K@tt Skrevet 11. april 2024 #34041 Del Skrevet 11. april 2024 Hvordan fungerer det med reklame for program hun selv er med i, skal det merkes på noen måte? Det er jo gratis reklame for Tvnorge, men det har kanskje ikke noe å si for henne hvor mange som ser programmet for hun har fått en viss sum (mye mindre enn hun tjener på "jobben" sin må vite) uansett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 11. april 2024 #34042 Del Skrevet 11. april 2024 elskersommer skrev (3 timer siden): Uff nei😂😂😂 hun til og med varslet at hun sendte alle bildene uten og merke🙈 Altså hvor lat er det mulig og være liksom? 16 bilder sendt til FT Ser du blant annet er veldig flink til å melde inn til FT - BRA! Men får det noen som helst konsekvenser for SE? Ikke hørt noe om at FT tar tak i dette. Men det er kanskje ikke noe SE i så fall sier høyt?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 11. april 2024 #34043 Del Skrevet 11. april 2024 K@tt skrev (2 timer siden): Hvordan fungerer det med reklame for program hun selv er med i, skal det merkes på noen måte? Det er jo gratis reklame for Tvnorge, men det har kanskje ikke noe å si for henne hvor mange som ser programmet for hun har fått en viss sum (mye mindre enn hun tjener på "jobben" sin må vite) uansett? Oscar Westerlin fikk jo kritikk etter Forræder, tv2 visste ikke at genseren var hans merke. Så om ikke Sara har vært åpnen med Discovery bør noen tipse dem. Men må jo håpe at de følger henne på snap under produksjonen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 11. april 2024 #34044 Del Skrevet 11. april 2024 (endret) Bibbi_ skrev (31 minutter siden): Ser du blant annet er veldig flink til å melde inn til FT - BRA! Men får det noen som helst konsekvenser for SE? Ikke hørt noe om at FT tar tak i dette. Men det er kanskje ikke noe SE i så fall sier høyt?! Jeg aner ikke om de får noe konsekvens.. men jeg har ett håp om att om vi er mange som klager så gjør de kanskje noe Jeg har også sendt mail til FT og spurt om det får noe konsekvens.. har fått svar på dette☺️ skal se om jeg finner det igjen Dette fikk jeg til svar når jeg spurte FT Endret 11. april 2024 av elskersommer 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 11. april 2024 #34045 Del Skrevet 11. april 2024 Ninaen skrev (2 minutter siden): Oscar Westerlin fikk jo kritikk etter Forræder, tv2 visste ikke at genseren var hans merke. Så om ikke Sara har vært åpnen med Discovery bør noen tipse dem. Men må jo håpe at de følger henne på snap under produksjonen. Kan sende en mail og spørre de 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 11. april 2024 #34046 Del Skrevet 11. april 2024 Ser mange her kritiseter utseende på 17. Mai kjolene, men er det bare jeg som reagerer på at folk handlet seg nye kjoler til 17. Mai hvert år? Det at folk ikke har bunader og derfor ænsker en pen kjole å ha på seg er en ting,men kjøper folk virkelig ny kjole til 17. Mai så ofte at det er god butikk for et klesmerke å komme med nye design mynta på den dagen hvert år? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 12. april 2024 #34047 Del Skrevet 12. april 2024 mumrikk1 skrev (På 9.4.2024 den 13.02): Omg! Sier jo litt om modellene også mener nå jeg. Å stå opp for noe man selv ikke liker? Da takker du heller nei til jobben.. Tenk å stå der flere timer bli tatt bilder av, også får du en vare i betaling du ikke engang liker 😂 Enganhøg skrev (På 10.4.2024 den 13.19): Nå skal de bli kvitt lageret Dagens «kjente merkevarer» 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 12. april 2024 #34048 Del Skrevet 12. april 2024 Dupers skrev (12 timer siden): Ser mange her kritiseter utseende på 17. Mai kjolene, men er det bare jeg som reagerer på at folk handlet seg nye kjoler til 17. Mai hvert år? Det at folk ikke har bunader og derfor ænsker en pen kjole å ha på seg er en ting,men kjøper folk virkelig ny kjole til 17. Mai så ofte at det er god butikk for et klesmerke å komme med nye design mynta på den dagen hvert år? De fleste klesbutikker selger 17. mai klær hvert år. Så selv om ikke alle kjøper noe nytt, så gjør mange det. Og det er jo ikke slik at kjolene bare kan brukes den 17. Sommerkjolene Careless slapp til 17. mai i fjor var sommerkjoler. Jeg har sett de i bryllup, dåp og en bursdag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 12. april 2024 #34049 Del Skrevet 12. april 2024 Er det Salabim-kids de mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 12. april 2024 #34050 Del Skrevet 12. april 2024 duskelapp skrev (På 24.3.2024 den 21.46): Jeg har damer som klager ofte på størrelser som tilbys i butikker her ... Så i all klagingen så synes jeg det er flott at hun tilbyr fine klær til større kropper Håper hun lager turklær snart også fine klær til større kropper? har du sett hvordan kjolene sitter på en stor kropp? de er verken flatterende eller lagd for de som er store. i følge målene, så er ikke størrelsene spesielt store heller. det fins flere butikker med langt større utvalg og langt mer flatterende klær som er lagd for store kropper. careless er ikke en av de 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 12. april 2024 #34051 Del Skrevet 12. april 2024 Bella50 skrev (6 timer siden): De fleste klesbutikker selger 17. mai klær hvert år. Så selv om ikke alle kjøper noe nytt, så gjør mange det. Og det er jo ikke slik at kjolene bare kan brukes den 17. Sommerkjolene Careless slapp til 17. mai i fjor var sommerkjoler. Jeg har sett de i bryllup, dåp og en bursdag. Sant nok, men den festdraktkjolen hennes ville jeg ikke brukt til sommerkjole. Jeg ville ikke brukt den til anledninger man bruker bunad eller festdrakt heller, å stille opp i bryllup i en slik en ville blitt sært etter min smak. Personlig ville jeg ikke brukt noen av kjolene hennes, men det er en annen sak. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. april 2024 #34052 Del Skrevet 12. april 2024 kjærring skrev (35 minutter siden): fine klær til større kropper? har du sett hvordan kjolene sitter på en stor kropp? de er verken flatterende eller lagd for de som er store. i følge målene, så er ikke størrelsene spesielt store heller. det fins flere butikker med langt større utvalg og langt mer flatterende klær som er lagd for store kropper. careless er ikke en av de Pluss att alle kjolene hennes er helt like. Er kun farge og mønster som er forskjellig. Om jeg skal f.eks ha 10 nye kjoler i skapet så vil jeg jo ha i diverse snitt og form 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 12. april 2024 #34053 Del Skrevet 12. april 2024 elskersommer skrev (1 minutt siden): Pluss att alle kjolene hennes er helt like. Er kun farge og mønster som er forskjellig. Om jeg skal f.eks ha 10 nye kjoler i skapet så vil jeg jo ha i diverse snitt og form Ja! Merkelig at man vil ha samma snitt og fasong på alle kjoler i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 12. april 2024 #34054 Del Skrevet 12. april 2024 kjærring skrev (3 timer siden): fine klær til større kropper? har du sett hvordan kjolene sitter på en stor kropp? de er verken flatterende eller lagd for de som er store. i følge målene, så er ikke størrelsene spesielt store heller. det fins flere butikker med langt større utvalg og langt mer flatterende klær som er lagd for store kropper. careless er ikke en av de Det er ikke en fasong som passer meg, jeg drukner i dem, men har 3 venninner som sverger til disse og kjøper alle som slippes , så og si.. de kler dem i hvert fall kjempe bra 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 12. april 2024 #34055 Del Skrevet 12. april 2024 elskersommer skrev (3 timer siden): Pluss att alle kjolene hennes er helt like. Er kun farge og mønster som er forskjellig. Om jeg skal f.eks ha 10 nye kjoler i skapet så vil jeg jo ha i diverse snitt og form jeg kunne godt ha kjøpt samme kjolen i flere farger, men til den prisen og den fasongen ? aldri. man ser jo 20 kg tyngre ut i hennes kjoler og de er så absolutt ikke lagd for store kropper 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 12. april 2024 #34056 Del Skrevet 12. april 2024 duskelapp skrev (7 minutter siden): Det er ikke en fasong som passer meg, jeg drukner i dem, men har 3 venninner som sverger til disse og kjøper alle som slippes , så og si.. de kler dem i hvert fall kjempe bra jeg kan utdype litt mer hva jeg mente. man bærer vekten forskjellig. noen har den på undrekroppen, noen på overkroppen, noen kun på magen. disse kjolene ser absolutt ikke bra ut på de som bærer vekten på magen eller overkropp generelt. man ser ekstra tykke ut, den er ikke flatterende og mønstrene og snittene på kjolene gjør det bare verre. ikke lagd for å se bra ut på store kropper. de ser veldig bra ut på slankere kvinner med hofter, rumpe og bryst- likt Sara sin fasong. der fremhever de riktig, sitter pent på og ser ganske så fine ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne1975 Skrevet 12. april 2024 #34057 Del Skrevet 12. april 2024 J.. skrev (På 10.4.2024 den 13.24): "Priser fra 25kr" sier jo alt om produksjonskostnadene deres,og lønnen til de som lager dette søplet.. 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 12. april 2024 #34058 Del Skrevet 12. april 2024 (endret) kjærring skrev (2 timer siden): jeg kan utdype litt mer hva jeg mente. man bærer vekten forskjellig. noen har den på undrekroppen, noen på overkroppen, noen kun på magen. disse kjolene ser absolutt ikke bra ut på de som bærer vekten på magen eller overkropp generelt. man ser ekstra tykke ut, den er ikke flatterende og mønstrene og snittene på kjolene gjør det bare verre. ikke lagd for å se bra ut på store kropper. de ser veldig bra ut på slankere kvinner med hofter, rumpe og bryst- likt Sara sin fasong. der fremhever de riktig, sitter pent på og ser ganske så fine ut. Det er nok fortsatt mange som ikke har fått med seg at klærne er designet etter SE sine personlige mål..og at da går det galt for svært mange. Endret 12. april 2024 av K_mb 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 13. april 2024 #34059 Del Skrevet 13. april 2024 K_mb skrev (21 timer siden): Det er nok fortsatt mange som ikke har fått med seg at klærne er designet etter SE sine personlige mål..og at da går det galt for svært mange. nettopp- det er det jeg mener. når da et menneske skal ha på seg den kjolen, og som igjen er større og bærer vekten helt annerledes så vil det faktisk se jævlig ut- noe det gjør 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 13. april 2024 #34060 Del Skrevet 13. april 2024 duskelapp skrev (23 timer siden): Det er ikke en fasong som passer meg, jeg drukner i dem, men har 3 venninner som sverger til disse og kjøper alle som slippes , så og si.. de kler dem i hvert fall kjempe bra og der kommer inn det jeg skrev etterpå- man bærer vekten forskjellig. bærer man den ikke lik SE eler er slank vil man se bra ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå