K_mb Skrevet 16. september 2023 #28281 Skrevet 16. september 2023 Unodostrez skrev (6 minutter siden): Så sjarmerende hun er når hun bevisst går ut for å provosere, jamfør nytt innlegg på IG. Oh that`s a charmer...or not! La oss ta den kontroversielle FK-reklamen hvor en kjole som like før lansering blir vist frem fra topp til tå, den er fargerik og blir et blikkfang i videoen og man får knapt med seg at dette er en reklame for FK, i tillegg er det reklamebilder fra egen kolleksjon som vises frem fra fotobok som strengt talt er et betalt reklameoppdrag fra FK. Hun ler seg nok en gang ihjel av de "dumme" kritikerne ved å opptre naken (altså hun fordummer de), stenger kommentarfeltet istedenfor å prøve å ta en konstruktiv debatt med sine følgere, men det innbærer jo å be fansen om å holde en god tone uten hets og det er hun for feig til å gjøre, hun digger jo alle som støtter henne uansett hvor stygg i kjeften de opptrer mot saklige kritikere eller de som stiller spørsmål. Hun er så uprofesjonell i sin opptreden at jeg fatter ikke at noen ønsker å bidra til mer penger i kassa til denne useriøse influenceren som har to mål for øyet: Penger og oppmerksomhet! Her er det lukket og låst for debatt, mens SE står for regien. Helt uspiselig. Offentlig skal man være, penger skal man tjene, oppmerksomhet skal man ha, men kritikk?? Nei takk! 15 2
Gjest Unodostrez Skrevet 16. september 2023 #28282 Skrevet 16. september 2023 K_mb skrev (2 minutter siden): Oh that`s a charmer...or not! La oss ta den kontroversielle FK-reklamen hvor en kjole som like før lansering blir vist frem fra topp til tå, den er fargerik og blir et blikkfang i videoen og man får knapt med seg at dette er en reklame for FK, i tillegg er det reklamebilder fra egen kolleksjon som vises frem fra fotobok som strengt talt er et betalt reklameoppdrag fra FK. Hun ler seg nok en gang ihjel av de "dumme" kritikerne ved å opptre naken (altså hun fordummer de), stenger kommentarfeltet istedenfor å prøve å ta en konstruktiv debatt med sine følgere, men det innbærer jo å be fansen om å holde en god tone uten hets og det er hun for feig til å gjøre, hun digger jo alle som støtter henne uansett hvor stygg i kjeften de opptrer mot saklige kritikere eller de som stiller spørsmål. Hun er så uprofesjonell i sin opptreden at jeg fatter ikke at noen ønsker å bidra til mer penger i kassa til denne useriøse influenceren som har to mål for øyet: Penger og oppmerksomhet! Her er det lukket og låst for debatt, mens SE står for regien. Helt uspiselig. Offentlig skal man være, penger skal man tjene, oppmerksomhet skal man ha, men kritikk?? Nei takk! Det merkelige er at folk deler og syns hun er helt fantastisk! 😳
Gjest Kattedama Skrevet 16. september 2023 #28283 Skrevet 16. september 2023 Hun skal selge disse i morgen. Trenger all sympati i verden for å selge ut disse «romslige» «morgenkåpene».
Gjest Kattedama Skrevet 16. september 2023 #28284 Skrevet 16. september 2023 Unodostrez skrev (1 minutt siden): Det merkelige er at folk deler og syns hun er helt fantastisk! 😳 Det er jo fantastisk at hun ikke retusjerer seg, ellers er det lite som er fantastisk.
Kmhfj Skrevet 16. september 2023 #28285 Skrevet 16. september 2023 J.. skrev (29 minutter siden): Noe så barnslig som å poste nakenbilde OG stenge kommentarfeltet for å gjøre et poeng (å feile..). Screen_Recording_20230916_205417_Instagram.mp4 Jeg syns dette var et artig innlegg med humor i. Ikke sikkert alle har samme humor, men jeg lo så smått for meg selv. 3 2
J.. Skrevet 16. september 2023 #28286 Skrevet 16. september 2023 Kmhfj skrev (9 minutter siden): Jeg syns dette var et artig innlegg med humor i. Ikke sikkert alle har samme humor, men jeg lo så smått for meg selv. Det er jo et sleivspark til alle som påpeker reglene hun nekter å følge,inkludert FT. Ser ikke humoren jeg,altså. Men så er ikke "do humor" min greie heller. 12 1
J.. Skrevet 16. september 2023 #28288 Skrevet 16. september 2023 Fru G skrev (Akkurat nå): Fra IG til SE. Spesielt…. Oisann. 4
baremeg Skrevet 16. september 2023 #28289 Skrevet 16. september 2023 Hun fremstår bare mer og mer dum og barnslig. Helt utrolig at hun har bikka 30. Hun som driter penger hadde klart å kjøpt en egen bukse og genser til å bruke i reklamer. 19 1 4
K_mb Skrevet 16. september 2023 #28290 Skrevet 16. september 2023 (endret) Kmhfj skrev (23 minutter siden): Jeg syns dette var et artig innlegg med humor i. Ikke sikkert alle har samme humor, men jeg lo så smått for meg selv. Du ser vel at innlegget er et spark mot kritikere og de som mener hun driver med snikreklame for egen kolleksjon mens hun får betalt for å reklamere for andre? SE tror hun er veldig morsom og det synes åpenbart du også at hun er. Anser meg selv som en person med god humoristisk sans, men kyniske influncere som gjør narr av kritikere på denne måten og stenger kommentarfeltet i frykt for kritikk er alt annet enn morsomt, men kos deg med "spøken". Endret 16. september 2023 av K_mb 13 2
Snublefot62 Skrevet 16. september 2023 #28291 Skrevet 16. september 2023 Fru G skrev (8 minutter siden): Fra IG til SE. Spesielt…. Aouch. 4 1
GulleGull Skrevet 16. september 2023 #28292 Skrevet 16. september 2023 caremore skrev (45 minutter siden): Umoden, uprofesjonell og useriøs. Hun trenger vel all den PR hun kan få, det er dropp av «morgenkåper» i morgen. Skal ha for at hun bruker utrolig mye motstand, tid og energi for å unngå å gjøre jobben sin mer etterrettelig😅 5 6
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2023 #28293 Skrevet 16. september 2023 caremore skrev (52 minutter siden): Umoden, uprofesjonell og useriøs. Hun trenger vel all den PR hun kan få, det er dropp av «morgenkåper» i morgen. Herregud😳 Men, er det så vanskelig å ha en liten «reklamejobb»-garderobe? Disse 5 antrekkene er jobbklær til reklame for andre ting enn klær. Sånn! Dagens hete tips fra meg. Herregud. Sykepleiere klarer å uniformere seg hver dag de. I tillegg til å jobbe og greier. Så, umulig er det ikke. 19 5
Sophie1988 Skrevet 16. september 2023 #28294 Skrevet 16. september 2023 12 minutter siden, baremeg said: Hun fremstår bare mer og mer dum og barnslig. Helt utrolig at hun har bikka 30. Hun som driter penger hadde klart å kjøpt en egen bukse og genser til å bruke i reklamer. «Prinsesse vil ikke» tror hun er hevet over alle andre og kan gjøre akkurat som hun vil, uansett hvor dum det får henne til å se ut. Det er noe som heter «the higher they climb the harder they fall»… noe jeg håper hun får merke. 16 2
Gjest Unodostrez Skrevet 16. september 2023 #28295 Skrevet 16. september 2023 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Herregud😳 Men, er det så vanskelig å ha en liten «reklamejobb»-garderobe? Disse 5 antrekkene er jobbklær til reklame for andre ting enn klær. Sånn! Dagens hete tips fra meg. Herregud. Sykepleiere klarer å uniformere seg hver dag de. I tillegg til å jobbe og greier. Så, umulig er det ikke. Tenkte akkurat det samme! «Må jeg virkelig ut og handle klær til desse jobbene??» Ja, Sara. Det må du.
prepp Skrevet 16. september 2023 #28296 Skrevet 16. september 2023 caremore skrev (1 time siden): Hun har stengt kommentarfeltet. Har ikke troen på at noe kommer til å endre seg når det gjelder Tandberg og merking av reklame etter møte med FT. Og her innrømmer hun at hun ikke merker etter reglene men har kreert sine egne. Utrolig lite smart. Betyr ikke det da at antagelsene har vært feil hvis det ikke blir noen endring?
K_mb Skrevet 16. september 2023 #28297 Skrevet 16. september 2023 baremeg skrev (21 minutter siden): Hun fremstår bare mer og mer dum og barnslig. Helt utrolig at hun har bikka 30. Hun som driter penger hadde klart å kjøpt en egen bukse og genser til å bruke i reklamer. Helt enig. Å kjøpe klær fra egen lomme er nok SE sitt minste problem, og samtidig hadde alt vært helt ryddig og samarbeidspartner hadde fått det de betalte for. Istedenfor er det SE sitt klesmerke som står i fokus og SE får en vinn-vinn med penger fra samarbeidspartner og reklame for eget merke. Dette forsvarer da fansen, uten at de i det hele tatt begriper at SE ler hele veien til banken mens de selv ikke har noe igjen for å forsvare henne, tvert imot fremstår de som enkle. Hvor naiv og lettlurt kan man være? Mye vil ha mer, og det er SE et svært godt eksempel på. 18
snute Skrevet 16. september 2023 #28298 Skrevet 16. september 2023 Hun har jo andre klær, søsteren strikker masse til henne blant annet, det har hun vist frem, men hun vil lage en sak av det. 11
elskersommer Skrevet 16. september 2023 #28299 Skrevet 16. september 2023 Hun skal ha ett møte med FT 20 september. Vil dette møte dokumentert slik at vi får innsyn i ettertid? 7
Snublefot62 Skrevet 16. september 2023 #28300 Skrevet 16. september 2023 elskersommer skrev (Akkurat nå): Hun skal ha ett møte med FT 20 september. Vil dette møte dokumentert slik at vi får innsyn i ettertid? Sannsynligvis ikke. FT må tenke at det er lurt/nødvendig å føre referat og journalføre det. Det tviler jeg på at de gjør. Så da kan SE si hva hun vil etterpå. 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå