Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gullegullet skrev (1 time siden):

Sara Emilie er tvilsom bedriftseier som tenker på penger😔 SET er kjent for å kopiere… Ingen nye ideer i hodet der.. Copyxcat 🤪

Legg ved link så alle kan se det , få opp øynene for hvor shady både hun og reklamene hennes er. Ikke til å stole på. 

Så enn kjole hun fikk som prøve i går.. den er nærmest identisk med kjolen jeg kjøpte på Ellos i sommer. 

Bilde 1 fra SE sin snapchat bilde 2 fra Ellos

Screenshot_20241106-183330~2.png

Screenshot_20241106-183301~2.png

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kattedama skrev (2 timer siden):

Kan du legge inn link her? Ser forresten at en omtale av Careless  som var negativ er fjernet fra trust pilot. Så de driver altså ikke bare å fjerner negativ omtale på Facebook, hjemmesiden til Careless men også på trust pilot. Skremmende. 

Det ligger flere negative og midt på treet omtaler på Careless sine hjemmesider, så det stemmer ikke at de fjerner omtalene der, og det er iallefall ikke enkelt å fjerne reelle omtaler på trustpilot. Men, de fjerner omtaler som ikke kan verifiseres (på nettsiden), som jo er helt fair da man ikke vet om det er faktiske kunder eller noen som skriver falske tilbakemeldinger..

Screenshot_20241108_221423_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20241108_233440_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20241108_233343_Samsung Internet.jpg

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart hun ville innføre klasseregel om alder på snapchat.
Hun vet så inderlig vel at i det øyeblikk klassekameratene til barnet er på snap så vil ryktene om alt hun deler gå.

Spesielt det som omhandler ham. Stakkars unge.

Mother of the year burde slutte å share.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullegullet skrev (3 timer siden):

Sara Emilie er tvilsom bedriftseier som tenker på penger😔 SET er kjent for å kopiere… Ingen nye ideer i hodet der.. Copyxcat 🤪

Legg ved link så alle kan se det , få opp øynene for hvor shady både hun og reklamene hennes er. Ikke til å stole på. 

Hvilke bedriftseiere tenker ikke penger ? Er vel hele grunnen til at de er grundere i utgangspunktet

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittkatt
elskersommer skrev (4 timer siden):

Men du vet att man kanskje skal inn på Trustpilot for å sjekke noe annet og søker derfor opp careless også?? Du vet det er fullt mulig?

Åjaaaa, nei veit du… jeg mangler hjerneceller så det visste jeg ikke.

…

Vel :) kommentaren var rettet mot dem som faktisk vet at NÅ var det en kommentar som ble slettet på *en eller annen nettside*. Du vet at det går an å være mindre besatt av influencere? At det sannsynligvis er sunt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittkatt
elskersommer skrev (3 timer siden):

Så enn kjole hun fikk som prøve i går.. den er nærmest identisk med kjolen jeg kjøpte på Ellos i sommer. 

Jeg lurer fremdeles på hvordan du, og andre, tror at mote og det med populære klær fungerer? «Nesten identisk» blir faktisk en annen kjole. Endringer gjør det til en annen kjole. I perioder der en spesiell stil er populær så lager «alle» merker en versjon eller to av en sånn. Ikke uvanlig i det hele tatt. Jeg sier ikke at det er kreativt. Men det er bare komisk å hele tiden lese at dere har sett lignende i andre butikker osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor barna må deles i det hele tatt på noe som helst måte. Her hjemme så vill jo unga så vidt bli tatt bilde av og sendt til familie på snap. Tenk de som da deles til flere tusen mennesker . Og selv om hu ikke deler bilder så vet alle masse om deg. Jeg jobber i en butikk og fikk en dag en skikkelig aha opplevelse av det å eksponere barna. Rundt hjørnet kom det en liten gutt. Så med engang at det var sønnen til pilotfrue før jeg så mor og far. Da slo det meg så ekkelt jeg kjenner ikke de men kjenner igjen ungen med engang. Ville ikke kunne kjent igjen barna til Sara emilie.  Men om hun kom inn i butikken med ungene så kunne jeg jo stått der og hatt masse info om de ungene.  Like ekkelt det. Stå å prate med kunden og vite mye om de barna man har med seg.  Ting som barna ikke vet at man vet om de , ting de kanskje ikke vill andre skal vite om de. Tenk deg all den infoen som kan havne i feile hender da. Jeg grøsser av tanken. Så ansikt eller ikke ansikt eksponering er eksponering . Finnes influensere man nesten ikke vet har barn engang. Eks ei som er gabske kjent på tiktok for hår og sminke. Viste ikke at hun hadde barn før lenge etterpå. Hun verken prater om barnet eller nevner det. Mats Hansen prater aldri eller sier noe om barna. Finnes også flere eksempler på de som man knapt vet har barn. Hvorfor skal de stakkars barna involveres i jobben. Klarer man ikke lage bra nok content uten barna så får man bare la være. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (8 timer siden):

Hvor vil du med dette? Du sier selv at du ønsker å ta Sara på manglende reklame merking  og eksponering av barn. Så kommer du med en slik sammenligning igjen. 
Denne kjolen har eksistert i mange versjoner i åresvis. Det er 35 år siden jeg kjøpte min første.  Og opp igjennom årene har jeg kjøpt mange. Mønster og farger har endret seg. Mote og trenger har gjort at det er små endringer på kjolen. Men de er nesten identisk med kjolene vi hadde for 35 år siden. Og du finner kjolen i mange butikker hver eneste sommer. 
Dette er slike tema hvor du er negativ, bare for å være negativ. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

veslemy2006 skrev (13 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor barna må deles i det hele tatt på noe som helst måte. Her hjemme så vill jo unga så vidt bli tatt bilde av og sendt til familie på snap. Tenk de som da deles til flere tusen mennesker . Og selv om hu ikke deler bilder så vet alle masse om deg. Jeg jobber i en butikk og fikk en dag en skikkelig aha opplevelse av det å eksponere barna. Rundt hjørnet kom det en liten gutt. Så med engang at det var sønnen til pilotfrue før jeg så mor og far. Da slo det meg så ekkelt jeg kjenner ikke de men kjenner igjen ungen med engang. Ville ikke kunne kjent igjen barna til Sara emilie.  Men om hun kom inn i butikken med ungene så kunne jeg jo stått der og hatt masse info om de ungene.  Like ekkelt det. Stå å prate med kunden og vite mye om de barna man har med seg.  Ting som barna ikke vet at man vet om de , ting de kanskje ikke vill andre skal vite om de. Tenk deg all den infoen som kan havne i feile hender da. Jeg grøsser av tanken. Så ansikt eller ikke ansikt eksponering er eksponering . Finnes influensere man nesten ikke vet har barn engang. Eks ei som er gabske kjent på tiktok for hår og sminke. Viste ikke at hun hadde barn før lenge etterpå. Hun verken prater om barnet eller nevner det. Mats Hansen prater aldri eller sier noe om barna. Finnes også flere eksempler på de som man knapt vet har barn. Hvorfor skal de stakkars barna involveres i jobben. Klarer man ikke lage bra nok content uten barna så får man bare la være. 

På TikTok og Instagram er det lett å ikke vise barn, fordi du deler mindre enn på snap. Men det finnes influensere som deler mye på snap men du kjenner ikke familien. Yummimummi for eksempel.  

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (5 timer siden):

Jeg lurer fremdeles på hvordan du, og andre, tror at mote og det med populære klær fungerer? «Nesten identisk» blir faktisk en annen kjole. Endringer gjør det til en annen kjole. I perioder der en spesiell stil er populær så lager «alle» merker en versjon eller to av en sånn. Ikke uvanlig i det hele tatt. Jeg sier ikke at det er kreativt. Men det er bare komisk å hele tiden lese at dere har sett lignende i andre butikker osv. 

Slike diskusjoner som dette gjør at kvinneguiden blir en negativ tråd. Noen skal ta Sara for absolutt alt. Sara gjør ikke noe ulovlig her. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (11 minutter siden):

På TikTok og Instagram er det lett å ikke vise barn, fordi du deler mindre enn på snap. Men det finnes influensere som deler mye på snap men du kjenner ikke familien. Yummimummi for eksempel.  

Nå var det bare noen eksempler. Uansett hvilken platform man er på så skal det fint gå ann å ikke måtte dele barna. Om det er på snap, insta  toktok. Samma greia uansett. Uansett hvor mye man deler på snap så er det ikke mere vanskelig å ikke eksponere barna.  Det er bare å la være å vise de eller snakke om de.  Sara emilie filmer de jo ikke. Så for henne er det jo bare å la være p dele info om dem. Å hu kan si hva hu vill ang eksponering. Nei man kan ikke kjenne de igjen med ansikt. Men om man møter hu med barna vipps så har man ett ansikt på all info man sitter på ang barnet. Info man ikke trenger å vite. Det er jo skremmende at de som eksponerer barna ikke tenker på barnas sikkerhet og deres beste. Å hvis hun har evt spurt denne sønnen på 9 ang dele om sykdommen. Så er ikke han gammel nok til p tenke konsekvensene eller hva som ligger ute. Og hvem som har tilgang til info. Dette er jo noe hans mor burde tenke seg to ganger om. Ikke sikkert disse stakkars influenser barna synes dette er så gøy når de blir eldre.  

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (7 timer siden):

Åjaaaa, nei veit du… jeg mangler hjerneceller så det visste jeg ikke.

…

Vel :) kommentaren var rettet mot dem som faktisk vet at NÅ var det en kommentar som ble slettet på *en eller annen nettside*. Du vet at det går an å være mindre besatt av influencere? At det sannsynligvis er sunt?

Går an å være mindre besatt av denne tråden også, når man kun er her for å kritisere det andre skriver, kan umulig være sunt p være så opphengt i hva andre skriver på et forum.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (12 timer siden):

Uten bevis vel og merke.

Uten bevis for hva?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir kanskje enda mer fascinert av folk som kjøper seg glitter/julekjole i 92% nylon, 8% metal for 1099kr/1299kr .. 🤷🏼‍♀️

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (37 minutter siden):

Går an å være mindre besatt av denne tråden også, når man kun er her for å kritisere det andre skriver, kan umulig være sunt p være så opphengt i hva andre skriver på et forum.

👍👏

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

veslemy2006 skrev (3 timer siden):

Her treffer @veslemy2006 blink på en super måte! 

For meg kan denne influenseren selge kjoler og skjærebrett og underbukser i stort monn, det er meg revnende likegyldig. Men når hun kynisk og bevisst bruker barna sine som kommersielt innhold og bagatelliserer og forsvarer det, da reagerer jeg! 

Likeså er det uhyre uprofesjonelt og skammelig når SET offentlig driter ut følgere og de som stiller spørsmål og kommer med saklig kritikk. Det er etisk og moralsk på bunn-nivå. Hvem har respekt for en bedriftseier som oppfører seg på den måten?

Nå går bedrifta bra, dette er et fint tidspunkt for henne å flagge: Ja,  jeg skjønner at det er veldig galt å dele informasjon om mine barn, jeg slutter med det - å verne barna er aller viktigst for meg! 

Endret av LivEinar
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
K@tt skrev (13 timer siden):

Ille å bli nedslått for å foreslå en klasseregel, gitt. 😜

Hun har et elendig skriftspråk. Sannsynligvis et elendig verbalt språk også, siden hun stadig bruker ord og uttrykk fullstendig feil. Det er aldri for sent å ta utdannelse. Just saying. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (10 timer siden):

Så klart det finnes mye likt. Men mange sier att SE tross alt sitter og designer alt ned til den minste detalj selv. Å det har jeg null tro på at hun gjør

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

veslemy2006 skrev (4 timer siden):

Jeg må sende søknad i 4 eksemplarer om jeg skal legge ut ett bilde av min datter🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Uten bevis for hva?

At det blir slettet dårlige tilbakemeldinger på Trustpilot

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...