Era Vulgaris Skrevet i går, 16:41 #40061 Del Skrevet i går, 16:41 Frk nysgjerrig skrev (49 minutter siden): Var dette noe hun faktisk gjorde , eller var det bare en «overskrift» ?? Hvis det faktisk er sant er det jo forferdelig trasig for barna😞 Uansett så er dette helt latterlig tragisk av henne å legge ut Trasig? Det er jo helt hårreisende å gjøre dette mot et lite barn, og attpå til dele det med hundretusenvis av mennesker. Hun er virkelig ekstremt enkelt skrudd sammen. 9 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23 timer siden #40062 Del Skrevet 23 timer siden (endret) Frk nysgjerrig skrev (1 time siden): Var dette noe hun faktisk gjorde , eller var det bare en «overskrift» ?? Hvis det faktisk er sant er det jo forferdelig trasig for barna😞 Uansett så er dette helt latterlig tragisk av henne å legge ut Om du mente den lappen så lå den der hvor rampenissen var faktisk.. synes det var helt på jordet. Ett barn er da våken om natta for moro skyld... Tenk og straffe sine barn på den måten Bilder fra SE sin Snapchat Endret 23 timer siden av elskersommer 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 23 timer siden #40063 Del Skrevet 23 timer siden Era Vulgaris skrev (1 time siden): Trasig? Det er jo helt hårreisende å gjøre dette mot et lite barn, og attpå til dele det med hundretusenvis av mennesker. Hun er virkelig ekstremt enkelt skrudd sammen. Enig. Å straffe et barn som ikke får sove med å fjerne rampenissen er så tragisk at det er ikke til å tro. Man strafffer ikke barn som ikke får sove. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 23 timer siden #40064 Del Skrevet 23 timer siden Era Vulgaris skrev (1 time siden): Trasig? Det er jo helt hårreisende å gjøre dette mot et lite barn, og attpå til dele det med hundretusenvis av mennesker. Hun er virkelig ekstremt enkelt skrudd sammen. Man gjør bare ikke sant om man er en oppegående mor. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wodiz Skrevet 22 timer siden #40065 Del Skrevet 22 timer siden elskersommer skrev (35 minutter siden): Om du mente den lappen så lå den der hvor rampenissen var faktisk.. synes det var helt på jordet. Ett barn er da våken om natta for moro skyld... Tenk og straffe sine barn på den måten Bilder fra SE sin Snapchat Dette er så utrolig trist! Barn rår ikke over søvnen sin, og da gitr hun straff for det - i en førjulstid som skal være hyggelig og lysbetont? Gir ikke mening, og det er dårlig stil 😭 det er jo ingen som straffer henne de dagene hun sover dårlig/ikke sover? Hvorfor straffe barna? Får vondt på barnas vegne. 11 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk nysgjerrig Skrevet 21 timer siden #40066 Del Skrevet 21 timer siden Era Vulgaris skrev (2 timer siden): Trasig? Det er jo helt hårreisende å gjøre dette mot et lite barn, og attpå til dele det med hundretusenvis av mennesker. Hun er virkelig ekstremt enkelt skrudd sammen. Ja ,eg mein at det e trasig (helt forferdelig) å gjøre dette 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk nysgjerrig Skrevet 21 timer siden #40067 Del Skrevet 21 timer siden Era Vulgaris skrev (2 timer siden): Trasig? Det er jo helt hårreisende å gjøre dette mot et lite barn, og attpå til dele det med hundretusenvis av mennesker. Hun er virkelig ekstremt enkelt skrudd sammen. Ja ,eg mein at det e trasig (helt forferdelig) å gjøre dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk nysgjerrig Skrevet 21 timer siden #40068 Del Skrevet 21 timer siden Trasig e et ganske negativt utrykk her jeg bor . Det er trasig at hun utleverer barnebarn sine sllk .. (Det er synd (trasig ) Skjønner dere nå ? 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 20 timer siden #40069 Del Skrevet 20 timer siden elskersommer skrev (2 timer siden): Om du mente den lappen så lå den der hvor rampenissen var faktisk.. synes det var helt på jordet. Ett barn er da våken om natta for moro skyld... Tenk og straffe sine barn på den måten Bilder fra SE sin Snapchat Seriøst? Hun tuller ikke? Straffer hun et barn som sliter med søvn? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 20 timer siden #40070 Del Skrevet 20 timer siden Bibbi_ skrev (18 minutter siden): Seriøst? Hun tuller ikke? Straffer hun et barn som sliter med søvn? Det handler om å sette grenser🙈 Jeg fatter ikke att grensesetting er ett tema når barnet ikke får sove om natten 😟 Bilde fra SE sin Snapchat 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 20 timer siden #40071 Del Skrevet 20 timer siden Hun er så enkel🙈🙈 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 19 timer siden #40072 Del Skrevet 19 timer siden elskersommer skrev (47 minutter siden): Det handler om å sette grenser🙈 Jeg fatter ikke att grensesetting er ett tema når barnet ikke får sove om natten 😟 Bilde fra SE sin Snapchat Hun er jo helt korka. Hva har søvnproblemer hos barn med atferd å gjøre? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wodiz Skrevet 19 timer siden #40073 Del Skrevet 19 timer siden elskersommer skrev (43 minutter siden): Det handler om å sette grenser🙈 Jeg fatter ikke att grensesetting er ett tema når barnet ikke får sove om natten 😟 Bilde fra SE sin Snapchat Grensesetting og straff er to ulike ting. Man kan sette grenser for barna, uten at det innebærer straff. Dessuten har grensesetting ingenting å gjøre med soving og søvnmønster på natt å gjøre. Sett gjerne grenser og rammer for barna ift leggetid og rutiner, hva som er greit eller ikke, men er jo helt blåst å «grensesette» på natt om ett barn ikke får til å sove. Grensesetting på lekeland, i møte med andre mennesker, i samfunnet, normer og verdier = yes! Grensesetting fordi barna er mye våken? Nope. Hun må gjerne gjemme seg bak ordet grensesetting, men det der var en straff.. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 19 timer siden #40074 Del Skrevet 19 timer siden elskersommer skrev (45 minutter siden): Det handler om å sette grenser🙈 Jeg fatter ikke att grensesetting er ett tema når barnet ikke får sove om natten 😟 Bilde fra SE sin Snapchat Det er helt feil å straffe barn for for ar de ikke får sove. Å ta fra dem et gode bør samsvare med en ev negativ handling, men også tilpasses alder/modenhet. En konsekvens bør være logisk i fht det barnet har gjort. Å ikke få sove og så tulle rundt er ikke noe barn gjør med vilje. Horribelt å straffe for det ved å inndra rampenissestreker. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19 timer siden #40075 Del Skrevet 19 timer siden Era Vulgaris skrev (24 minutter siden): Hun er jo helt korka. Hva har søvnproblemer hos barn med atferd å gjøre? Har sagt det før, ikke redd for å si det igjen. Men stakkars Sara Emilie, hun er rett og slett dum! Når mine var små og ikke fikk sove, så ga jeg de i stedet nærhet og trygghet. Pakka de godt under dyna med meg og sov sammen. Ikke f*en om jeg hadde straffet et barn som ikke fikk sove. Dette må jo nesten toppe dumhetene hun stadig gjør. 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 19 timer siden #40076 Del Skrevet 19 timer siden Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Har sagt det før, ikke redd for å si det igjen. Men stakkars Sara Emilie, hun er rett og slett dum! Når mine var små og ikke fikk sove, så ga jeg de i stedet nærhet og trygghet. Pakka de godt under dyna med meg og sov sammen. Ikke f*en om jeg hadde straffet et barn som ikke fikk sove. Dette må jo nesten toppe dumhetene hun stadig gjør. Og attpåtil publiserer hun egen dumskap. 3 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 19 timer siden #40077 Del Skrevet 19 timer siden elskersommer skrev (1 time siden): Det handler om å sette grenser🙈 Jeg fatter ikke att grensesetting er ett tema når barnet ikke får sove om natten 😟 Bilde fra SE sin Snapchat Tenk å publisere at man er fullstendig kunnskapsløs selv når man skal bli 4 barnsmor. Eplet faller åpenbart ikke langt fra stammen. 2 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 19 timer siden #40078 Del Skrevet 19 timer siden Kattedama skrev (2 minutter siden): Tenk å publisere at man er fullstendig kunnskapsløs selv når man skal bli 4 barnsmor. Eplet faller åpenbart ikke langt fra stammen. Mener du moren hennes også er helt kunnskapsløs da eller? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19 timer siden #40079 Del Skrevet 19 timer siden elskersommer skrev (1 time siden): Det handler om å sette grenser🙈 Jeg fatter ikke att grensesetting er ett tema når barnet ikke får sove om natten 😟 Bilde fra SE sin Snapchat Grenser er viktig sier Sara Emilie. Synd hun ikke har noen grenser selv.... 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 18 timer siden #40080 Del Skrevet 18 timer siden Tenk at hun har skrevet og utgitt mammabok. Eller, skrevet og skrevet.. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå