Snublefot62 Skrevet 9. november #38781 Del Skrevet 9. november Angel75 skrev (3 minutter siden): At det blir slettet dårlige tilbakemeldinger på Trustpilot Hvorfor må det bevises? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 9. november #38782 Del Skrevet 9. november Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Hvorfor må det bevises? Det er bare en påstand hvis det ikke engang kan bevises. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 9. november #38783 Del Skrevet 9. november kittkatt skrev (3 minutter siden): Det er bare en påstand hvis det ikke engang kan bevises. Men hvordan ser du for deg å kunne bevise noe som ikke eksisterer lenger på en objektiv måte? Og samtidig unngå å bli kritisert for å være besatt av å ta SE/Careless? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 9. november #38784 Del Skrevet 9. november LivEinar skrev (3 timer siden): Her treffer @veslemy2006 blink på en super måte! For meg kan denne influenseren selge kjoler og skjærebrett og underbukser i stort monn, det er meg revnende likegyldig. Men når hun kynisk og bevisst bruker barna sine som kommersielt innhold og bagatelliserer og forsvarer det, da reagerer jeg! Likeså er det uhyre uprofesjonelt og skammelig når SET offentlig driter ut følgere og de som stiller spørsmål og kommer med saklig kritikk. Det er etisk og moralsk på bunn-nivå. Hvem har respekt for en bedriftseier som oppfører seg på den måten? Nå går bedrifta bra, dette er et fint tidspunkt for henne å flagge: Ja, jeg skjønner at det er veldig galt å dele informasjon om mine barn, jeg slutter med det - å verne barna er aller viktigst for meg! Godt skrevet og jeg er helt enig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 9. november #38785 Del Skrevet 9. november Angel75 skrev (1 time siden): At det blir slettet dårlige tilbakemeldinger på Trustpilot Nå er det flere som har sagt det etter å ha skrevet kommentarer som ee negative, du tenker alle lyver?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 9. november #38786 Del Skrevet 9. november kittkatt skrev (2 timer siden): Det er bare en påstand hvis det ikke engang kan bevises. Det er jeg enig i. Jeg skal begynne å ta screenshots av alle negative anmeldelser på trust pilot, så jeg kan dokumenterer det ved en senere anledning. Når det er sagt, så tenker jeg at det er hårreisende at de sletter negative tilbakemeldinger på Facebook og egen hjemmeside, og ja det kan faktisk dokumenteres av folk som har kjøpt varer hos Careless. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 9. november #38787 Del Skrevet 9. november Snublefot62 skrev (3 timer siden): Men hvordan ser du for deg å kunne bevise noe som ikke eksisterer lenger på en objektiv måte? Og samtidig unngå å bli kritisert for å være besatt av å ta SE/Careless? Akkurat det er jo ikke mitt problem. For å komme med sånne påstander så må det dokumenteres. Besatt vet man at folk er uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 9. november #38788 Del Skrevet 9. november kittkatt skrev (58 minutter siden): Akkurat det er jo ikke mitt problem. For å komme med sånne påstander så må det dokumenteres. Besatt vet man at folk er uansett. Det er da et helt legitimt spørsmål. Hvordan kan man bevise at noe ikke eksisterer lenger på en objektiv måte? Når du ber om et slikt bevis må du jo ha noen tanker om det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 9. november #38789 Del Skrevet 9. november Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Det er da et helt legitimt spørsmål. Hvordan kan man bevise at noe ikke eksisterer lenger på en objektiv måte? Når du ber om et slikt bevis må du jo ha noen tanker om det. Hvorfor komme med en påstand man ikke kan dokumentere i et diskusjonsforum? Man er selv ansvarlig for å dokumentere sine påstander i henhold til forumets regelverk... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 9. november #38790 Del Skrevet 9. november Snublefot62 skrev (25 minutter siden): Det er da et helt legitimt spørsmål. Hvordan kan man bevise at noe ikke eksisterer lenger på en objektiv måte? Når du ber om et slikt bevis må du jo ha noen tanker om det. @Roe svarer godt på dette. Ansvaret for mangel på dokumentasjon kan ikke være på den som etterspør den. Det skjønner du vel at er feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 9. november #38791 Del Skrevet 9. november (endret) SET skreiv nylig at hun «har jo sagt no go på bilder i mange år». Det er nok ikke sant. 🤔 På en lett tilgjengelig SoMe-kanal har hun nå i fire måneder hatt liggende ute bilde av hele familien, de to voksne og alle tre barna. Tatt forfra, antagelig i sommer, alle barneansiktene er synlige og gjenkjennbare. Tydelig et bevisst valg… Endret 9. november av LivEinar 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 9. november #38792 Del Skrevet 9. november LivEinar skrev (9 minutter siden): SET skreiv nylig at hun «har jo sagt no go på bilder i mange år». Det er nok ikke sant. 🤔 På en lett tilgjengelig SoMe-kanal har hun nå i fire måneder hatt liggende ute bilde av hele familien, de to voksne og alle tre barna. Tatt forfra, antagelig i sommer, alle barneansiktene er synlige og gjenkjennbare. Tydelig et bevisst valg… Det rare er jo att det virker som at SE ikke ofrer at med ett raskt google søk så er det ett hav av bilder der ute av barna😞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 9. november #38793 Del Skrevet 9. november Kattedama skrev (4 timer siden): Det er jeg enig i. Jeg skal begynne å ta screenshots av alle negative anmeldelser på trust pilot, så jeg kan dokumenterer det ved en senere anledning. Når det er sagt, så tenker jeg at det er hårreisende at de sletter negative tilbakemeldinger på Facebook og egen hjemmeside, og ja det kan faktisk dokumenteres av folk som har kjøpt varer hos Careless. På Trustpilot kan den som har skrevet anmeldelsen eller Trustpilot fjerne den. Careless kan ikke fjerne anmeldelser på Trustpilot. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullegullet Skrevet 9. november #38794 Del Skrevet 9. november Lawyer skrev (18 timer siden): Hvilke bedriftseiere tenker ikke penger ? Er vel hele grunnen til at de er grundere i utgangspunktet Shady bedriftseiere som SET er money talks , utleverer barna sine og henger ut kritikere på snapchat. Takler ikke konstruktiv kritikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 9. november #38795 Del Skrevet 9. november kittkatt skrev (3 timer siden): @Roe svarer godt på dette. Ansvaret for mangel på dokumentasjon kan ikke være på den som etterspør den. Det skjønner du vel at er feil? Gjelder det begge veier da eller kun for kritikerne?? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 9. november #38796 Del Skrevet 9. november LivEinar skrev (3 timer siden): SET skreiv nylig at hun «har jo sagt no go på bilder i mange år». Det er nok ikke sant. 🤔 På en lett tilgjengelig SoMe-kanal har hun nå i fire måneder hatt liggende ute bilde av hele familien, de to voksne og alle tre barna. Tatt forfra, antagelig i sommer, alle barneansiktene er synlige og gjenkjennbare. Tydelig et bevisst valg… Det er sikkert bevisst at familien er kledd opp i Careless klær også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 9. november #38797 Del Skrevet 9. november (endret) Såg en Instagram-post av Ninamruden Dette med bærekraft er jo nødt å taes med i vurderingen når de kårer vinnere i Vixen. Tenker på desse skjærefjølene som Sara E reklamerer for (og også masseproduksjon av klær). Ingen kritisk tenking når hun får forspørsel om å reklamere for noe?? Endret 9. november av Outandabout Feil lenke 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 9. november #38798 Del Skrevet 9. november (endret) Outandabout skrev (31 minutter siden): Såg en Instagram-post av Ninamruden Dette med bærekraft er jo nødt å taes med i vurderingen når de kårer vinnere i Vixen. Tenker på desse skjærefjølene som Sara E reklamerer for (og også masseproduksjon av klær). Ingen kritisk tenking når hun får forspørsel om å reklamere for noe?? Du har rett. Det er en kategori i Vixen, samt kritisk tenkning, Her faller altså Sara Emilie Tandberg igjennom når det gjelder flere kriterier.https://www.vixen.no/artikkel/arets-kategorier-og-kriterier Endret 9. november av Kattedama 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 10. november #38799 Del Skrevet 10. november (endret) Outandabout skrev (9 timer siden): Såg en Instagram-post av Ninamruden Dette med bærekraft er jo nødt å taes med i vurderingen når de kårer vinnere i Vixen. Tenker på desse skjærefjølene som Sara E reklamerer for (og også masseproduksjon av klær). Ingen kritisk tenking når hun får forspørsel om å reklamere for noe?? Hva er galt med skjærefjølene? Edit: Jeg googlet, og fant svaret. Endret 10. november av Bella50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisabeth30 Skrevet 10. november #38800 Del Skrevet 10. november Bella50 skrev (21 minutter siden): Hva er galt med skjærefjølene? Edit: Jeg googlet, og fant svaret. 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå