Bella50 Skrevet 17. oktober 2023 #29641 Del Skrevet 17. oktober 2023 Snublefot62 skrev (4 timer siden): Gevinsten de får viser jo du i praksis her - skryt og positiv omtale. Som gir veldig god PR og sannsynligvis flere som handler. Du skal selge noen kjoler for 500000kr tatt rett fra bunnlinjen. Jeg synes det er flott gjort av Careless. Forstår ikke hvordan du kan snakke det ned. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 17. oktober 2023 #29642 Del Skrevet 17. oktober 2023 Bella50 skrev (Akkurat nå): Du skal selge noen kjoler for 500000kr tatt rett fra bunnlinjen. Jeg synes det er flott gjort av Careless. Forstår ikke hvordan du kan snakke det ned. Det er flott at de gode sakene får penger. Det jeg snakker ned er at Sara Emilie år etter år ikke er ærlig om det. «I tråd med vedtektene våres vil jeg i år donere 10% av fjorårets overskudd til xxx da de jobber for noe som engasjerer meg dypt…». Men det hører naturligvis ikke like flott ut som at hun gjør det helt av fri vilje og bare av godt hjerte. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 17. oktober 2023 #29643 Del Skrevet 17. oktober 2023 Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Det er flott at de gode sakene får penger. Det jeg snakker ned er at Sara Emilie år etter år ikke er ærlig om det. «I tråd med vedtektene våres vil jeg i år donere 10% av fjorårets overskudd til xxx da de jobber for noe som engasjerer meg dypt…». Men det hører naturligvis ikke like flott ut som at hun gjør det helt av fri vilje og bare av godt hjerte. Evt kunne hun sakt at det enda ikke går så godt at de føler de kan gi mer enn de 10% de har forplikta seg til, men de fortsetter å satse så kanskje neste år kan gi 12%. Eller noe sånt. Da hadde hun gitt inntrykk av at det var et oppriktig ønske om å gi, også om det gikk ut over hennes forventa fortjeneste. (Hadde hun ment det hadde det jo vært enda bedre 🤷♀️) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 17. oktober 2023 #29644 Del Skrevet 17. oktober 2023 arnoyb skrev (8 minutter siden): Evt kunne hun sakt at det enda ikke går så godt at de føler de kan gi mer enn de 10% de har forplikta seg til, men de fortsetter å satse så kanskje neste år kan gi 12%. Eller noe sånt. Da hadde hun gitt inntrykk av at det var et oppriktig ønske om å gi, også om det gikk ut over hennes forventa fortjeneste. (Hadde hun ment det hadde det jo vært enda bedre 🤷♀️) Enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 17. oktober 2023 #29645 Del Skrevet 17. oktober 2023 (endret) Bella50 skrev (7 timer siden): Hvordan lønner det seg for Careless å gi bort 1/2 mill? Dersom man gir bort 1/2 mill, så skatter man ikke av den. Men det lønner seg ikke. For Reme så gir han tiende, for Careless og Sara Emilie Tandberg gir det alibi for å selge plast som man strengt tatt ikke trenger, og hjelper på Tandberg og Careless sin anseelse. I tillegg så kan man be om skattefradrag for donasjoner, ikke store summen men allikevel. Endret 17. oktober 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 17. oktober 2023 #29646 Del Skrevet 17. oktober 2023 Ser ut som hun viser frem kjæresten i dag også, og at han skal være med på reklamen de tar bilder til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 17. oktober 2023 #29647 Del Skrevet 17. oktober 2023 snute skrev (1 minutt siden): Ser ut som hun viser frem kjæresten i dag også, og at han skal være med på reklamen de tar bilder til. Rart om hun ikke snakker om dette, valget om å være offentlig, på snap i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 17. oktober 2023 #29648 Del Skrevet 17. oktober 2023 (endret) J.. skrev (4 timer siden): Her sitter fortvilet foreldre å venter på å finne det savnede barnet sitt og det preger altså Sara såååå mye,heldigvis har HUN planer idag så HUN kan holde seg okkupert og ikke tenke mer på det enn nødvendig.. Syns hun selv dette virker medfølende? Dette er jo direkte provoserende. Nei, bare nei. Mangel på takt og tone er så åpenbar. Hva man gjør for en Vixen nominasjon. Endret 17. oktober 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 17. oktober 2023 #29649 Del Skrevet 17. oktober 2023 caremore skrev (1 minutt siden): Nei, bare nei. Mangel på takt og tone er så åpenbar. Og det er ikke første gang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 17. oktober 2023 #29650 Del Skrevet 17. oktober 2023 snute skrev (2 timer siden): Ser ut som hun viser frem kjæresten i dag også, og at han skal være med på reklamen de tar bilder til. Er det sant? Nå har det vært sååå «farlig» å vise seg frem men så fort det innebærer penger i kassa så er det ikke så farlig lenger?! 😂 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17. oktober 2023 #29651 Del Skrevet 17. oktober 2023 Bella50 skrev (3 timer siden): Du skal selge noen kjoler for 500000kr tatt rett fra bunnlinjen. Jeg synes det er flott gjort av Careless. Forstår ikke hvordan du kan snakke det ned. Det er bra at hun gir så mye penger til ME forskning. Men hun gjør det fordi hun er pålagt og gjøre det. Jeg har rett og slett null tro på att disse 3 damene hadde gitt så store summer om de ikke måtte gjøre det. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 17. oktober 2023 #29652 Del Skrevet 17. oktober 2023 baremeg skrev (13 minutter siden): Er det sant? Nå har det vært sååå «farlig» å vise seg frem men så fort det innebærer penger i kassa så er det ikke så farlig lenger?! 😂 Han ble «vist» frem på Vixen i fjor, så mystisk er det 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 17. oktober 2023 #29653 Del Skrevet 17. oktober 2023 caremore skrev (2 minutter siden): Han ble «vist» frem på Vixen i fjor, så mystisk er det 😂 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 17. oktober 2023 #29654 Del Skrevet 17. oktober 2023 J.. skrev (7 timer siden): Her sitter fortvilet foreldre å venter på å finne det savnede barnet sitt og det preger altså Sara såååå mye,heldigvis har HUN planer idag så HUN kan holde seg okkupert og ikke tenke mer på det enn nødvendig.. Syns hun selv dette virker medfølende? Dette er jo direkte provoserende. Fy faen så dumt. Orker ikke denne dama, er hun seriøs?!? Fy faen ass. glad jeg ikke er moren til dette barnet som er forsvunnet, hadde hudfletta kjerringa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 17. oktober 2023 #29655 Del Skrevet 17. oktober 2023 Altså. Helt seriøst. Jeg skjønner virkelig ikke at det går an å være så sneversynt. Det må jo være kødd?! Hun syter om at folk sender henne videoer av babyer som dør, at hun er sensitivt for nyheter, at hun gleder seg Til å koble ut idag med jobb hele dagen så hun slipper å bli så oppslukt av det jævlige som skjer. TENKER HUN OVERHODET FØR HUN ÅPNER KJEFTEN??? HUN ER EN OFFENTLIG PERSON OG SNAKKER OM AT HUN GLEDER SEG TIL JOBB SÅ HUN SLIPPER Å TENKE PÅ DEN STAKKARS GUTTEN SOM ER FORSVUNNET???? WHAAAAAAAAT??!?? fy faen. Vær så snill. La denne dama bli cancelled fordi nå er det faktisk gått over stokk og stein. Nå er jeg så provosert at jeg vet ikke hvilken vei jeg skal se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 17. oktober 2023 #29656 Del Skrevet 17. oktober 2023 13 minutter siden, Sprite said: Altså. Helt seriøst. Jeg skjønner virkelig ikke at det går an å være så sneversynt. Det må jo være kødd?! Hun syter om at folk sender henne videoer av babyer som dør, at hun er sensitivt for nyheter, at hun gleder seg Til å koble ut idag med jobb hele dagen så hun slipper å bli så oppslukt av det jævlige som skjer. TENKER HUN OVERHODET FØR HUN ÅPNER KJEFTEN??? HUN ER EN OFFENTLIG PERSON OG SNAKKER OM AT HUN GLEDER SEG TIL JOBB SÅ HUN SLIPPER Å TENKE PÅ DEN STAKKARS GUTTEN SOM ER FORSVUNNET???? WHAAAAAAAAT??!?? fy faen. Vær så snill. La denne dama bli cancelled fordi nå er det faktisk gått over stokk og stein. Nå er jeg så provosert at jeg vet ikke hvilken vei jeg skal se. Det har hun vel aldri gjort. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 17. oktober 2023 #29657 Del Skrevet 17. oktober 2023 Citha skrev (2 minutter siden): Det har hun vel aldri gjort. Nei men et sånt tema. Jeg er oppriktig sjokkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 17. oktober 2023 #29658 Del Skrevet 17. oktober 2023 Sprite skrev (37 minutter siden): Nei men et sånt tema. Jeg er oppriktig sjokkert Med et så tragisk og trist utfall. Hun der skulle vært beskyttet mot selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 17. oktober 2023 #29659 Del Skrevet 17. oktober 2023 Sprite skrev (1 time siden): Altså. Helt seriøst. Jeg skjønner virkelig ikke at det går an å være så sneversynt. Det må jo være kødd?! Hun syter om at folk sender henne videoer av babyer som dør, at hun er sensitivt for nyheter, at hun gleder seg Til å koble ut idag med jobb hele dagen så hun slipper å bli så oppslukt av det jævlige som skjer. TENKER HUN OVERHODET FØR HUN ÅPNER KJEFTEN??? HUN ER EN OFFENTLIG PERSON OG SNAKKER OM AT HUN GLEDER SEG TIL JOBB SÅ HUN SLIPPER Å TENKE PÅ DEN STAKKARS GUTTEN SOM ER FORSVUNNET???? WHAAAAAAAAT??!?? fy faen. Vær så snill. La denne dama bli cancelled fordi nå er det faktisk gått over stokk og stein. Nå er jeg så provosert at jeg vet ikke hvilken vei jeg skal se. 👏👏👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne1975 Skrevet 17. oktober 2023 #29660 Del Skrevet 17. oktober 2023 Sprite skrev (2 timer siden): Altså. Helt seriøst. Jeg skjønner virkelig ikke at det går an å være så sneversynt. Det må jo være kødd?! Hun syter om at folk sender henne videoer av babyer som dør, at hun er sensitivt for nyheter, at hun gleder seg Til å koble ut idag med jobb hele dagen så hun slipper å bli så oppslukt av det jævlige som skjer. TENKER HUN OVERHODET FØR HUN ÅPNER KJEFTEN??? HUN ER EN OFFENTLIG PERSON OG SNAKKER OM AT HUN GLEDER SEG TIL JOBB SÅ HUN SLIPPER Å TENKE PÅ DEN STAKKARS GUTTEN SOM ER FORSVUNNET???? WHAAAAAAAAT??!?? fy faen. Vær så snill. La denne dama bli cancelled fordi nå er det faktisk gått over stokk og stein. Nå er jeg så provosert at jeg vet ikke hvilken vei jeg skal se. Hun er ikke sann. Snakk om å stupe i salaten gang på gang. At ikke folk skjønner hvor ureflektert hun er, og nå er jeg snill i valg av adjektiv. Å, så vondt for henne å se babyer som dør i krig. Og så trist med dem som har mistet barnet sitt i krybbedød fordi de ikke lot det sove sammen med dem i nok måneder, eller lot det falle i dyp søvn mens de så på tv. Og nå denne syvåringen, nei jammen godt man skal på jobb og skånes fra det hele. Da viser man heller fram den hemmelige barnefaren som ingen kjenner til sexleketøypreferansene eller hobbyene til, og lar klirringen i kassen overdøve verdens vondter og uendelige urettferdighet for denne gang 13 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå