Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Birdo skrev (1 time siden):

Men hvor mange av de følgerne har råd til flere timer i frisørstolen? Og det er jo mange influensere som får sponset - kjeden tjener på det, men gjør frisøren som jobber på provisjon?🥲

Selvfølgelig får de fatt i penger. Kreditt. Foreldre. Jobb. Prioriteringer. Tenk på alle de unge som tar fillers og bootox, koster flesk det og.

Hadde ikke slikt fungert, hadde slik spons ikke eksistert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å være så forfengelig at du giddet å sitte 8 timer i frisørstolen😅🤪. For å de ut som hva? En kardashian? Fake hår igjen da! Men her fremmer vi det naturlige du! Hun er bare sykt falsk! Å jeg er skremt over hvor mange som biter på og svelger alt det bullshitet hennes helt🙈

image.png

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex_rude skrev (9 minutter siden):

Tenk å være så forfengelig at du giddet å sitte 8 timer i frisørstolen😅🤪. For å de ut som hva? En kardashian? Fake hår igjen da! Men her fremmer vi det naturlige du! Hun er bare sykt falsk! Å jeg er skremt over hvor mange som biter på og svelger alt det bullshitet hennes helt🙈

image.png

Jeg er lite forfengelig, har en fysisk jobb, går uten sminke i hverdagen osv, men bruker lett 5 timer i frisørstolen et par ganger i året for å få gjennomført keratinbehandling som demper krus og krøll i håret. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå abonnerer jeg ikke på Sandra Lyng sin snap, men den dukket opp på såkalt  highlights, hun hadde vel også nå vært på samme salong og gjort keratin? behandling. Det er vel salongen da kanskje, som har ett slags stunt for den type behandling?? Vet ikke helt hvordan slike samarbeid fungerer😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (1 minutt siden):

Nå abonnerer jeg ikke på Sandra Lyng sin snap, men den dukket opp på såkalt  highlights, hun hadde vel også nå vært på samme salong og gjort keratin? behandling. Det er vel salongen da kanskje, som har ett slags stunt for den type behandling?? Vet ikke helt hvordan slike samarbeid fungerer😅

?🤨🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (54 minutter siden):

Slitsom arbeidsdag da. Som resten av «arbeidsdagene» hennes. 

Sjalusi er no drit

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (1 minutt siden):

?🤨🤦🏻‍♀️

Hva mente du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (13 minutter siden):

Sjalusi er no drit

Hva er det å være sjalu for? Jeg gjør i hvertfall noe samfunnsnyttig. Ikke er jeg skilt heller. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (15 minutter siden):

Hva er det å være sjalu for? Jeg gjør i hvertfall noe samfunnsnyttig. Ikke er jeg skilt heller. 

Hva har skilsmisse med det å gjøre? 🙄

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkagenser skrev (37 minutter siden):

Jeg er lite forfengelig, har en fysisk jobb, går uten sminke i hverdagen osv, men bruker lett 5 timer i frisørstolen et par ganger i året for å få gjennomført keratinbehandling som demper krus og krøll i håret. 

Samme her. Mange som tar keratin behandling som ikke er forfengelige. Og jeg bruker gjerne mange timer i frisøstolen 🥰

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (30 minutter siden):

Samme her. Mange som tar keratin behandling som ikke er forfengelige. Og jeg bruker gjerne mange timer i frisøstolen 🥰

Ok. Men nå har no hun vist på veldig mange måter at hun ER super forfengelig da sååå… 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkagenser skrev (1 time siden):

Ok. Men det blir vel litt annerledes ? Hun her gjør jo dette flere ganger i året. Har hatt falske vipper, falske pupper , sykt mye sminke og falskt hår osv.. men du er vel en av de som biter på dette «jeg er så klønete , super positiv , fremmer naturlig kropp osv» bullshitet hennes😂

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alex_rude skrev (Akkurat nå):

Ok. Men det blir vel litt annerledes ? Hun her gjør jo dette flere ganger i året. Har hatt falske vipper, falske pupper , sykt mye sminke og falskt hår osv.. men du er vel en av de som biter på dette «jeg er så klønete , super positiv , fremmer naturlig kropp osv» bullshitet hennes😂

Og må ikke klemme fillers i leppene og Botox! Selv om hun nekter 🤪. Falsk!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marthes skrev (46 minutter siden):

Synes alle influencere er på den salongen, det gjør at de aldri vil få meg som kunde. 

Enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nussepus skrev (12 timer siden):

‘Ikke er jeg skilt heller’?!

1950 ringte...

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er såååå mye finere når hun har det litt mørkere! Står litt mer i stil med trekkene i ansiktet, øyenfargen og de mørke bryna..🤎 synes nesten alltid hun er finere på håret før enn etter..😂 men så lenge hun selv er fornøyd så er jo det selvfølgelig det viktigste👏🏻 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anemonen skrev (3 timer siden):

‘Ikke er jeg skilt heller’?!

1950 ringte...

Men er det meninga man skal være sjalu på en nyskilt vlogger? Hva er det å være sjalu på? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (2 timer siden):

Synes hun er såååå mye finere når hun har det litt mørkere! Står litt mer i stil med trekkene i ansiktet, øyenfargen og de mørke bryna..🤎 synes nesten alltid hun er finere på håret før enn etter..😂 men så lenge hun selv er fornøyd så er jo det selvfølgelig det viktigste👏🏻 

I forhold til oversminkinga hennes, så passer mørkt hår best. Men den nye fargen var også veldig fin👍 Synes hun var så søt uten sminke( ref. syden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...