Snublefot62 Skrevet 2 timer siden #40961 Del Skrevet 2 timer siden elskersommer skrev (5 minutter siden): Kan de som kjøper fysisk i butikk legge igjen kommentar på hjemmesiden til careless? Oppgir man telefonnummer eller email adresse når en handler i butikken? Jeg vet ikke sikkert. Det var noen her tidligere som påsto at de hadde handlet i butikken og fått spørsmål om å gi en vurdering på produktet de hadde kjøpt etterpå. Dette var etter de gikk over til nytt system. Og jeg har ikke noe som tilsier at det ikke stemmer. Men imponerende at de klarer å koble de to systemene sammen men ikke gavekort/tilgodelapp. Om noe viser det at det er viljen det går på og ikke teknisk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 1 time siden #40962 Del Skrevet 1 time siden Snublefot62 skrev (56 minutter siden): Nå har du selektiv hukommelse. Er det med vilje? Ingen har påstått at Trustpilot er 100% troverdig. Eller at Trustpilot ikke er til å stole på fordi Sara Emilie får vurderinger der slettet. Det som har vært argumentert frem er at Trustpilot er i det minste en upartisk side med vurderinger, kontra Careless egen nettbutikk sitt system for tilbakemeldinger. I careless sin butikk kan de slette tilbakemeldinger etter eget ønske. Det kan man ikke på Trustpilot. Det betyr IKKE at man skal tro på alle innlegg som ligger der. I tillegg er det verdt å påpeke at Careless har gått over til et annet system for tilbakemeldinger. Nå bruker de noe som heter LipScore. I dette systemet har de valgt å kun gi kunder mulighet for å vurdere produktet de har fått. De gir altså ikke mulighet for å vurdere salgsprosessen eller Careless som selger lenger. Kun utelukkende produkter. Og som en apropo nr to. Det er kun opprinnelig kjøper som kan vurdere produktet. De som går sammen med noen for å handle får ikke muligheten til å vurdere produktet, eller de som kjøper brukt. To grupper som er ganske store i Careless miljøet. Ikke akkurat særlig nøytralt altså. Har ikke selektiv hukommelse. På Trustpilot kan hvem som helst skrive tilbakemelding. Det ble påstått her i tråden at Sara selv hadde slettet! Her letes det alltid etter negative ting. Stadig legges det fram bilder fra trustpilot med negativ tilbakemelding, man tar aldri og legger ut positive tilbakemeldinger. Hvor mange tilbakemeldinger er det på Careless sammenlignet med antall kjøp salg totalt mon tro? Det Sam ser man jo på Cubus. Flertallet skriver ikke tilbakemelding. Samme med KG, en liten brøkdel bryr seg om deres mening som dere vil ha fram til folket som flere prøver og predikere. De som skriker høyest er de som klager og er ikke fornøyde. Jeg kjøper mye klær, har aldri lagt igjen tilbakemelding på Trustpilot, enten jeg har vært fornøyd eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 1 time siden #40963 Del Skrevet 1 time siden Angel75 skrev (2 minutter siden): Har ikke selektiv hukommelse. På Trustpilot kan hvem som helst skrive tilbakemelding. Det ble påstått her i tråden at Sara selv hadde slettet! Her letes det alltid etter negative ting. Stadig legges det fram bilder fra trustpilot med negativ tilbakemelding, man tar aldri og legger ut positive tilbakemeldinger. Hvor mange tilbakemeldinger er det på Careless sammenlignet med antall kjøp salg totalt mon tro? Det Sam ser man jo på Cubus. Flertallet skriver ikke tilbakemelding. Samme med KG, en liten brøkdel bryr seg om deres mening som dere vil ha fram til folket som flere prøver og predikere. De som skriker høyest er de som klager og er ikke fornøyde. Jeg kjøper mye klær, har aldri lagt igjen tilbakemelding på Trustpilot, enten jeg har vært fornøyd eller ikke. Det ble aldri påstått at Sara Emilie selv slettet innlegg. Men at SE/Careless fikk enkelte tilbakemeldinger fjernet. Det er en stor forskjell der. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 1 time siden #40964 Del Skrevet 1 time siden Er dette treningstøyet prøvd ut av folk som virkelig trener? Eller er de prøvd ut av hjemmesittere . Til den prisen kan du forlange bra kvalitet . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 1 time siden #40965 Del Skrevet 1 time siden (endret) Milla1717 skrev (3 minutter siden): Er dette treningstøyet prøvd ut av folk som virkelig trener? Eller er de prøvd ut av hjemmesittere . Til den prisen kan du forlange bra kvalitet . Vel, fikk jo se mora teste det... og så skal jo den lettlurte fansen hennes teste det - i følge SE. Endret 1 time siden av Bibbi_ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 1 time siden #40966 Del Skrevet 1 time siden Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Vel, fikk jo se mora teste det... og så skal jo den lettlurte fansen hennes teste det - i følge SE. Følger hun ikke. Men treningstøy må jo prøves ut . Venninna Therese kom jo også ut med noe treningstøy . Tror de kunne holdt seg til kjoler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 1 time siden #40967 Del Skrevet 1 time siden Mistenker at Sara har vært innom her og lest igjen idag. Eller har dere sett noen FB artikler om Vixen med hissig kommentarfelt? Det er ikke veldedighet som er drivkraften bak Careless. Det er penger. Det er måten dette drives på som provoserer meg. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 28 minutter siden #40968 Del Skrevet 28 minutter siden Bibbi_ skrev (1 time siden): Vel, fikk jo se mora teste det... og så skal jo den lettlurte fansen hennes teste det - i følge SE. Så det er betalende kunder som skal teste det skikkelig ut?? Er egentlig ikke ett ferdig produkt mao? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19 minutter siden #40969 Del Skrevet 19 minutter siden GulleGull skrev (2 minutter siden): Så det er betalende kunder som skal teste det skikkelig ut?? Er egentlig ikke ett ferdig produkt mao? Er noe av det hun lanserer tester? Alt virker jo å designes ut fra kroppen til SE. Og størrelsestabellen lages rett før basert på hva modellene oppgir at de normalt bruker. Det er ikke akkurat folk som trener regelmessig som har vært med på «utviklingen» her.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12 minutter siden #40970 Del Skrevet 12 minutter siden Outandabout skrev (1 time siden): Mistenker at Sara har vært innom her og lest igjen idag. Eller har dere sett noen FB artikler om Vixen med hissig kommentarfelt? Det er ikke veldedighet som er drivkraften bak Careless. Det er penger. Det er måten dette drives på som provoserer meg. Jeg har sett flere artikler på Facebook etter i helgen men kan ikke se att det har vært noen hissige diskusjoner.. damer hyller henne og mannfolk er lei av og se henne i nettaviser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå