Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Bella50 skrev (3 minutter siden):

Jeg er ikke fan av hormonella. Jeg liker ikke når Sara rakker ned på andre, like lite som når Henrik gjør det. 
Jeg liker ikke når Sara eksponerer barn, like lite så når Funkigine gjør det. 
Jeg liker ikke når Sara ikke merker, like lite som når Isabell gjør det. 
Jeg rakker ikke ned på Sara for at hun forteller hva huset koster. 
Jeg rakker ikke ned på Sara for at hun er begeistret av egne vareprøver. 
Jeg er ikke for/imot alt Sara gjør. 

Hva har dette med at den useriøse bedriftseieren rakker ned på folk som også stiller legitime kritiske spørsmål for å ha innhold på Snapchat så pengene kan rulle inn? Kan ikke se at hverken Isabell eller Funky gjør dette. 

Endret av Kattedama
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angel75 skrev (1 time siden):

Det gir allikevel ikke noen rett å snakke nedsettende om mennesker. 2 feil blir ikke en rett, da det til stadighet blir tatt opp hvordan Sara oppfører seg. At her inne har man frikort till dritt oppførsel 👏👏 

Det blir til stadighet tatt opp hvordan en bedriftseier og markedsfører oppfører seg på sine salgskanaler. Det som blir diskutert er  det som legges ut på hennes kanaler. At hun har frikort til drittoppførsel fordi hun har en Snapchat kanal som er hennes ekkokammer. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (20 minutter siden):

Jeg aner ikke hvem som eier Cubus. Hun som er medeier i Careless derimot, hun vet vi alt om. Fra soppinfeksjon, sexleketøy, at hun ble gravid selv om CEO i Careless hoppet av i svingen, at hun ikke merker reklame for bedriften på sine sosiale medier, når hun har mensen, og hva hun spiser til frokost. Vi vet ikke hva slags sykdommer eierne av Cubus har hatt, vi vet ikke hva barna deres heter eller om de er kronisk syke. Vi aner ikke hvem deres venner er, men vi vet at Cubus som bedrift ikke lyver om at de er bedre enn konkurrentene eller snakker dritt om andre konkurrerende virksomheter slik Sara Emilie Tandberg gjør. 

Du vet forskjellen er at hun er influencer? 🫠

Her har du en av eierne av Cubus https://no.m.wikipedia.org/wiki/Marius_Varner 😘

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (Akkurat nå):

Du vet forskjellen er at hun er influencer? 🫠

Her har du en av eierne av Cubus https://no.m.wikipedia.org/wiki/Marius_Varner 😘

Ååå, så hun er influenser? Så hun lever av å dele ALT på sine sosiale medier? Ikke rart det blir useriøst og uprofesjonelt hvis man ser det i sammenheng med Careless bedriften. At hun i det hele tatt kan blande inn sexliv, barns sykdom, osv…med bedriften Careless er uprofesjonelt i seg selv. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (2 minutter siden):

Ååå, så hun er influenser? Så hun lever av å dele ALT på sine sosiale medier? Ikke rart det blir useriøst og uprofesjonelt hvis man ser det i sammenheng med Careless bedriften. At hun i det hele tatt kan blande inn sexliv, barns sykdom, osv…med bedriften Careless er uprofesjonelt i seg selv. 

Det er DIN mening.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (Akkurat nå):

Det er DIN mening.

No shit Sherlock.  Fint at du kan opplyse oss om noe ingen tenker er det åpenbare 😆

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kattedama skrev (1 minutt siden):

No shit Sherlock.  Fint at du kan opplyse oss om noe ingen tenker er det åpenbare 😆

😂👏

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Wikipedia ja 😂😂 Så vedkommende er ikke på snap eller instagram?? 

Har noen sagt de er på snap eller Instagram? Det kan du isåfall sjekke opp i selv.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (1 time siden):

Du tenker jo ikke det åpenbare, det vises jo klart i tråden på dine innlegg.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 time siden):

Har noen sagt de er på snap eller Instagram? Det kan du isåfall sjekke opp i selv.

Angel75 skrev (58 minutter siden):

Vel, det oser av refleksjon i dine innlegg. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (2 timer siden):

Å atter en gang med brukerdebatt når man ikke klarer å svare for seg. Rapportert.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter de tvillinger, eller er det bare clickbait på snap med det bildet? 😅 orker ikke blafre meg gjennom alle snappene fra dagen 😮‍💨

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djerven skrev (5 minutter siden):

Venter de tvillinger, eller er det bare clickbait på snap med det bildet? 😅 orker ikke blafre meg gjennom alle snappene fra dagen 😮‍💨

Det er rampenissen

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (9 timer siden):

Wikipedia ja 😂😂 Så vedkommende er ikke på snap eller instagram?? 

Cubus eies av Varnergruppen.

Brødrene Varner er seriøse bedriftseiere og holder en lav medieprofil. De har formuer i 700-800 mill klassen og er i en heeelt annen liga enn SE. Går faktisk ikke an å sammenlignes i det hele tatt.

Det spetakkelet SE driver med i some er så langt unna Varnergutta som man kan komme.

De er seriøse og dyktige.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (På 15.12.2024 den 23.00):

Så det er ikke netthets når man skriver dritt om en person og mobber på KG, Jodel og DC

Hva er dritt og mobbing her?

Er det å påpeke at ens barn ikke skal være en vare?

Er det å påpeke dårlig merking av reklame?

Eller kanskje at en faktisk synes at klærene hun promoterer er noe min bestemor ville gått med?

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som synes disse influencere for tiden er desperat etter klikk. Legger på overskrifter . Skal de drive med dette kan de i det minste gi følgere og innholdet sitt. Litt kvalitet . Mitt nyttårsforsett er å bruke min tid på mere sunne ting. For min del er det ikke bra, å titte på noe av dette mere. Nå er det snart jul 🎄God jul til dere alle🌟🤗🌟

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der tvilling-greia var heftig clickbait, ja! synes dwt er så tacky å spille på clikbait. det viser bare hvor lite de egentlg hat å komme med. Jeg følger helst folk som gir meg kunnskap op et tema og faktisk formidler noe mer en bare seg selv. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (25 minutter siden):

Den der tvilling-greia var heftig clickbait, ja! synes dwt er så tacky å spille på clikbait. det viser bare hvor lite de egentlg hat å komme med. Jeg følger helst folk som gir meg kunnskap op et tema og faktisk formidler noe mer en bare seg selv. 

Må jo være helt desperat etter cash for å holde på sånn. Tragisk.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk direkte til KG for å lese. Fantasilion stories å komme seg igjennom bare for å finne ut (antar jeg) at det er tull det med tvillinger. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...