit som har klart og mobbe meg ut av tråden. Håper du er stolt av deg selv

Ja ikke sant. Det klarte du helt fint selv. Det er du som lyver i tråden. Men du syns vel det er godt å legge skylden på noen. Rapporterer.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (1 time siden):

Kjenner att nå har trollene vunnet.. admin @Måne Rampelyset @Sol Rampelyset lar de holde på så jeg logger meg ut og vekk for en god periode. 

Ha en fin dag

Ja admin. Se gjerne på tråden. Og se hvem som kommer med brukerdebatt hver gang noen motsier skittpreiket.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (På 30.1.2025 den 12.21):

Husker faktisk hun sa noe om det der da hun snakket om det høye lånet de har tatt. At når bankdamen hadde spurt om hva de skulle gjøre om hun evt ble syk igjen. Så hadde Sara svart at da tjente hun jo enda mer, for da fikk hun enda mer views pga folk var nyskjerrig eller noe i den duren. 
Overbeviste nå banken tydeligvis. 

Dette forstår jeg ikke SE og V tørr. En ting er om hun blir syk, noen må jo betjene profilene hennes da og. Blir ikke penger uten innlegg liksom. Og det å legge det på pårørende å legge ut poster mens hun er syk er jo helt tullete. Noe annet er å ha så høy belåningsgrad på et hus ingen av dem har råd til å sitte igjen med alene om det skulle skjedd noe skikkelig ille med en av dem. V har sagt han tjente bedre på kiwi enn for careless, men tviler på at han har formue nok til å bo i deg huset uten snap-inntekten til SE

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (21 minutter siden):

Selvsagt bedriver du Brukerdebatt nå, ærlig talt! SE er en bedrift og de må tåle alle slags tilbakemeldinger, du derimot går på en bruker gang på gang og det kalles både mobbing og Brukerdebatt 

Om du leser reglene, så er det lov å diskutere hva som skrives. Jeg har ikke diskutert personen bak innlegget. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (13 minutter siden):

Dette forstår jeg ikke SE og V tørr. En ting er om hun blir syk, noen må jo betjene profilene hennes da og. Blir ikke penger uten innlegg liksom. Og det å legge det på pårørende å legge ut poster mens hun er syk er jo helt tullete. Noe annet er å ha så høy belåningsgrad på et hus ingen av dem har råd til å sitte igjen med alene om det skulle skjedd noe skikkelig ille med en av dem. V har sagt han tjente bedre på kiwi enn for careless, men tviler på at han har formue nok til å bo i deg huset uten snap-inntekten til SE

Noen som vet hvor høyt lånet er? De bør jo ha sikret seg at lånet kan betjenes om en av de faller veldig i inntekt. Men får jo håpe de vet såpass. Hun kan jo brått få tilbakefall av ME feks. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (12 minutter siden):

Noen som vet hvor høyt lånet er? De bør jo ha sikret seg at lånet kan betjenes om en av de faller veldig i inntekt. Men får jo håpe de vet såpass. Hun kan jo brått få tilbakefall av ME feks. 

For litt siden la SET ut følgende snap om huslån. Hvis et lån på 12 millioner skal betjenes av en person aleine, må inntekta være skyhøy! Driftsutgiftene i et hus på 500 kvm blir jo også atskillig høyere enn i et mindre hus. Om ramma de har satt på 25 millioner også inkluderer alt utearbeid, inkludert svømmebasseng, vet jeg ikke. Uansett blir ofte sluttbeløpet høyere når man bygger hus enn stipulert på forhånd. 

IMG_8961.jpeg

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LivEinar skrev (6 minutter siden):

For litt siden la SET ut følgende snap om huslån. Hvis et lån på 12 millioner skal betjenes av en person aleine, må inntekta være skyhøy! Driftsutgiftene i et hus på 500 kvm blir jo også atskillig høyere enn i et mindre hus. Om ramma de har satt på 25 millioner også inkluderer alt utearbeid, inkludert svømmebasseng, vet jeg ikke. Uansett blir ofte sluttbeløpet høyere når man bygger hus enn stipulert på forhånd. 

IMG_8961.jpeg

Er det da ett lån som inkl utleieleiligheten jeg har skjønt hun har utenom? De har ikke solgt huset de bor i nå ennå? Da må de evt sitte med dobbelt lån en periode om de ikke får solgt med en gang. Glad jeg slipper å sitte med så høye lån, hadde blitt helt svett. Liker ikke lån. Har drøyt 2 mill totalt selv blir svett av bare det jeg, selvom vi har null problem med å betjene😂 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 time siden):

Å skrive ugyldige anmeldelser, hva har det med trolling og mobbing å gjøre? 

Å skrive en ugyldig anmeldelse er jo så og si definisjon på trolling, det går ut over et firma.

Det har iallefall med Careless å gjøre. Det er ikke riktig fremstilling av et produkt.

Det er definisjon på troll. Og når vi legger på å skrive mail til Reme, Vixen og Discovery, så blir det litt mye. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (30 minutter siden):

IMG_8961.jpeg

Absolutt og om man ikke har avtalt fastpris så kan man gå på en smell. Materialprisene gikk jo veldig opp her for noen få år siden og kjenner flere som fikk problemer med finansiering når de ikke hadde kalkulert inn det. Tror byggherrer i dag vegrer seg for å gå inn på fastpris for mange av de tapte penger i den perioden 3-4 år siden. Bygging av hytter og hus ble myyye dyrere fra en måned til en annen både for håndtverker og huseier. Blir sikkert fint da -det tviler jeg ikke på 

Endret av GulleGull
La til forklarende tekst
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (6 timer siden):

Her i forumet. Første kommentar ble lagt inn i mai 2023. Bh ble kjøpt av venninne i April 2024. 

IMG_2053.jpeg

IMG_2057.jpeg

So what?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig tydelig å se at «mean girl» adferden til SE og hennes nærmeste «venner» og familie virker og får utslag i denne tråden.

Og så er det jo ironisk å se at enkelte forsvarer SE med å kalle andre løgnere. Kanskje en først skal feie for «egen dør» (dvs SE sin).

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacadamiaNut skrev (1 minutt siden):

So what?

Når man ikke har annet så bruker man det for det det er verdt. En kommentar fra 2 år tilbake som også er beklaget for 2 år siden. Da har man ikke mye å fare med… 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (1 minutt siden):

Når man ikke har annet så bruker man det for det det er verdt. En kommentar fra 2 år tilbake som også er beklaget for 2 år siden. Da har man ikke mye å fare med… 

Det som jeg biter meg merke i er at det ved flere anledninger blir kritisert og latterliggjort at enkelte brukere her inne er så opphengt i SE (i hennes tråd….). Men så klarer en av disse samtidig å huske detaljer om en bruker her inne fem år tilbake i tid…

Lurer på hvem som er mest opphengt av hvem jeg…

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

Det er veldig tydelig å se at «mean girl» adferden til SE og hennes nærmeste «venner» og familie virker og får utslag i denne tråden.

Og så er det jo ironisk å se at enkelte forsvarer SE med å kalle andre løgnere. Kanskje en først skal feie for «egen dør» (dvs SE sin).

Dermed så er dette brukerdebatt, spekulasjon om hvem som er bak brukernavnet. Men tror du bommer grovt, som du ofte gjør.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (Akkurat nå):

Dermed så er dette brukerdebatt, spekulasjon om hvem som er bak brukernavnet. Men tror du bommer grovt, som du ofte gjør.

«Som du ofte gjør».

Morsomt 😂

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

«Som du ofte gjør».

Morsomt 😂

Tipper Set er i denne tråden, oser desperasjon 🤭

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snublefot62 skrev (5 minutter siden):

Nyttig å lese om de tre aktuelle begrepene brukerdebatt, brukerangrep og brukerforfølgelse  

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1581961-regelpresisering/

F91FAAAB-F507-4A74-8FEA-4B13FC641796.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (7 minutter siden):

Det er høyst reelt det hun skrev for to år siden i denne sammenhengen når hun påstår at ingen driver med falske anmeldelser. Dette er jo et kroneksempel på det.

Vil si man har mye å fare med når man kan avsløre det så åpenlyst.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gansketeit skrev (Akkurat nå):

Det er høyst reelt det hun skrev for to år siden i denne sammenhengen når hun påstår at ingen driver med falske anmeldelser. Dette er jo et kroneksempel på det.

Vil si man har mye å fare med når man kan avsløre det så åpenlyst.

Men at man har beklaget det betyr ikke noe?  Jeg tenker at nå er det tatt opp og frem så mange ganger nå at man kan la det ligge. Har ingen verdi lenger for noen ting. Hadde en verdi for 2 år siden i 5 minutter før det ble borte. Det er slettet og hun har beklaget. Hun har også tatt en pause fra tråden. Det burde kanskje være «straff» nok for de som ikke glemmer. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (14 minutter siden):

Mye av det som står her inne går på repeat, og hakk I plata.  Så det er jo ikke noe nytt. Så da er det sjelden noe nytt her i tråden. Samma dritt som for noen år siden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...