J.. Skrevet 9. mars 2022 #3041 Del Skrevet 9. mars 2022 (endret) supermamz skrev (21 minutter siden): Det er mye, men hun har jo flere selskap som selger som bare det. Så skjønnet at hun har råd. Inluensere kan tjene flere 100 tusen på en god måned.🙈 Så at hun har kjøpt et så dyrt hus overrasker meg ikke, blir mer overrasket om det plutselig er det andre huset til 5 millioner. 😅 Tja,med 1,4 mill i årsinntekt synes jeg ikke inntekten i seg selv er så mye å skryte av. Sophie Elise har ca nesten akkurat det dobbelte i inntekt men hun også en langt større og mer etablert influencer. Endret 9. mars 2022 av J.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 9. mars 2022 #3042 Del Skrevet 9. mars 2022 Aidensfield skrev (1 time siden): Jeg er så enig med deg. Om hun har klart og bli bedre, klart og få en god bedrift alene så er det bra. Hadde det vært en mann som kjøpte hus til 11 millioner alene så hadde ikke folk sagt ett ord men når en kvinne klarer det🙃 Hadde sagt akkurat det samme om. Det var en mann som tjente penger på samme måte, så inderlig lei av det er kvinne sp derfor reageres det innlegg! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 9. mars 2022 #3043 Del Skrevet 9. mars 2022 Tråden er ryddet for ryktespredning og spekulasjon. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 9. mars 2022 #3044 Del Skrevet 9. mars 2022 J.. skrev (2 timer siden): Kan kun snakke for meg selv,men jeg hadde sagt akkurat det samme ang prisen om dette var en mann. Kjønnet spiller ingen rolle her,selv om du kanskje ønsker å gjøre dette til en kvinnekamp-sak. 11 millioner er enormt mye penger for en helt vanlig,enslig person. Så klart 11 millioner er mye penger men nå er det hun som skal betjene dette lånet. Og det betyr nok at vi seere må forvente enda mere reklame fremover. Men jeg mener fortsatt att få folk hadde ropt høyt om det var en mann som kjøpte alene. Å jeg er så langt unna en kvinnesaks kvinne som du kommer 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 9. mars 2022 #3045 Del Skrevet 9. mars 2022 sirenas skrev (2 timer siden): Og jeg tror det er huset til rundt 8. Men, det får vi jo snart vite Kjekt for henne og ungene uansetta ja er entn det til 8 eller det til 11. Begge er jo solgt også så blir spennende og se🤣 Ja blir nok bra for henne, slipper hun å ha alle minnene av hun og R om hun holder på med en annen. Tror jeg hadde gjort det samme. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 9. mars 2022 #3046 Del Skrevet 9. mars 2022 Aidensfield skrev (4 timer siden): Jeg er så enig med deg. Om hun har klart og bli bedre, klart og få en god bedrift alene så er det bra. Hadde det vært en mann som kjøpte hus til 11 millioner alene så hadde ikke folk sagt ett ord men når en kvinne klarer det🙃 Støtter deg i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 9. mars 2022 #3047 Del Skrevet 9. mars 2022 Aidensfield skrev (51 minutter siden): Så klart 11 millioner er mye penger men nå er det hun som skal betjene dette lånet. Og det betyr nok at vi seere må forvente enda mere reklame fremover. Men jeg mener fortsatt att få folk hadde ropt høyt om det var en mann som kjøpte alene. Å jeg er så langt unna en kvinnesaks kvinne som du kommer Nå har flere av oss sagt vi hadde reagert uansett, da blir det for dumt å fortsette å si det 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 9. mars 2022 #3048 Del Skrevet 9. mars 2022 supermamz skrev (24 minutter siden): ja er entn det til 8 eller det til 11. Begge er jo solgt også så blir spennende og se🤣 Ja blir nok bra for henne, slipper hun å ha alle minnene av hun og R om hun holder på med en annen. Tror jeg hadde gjort det samme. Den til 8 ligger i ett annet område Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 9. mars 2022 #3049 Del Skrevet 9. mars 2022 marthes skrev (Akkurat nå): Den til 8 ligger i ett annet område ahh, jeg er ikke så inne på områdene der. Men da vet man vell at det er det andre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. mars 2022 #3050 Del Skrevet 9. mars 2022 Aidensfield skrev (1 time siden): Så klart 11 millioner er mye penger men nå er det hun som skal betjene dette lånet. Og det betyr nok at vi seere må forvente enda mere reklame fremover. Men jeg mener fortsatt att få folk hadde ropt høyt om det var en mann som kjøpte alene. Å jeg er så langt unna en kvinnesaks kvinne som du kommer Vel,Pilotparet kjøpte hus sammen for den nette sum av 14millioner og båt til 5. Ble stusset over det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. mars 2022 #3051 Del Skrevet 9. mars 2022 Orly skrev (13 minutter siden): Nå har flere av oss sagt vi hadde reagert uansett, da blir det for dumt å fortsette å si det Enig.. Tror flertallet tenker over at det er 1 person,ikke at det er en kvinne,som gjør at man har tanker rundt det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. mars 2022 #3052 Del Skrevet 9. mars 2022 Aidensfield skrev (1 time siden): Så klart 11 millioner er mye penger men nå er det hun som skal betjene dette lånet. Og det betyr nok at vi seere må forvente enda mere reklame fremover. Men jeg mener fortsatt att få folk hadde ropt høyt om det var en mann som kjøpte alene. Å jeg er så langt unna en kvinnesaks kvinne som du kommer Det skal du få mene så mye du vil,blir jo ikke ett fakta alikevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. mars 2022 #3053 Del Skrevet 9. mars 2022 Hvem f… bryr seg? Altså, jesus. Banken gir henne det lånet hun kan betjene, så hvorfor skal det sitte folk her inne å bry seg/blande seg i at hun får høyt lån?🙄 Hvorfor er det så forbasket vanskelig å bare la folk være lykkelige og ha suksess? Og til den brukeren som drar frem folk i helsevesenet - bare ikke..🙄 31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 10. mars 2022 #3054 Del Skrevet 10. mars 2022 Birdo skrev (7 timer siden): Hvem f… bryr seg? Altså, jesus. Banken gir henne det lånet hun kan betjene, så hvorfor skal det sitte folk her inne å bry seg/blande seg i at hun får høyt lån?🙄 Hvorfor er det så forbasket vanskelig å bare la folk være lykkelige og ha suksess? Og til den brukeren som drar frem folk i helsevesenet - bare ikke..🙄 Forsåvidt greit enig i det du skriver, men er det noen vi søren meg ikke må eller skal slutte å dra frem så er det folk i helsevesenet, de hadde fortjent den lønna x-ganger mer og det må være lov å si! Spesielt etter hva de har stått i de siste årene. Fy søren for noen superhelter altså!😌🌟 Synes jeg på lik linje som mange andre at SE tjener ufortjent mye? Ja, og det er jeg ærlig på. Betyr ikke at jeg som kvinne snakker ned mitt eget kjønn🙈 16 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 10. mars 2022 #3055 Del Skrevet 10. mars 2022 Smurfii skrev (1 time siden): Forsåvidt greit enig i det du skriver, men er det noen vi søren meg ikke må eller skal slutte å dra frem så er det folk i helsevesenet, de hadde fortjent den lønna x-ganger mer og det må være lov å si! Spesielt etter hva de har stått i de siste årene. Fy søren for noen superhelter altså!😌🌟 Synes jeg på lik linje som mange andre at SE tjener ufortjent mye? Ja, og det er jeg ærlig på. Betyr ikke at jeg som kvinne snakker ned mitt eget kjønn🙈 Godt skrevet , ansatte i helsevesen , skoler , barnehager mm fortjent mye mer og jeg mener helt ærlig at influencere tjener alt for mye, samme hvem det er i grunn. 19 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 10. mars 2022 #3056 Del Skrevet 10. mars 2022 Orly skrev (5 timer siden): Godt skrevet , ansatte i helsevesen , skoler , barnehager mm fortjent mye mer og jeg mener helt ærlig at influencere tjener alt for mye, samme hvem det er i grunn. Dette er jeg enig i! Helt sykt hvor urettferdig det skal være. Gjør den viktigste jobben i landet og får dårligst betalt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 10. mars 2022 #3057 Del Skrevet 10. mars 2022 Birdo skrev (14 timer siden): Hvem f… bryr seg? Altså, jesus. Banken gir henne det lånet hun kan betjene, så hvorfor skal det sitte folk her inne å bry seg/blande seg i at hun får høyt lån?🙄 Hvorfor er det så forbasket vanskelig å bare la folk være lykkelige og ha suksess? Og til den brukeren som drar frem folk i helsevesenet - bare ikke..🙄 Enig der altså 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 10. mars 2022 #3058 Del Skrevet 10. mars 2022 Smurfii skrev (8 timer siden): Forsåvidt greit enig i det du skriver, men er det noen vi søren meg ikke må eller skal slutte å dra frem så er det folk i helsevesenet, de hadde fortjent den lønna x-ganger mer og det må være lov å si! Spesielt etter hva de har stått i de siste årene. Fy søren for noen superhelter altså!😌🌟 Synes jeg på lik linje som mange andre at SE tjener ufortjent mye? Ja, og det er jeg ærlig på. Betyr ikke at jeg som kvinne snakker ned mitt eget kjønn🙈 Jo, vet du hva.. De i helsevesenet har hvert fall fått lov til å beskytte seg selv og ble prioritert i vaksinekøen. De ansatte i spesielt barnehage, og også skole, renhold og butikk - de er jaggu superhelter! De/vi har stått i front, uten noen form for beskyttelse. De som har jobbet i barnehage, og også skole, har måttet møte hundrevis av barn og foreldre uten så mye som munnbind. Folk har sendt barn i bhg/skole mens familiemedlemmer selv har ligget med korona. De stod omtrent sist i vaksinekøen og har ikke blitt hørt i det hele tatt. Men nok avsporing nå, dette handler ikke om div yrkesgrupper. 10 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 10. mars 2022 #3059 Del Skrevet 10. mars 2022 Birdo skrev (1 minutt siden): Jo, vet du hva.. De i helsevesenet har hvert fall fått lov til å beskytte seg selv og ble prioritert i vaksinekøen. De ansatte i spesielt barnehage, og også skole, renhold og butikk - de er jaggu superhelter! De/vi har stått i front, uten noen form for beskyttelse. De som har jobbet i barnehage, og også skole, har måttet møte hundrevis av barn og foreldre uten så mye som munnbind. Folk har sendt barn i bhg/skole mens familiemedlemmer selv har ligget med korona. De stod omtrent sist i vaksinekøen og har ikke blitt hørt i det hele tatt. Men nok avsporing nå, dette handler ikke om div yrkesgrupper. Det er jeg fullstendig enig i💗😌 men du nevnte helsevesenet i kommentaren din og derfor var det akkurat den gruppen jeg tok for meg. Som sagt så er det så mange andre i samfunnet deriblant de som du nevner nå i kommentaren din som jeg unner de pengene mer!😌 Nei, det gjør ikke det, men måten du formulerte den siste setninga di på provoserte meg. Vi står på hver vår side i denne saken og det er helt greit det også.😌 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 10. mars 2022 #3060 Del Skrevet 10. mars 2022 Birdo skrev (20 timer siden): Hvem f… bryr seg? Altså, jesus. Banken gir henne det lånet hun kan betjene, så hvorfor skal det sitte folk her inne å bry seg/blande seg i at hun får høyt lån?🙄 Hvorfor er det så forbasket vanskelig å bare la folk være lykkelige og ha suksess? Og til den brukeren som drar frem folk i helsevesenet - bare ikke..🙄 Jeg er så enig i at det er hun som skal betjene lånet.. Jeg holder meg unna alle firmaer hun fronter så langt det lar seg gjøre. Men det er utrolig at det er mulig og tjene så mye penger Som influencer 🤔 å hva skjer den dagen det eventuelt snur? At influencere ikke tjener så bra. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå