elskersommer Skrevet 4. mai 2024 #34361 Del Skrevet 4. mai 2024 Tigerfrue skrev (2 timer siden): Jeg synes hun sa for noen uker siden at hun hadde så sinnsykt mye JOBB forran seg de neste ukene..... utenom 1 fotografering og ett møte, så har jeg nå bare sett kosetur med foreldrene på lagere, handling og prøving av klær og mange private husbyggemøter.... dernest til syden på slankeprogram..... og så er det syden igjen..... Absolutt alle jeg kjenner med egen bedrift, jobber mye hver eneste dag, så å si hele året, så jeg kjenner at definisjonen av hva "mye jobbing" betyr for meg og mine likesinnede i det virkelige livet, kontra Sara E, er veldig forskjellig. Ønsker henne all mulig tillykke, men tror hun gaper over for mye, for fort, når hun virker så ustrukturert med så masse..... tror nok disse fysiske butikkene ikke kommer til å vare så mange år i hvertfall. Hun må bare ikke komme og si hun har mye og gjøre.. er snakk om hvordan hun legger opp dagene sine. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 4. mai 2024 #34362 Del Skrevet 4. mai 2024 (endret) elskersommer skrev (1 time siden): Hun må bare ikke komme og si hun har mye og gjøre.. er snakk om hvordan hun legger opp dagene sine. Synnsykt bissi dame 🤮 Endret 4. mai 2024 av JojoMoyes 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. mai 2024 #34363 Del Skrevet 4. mai 2024 JojoMoyes skrev (53 minutter siden): Synnsykt bissi dame 🤮 Hun har det så travelt at selv sykepleieryrket er rene ferien🙈 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Note Skrevet 4. mai 2024 #34364 Del Skrevet 4. mai 2024 Er det ikke veldig rart å dra på den ferien uten mann og baby? Det er ikke mye hun har hatt tid til babyen i det siste mellom all reisingen. Det eneste positive er at han ikke blir eksponert så mye lengre. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 5. mai 2024 #34365 Del Skrevet 5. mai 2024 Blir sikkert kjempemye trening! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 5. mai 2024 #34366 Del Skrevet 5. mai 2024 Og, å dele offentlig, (og hele livet slik desse damene gjør) medfører kritikk. Jeg er enig i at man kan moderere hvordan man ordlegger seg. Det er etter min mening merkelig å først dele at det er mye jobb og hektisk, at man føler man er mye borte fra barna, for så å dra på ferie igjen. Og, dette 16 ukers helvete? Hva skjer? Desse to damene har bygget opp en svært lojal følgerskare, da konseptet er basert på «Big happy family». Desse følgerne forsvarer Sara i tykt og tynt, og unner henne både penger og ferie. De er totalt blottet for kritisk evne, og er etter min mening svært svært naive. Og det kommer de til å være i all fremtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 5. mai 2024 #34367 Del Skrevet 5. mai 2024 Han minste er 1 år , jeg regner ikke en 1 åring som en hjelpeløs baby . Han har pappa hjemme og lider ingen nød . Men ikke sikkert jeg hadde klart å reise bort fra en av mine da de var så liten . Det jeg derimot ikke forstår er at hun igjen velger eg sted med all inklusive ! Altså med denne frykten for matforgiftning så er jo buffet absolutt det siste du skulle valgt . Jeg har vært i syden mange ganger , aldri vært matforgiftet men har heller aldri hatt all inklusive eller mat på hotellet . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 5. mai 2024 #34368 Del Skrevet 5. mai 2024 Hva sier dere om en far som jobber offshore? Borte 3 uker jevnlig. Dette blir for teit. Ungen er ikke baby. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
«H» Skrevet 5. mai 2024 #34369 Del Skrevet 5. mai 2024 arnoyb skrev (9 minutter siden): Hva sier dere om en far som jobber offshore? Borte 3 uker jevnlig. Dette blir for teit. Ungen er ikke baby. Det er ikke anbefalt uansett årsak som hovedomsorgsperson å være lenge borte fra et barn på 1 år, selvom det er mer forståelig om man gjør det på grunn av jobb og ikke sydentur. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 5. mai 2024 #34370 Del Skrevet 5. mai 2024 Kan dere melde inn til FT idag for mangel på merking? Bikini i monitor, bevisst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 5. mai 2024 #34371 Del Skrevet 5. mai 2024 Unodostrez skrev (48 minutter siden): Kan dere melde inn til FT idag for mangel på merking? Bikini i monitor, bevisst! Jeg melder inn... 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 5. mai 2024 #34372 Del Skrevet 5. mai 2024 Jeg har en som er litt over et år nå og stresser allerede over at jeg kanskje må på en jobbtur til utlandet i en uke til høsten når barnet er 1,5. For det er helt sykt for meg å tenke på. Og jeg vurderer om barn og besteforelder må være med så jeg har innebygd barnevakt til må-ting og ellers kan være sammen med de. Men dette barnet har vel uansett far som hovedomsorgsperson og er sånn sett ivaretatt. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 5. mai 2024 #34373 Del Skrevet 5. mai 2024 5 hours ago, arnoyb said: Hva sier dere om en far som jobber offshore? Borte 3 uker jevnlig. Dette blir for teit. Ungen er ikke baby. Eller mor da. Tross alt ikke bare fedre som jobber offshore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 5. mai 2024 #34374 Del Skrevet 5. mai 2024 10 hours ago, Isola2 said: Blir sikkert kjempemye trening! Trener hun fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 5. mai 2024 #34375 Del Skrevet 5. mai 2024 Rufs skrev (6 minutter siden): Trener hun fortsatt? Har hun trent utenom på camp da ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 5. mai 2024 #34376 Del Skrevet 5. mai 2024 Just now, JojoMoyes said: Har hun trent utenom på camp da ? Jeg følger henne ikke så jeg vet ikke (nekter å gi henne penger). Får med meg mer enn nok her inne og de få glimtene som kommer opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 5. mai 2024 #34377 Del Skrevet 5. mai 2024 Rufs skrev (51 minutter siden): Jeg følger henne ikke så jeg vet ikke (nekter å gi henne penger). Får med meg mer enn nok her inne og de få glimtene som kommer opp. Det er ikke mye vi har sett henne trene etter at hun sa ja til 16 ukers helvete.. hun har vel vært ca 6-8 ganger på treningssenteret og tatt noen turer med barna. Hun var 1 uke på påsketur med foreldre og familie og 5 dager i Kristiansand med foreldre uten og trene.Her kunne hun fint trent hver eneste dag fordi hun hadde hatt barnevakt. Så de gangene hun har trent mye er på camp. Å vi snakker om dronninga av å dokumentere så hun hadde garantert dokumentert om hun trente mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 5. mai 2024 #34378 Del Skrevet 5. mai 2024 elskersommer skrev (8 minutter siden): Det er ikke mye vi har sett henne trene etter at hun sa ja til 16 ukers helvete.. hun har vel vært ca 6-8 ganger på treningssenteret og tatt noen turer med barna. Hun var 1 uke på påsketur med foreldre og familie og 5 dager i Kristiansand med foreldre uten og trene.Her kunne hun fint trent hver eneste dag fordi hun hadde hatt barnevakt. Så de gangene hun har trent mye er på camp. Å vi snakker om dronninga av å dokumentere så hun hadde garantert dokumentert om hun trente mer Hun sa at Therese begynte å trene før henne med PT ..hva i all verden har hun og denne Pt trent ? På bakeri eller noe da ? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 5. mai 2024 #34379 Del Skrevet 5. mai 2024 (endret) JojoMoyes skrev (7 minutter siden): Hun sa at Therese begynte å trene før henne med PT ..hva i all verden har hun og denne Pt trent ? På bakeri eller noe da ? Aner ikke ikke. Men ser TL legger ut fra disse pt timene Men føler jo begge har vært bare syke å da kan de ikke trene🙈 Endret 5. mai 2024 av elskersommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 5. mai 2024 #34380 Del Skrevet 5. mai 2024 26 minutter siden, elskersommer said: Det er ikke mye vi har sett henne trene etter at hun sa ja til 16 ukers helvete.. hun har vel vært ca 6-8 ganger på treningssenteret og tatt noen turer med barna. Hun var 1 uke på påsketur med foreldre og familie og 5 dager i Kristiansand med foreldre uten og trene.Her kunne hun fint trent hver eneste dag fordi hun hadde hatt barnevakt. Så de gangene hun har trent mye er på camp. Å vi snakker om dronninga av å dokumentere så hun hadde garantert dokumentert om hun trente mer Ja, nettopp, antok nesten det. Litt merkelig å si ja til noe slikt og ikke følge opp, da er det bedre at noen andre får sjansen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå