Snublefot62 Skrevet 17. desember 2023 #31301 Del Skrevet 17. desember 2023 Sharp75! skrev (2 minutter siden): Tiden vil vise om SE lyver. Eller om det blir slik som med revisor..... Det med revisor er jo artigt at dukker opp igjen. Hva var galt med revisor? Jo - for de med dårlig hukommelse så hadde ikke Sara Emilie og David Reme skaffet lovpålagt revisor før RETT FØR det var ei uke igjen av endelig og siste offentlige frist før selskapet ble tvangsavviklet av tingretten. Alt dette har vært dokumentert og linket til i denne tråden. Både lovene som omhandler revisor og veien mot tvangsoppløsning. INGENTING av dette var diktet opp eller misrepresentert. Men av en eller annen grunn er det enkelte som er bitre her over at de fikk kritikk for dette, og glemmer hvor alvorlig situasjonen faktisk var. Det jeg hevdet var at de ikke kom til å rekke det innen fristen. Og det var jeg åpen om at var min mistanke/antakelse. Der tok jeg feil. Men det var og kun der jeg tok feil om revisorgate. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ina K Skrevet 17. desember 2023 #31302 Del Skrevet 17. desember 2023 Sharp75! skrev (10 minutter siden): Det er jeg helt enig i. Da forsvinner poenget med å argumenter for omsetning på 100 mill. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17. desember 2023 #31303 Del Skrevet 17. desember 2023 Ina K skrev (2 timer siden): Hun er så sint og kjefter. At det går an å få inntjening på å være sint er utenfor min fatteevne. Folk som kjøper av henne mener vel hun er folkelig og at de kan kjenne seg igjen i henne 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ina K Skrevet 17. desember 2023 #31304 Del Skrevet 17. desember 2023 elskersommer skrev (3 minutter siden): Folk som kjøper av henne mener vel hun er folkelig og at de kan kjenne seg igjen i henne De er sinte de også da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17. desember 2023 #31305 Del Skrevet 17. desember 2023 Sharp75! skrev (1 time siden): Og det er mange som ikke har SE sin kroppsform som passer hennes kjoler. Det er ikke bare 2 typer. Hadde Careless hatt en omsetning på 100 millioner om det hadde vært slik? Str.tabellen er på trynet. Helt klart. Men har hun truffet et marked, tettet et hull eller kall det hva dere vil. Noe har hun klart. Slik er det bare. Du roper fort høyt om att du vil ha riktig kilde/ dokumentasjon på ting. Men da må du nesten legge ved det selv også 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 17. desember 2023 #31306 Del Skrevet 17. desember 2023 Ina K skrev (9 minutter siden): Da forsvinner poenget med å argumenter for omsetning på 100 mill. Argumentere? Jeg skriver bare noe som SE har sagt. Ikke verre enn at dere skriver noe SE har sagt. Er det ikke SE som diskuteres her på landet? Nei jeg mener her på forumet? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17. desember 2023 #31307 Del Skrevet 17. desember 2023 Sharp75! skrev (1 time siden): Helt enig! Og det forstår jeg virkelig ikke hvorfor de ikke gidder og står på kravene sine! Hadde alle som er misfornøyde med sitt produkt og sendt det i retur så hadde careless hatt ett enormt varelager ved årets slutt 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 17. desember 2023 #31308 Del Skrevet 17. desember 2023 elskersommer skrev (2 minutter siden): Du roper fort høyt om att du vil ha riktig kilde/ dokumentasjon på ting. Men da må du nesten legge ved det selv også Og jeg har beklaget det. Visste ikke at et intervju av SE ikke var god nok kilde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 17. desember 2023 #31309 Del Skrevet 17. desember 2023 elskersommer skrev (1 minutt siden): Hadde alle som er misfornøyde med sitt produkt og sendt det i retur så hadde careless hatt ett enormt varelager ved årets slutt Og det har jeg også skrevet flere ganger, også tidligere at folk må bruker forbrukermakten sin. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 17. desember 2023 #31310 Del Skrevet 17. desember 2023 Sharp75! skrev (6 minutter siden): Og jeg har beklaget det. Visste ikke at et intervju av SE ikke var god nok kilde Påstår du at linken du la inn er et INTERVJU av Sara Emilie? IKKE et eneste sted kommer det frem at det er et intervju av henne. Hele teksten bærer preg av å være en «nyhet» Careless selv har skrevet eller managementet til Sara Emilie, som så netthandel.no nærmest har lagt ut i sin helhet. Det finnes ikke et eneste spor av å være noen form for intervju. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 17. desember 2023 #31311 Del Skrevet 17. desember 2023 (endret) Snublefot62 skrev (7 minutter siden): Påstår du at linken du la inn er et INTERVJU av Sara Emilie? IKKE et eneste sted kommer det frem at det er et intervju av henne. Hele teksten bærer preg av å være en «nyhet» Careless selv har skrevet eller managementet til Sara Emilie, som så netthandel.no nærmest har lagt ut i sin helhet. Det finnes ikke et eneste spor av å være noen form for intervju. Nei, jeg påstår ikke det. Da beklager jeg. Jeg leste fort igjennom, det står "forteller Tandberg til Netthandel". Så antok at det var et kort intervju at de da har snakket med Sara selv. Endret 17. desember 2023 av Sharp75! La til bilde 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. desember 2023 #31312 Del Skrevet 17. desember 2023 Sharp75! skrev (19 minutter siden): Og det har jeg også skrevet flere ganger, også tidligere at folk må bruker forbrukermakten sin. Enig. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ina K Skrevet 17. desember 2023 #31313 Del Skrevet 17. desember 2023 Sharp75! skrev (24 minutter siden): Argumentere? Jeg skriver bare noe som SE har sagt. Ikke verre enn at dere skriver noe SE har sagt. Er det ikke SE som diskuteres her på landet? Nei jeg mener her på forumet? Når du påstår at det tjenes eventyrlige summer og argumenterer i Saras favør, er det naturlig at argumentene dine og det du skriver blir diskutert. Vi diskuterer Sara ja, ikke SE som er Sofie Elise. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ina K Skrevet 17. desember 2023 #31314 Del Skrevet 17. desember 2023 Sharp75! skrev (27 minutter siden): Og jeg har beklaget det. Visste ikke at et intervju av SE ikke var god nok kilde Jeg skjønner ikke hvor du vil med argumentene dine. Det er absurd lesning. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ina K Skrevet 17. desember 2023 #31315 Del Skrevet 17. desember 2023 Sharp75! skrev (15 minutter siden): Nei, jeg påstår ikke det. Da beklager jeg. Jeg leste fort igjennom, det står "forteller Tandberg til Netthandel". Så antok at det var et kort intervju at de da har snakket med Sara selv. Hvor vil du med dette? 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet 17. desember 2023 #31316 Del Skrevet 17. desember 2023 På en annen side så kan det bli interessant om omsetningen faktisk ikke viser seg å være på 100 millioner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet 17. desember 2023 #31317 Del Skrevet 17. desember 2023 Ina K skrev (2 minutter siden): Som du la ut? Nei, det var Sharp75! Som la ut det. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 17. desember 2023 #31318 Del Skrevet 17. desember 2023 Unodostrez skrev (7 timer siden): Morsomste er at hun svært ofte skriver Careless feil når hun merker. Hastverk-arbeid. Godt en følger minnet henne på frykten for oppkast idag… Har hun glemt frykten for oppkast ? J.. skrev (5 timer siden): Og den eneste grunnen til at Sara kan nevne en slik omsettning er fordi kundene ikke returnerer varer,men selger det videre. Hadde de returnert varene hadde tallene til Careless vært helt annerledes. Kundene gjør henne en enorm tjeneste ved å ta jobben med vidersalg for henne,da returer til Careless også blir vidersolgt til fullpris. Når hun er administrator på fb side salg og kjøp av Careless , da er jeg ikke overrasket omsetning går opp. Ville vært noe annet hvis retur ordning ble brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 17. desember 2023 #31319 Del Skrevet 17. desember 2023 Tråden stenges for moderering. Måne, admin. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 18. desember 2023 #31320 Del Skrevet 18. desember 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring og brudd på opphavsrett. Måne, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå