Alex_rude Skrevet 14. juni 2022 #4061 Del Skrevet 14. juni 2022 LinnCecilie85 skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke noe imot SE, jeg syntes hun er skikkelig heldig som har ett så flott hus. Men, det handler veldig mye og ofte om å kjøpe ting, kjøpe ditten og datten, enten det er en ferie, nye klær,møbler til inne, møbler ute, dekor ,spa behandlinger,ferier osv. Blir så mye fokus på ting som koster penger. Det syntes jeg er litt synd. Det er nettopp det! Det eneste influensere er god på er jo nettopp å få folk til å bruke penger! Kanskje penger de ikke har! Fantastisk samfunnsnyttig der altså 🙄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 14. juni 2022 #4062 Del Skrevet 14. juni 2022 Noen som har fakta om hvor Careless er produsert? Hvordan er arbeidsforholdene for de som syr? Transporten til Norge? Fant ikke noe på hjemmesiden, litt «careless» informasjon på den siden… Noen som har fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 14. juni 2022 #4063 Del Skrevet 14. juni 2022 Suluso skrev (5 minutter siden): Noen som har fakta om hvor Careless er produsert? Hvordan er arbeidsforholdene for de som syr? Transporten til Norge? Fant ikke noe på hjemmesiden, litt «careless» informasjon på den siden… Noen som har fakta? Hva med å spørre SE selv? Bedre om hun gir deg fakta som faktisk sitter den, enn masse synsing herfra👀 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kariny Skrevet 14. juni 2022 #4064 Del Skrevet 14. juni 2022 LinnCecilie85 skrev (17 minutter siden): Jeg har ikke noe imot SE, jeg syntes hun er skikkelig heldig som har ett så flott hus. Men, det handler veldig mye og ofte om å kjøpe ting, kjøpe ditten og datten, enten det er en ferie, nye klær,møbler til inne, møbler ute, dekor ,spa behandlinger,ferier osv. Blir så mye fokus på ting som koster penger. Det syntes jeg er litt synd. But it’s her life 🤷🏻♀️ And people wants to see it. It will always have someone that has more money than you and will always be someone that has less money. The point is people compare themselves too much with others and this is not her problem 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 14. juni 2022 #4065 Del Skrevet 14. juni 2022 (endret) Birdo skrev (4 minutter siden): Hva med å spørre SE selv? Bedre om hun gir deg fakta som faktisk sitter den, enn masse synsing herfra👀 Hvor er kontaktinfo da? På fb skriver folk at de ikke får svar. SE kan vel svare meg her inne da, hva er galt med det? Regner med hun har rent mel i posen. Og; jeg spør etter fakta, ikke synsing. Kanskje noen er bedre på Google enn meg. Endret 14. juni 2022 av Suluso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kariny Skrevet 14. juni 2022 #4066 Del Skrevet 14. juni 2022 Suluso skrev (Akkurat nå): Hvor er kontaktinfo da? På fb skriver folk at de ikke får svar. SE kan vel svare meg her inne da, hva er galt med det? Regner med hun har rent mel i posen. Ask her on her Instagram or Snapchat. She takes some time but she answers. Always answered me 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 14. juni 2022 #4067 Del Skrevet 14. juni 2022 (endret) Kariny skrev (1 minutt siden): Ask her on her Instagram or Snapchat. She takes some time but she answers. Always answered me Aldri svart meg. Endret 14. juni 2022 av Suluso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnCecilie85 Skrevet 14. juni 2022 #4068 Del Skrevet 14. juni 2022 Kariny skrev (2 minutter siden): But it’s her life 🤷🏻♀️ And people wants to see it. It will always have someone that has more money than you and will always be someone that has less money. The point is people compare themselves too much with others and this is not her problem Jeg sammenligner ikke meg selv med henne, jeg har alt jeg trenger i livet. Mitt poeng var at det blir litt mye for min del av reklame og pengebruk, men jeg har ikke noe imot SE som person av den grunn. Jeg syntes bare det var mer interessant før når det handlet litt mer om hverdag som vi alle kan kjenne oss igjen i, enn det store forbruket av penger. I det siste har jeg ikke sett en eneste dag i SE sitt liv som ikke handlet om å kjøpe noe nytt. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leli7 Skrevet 14. juni 2022 #4069 Del Skrevet 14. juni 2022 Suluso skrev (7 minutter siden): Hvor er kontaktinfo da? På fb skriver folk at de ikke får svar. SE kan vel svare meg her inne da, hva er galt med det? Regner med hun har rent mel i posen. Og; jeg spør etter fakta, ikke synsing. Kanskje noen er bedre på Google enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 14. juni 2022 #4070 Del Skrevet 14. juni 2022 Tråden er stengt for moderering. Måne, admin. 6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 15. juni 2022 #4071 Del Skrevet 15. juni 2022 Tråden er ryddet for persondebatt, brukerdebatt, avsporing og svar til dette. Måne, admin. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 15. juni 2022 #4072 Del Skrevet 15. juni 2022 Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 15. juni 2022 #4073 Del Skrevet 15. juni 2022 Denna influenseren her er så perfekt, gjør alt rett, reflekterer, sier de rette tingene til rett tid, er så fornuftig og voksen. Elsker å fronte det 'normale" og naturlige, selv om hun ikke er helt der selv, med sminke, vipper, silikon, extentions og sikkert enda mer..Nok en influenser som møter seg selv i døra. Har til og med en mr.secret i livet sitt. Det hadde jeg å når jeg gikk på barneskolen. Ikke det at det er så viktig å vite hvem han er, men blir litt dumt. Man trenger ikke eksponere folk selv om man ikke holder de hemmelig. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 15. juni 2022 #4074 Del Skrevet 15. juni 2022 Nillani skrev (46 minutter siden): Denna influenseren her er så perfekt, gjør alt rett, reflekterer, sier de rette tingene til rett tid, er så fornuftig og voksen. Elsker å fronte det 'normale" og naturlige, selv om hun ikke er helt der selv, med sminke, vipper, silikon, extentions og sikkert enda mer..Nok en influenser som møter seg selv i døra. Har til og med en mr.secret i livet sitt. Det hadde jeg å når jeg gikk på barneskolen. Ikke det at det er så viktig å vite hvem han er, men blir litt dumt. Man trenger ikke eksponere folk selv om man ikke holder de hemmelig. Hun har tydelig sagt at hun angrer på silikonen, og advarer jenter å gjøre det. Bare det i seg selv sier mye om at hun er en jordnær og flott influenser ❤️ At hun bruker sminke og vipper er det mange som gjør. Det er ikke bare influensere. De fleste jeg kjenner sminker seg, og noen har vipper også. Noen jeg kjenner har også extension i håret fordi de har så tynt hår at håret blir pistrete og tynt når de får lengre hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. juni 2022 #4075 Del Skrevet 15. juni 2022 Nillani skrev (2 timer siden): Denna influenseren her er så perfekt, gjør alt rett, reflekterer, sier de rette tingene til rett tid, er så fornuftig og voksen. Elsker å fronte det 'normale" og naturlige, selv om hun ikke er helt der selv, med sminke, vipper, silikon, extentions og sikkert enda mer..Nok en influenser som møter seg selv i døra. Har til og med en mr.secret i livet sitt. Det hadde jeg å når jeg gikk på barneskolen. Ikke det at det er så viktig å vite hvem han er, men blir litt dumt. Man trenger ikke eksponere folk selv om man ikke holder de hemmelig. Skjønner ikke hvorfor du skriver sånn. Mye av det som ble skrevet i går var over streken. La oss diskutere andre ting enn Mr,secret, farge på veggene og at hun sminker seg.. de fleste damer gjør det 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 15. juni 2022 #4076 Del Skrevet 15. juni 2022 Jeg synes det er veldig spesielt å si at hun måtte skrive Mr secret, sp ingen skulle tro at hun var alene på tur med latteremoji bak. Hva hadde vært så galt med å være alene på tur da, mange som er det men med sånne innlegg så synes nok flere det vil være flaut å si 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 15. juni 2022 #4077 Del Skrevet 15. juni 2022 (endret) Orly skrev (24 minutter siden): Jeg synes det er veldig spesielt å si at hun måtte skrive Mr secret, sp ingen skulle tro at hun var alene på tur med latteremoji bak. Hva hadde vært så galt med å være alene på tur da, mange som er det men med sånne innlegg så synes nok flere det vil være flaut å si Endret 15. juni 2022 av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sizzling babe Skrevet 16. juni 2022 #4078 Del Skrevet 16. juni 2022 Det huset er bare helt WOW! Håper hun tar oss med på oppussing om hun velger å endre noe i huset, er så gøy å følge med når man selv er inn i oppussingsbobla.🛠️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 16. juni 2022 #4079 Del Skrevet 16. juni 2022 Sizzling babe skrev (24 minutter siden): Det huset er bare helt WOW! Håper hun tar oss med på oppussing om hun velger å endre noe i huset, er så gøy å følge med når man selv er inn i oppussingsbobla.🛠️ Man er definitivt forskjellig , vi pusser også opp men deg er ikke der jeg henter inspirasjon hvertfall 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sizzling babe Skrevet 16. juni 2022 #4080 Del Skrevet 16. juni 2022 Orly skrev (22 minutter siden): Man er definitivt forskjellig , vi pusser også opp men deg er ikke der jeg henter inspirasjon hvertfall Lykke til med oppussinga, blir sikkert fint hos deg også💕 Tenk om hun går for litt andre farger? Og hun virker veldig handy, hvor kult hadde det ikke vært om hun prøvde å lage møbler selv? Blir spennende å se. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå