Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest BethD

Hvorfor har hun valgt det navnet egentlig? Careless? Det betyr jo alt det som en bruker lenger oppe her viste bilde av. Utrolig tåpelig navn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BethD skrev (6 minutter siden):

Hvorfor har hun valgt det navnet egentlig? Careless? Det betyr jo alt det som en bruker lenger oppe her viste bilde av. Utrolig tåpelig navn

Fordi domene-navn ikke kan ha mellomrom.

Antar hun mener care less,som uttrykk,ikke careless.

Endret av J..
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (21 timer siden):

Fordi domene-navn ikke kan ha mellomrom.

Antar hun mener care less,som uttrykk,ikke careless.

Jepp. Dette har hun snakket om flere ganger😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leli7 skrev (22 timer siden):

Tenk om alle måtte bruke samme type bikini, bare fordi en sånn som deg hadde bestemt at det var den som var fin.

Heldigvis er det ikke sånn, man kan velge selv hva man trives i og føler seg fin i😊 

Hilsen hun med dårlig smak og «drit stygg» bikini😂

Hvor skriver jeg at alle må bruke samme bikini???hvem er sånne som meg??synes også at det er kritikkverdig at hun skor seg på overvektige usikkre damer,når man ser på Ig kontoen reklamerer hun for alt og da maner jeg ALT hun kan,når mennesket er så ukritisk så er det ikke rart bikiniene er formløs og tyder på hastverksarbeid fra Kina...og hvorfor merkes ikke reklame på den kanalen??er kjolene kjøpt av egne penger?neppe🙈

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leli7
Velinda skrev (5 minutter siden):

Hvor skriver jeg at alle må bruke samme bikini???hvem er sånne som meg??synes også at det er kritikkverdig at hun skor seg på overvektige usikkre damer,når man ser på Ig kontoen reklamerer hun for alt og da maner jeg ALT hun kan,når mennesket er så ukritisk så er det ikke rart bikiniene er formløs og tyder på hastverksarbeid fra Kina...og hvorfor merkes ikke reklame på den kanalen??er kjolene kjøpt av egne penger?neppe🙈

Det jeg skrev var «tenk om…», ikke at du har sagt det. Men siden du sa at «de er drit stygge» og at «mennesker med dårlig smak også skal bade», så tolket jeg det som at du mente alle som ikke hadde samme smak som deg har dårlig smak, hvis jeg tolket det feil, så beklager jeg det. 
Vet ikke helt hva du mener med at «hun skor seg på overvektige usikkre damer», men jeg har nå kjøpt bikinien hennes selv om jeg har en BMI på 22. 

Merking av reklame og kjoler kjøpt for egne penger har jeg ikke forutsetning for å si noe om. 

Fra min side avslutter jeg diskusjonen med deg nå, da den sporet litt vel mye av i går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leli7 skrev (4 minutter siden):

Det jeg skrev var «tenk om…», ikke at du har sagt det. Men siden du sa at «de er drit stygge» og at «mennesker med dårlig smak også skal bade», så tolket jeg det som at du mente alle som ikke hadde samme smak som deg har dårlig smak, hvis jeg tolket det feil, så beklager jeg det. 
Vet ikke helt hva du mener med at «hun skor seg på overvektige usikkre damer», men jeg har nå kjøpt bikinien hennes selv om jeg har en BMI på 22. 

Merking av reklame og kjoler kjøpt for egne penger har jeg ikke forutsetning for å si noe om. 

Fra min side avslutter jeg diskusjonen med deg nå, da den sporet litt vel mye av i går. 

"tenk om alle måtte bruke samme bikini,bare for at sånne som deg"skrev du.....er ferdig diskutert med deg også,ville bare at du sku sitere meg riktig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er merkelig at hun klager over at kommunen ikke vil selge henne området foran huset, og hører med følgerne sine om "noen har erfaring med dette". Det er helt ok at hun hører med kommunen, men hun burde sette seg mer inn i dette før hun uttaler seg til media og følgerne sine. 

Det er ikke vanlig at kommunen selger hele eller deler av grøntområder til private. Området foran hennes tomt er en del av et friområde på 25 tusen kvm, og det ville ødelagt sammenhengen dersom dette ble solgt. Det er ikke et argument at alle andre uansett tror at det er en del av hennes tomt. I så fall kan hun vel bare sette opp et gjerde. Synes også det er uheldig å kalle det for et "shabby" "lite område".  Skjønner heller ikke helt hvorfor hun mener kommunen skylder henne en forklaring på dette. Det er kommunen sitt friområde, og de sier nei til å selge til henne.  Hun virker rett og slett litt enkel som sier det vil være "vinn vinn" for kommunen å selge til henne da de vil få penger i kassa. Friområder har en verdi som er langt større enn en eventuell kvadratmeterpris en privatperson vil betale for å få fin hage. Fint at kommunen ikke bare tenker penger, men ser verdien av friområder. Hun burde sette seg mer inn i dette, og eventuelt sende inn en offisiell klage på vedtaket. 

• Liker 25
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123gjest skrev (1 time siden):

Synes det er merkelig at hun klager over at kommunen ikke vil selge henne området foran huset, og hører med følgerne sine om "noen har erfaring med dette". Det er helt ok at hun hører med kommunen, men hun burde sette seg mer inn i dette før hun uttaler seg til media og følgerne sine. 

Det er ikke vanlig at kommunen selger hele eller deler av grøntområder til private. Området foran hennes tomt er en del av et friområde på 25 tusen kvm, og det ville ødelagt sammenhengen dersom dette ble solgt. Det er ikke et argument at alle andre uansett tror at det er en del av hennes tomt. I så fall kan hun vel bare sette opp et gjerde. Synes også det er uheldig å kalle det for et "shabby" "lite område".  Skjønner heller ikke helt hvorfor hun mener kommunen skylder henne en forklaring på dette. Det er kommunen sitt friområde, og de sier nei til å selge til henne.  Hun virker rett og slett litt enkel som sier det vil være "vinn vinn" for kommunen å selge til henne da de vil få penger i kassa. Friområder har en verdi som er langt større enn en eventuell kvadratmeterpris en privatperson vil betale for å få fin hage. Fint at kommunen ikke bare tenker penger, men ser verdien av friområder. Hun burde sette seg mer inn i dette, og eventuelt sende inn en offisiell klage på vedtaket. 

Men da får hun sutret litt da. Viktig det og. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123gjest skrev (1 time siden):

Hun er influenser og vant til å få det som hun vil…de lever jo i en annen virkelighetsverden.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Isola2 skrev (2 minutter siden):

Hun er influenser og vant til å få det som hun vil…de lever jo i en annen virkelighetsverden.

Nettopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk og kjøpe hus til 11 millioner også er det ikke tomt nok så barna kan leke..

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå reklamerer hun for kredittkort og snakker om å spare penger i samme setning. Denne dama kommer til å reklamere for alt bare hun får nok penger for det. For et dårlig forbilde. Nå blir det unfollow for min del.

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Suluso

Tenker hun skal være fornøyd med ar kommunen sa nei jeg.
Tror ikke hun har tenkt på konsekvensene av å ha en «offentlig» fotballbane ved huset. Jeg har ballbinge to hus bortenfor, og det er bare å glemme fred og ro fra 15-23 på vår og sommerpart av året.

«Alle barn kan selvfølgelig komme å leke».. vel, hva er reglene da, når skal leken avsluttes, bråkete småbarn og tenåringer osv, osv, er det SE selv som skal drifte det? Tenk litt lenger enn boobsa da!! 

Syns hu var litt careless i tankegangen der ja 🙊

Endret av Suluso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

Jeg blir litt sjokka. Kjøpt et hus til 11 mill også sjekker du ikke opp i hagemulighetene til barna dine….. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser heller ikke problemet med den tomta. Som andre har skrevet her: sett opp et gjerde så ser «alle» som kommenterer hagen hennes at det ikke er hennes.  Og uansett så er dette noe hun burde ha sjekket opp før hun spontankjøpte et hus til 11 mill. Jeg syns ikke synd på henne 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
BethD skrev (14 timer siden):

Jeg blir litt sjokka. Kjøpt et hus til 11 mill også sjekker du ikke opp i hagemulighetene til barna dine….. 

Er det ingen som har lest artikkelen eller hørt etter når hun prater? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husmusen skrev (2 timer siden):

Fortell😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husmusen skrev (9 timer siden):

Jeg har hørt, og synes hun virker bortskjemt ut. Ville ha tomten, og ble sur når det ikke gikk hennes vei. Gå til avisa og si at de ikke ga noen begrunnelse? Begrunnelsen er at det er fritomt! Man kan ikke bare forvente å få kjøpe tomter av kommunen. Hvordan skulle det gått? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...