Snublefot62 Skrevet 14. november 2023 #30221 Del Skrevet 14. november 2023 Rufs skrev (Akkurat nå): En som merker alt? 😅 Lystløgnere som dette ser ofte ikke selv at de lyver. Eller tenker over det. Er litt fascinerende. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 14. november 2023 #30222 Del Skrevet 14. november 2023 elskersommer skrev (1 time siden): Jeg svarte att jeg var uenig og fikk dette svaret i dag 🙈 Fy f... for et svar! For en ovenpå og ned holdning. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 14. november 2023 #30223 Del Skrevet 14. november 2023 elskersommer skrev (5 timer siden): Jeg svarte att jeg var uenig og fikk dette svaret i dag 🙈 Tror det ikke før jeg ser det. @J.. står det noe i arkivet til FT om ny kontakt med Tandberg før 14.11.23? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. november 2023 #30224 Del Skrevet 14. november 2023 Bibbi_ skrev (3 timer siden): Fy f... for et svar! For en ovenpå og ned holdning. Også sier hun att ja.. hun kunne kanskje flyttet teksten "LITT" på bilde jeg har med i her.. ikke bare litt spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. november 2023 #30225 Del Skrevet 14. november 2023 caremore skrev (22 minutter siden): Tror det ikke før jeg ser det. @J.. står det noe i arkivet til FT om ny kontakt med Tandberg før 14.11.23? Dette er datoene for kontankten de har hatt i 2023. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 14. november 2023 #30226 Del Skrevet 14. november 2023 J.. skrev (2 minutter siden): Dette er datoene for kontankten de har hatt i 2023. Wow. Og fortsatt klarer hun ikke merke etter kriteriene, FT bør jo selv forstå at umerket reklame, reklame som ikke er merket riktig er gjennomgående hos Sara Emilie Tandberg. Eneste som vil funke på denne useriøse bedriften er bøter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 14. november 2023 #30227 Del Skrevet 14. november 2023 1 minutt siden, caremore said: Wow. Og fortsatt klarer hun ikke merke etter kriteriene, FT bør jo selv forstå at umerket reklame, reklame som ikke er merket riktig er gjennomgående hos Sara Emilie Tandberg. Eneste som vil funke på denne useriøse bedriften er bøter. Håper på gigabot i julegave. Er drittlei av at influensere kommer unna med å drite i regler. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. november 2023 #30228 Del Skrevet 14. november 2023 caremore skrev (11 minutter siden): Wow. Og fortsatt klarer hun ikke merke etter kriteriene, FT bør jo selv forstå at umerket reklame, reklame som ikke er merket riktig er gjennomgående hos Sara Emilie Tandberg. Eneste som vil funke på denne useriøse bedriften er bøter. Håper november kampanjen med å sjekke norske influncere slår hardt tilbake på henne. Hun har fått direkte veiledning opptil fler ganger i år! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 14. november 2023 #30229 Del Skrevet 14. november 2023 (endret) J.. skrev (12 minutter siden): Håper november kampanjen med å sjekke norske influncere slår hardt tilbake på henne. Hun har fått direkte veiledning opptil fler ganger i år! Hun har seriøst ALENE brukt så mye av ressursene til FT som allerede har ressursmangel. Hun burde skjemmes. Men hun gjør ikke det, bare dropper å følge reglene som vanlig. Til og med alkohol og egenreklame har hun vist frem den siste uka. Endret 14. november 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. november 2023 #30230 Del Skrevet 14. november 2023 Citha skrev (49 minutter siden): Håper på gigabot i julegave. Er drittlei av at influensere kommer unna med å drite i regler. Er så lei jeg også.. de er som noen trassige 2 åringer 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 14. november 2023 #30231 Del Skrevet 14. november 2023 caremore skrev (1 time siden): Hun har seriøst ALENE brukt så mye av ressursene til FT som allerede har ressursmangel. Hun burde skjemmes. Men hun gjør ikke det, bare dropper å følge reglene som vanlig. Til og med alkohol og egenreklame har hun vist frem den siste uka. jeg tenker mer hun spiller «skjønner ikke « , hun forstår reglene mer enn vi tror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 14. november 2023 #30232 Del Skrevet 14. november 2023 Juhu25 skrev (10 minutter siden): jeg tenker mer hun spiller «skjønner ikke « , hun forstår reglene mer enn vi tror Nettopp. Dette gjør hun med viten og vilje. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 14. november 2023 #30233 Del Skrevet 14. november 2023 Kan ikke fatte at hun skal være en M. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 14. november 2023 #30234 Del Skrevet 14. november 2023 Kommer bøtene til å bli fortalt om av FT? Altså at allmennheten kan se at bøter har blitt gitt, og evt beløpet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. november 2023 #30235 Del Skrevet 14. november 2023 (endret) kittkatt skrev (5 minutter siden): Kommer bøtene til å bli fortalt om av FT? Altså at allmennheten kan se at bøter har blitt gitt, og evt beløpet? Nei. Men man kan be om innsyn i saken og da se beløpet. Endret 14. november 2023 av J.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. november 2023 #30236 Del Skrevet 14. november 2023 Sol79 skrev (9 minutter siden): Kan ikke fatte at hun skal være en M. Fordi hun er ikke det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 14. november 2023 #30237 Del Skrevet 14. november 2023 10 minutter siden, Sol79 said: Kan ikke fatte at hun skal være en M. Er hun? I Careless da? Men det er jo ikke en vanlig M. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 15. november 2023 #30238 Del Skrevet 15. november 2023 Rufs skrev (6 timer siden): Er hun? I Careless da? Men det er jo ikke en vanlig M. Det er jo det som er salgstrikset hennes. Få store mennesker til å føle seg bedre ved å gå i noe de tror er en mindre størrelse og kalle det kroppspositivisme. Jeg bruker selv str m i underdeler og jeg er halvparten av Sara i størrelse. Så hun er ikke en M etter europeisk standard. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 15. november 2023 #30239 Del Skrevet 15. november 2023 Hun skriver at hun vanligvis bruker M i det gamle innlegget om the Well på instagram. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. november 2023 #30240 Del Skrevet 15. november 2023 Sol79 skrev (5 minutter siden): Hun skriver at hun vanligvis bruker M i det gamle innlegget om the Well på instagram. I Careless,ja. I alle andre merker hun bruker/prøver på må hun jo opp i 2xl eller mer,ifølge egne uttalser. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå