Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Stargaze skrev (2 timer siden):

Var innom Sørlandssenteret i går.
Bugner av klær i butikken. Og som før, godt med folk en fredags ettermiddag kveld. Men ikke en person i Carelessbutikken bortsert fra en ekspeditør som så ut som om hun kjedet seg i hjel.

Dårlig kvalitet gir ikke alkurat store sjanser for gjenkjøp så mulig det begynner å merkes.

Den butikken kan i hvert fall ikke være lønnsom

De gangene jeg har vært på Arkaden i Oslo gjennom sommeren så er det på samme måte. Det yrer av folk på Arkaden og Karl Johan. Men ikke ett menneske på careless...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angel75 skrev (2 timer siden):

Hun har selv sagt de selger mest på nettsalg. Forstår ikke at de skal åpne flere butikker.

De selger nok mest på nett.. så hvorfor åpne disse butikkene? Det kan jo ikke være lønnsomt? Tenk alle utgiftene de har i hver butikk 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (4 timer siden):

Var innom Sørlandssenteret i går.
Bugner av klær i butikken. Og som før, godt med folk en fredags ettermiddag kveld. Men ikke en person i Carelessbutikken bortsert fra en ekspeditør som så ut som om hun kjedet seg i hjel.

Dårlig kvalitet gir ikke alkurat store sjanser for gjenkjøp så mulig det begynner å merkes.

Den butikken kan i hvert fall ikke være lønnsom

Merkelig at det oppleves forskjellig da. Hver gang jeg er innom butikken er jeg aldri alene. Flere ganger har jeg stått i kø i kassen. Så at det aldri er folk i butikken stemmer ikke. Men at de selger mer på nett er likevel godt mulig. Syns bare det blir feil å fremstille det som om det aldri er folk i butikken. Om det ikke hadde vært det hadde disse blitt lagt ned for lenge siden. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommersalat skrev (29 minutter siden):

Merkelig at det oppleves forskjellig da. Hver gang jeg er innom butikken er jeg aldri alene. Flere ganger har jeg stått i kø i kassen. Så at det aldri er folk i butikken stemmer ikke. Men at de selger mer på nett er likevel godt mulig. Syns bare det blir feil å fremstille det som om det aldri er folk i butikken. Om det ikke hadde vært det hadde disse blitt lagt ned for lenge siden. 

Sara har selv sagt at de selger/tjener mest på nettet.

Er enig med deg angående folk i butikken. Ene gangen jeg ar i butikken, var det kun jeg, min mann, og en til kunde og hennes mann/kjæreste. En annen gang var det flere. Man kan ikke basere en kundemasse på de gangene. Dette var Sørlandssenteret.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommersalat skrev (51 minutter siden):

Aldri vært kunder der de gangene heg har gått forbi , så rart at det alltid er flere der når du er der 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Orly skrev (1 time siden):

Aldri vært kunder der de gangene heg har gått forbi , så rart at det alltid er flere der når du er der 

Jeg er jo stadig innom Sørlandssenteret for å handle når vi er på hytta, sjeldent det er mennesker i Careless butikken og i tillegg er det alltid mye varer i butikken, også «gamle» varer. Til sammenligning er det like lite folk hos ByeLien butikken tvers ovenfor Careless shop. Finner det rart at det er lite folk på Careless Sørlandssenteret, når det er det største nedslagsfeltet for målgruppa. Skulle gjerne likt å ha visst hvordan salget i Stavanger går, der er det også mange i målgruppa som har stor kjøpekraft. 

IMG_2214.jpeg

Endret av caremore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
elskersommer skrev (2 timer siden):

De selger nok mest på nett.. så hvorfor åpne disse butikkene? Det kan jo ikke være lønnsomt? Tenk alle utgiftene de har i hver butikk 

Skal de åpne enda flere butikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommersalat skrev (1 time siden):

Når de må ha 50% på hele butikken fordi det er for mye utgifter og sende så mye tilbake til lager så spørs.det hvor lenge det er liv laga i disse butikkene 🙈 

50% på alle varer,husleie,lønn,strøm +++

Endret av elskersommer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (33 minutter siden):

Skal de åpne enda flere butikker?

Hun har vel sagt Trondheim og jeg tror Bodø/tromsø.  Hun sier hun venter på  bra nok butikkareal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Vel, hvorfor det kan jeg ikke svare på. Vet bare at jeg er aldri alene i butikken de gangene jeg er der på sørlandssenteret. Poenget mitt er at det blir fremstilt som om det aldri er folk i butikken, og det stemmer ikke. Hadde det aldri vært folk der hadde butikken vært stengt for lenge siden. Den har nå vært i drift i over to år. Men som jeg skrev i forrige innlegg tjener de nok mer på nettsalg. Fysiske butikker er likevel en fordel da kundene kan se og kjenne på varene før de eventuelt kjøper. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Tigerfrue skrev (På 6.9.2024 den 14.54):

Da hun la ut dette på tirsdag, så sa hun at hun gledet seg til å gjøre noe annet, siden hun tross alt ellers jobbet fra 8 på morningen til 8 på kvelden....🙄

Javel, må jo være på en hemmelig snap konto det da........har en følelse på at hun skryter noe voldsomt av sin egen arbeidskapasitet.

Screenshot_20240904_201013_Snapchat.thumb.jpg.ab4b7663ae05a7add9c901f1de9a145d.jpg

Det er vel strengt tatt umerket reklame dette her. Så hun snakker om at å drikke alkohol og reklamere for eget merke er brudd på alkoholloven, mens hun bryter loven om å merke egenreklame. Vet ikke hva som er det mest idiotiske med dette, at hun bryter loven eller at hun bryter loven og snakker om haters i samme slengen. At dette shady mennesket blir applaudert frem av ME foreningen er bare helt forkastelig. At Careless donerer penger til ME forskningen fritar ikke bedriftseieren Sara Emilie Tandberg fra å følge de lover og regler som er satt for markedsføring på SoMe. Selv om hun agerer slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (19 timer siden):

Det er lagt ut 4 tilbakemeldinger etter hun med "svette kjolen" ble lagt ut her. Det ble diskutert her i tråden. Hun kjøpte 29.juli i år. Hvor mange plagg tror du er blitt solgt etter det? Bare for at alle de fornøyde kunder som har handlet etter 29 juli ikke har skrevet noe, mot de 4 som har skrevet negativ tilbakemeldig så er det ræva kvalitet?

Om du spør mannen på gata, spør hvor mange som legger igjen på Trustpilot.  Du blir nok sjokkert for det virker som du tror at alle skriver sine tilbakemeldinger på Trustpilot. 

Ofte viser det seg at omtaler fra forbrukere være seg om hotell, klær eller nettbutikk stemmer ganske godt. Selv booker jeg aldri hotell på booking.com uten å ha lest gjennom omtaler og score av hotellet, det samme med nettbutikker hvor jeg da sjekker Trustpilot før jeg bestiller. Noe er svindel og noe er preget av dårlig kvalitet. Sunn skepsis er bra og før man velger å bruke masse penger på noe så er det alltid lurt å sjekke på nettet av hva andre har opplevd. Forstår ikke hvorfor du argumenter med at det sikkert er så mange som er fornøyde etter 29.juli for det er helt sikkert like mange misfornøyde som heller ikke legger inn anmeldelse på Trustpilot. 

Endret av K_mb
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Trenger tydeligvis en advarsel om alkohol og egenreklame, siden hun sliter med å huske på regelen. Bare å sende inn til Helsedirektoratet. Det er haterne som er problemet, ikke bedriftseieren med selektiv hukommelse 😂😂😂

IMG_2868.jpeg

IMG_2867.jpeg

Endret av caremore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

caremore skrev (24 minutter siden):

Trenger tydeligvis en advarsel om alkohol og egenreklame, siden hun sliter med å huske på regelen. Bare å sende inn til Helsedirektoratet. Det er haterne som er problemet, ikke bedriftseieren med selektiv hukommelse 😂😂😂

IMG_2868.jpeg

IMG_2867.jpeg

Ja, du må jo bare melde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å si det, men synes hun begynner å bli litt vell høy på seg selv, hun også.... bla gjør narr av de som påpeker egenreklame og alkohol i sammen og elsker å filme seg selv og kroppen sin i enhver annledning.

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 time siden):

Ja, du må jo bare melde.

Fatter ikke at folk faktisk synes det er helt greit att en bedriftseier bryter lover og regler hver eneste dag.. jeg skjønner det bare ikke 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
caremore skrev (1 time siden):

IMG_2868.jpeg

IMG_2867.jpeg

Jeg skal sende inn og referere til saksnummeret jeg fikk sist av helsedirektoratet

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (25 minutter siden):

Fatter ikke at folk faktisk synes det er helt greit att en bedriftseier bryter lover og regler hver eneste dag.. jeg skjønner det bare ikke 

Ingen her i tråden har sagt det er greit å bryte regler. Skrev bare at hun kunne jo melde. Nytter ikke bare å legge et bilde her og skrive meld, hun kan vel melde selv? Ikke overlate til andre.

Nå skal jeg være den voksne og trekke meg ut, så slipper du 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (3 timer siden):

Trist å si det, men synes hun begynner å bli litt vell høy på seg selv, hun også.... bla gjør narr av de som påpeker egenreklame og alkohol i sammen og elsker å filme seg selv og kroppen sin i enhver annledning.

Vært høy på seg selv lenge. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...