Gjest Kattedama Skrevet 15. november 2023 #30261 Del Skrevet 15. november 2023 J.. skrev (27 minutter siden): Kan altså bekrefte at Sara hadde ingenting med valget deres i å utvide utvalget sitt å gjøre. Å herlighet så pinlig for Sara Emilie Tandberg og Careless. Hun tar i mot hyllest i eget kommentarfelt for å ha påvirket TheWell til å endre str, også var de allerede i produksjon 🤡 Jøye for et shitshow fra Sara Emilie Tandberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. november 2023 #30262 Del Skrevet 15. november 2023 caremore skrev (1 minutt siden): Å herlighet så pinlig for Sara Emilie Tandberg og Careless. Hun tar i mot hyllest i eget kommentarfelt for å ha påvirket TheWell til å endre str, også var de allerede i produksjon 🤡 Jøye for et shitshow fra Sara Emilie Tandberg. Haha,uten tvil. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 15. november 2023 #30263 Del Skrevet 15. november 2023 caremore skrev (12 minutter siden): Å herlighet så pinlig for Sara Emilie Tandberg og Careless. Hun tar i mot hyllest i eget kommentarfelt for å ha påvirket TheWell til å endre str, også var de allerede i produksjon 🤡 Jøye for et shitshow fra Sara Emilie Tandberg. Synes faktisk litt synd på de som tror på henne og hyller henne også .... 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. november 2023 #30264 Del Skrevet 15. november 2023 Bibbi_ skrev (3 minutter siden): Synes faktisk litt synd på de som tror på henne og hyller henne også .... Kildekritikk er jo greit å ha,si. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 15. november 2023 #30265 Del Skrevet 15. november 2023 Bibbi_ skrev (38 minutter siden): Synes faktisk litt synd på de som tror på henne og hyller henne også .... er ikke noe å syns synd på. Er man såpass dum så får man skylde seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 15. november 2023 #30266 Del Skrevet 15. november 2023 caremore skrev (2 timer siden): Å herlighet så pinlig for Sara Emilie Tandberg og Careless. Hun tar i mot hyllest i eget kommentarfelt for å ha påvirket TheWell til å endre str, også var de allerede i produksjon 🤡 Jøye for et shitshow fra Sara Emilie Tandberg. Flaut 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. november 2023 #30267 Del Skrevet 15. november 2023 Fikk svar på mail til Forbrukertilsynet i dag. Der spurte jeg om denne dårlige merking som SE bedriver. Altså superliten skrift og hvit skrift på hvit bakgrunn. De svarer så klart ikke på hva de tenker om bildene jeg la ved men de mener jo ser samme som oss. Nå får jeg desverre ikke sendt svaret til Frøken Tandberg fordi jeg ikke er velkommen på hennes IG mer 🙈🙈 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 15. november 2023 #30268 Del Skrevet 15. november 2023 elskersommer skrev (10 timer siden): Slik er det på Zizzi også. Jeg er nok xxl på f.eks Cubus men M/L på Zizzi. Så SE er ikke medium hos Cubus eller HM Forskjellen er at Zizzi er åpne om at de er en butikk for større str, og de opplyser også hvilken str deres str er i normale str. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. november 2023 #30269 Del Skrevet 15. november 2023 elskersommer skrev (34 minutter siden): Fikk svar på mail til Forbrukertilsynet i dag. Der spurte jeg om denne dårlige merking som SE bedriver. Altså superliten skrift og hvit skrift på hvit bakgrunn. De svarer så klart ikke på hva de tenker om bildene jeg la ved men de mener jo ser samme som oss. Nå får jeg desverre ikke sendt svaret til Frøken Tandberg fordi jeg ikke er velkommen på hennes IG mer 🙈🙈 Har hun blokket deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. november 2023 #30270 Del Skrevet 15. november 2023 Tessa12 skrev (21 minutter siden): Forskjellen er at Zizzi er åpne om at de er en butikk for større str, og de opplyser også hvilken str deres str er i normale str. Det er jeg enig med deg i😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. november 2023 #30271 Del Skrevet 15. november 2023 J.. skrev (4 minutter siden): Har hun blokket deg? Jepp😊 å jeg var ikke ufin mot henne. Men jeg sa att jeg ville fortsette å melde inn til FT..fordi jeg var lei av att influencere ikke gjør jobben sin riktig. Men dette tålte hun ikke 5 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 15. november 2023 #30272 Del Skrevet 15. november 2023 Sprite skrev (2 timer siden): er ikke noe å syns synd på. Er man såpass dum så får man skylde seg selv. Joa, er vel sant det 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 16. november 2023 #30273 Del Skrevet 16. november 2023 Tessa12 skrev (9 timer siden): Har hørt «tar votter og vinter» om ting som tar lang tid, men nei, aldri hørt «lover votter og vinter» men derimot «lover gull og grønne skoger» Og det korrekte er «det tar vinter og vår». Men «votter og vinter er blitt en avart av typen «bøye seg i hatten» fordi noen begynte å blande 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 16. november 2023 #30274 Del Skrevet 16. november 2023 elskersommer skrev (10 timer siden): Jepp😊 å jeg var ikke ufin mot henne. Men jeg sa att jeg ville fortsette å melde inn til FT..fordi jeg var lei av att influencere ikke gjør jobben sin riktig. Men dette tålte hun ikke Nei Gud forby at noen ikke er enig med henne. Det tåler hun ikke. Sier veldig mye om henne som person. Er det mulig? Å være så høy på seg selv at man blokker folk pga noe sånt? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 16. november 2023 #30275 Del Skrevet 16. november 2023 elskersommer skrev (10 timer siden): Jepp😊 å jeg var ikke ufin mot henne. Men jeg sa att jeg ville fortsette å melde inn til FT..fordi jeg var lei av att influencere ikke gjør jobben sin riktig. Men dette tålte hun ikke Ikke sjokkerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 16. november 2023 #30276 Del Skrevet 16. november 2023 baremeg skrev (Akkurat nå): Nei Gud forby at noen ikke er enig med henne. Det tåler hun ikke. Sier veldig mye om henne som person. Er det mulig? Å være så høy på seg selv at man blokker folk pga noe sånt? Det er vel ikke mange av disse hardtarbeidende influenserene som tåler at noen er uenige med de? SE og Therese Lien eksploderer jo nesten når noen er uenig eller stiller de et spørsmål som ikke består av skryt... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. november 2023 #30277 Del Skrevet 16. november 2023 Dumme teite SC altså....! AI er ikke skarp nok til å skille pasassjer og sjåfør (hvilken siden man er på,er både speilvendt og ulikt fra land til land..!). Tommel opp for AI'en til SC for å prøve å luke vekk/skjerme farlig oppførsel som feks bilkjøring og snapping. 👍🏻 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 16. november 2023 #30278 Del Skrevet 16. november 2023 J.. skrev (15 minutter siden): Dumme teite SC altså....! AI er ikke skarp nok til å skille pasassjer og sjåfør (hvilken siden man er på,er både speilvendt og ulikt fra land til land..!). Tommel opp for AI'en til SC for å prøve å luke vekk/skjerme farlig oppførsel som feks bilkjøring og snapping. 👍🏻 Kudos til Snapchat. Kaktus til Sara Emilie. 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 16. november 2023 #30279 Del Skrevet 16. november 2023 Nå er det jo snart butikkåpning. Blir spennende å høre om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. november 2023 #30280 Del Skrevet 16. november 2023 kittkatt skrev (Akkurat nå): Nå er det jo snart butikkåpning. Blir spennende å høre om. Gnålet om det i 3 uker allerede,for å stimulere vennine følelsen hos publikum for å få flest mulig til å møte opp. 3 uker daglig med "er så redd ingen kommer 😢🥺".. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå