Gjest LudaLi Skrevet 4. oktober 2023 #29401 Del Skrevet 4. oktober 2023 caremore skrev (4 minutter siden): Hadde jeg vært eier av Careless hadde jeg vært flau over dette. Hun skryter av at det neeesten var salgsrekord, folk har kjøpt kjoler til noen av de har blitt utsolgt på nett og nå legges de ut på Finn i rekordfart en uke etter lansering. Det er meget spesielt dette her. Har vel aldri vært så ille noensinne etter et slipp. Hva er årsaken til dette ? Merkelig 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. oktober 2023 #29402 Del Skrevet 4. oktober 2023 Mamak skrev (Akkurat nå): Hva er årsaken til dette ? Merkelig 🤷🏼♀️ Og dette er bare de som har ligger ute de siste dagene, det er flere der og på Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 4. oktober 2023 #29403 Del Skrevet 4. oktober 2023 caremore skrev (11 minutter siden): Og dette er bare de som har ligger ute de siste dagene, det er flere der og på Facebook. Kunne vært interessant å spurt selveste bedriftseieren hva hun tenker om dette🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kmhfj Skrevet 4. oktober 2023 #29404 Del Skrevet 4. oktober 2023 Bibbi_ skrev (44 minutter siden): Så mange influensere har mye å lære av Cecilie Knoph, og da spesielt SE som reklamerer for alt hun får tilbud om (virker det som). Ikke uenig i det Cecilie sier her altså. Men hun er ikke influenser i den grad, og hadde Sara tatt alle forespørsler hun får så hadde hun ikke rukket over alt vil jeg tro, med tanke på følgertallet hun har så har hun nok ganske mange forespørsler. Sara hadde mye mer samarbeid før, når virker det som om hun tar de som ikke krever så mye av henne og legger lite arbeid i samarbeidene, fordi fokuset ikke er der lengre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 4. oktober 2023 #29405 Del Skrevet 4. oktober 2023 En som mener Snapchat «bugger» om dagen 😅 Sikker på at mange har avfulgt henne grunnet helt heslig oppførsel ovenfor følgere og potensielle kunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 4. oktober 2023 #29406 Del Skrevet 4. oktober 2023 Snoker45 skrev (10 timer siden): Det er litt interessant å se hvor mye hun legger ut på snap nå for å tjene mest mulig penger. I dag er vi så heldige at vi får lov å se på at Sara sminker seg:-) Tenk hvor heldige vi er:-) Og det mens pengene renner inn for all reklamen vi ser på:-) De tenker kun på penger og det er så utrolig lite sjarmerende:-) Jeg klarer ikke forstå at mange som har ingen interesse av det ser på og lar henne tjene penger .. elskersommer skrev (9 timer siden): For å ikke snakke om når hun sitter og prater om Vixen. Å sier att det hun har gjort er så unikt.. hun har tross alt åpnet to butikker Butikker som eies og styres av andre Tallknuser skrev (4 timer siden): Hun eier Saraaemilie AS (100%). Saraaemilie AS eier - Amicas AS (33,33%) - Salabim AS (50%) - Careless AS (50%) - Box Concept AS (25%) I følge SSB er 646 884 virksomheter i Norge (per 5.januar 2023). Jeg tenker at det er hvordan AS drives og dets lønnsomhet som er interessant i forhold til å vurdere hvor dyktig en business eier er (ikke hvor mange AS som har blitt opprettet). kilde aksjeselskaper https://www.proff.no/roller/saraaemiliee-as/hakadal/-/IFBAAPH0000/ kilde antall virksomheter https://www.ssb.no/virksomheter-foretak-og-regnskap/virksomheter-og-foretak/statistikk/virksomheter Ja fleste kan registrere bedrifter og fortelle oss andre at de eier , også ser vi talla som forteller 0 caremore skrev (44 minutter siden): Hadde jeg vært eier av Careless hadde jeg vært flau over dette. Hun skryter av at det neeesten var salgsrekord, folk har kjøpt kjoler til noen av de har blitt utsolgt på nett og nå legges de ut på Finn i rekordfart en uke etter lansering. Det er meget spesielt dette her. Har vel aldri vært så ille noensinne etter et slipp. Har begynt å lure på om det er Careless som legger ut fordi de klærne «flyr ut» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 4. oktober 2023 #29407 Del Skrevet 4. oktober 2023 Viktig tema som tas opp i Se & Hør i kveld hvor Sara er med på å minne om viktigheten av å huske på påvirkningskraften man har ovenfor de yngre følgerne i yrket sitt.. Flott at hun velger å stå fram å ytre denne meningen, og går fram som et godt eksempel i bransjen nok en gang.. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daeva Skrevet 4. oktober 2023 #29408 Del Skrevet 4. oktober 2023 På tre finn-annonser lagt ut i dag. Virker som om flere legger de ut for salg FØR de forsøker å returnere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 4. oktober 2023 #29409 Del Skrevet 4. oktober 2023 21 minutter siden, Roe said: Viktig tema som tas opp i Se & Hør i kveld hvor Sara er med på å minne om viktigheten av å huske på påvirkningskraften man har ovenfor de yngre følgerne i yrket sitt.. Flott at hun velger å stå fram å ytre denne meningen, og går fram som et godt eksempel i bransjen nok en gang.. Jeg stusser litt på at hun er opptatt av å beskytte barn i denne artikkelen, men sine egne utleverer hun på løpebånd. Forstår hun ikke at begge deler er skadelig? 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prepp Skrevet 4. oktober 2023 #29410 Del Skrevet 4. oktober 2023 caremore skrev (1 time siden): Hadde jeg vært eier av Careless hadde jeg vært flau over dette. Hun skryter av at det neeesten var salgsrekord, folk har kjøpt kjoler til noen av de har blitt utsolgt på nett og nå legges de ut på Finn i rekordfart en uke etter lansering. Det er meget spesielt dette her. Har vel aldri vært så ille noensinne etter et slipp. Hvorfor skal hun være flau da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 4. oktober 2023 #29411 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) Citha skrev (6 minutter siden): Jeg stusser litt på at hun er opptatt av å beskytte barn i denne artikkelen, men sine egne utleverer hun på løpebånd. Forstår hun ikke at begge deler er skadelig? Kjenner ikke til utleveringen av barn.. Har knapt sett barn på hennes Snapchat konto den tiden jeg har fulgt henne.. Synes fortsatt det er bra at hun belyser dette problemet og at hun tørr å ta det i offentligheten i den bransjen hun jobber i.. Endret 4. oktober 2023 av Roe Skriveleif 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToneVie Skrevet 4. oktober 2023 #29412 Del Skrevet 4. oktober 2023 Kmhfj skrev (1 time siden): Ikke uenig i det Cecilie sier her altså. Men hun er ikke influenser i den grad, og hadde Sara tatt alle forespørsler hun får så hadde hun ikke rukket over alt vil jeg tro, med tanke på følgertallet hun har så har hun nok ganske mange forespørsler. Sara hadde mye mer samarbeid før, når virker det som om hun tar de som ikke krever så mye av henne og legger lite arbeid i samarbeidene, fordi fokuset ikke er der lengre. Jeg er enig. Jeg er også veldig interessert i å vite hvor mye penger hun egentlig kunne fått hvis hun valgte å ta i mot alle disse samarbeidene som hun mener hun får tilbud om. Jeg mener det ikke frekt, men kontoer med 11000 følgere på Instagram er ikke «store» kontoer i den forstand. 😅😅 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prepp Skrevet 4. oktober 2023 #29413 Del Skrevet 4. oktober 2023 ToneVie skrev (2 minutter siden): Jeg er enig. Jeg er også veldig interessert i å vite hvor mye penger hun egentlig kunne fått hvis hun valgte å ta i mot alle disse samarbeidene som hun mener hun får tilbud om. Jeg mener det ikke frekt, men kontoer med 11000 følgere på Instagram er ikke «store» kontoer i den forstand. 😅😅 Et lite stykke opp der før det hadde vært noe nevneverdig mtp promo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToneVie Skrevet 4. oktober 2023 #29414 Del Skrevet 4. oktober 2023 caremore skrev (2 timer siden): Hadde jeg vært eier av Careless hadde jeg vært flau over dette. Hun skryter av at det neeesten var salgsrekord, folk har kjøpt kjoler til noen av de har blitt utsolgt på nett og nå legges de ut på Finn i rekordfart en uke etter lansering. Det er meget spesielt dette her. Har vel aldri vært så ille noensinne etter et slipp. Må bare legge til noe her. For å nyansere litt. Jeg så på de første 10 kjolene som ligger ut på Finn. Hvor flere av dem har kjøpt 2 størrelser, å skal nå selge den de ikke skal beholde. 2 ønsker å selge eller bytte i en annen størrelse enn hva de har kjøpt.. Jeg tror folk er redde for at det går tomt og kjøper flere i slengen. Det er nok litt av grunnen. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToneVie Skrevet 4. oktober 2023 #29415 Del Skrevet 4. oktober 2023 prepp skrev (3 minutter siden): Et lite stykke opp der før det hadde vært noe nevneverdig mtp promo Enig i det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. oktober 2023 #29416 Del Skrevet 4. oktober 2023 Roe skrev (9 minutter siden): Kjenner ikke til utleveringen av barn.. Har knapt sett barn på hennes Snapchat konto den tiden jeg har fulgt henne.. Man må ikke SE barnet for at barnet blir utlevert. Vi vet MYE om barna hennes,bare ut ifra hva hun forteller. Alle som har følgt henne de siste 3 mnd kjenner også til sove og spisevaner til minste,info ingen trenger. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 4. oktober 2023 #29417 Del Skrevet 4. oktober 2023 J.. skrev (Akkurat nå): Man må ikke SE barnet for at barnet blir utlevert. Vi vet MYE om barna hennes,bare ut ifra hva hun forteller. Alle som har følgt henne de siste 3 mnd kjenner også til sove og spisevaner til minste,info ingen trenger. Det har du rett i.. Det er ikke all informasjon som er relevant for resten av Norge.. Man trenger ikke dele helseinformasjon med noen utenom den nærmeste familien.. Likevel er min mening er at om vi skal arrestere noen for utlevering av barn, så er det ikke Sara Emilie som det haster mest med.. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. oktober 2023 #29418 Del Skrevet 4. oktober 2023 Roe skrev (3 minutter siden): Likevel er min mening er at om vi skal arrestere noen for utlevering av barn, så er det ikke Sara Emilie som det haster mest med.. Der er jeg faktisk helt uenig. Jeg syns det er mye mer problematisk at hun villig og regelmessig deler barnets PRIVATE helseopplysninger,barnets reaksjoner til egen diagnose og hvordan barnets diagnose påvirker dets hverdag. Dette syns jeg er langt verre enn det andre influencere deler. Som forelder "skylder man" barnet å holde dets helseopplysninger privat,det er ikke hennes diagnose/historie å dele. Stygg uting å påta seg denne folkeopplysnings"plikten" enkelte foreldre tror de "må",når deres barn blir diagnotisert sånn eller slik. De tenker i hvert fall ikke på barnet. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 4. oktober 2023 #29419 Del Skrevet 4. oktober 2023 J.. skrev (12 minutter siden): Der er jeg faktisk helt uenig. Jeg syns det er mye mer problematisk at hun villig og regelmessig deler barnets PRIVATE helseopplysninger,barnets reaksjoner til egen diagnose og hvordan barnets diagnose påvirker dets hverdag. Dette syns jeg er langt verre enn det andre influencere deler. Som forelder "skylder man" barnet å holde dets helseopplysninger privat,det er ikke hennes diagnose/historie å dele. Stygg uting å påta seg denne folkeopplysnings"plikten" enkelte foreldre tror de "må",når deres barn blir diagnotisert sånn eller slik. De tenker i hvert fall ikke på barnet. Jeg er forsåvidt enig med det du skriver her.. Men jeg har ikke sett noe av dette du beskriver med mine egne to øyner, så jeg skal ikke uttale meg noe mer om dette nå, men jeg setter selvsagt stor pris på innspillet fra deg.. Det jeg egentlig ville fram til var at det var bra av Sara å stå fram i Se & Hør foran kollegaer med mer.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. oktober 2023 #29420 Del Skrevet 4. oktober 2023 Citha skrev (1 time siden): Jeg stusser litt på at hun er opptatt av å beskytte barn i denne artikkelen, men sine egne utleverer hun på løpebånd. Forstår hun ikke at begge deler er skadelig? Nei, hun forstår ikke det. Det er derfor hun utleverer uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå