Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
LinnHenrikke skrev (7 timer siden):

Tror hun det er søtt å være så dum og distre? Vitner bare om en som ikke tar verken jobben eller kundene sine seriøst

D106D764-36E1-486A-99C8-5612A3FF4CEB.jpeg

Hun er så profesjonell at en blir satt ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Juhu25 skrev (2 minutter siden):

Hun er så profesjonell at en blir satt ut!

Og tenk at dette får hun betalt for!

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (16 minutter siden):

Ikke lite heller

• Liker 5
Skrevet
Snublefot62 skrev (17 minutter siden):

Tenk at vi normale mennesker må gå på jobb i minst 8 timer hver dag, hvor det forventes av oss en profesjonalitet mens andre kan ha ME, være influensere, legge minium innsats i alt de gjør og leve rene luksuslivet 😅

Det er rettferdig fordeling det

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

SE (og andre influensere) hadde hatt litt å lære av Cecilie Knoph. Hun vil ikke reklamere for noe før hun har prøvd ut produktet en stund. Det gir litt mer troverdighet. Hun har samarbeid med barnevognen hun skal bruke.Screenshot_20230912_082826_Snapchat.thumb.jpg.f900c29620308f3c3e512b8b8f30840b.jpg

Endret av Bibbi_
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Jordbærpike99 skrev (25 minutter siden):

Tenk at vi normale mennesker må gå på jobb i minst 8 timer hver dag, hvor det forventes av oss en profesjonalitet mens andre kan ha ME, være influensere, legge minium innsats i alt de gjør og leve rene luksuslivet 😅

Det er rettferdig fordeling det

Du må ikke det. Du kan også bli influenser hvis du vil. Det er hvertfall lov til å prøve og har ingenting med rettferdighet å gjøre. SE sin yrkesutøvelse påvirker ikke hvor lenge du må jobbe eller hvorvidt du må være profesjonell. 

Jeg tror ikke nødvendigvis det er tilfeldig at disse annonsene blir sånn. Selvfølgelig burde en kunne forvente at hun uttaler navnet rett, men bortsett fra det så er det den joviale «venninnereklamen» annonsørene betaler for. Hadde de ønsket en striglet reklame så hadde de ikke valgt SE. Hun har bygget seg opp en stor følgerskare med denne influenserstilen, og kanskje spesielt den nedpå stilen hun har på Snapchat, og det er denne annonsører vet de betaler for. Og alle som ser stories, enten det er for å følge henne, få tips til hva man kan kjøpe eller for å ta skjermbilde og dele her inne, bidrar nok til at hun får disse avtalene. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Bibbi_ skrev (7 minutter siden):

SE (og andre influensere) hadde hatt litt å lære av Cecilie Knoph. Hun vil ikke reklamere for noe før hun har prøvd ut produktet en stund. Det gir litt mer troverdighet. Hun har samarbeid med barnevognen hun skal bruke.Screenshot_20230912_082826_Snapchat.thumb.jpg.f900c29620308f3c3e512b8b8f30840b.jpg

Mange influensene har noe å lære av CK, har fulgt henne lenge og hun står for det hun sier og er ikke ute etter tjene penger for ting hun ikke tror på.

Skrevet
Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

SE (og andre influensere) hadde hatt litt å lære av Cecilie Knoph. Hun vil ikke reklamere for noe før hun har prøvd ut produktet en stund. Det gir litt mer troverdighet. Screenshot_20230912_082826_Snapchat.thumb.jpg.f900c29620308f3c3e512b8b8f30840b.jpg

Hør hør!!! ⬆️👏👏 Skal man først nevne gode forbilder i influenseverden, kommer Cecilie høyt opp på lista!!! 👍

Ett av argumentene til SE for å ikke merke innlegg med egenreklame er at hun kun bruker Careless, mens i den nye reklamen for treningstøy, sier hun at hun har testet treningstøyet siden i vår… Og sa hun ikke også nylig at hun knapt har rørt seg siden fødsel, og derfor har satt i gang et treningsregime med to 30 minutters gåturer i uka? Så når har hun egentlig testet dette treningstøyet? 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet
MøllersTran skrev (2 minutter siden):

Hør hør!!! ⬆️👏👏 Skal man først nevne gode forbilder i influenseverden, kommer Cecilie høyt opp på lista!!! 👍

Ett av argumentene til SE for å ikke merke innlegg med egenreklame er at hun kun bruker Careless, mens i den nye reklamen for treningstøy, sier hun at hun har testet treningstøyet siden i vår… Og sa hun ikke også nylig at hun knapt har rørt seg siden fødsel, og derfor har satt i gang et treningsregime med to 30 minutters gåturer i uka? Så når har hun egentlig testet dette treningstøyet? 

Bare løgn hele tiden! Hun må jo forstå at hun blir tatt for det?! Men fansen hennes tror sikkert på henne. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
MøllersTran skrev (11 minutter siden):

uvitende om SE AS tror på alt 

Skrevet
Snublefot62 skrev (1 time siden):

Skummelt egentlig at det fungerer sånt . 

Skrevet

Hvis jeg skulle kjøpe nytt treningstøy ville jeg nok vurdert å la meg «influense» av noen som faktisk trener. Ikke bare en som prøver klærne på verandaen .

Merkelig av annonsør å velge henne som ambassadør.

• Liker 27
  • Nyttig 4
Skrevet
Inga-pinga skrev (2 minutter siden):

Hvis jeg skulle kjøpe nytt treningstøy ville jeg nok vurdert å la meg «influense» av noen som faktisk trener. Ikke bare en som prøver klærne på verandaen .

Merkelig av annonsør å velge henne som ambassadør.

Jeg tror det bunner ut i kunnskapsløshet eller desperasjon. Og ingen av delene gir meg lyst til å handle hos de.

Litt som Donald & Co reklamen. Kunne de ikke valgt noen som faktisk viser og fronter leseglede regelmessig?

Eller FotoKnutsen. Kunne ikke de valgt noen som regelmessig interesserer seg for foto og familieøyeblikk og henger de på veggen?

For å ikke nevne Bakerhuset som skal samarbeide med SE om fredagskake. Godt valg. Siden hun nå skal spise så sundt og trene aktivt (2x 30 minutt i uka!).

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet

Er det noen som har spurt managementet hvordan de stiller seg til alt dette? kanskje spesielt all denne snikreklamen, vet ikke hvor mye de kan "styre". 

Skrevet

"Gadd ikke" å stemme igår,men vil gjerne høre andres syn på kommune politikken idag,ja det gir jo mening.

Men å unngå å si hun får betalt for å samhandle med følgerne sine er ikke så viktig..

Screenshot_20230912_110600_Snapchat.jpg

Screenshot_20230912_110549_Snapchat.jpg

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

"Gadd ikke" å stemme igår,men vil gjerne høre andres syn på kommune politikken idag,ja det gir jo mening.

Men å unngå å si hun får betalt for å samhandle med følgerne sine er ikke så viktig..

Screenshot_20230912_110600_Snapchat.jpg

Screenshot_20230912_110549_Snapchat.jpg

Annonymt?

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Plantemas skrev (2 timer siden):

Du må ikke det. Du kan også bli influenser hvis du vil. Det er hvertfall lov til å prøve og har ingenting med rettferdighet å gjøre. SE sin yrkesutøvelse påvirker ikke hvor lenge du må jobbe eller hvorvidt du må være profesjonell. 

Jeg tror ikke nødvendigvis det er tilfeldig at disse annonsene blir sånn. Selvfølgelig burde en kunne forvente at hun uttaler navnet rett, men bortsett fra det så er det den joviale «venninnereklamen» annonsørene betaler for. Hadde de ønsket en striglet reklame så hadde de ikke valgt SE. Hun har bygget seg opp en stor følgerskare med denne influenserstilen, og kanskje spesielt den nedpå stilen hun har på Snapchat, og det er denne annonsører vet de betaler for. Og alle som ser stories, enten det er for å følge henne, få tips til hva man kan kjøpe eller for å ta skjermbilde og dele her inne, bidrar nok til at hun får disse avtalene. 

Bra skrevet 👍

• Nyttig 3
Skrevet

La meg dobbeltsjekke om jeg hørte det riktig , hun har begynt teste treningstøy i vår tid men bestemte seg for å trene 2x30 min nå i høst tid ? Hvordan testa hun tøyet hvis skal begynne med bevegelse nå? 

Skrevet
Juhu25 skrev (2 minutter siden):

La meg dobbeltsjekke om jeg hørte det riktig , hun har begynt teste treningstøy i vår tid men bestemte seg for å trene 2x30 min nå i høst tid ? Hvordan testa hun tøyet hvis skal begynne med bevegelse nå? 

Det utrolige er at hun ikke ser problemet med denne løgnen selv. Eller at hun ikke ser løgnen selv. Det er håpløst.

• Liker 10
  • Nyttig 7
Skrevet
Snublefot62 skrev (1 time siden):

Det utrolige er at hun ikke ser problemet med denne løgnen selv. Eller at hun ikke ser løgnen selv. Det er håpløst.

Hahaha, det er så underholdende å følge med på SE:-) Hun er virkelig ikke den skarpeste kniven altså:-) Strålende underholdning hvertfall:-)

• Liker 16
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...