J.. Skrevet 8. september 2023 #27841 Skrevet 8. september 2023 Nellyy skrev (10 minutter siden): Som jeg skrev tidligere, ok å ha ulike meninger. Da jeg har vært på ball har både jeg og flere andre hatt på sommerkjoler. Og det er ikke så veldig mange år siden. Så man har ulike preferanser, og alt må ikke passe det noen mener ikke er riktig ☺️ Men nå synes jeg vi skal legge denne død. Flere av dere har allerede bestemt dere for at jeg har "feil" og det er ikke vits å diskutere dette videre ☺️ Man kan da gå på ball i en søppelsekk om man ønsker,det gjør ikke søppelsekken til en ballkjole. At man mener noe,betyr ikke at man kan endre meningen/definisjonen av et ord for å få det til å passe sin egen mening. Ballkjole er ballkjole å ikke noe man finner hos vanlige kjedebutikker,da de er laget for spesielle anledninger. 8 4
Høstsemester Skrevet 8. september 2023 #27842 Skrevet 8. september 2023 Nellyy skrev (22 minutter siden): Som jeg skrev tidligere, ok å ha ulike meninger. Da jeg har vært på ball har både jeg og flere andre hatt på sommerkjoler. Og det er ikke så veldig mange år siden. Så man har ulike preferanser, og alt må ikke passe det noen mener ikke er riktig ☺️ Men nå synes jeg vi skal legge denne død. Flere av dere har allerede bestemt dere for at jeg har "feil" og det er ikke vits å diskutere dette videre ☺️ 3 2
Tekrystaller Skrevet 8. september 2023 #27843 Skrevet 8. september 2023 6 hours ago, elskersommer said: Nå fikk jeg meg en god latter😂 ei jeg kjenner hadde kjøpt Tora pysjen. Hun er kort men med former. Tok str L fordi det var det hun mente ville passe ut fra tabell. Hun sendte video på Snapchat og jeg lover dere at det var helt tragisk. Overdelen var så stor og utringet at hadde hun ikke hatt Bh på så ville puppene falt ut. Buksa var så lang at hun kunne dra den helt opp under armene og bruke den som overdel og bukse i samme slengen. Og enda da var den for lang på beina😂 Hun sa selv " tøyet er ikke laget for oss som er små og tykke" Det ble hennes første og siste kjøp.. Støtter VELDIG denne! En venninne har også kjøpt denne, og jeg fikk prøve den fordi jeg var nysgjerrig (se bilde). Denne er størrelse L. Jeg bruker til vanlig L-XL i overdel. Den er ALT for stor. Og helt ekstremt utringa. Og her har jeg prøvd å trekke den inn ved utrigninga, og justert den til at sømmene ligger der de bør ligge. Jeg skjønner at folk vil argumentere for at "men det er jo bra at folk med store størrelser finner som passer klær i riktig størrelse". Well.. Vi gjør ikke det hos Careless. 19 1 8
Nellyy Skrevet 8. september 2023 #27844 Skrevet 8. september 2023 Era Vulgaris skrev (20 minutter siden): Du tar jo feil. Kleskoden «ball» legger helt klare føringer for hva en ballkjole er. At du mener noe annet, spiller jo ingen rolle. Disse kjolene er ikke ballkjoler. Og det at du mener jeg tar feil, spiller heller ingen rolle. Jeg har ikke sagt disse kjolene er typiske ballkjoler, men hva man selv velger å bruke på ball er helt opp til en selv ☺️ J.. skrev (12 minutter siden): Man kan da gå på ball i en søppelsekk om man ønsker,det gjør ikke søppelsekken til en ballkjole. At man mener noe,betyr ikke at man kan endre meningen/definisjonen av et ord for å få det til å passe sin egen mening. Ballkjole er ballkjole å ikke noe man finner hos vanlige kjedebutikker,da de er laget for spesielle anledninger. Jeg er ikke ute etter å endre definisjonen av ordet ballkjole i det hele tatt, jeg bare skriver min mening. Smaken er som baken - delt i to ☺️ Høstsemester skrev (2 minutter siden): Jeg er fullt klar over hva som er den typiske ballkjole, men at jeg har brukt noe annet og tenker det er helt greit, er min mening, og det bør da være lov ☺️ Nå velger jeg å ikke svare på flere av disse meldingene som omhandler mine meninger om hva som kan brukes på ball, det er ikke dette tråden handler om. Hadde ikke trodd folk skulle hisse seg så opp av at jeg har en mening ulik andres 😅 3
J.. Skrevet 8. september 2023 #27845 Skrevet 8. september 2023 Tekrystaller skrev (Akkurat nå): Støtter VELDIG denne! En venninne har også kjøpt denne, og jeg fikk prøve den fordi jeg var nysgjerrig (se bilde). Denne er størrelse L. Jeg bruker til vanlig L-XL i overdel. Den er ALT for stor. Og helt ekstremt utringa. Og her har jeg prøvd å trekke den inn ved utrigninga, og justert den til at sømmene ligger der de bør ligge. Jeg skjønner at folk vil argumentere for at "men det er jo bra at folk med store størrelser finner som passer klær i riktig størrelse". Well.. Vi gjør ikke det hos Careless. Flott poeng. 7
Høstsemester Skrevet 8. september 2023 #27846 Skrevet 8. september 2023 Nellyy skrev (Akkurat nå): Og det at du mener jeg tar feil, spiller heller ingen rolle. Jeg har ikke sagt disse kjolene er typiske ballkjoler, men hva man selv velger å bruke på ball er helt opp til en selv ☺️ Jeg er ikke ute etter å endre definisjonen av ordet ballkjole i det hele tatt, jeg bare skriver min mening. Smaken er som baken - delt i to ☺️ Jeg er fullt klar over hva som er den typiske ballkjole, men at jeg har brukt noe annet og tenker det er helt greit, er min mening, og det bør da være lov ☺️ Nå velger jeg å ikke svare på flere av disse meldingene som omhandler mine meninger om hva som kan brukes på ball, det er ikke dette tråden handler om. Hadde ikke trodd folk skulle hisse seg så opp av at jeg har en mening ulik andres 😅 Hva er det du kverulerer etter? 6 4
Høstsemester Skrevet 8. september 2023 #27847 Skrevet 8. september 2023 Careless sine kjoler har ikke noe på et ball å gjøre. Blir du invitert på ball må du følge kleskode. 6 2
Gjest Plumpie Skrevet 8. september 2023 #27848 Skrevet 8. september 2023 Høstsemester skrev (2 minutter siden): Careless sine kjoler har ikke noe på et ball å gjøre. Blir du invitert på ball må du følge kleskode. Kan ikke denne diskusjonen legges død da? Dere er uenige, ferdig med det liksom
Høstsemester Skrevet 8. september 2023 #27849 Skrevet 8. september 2023 Plumpie skrev (Akkurat nå): Kan ikke denne diskusjonen legges død da? Dere er uenige, ferdig med det liksom Det nytter ikke å være uenig når ordet ballkjole har en fasit på hvordan en ballkjole skal se ut! Om en vil møte opp på ball i pyjamasen og bryte etiketten for kleskode må en bare gjøre det. 9 3
Gjest Plumpie Skrevet 8. september 2023 #27850 Skrevet 8. september 2023 Høstsemester skrev (9 minutter siden): Det nytter ikke å være uenig når ordet ballkjole har en fasit på hvordan en ballkjole skal se ut! Om en vil møte opp på ball i pyjamasen og bryte etiketten for kleskode må en bare gjøre det. Ok! Vedkommende sa vel kun selv at hun kunne brukt denne til ball! Det er smak og behag, det blir kun avsporing
Era Vulgaris Skrevet 8. september 2023 #27851 Skrevet 8. september 2023 Plumpie skrev (27 minutter siden): Ok! Vedkommende sa vel kun selv at hun kunne brukt denne til ball! Det er smak og behag, det blir kun avsporing Det er jo som å snakke til en vegg. Kleskode er ikke smak og behag, det er det som er poenget. 11 6
elskersommer Skrevet 8. september 2023 #27852 Skrevet 8. september 2023 Høstsemester skrev (6 timer siden): Kundeservice er jo blitt kritisert for å være uprofesjonelle og useriøse. Ikke bare når det gjelder å refundere beløp. Jeg skrev ett innlegg i sta om ei jeg kjenner som hadde kjøpt Tora pysjen som var som ett telt på henne. Hun hadde tidligere kjøpt en kjole som var samme problemet. Som hun selv sier så er ikke det tøyet laget for de som er korte. Hun sendte den i retur og pengene var inne på konto dagen etter att de mottok kjolen. Så kanskje de har blitt bedre på dette 😊 men hun jeg kjenner har nå kjøpt sitt siste produkt fra careless 😊 9
Kaylah Skrevet 8. september 2023 #27854 Skrevet 8. september 2023 caremore skrev (5 timer siden): Tenker du på denne? Kopiering er Tandberg god på, det skal hun ha. Nei denne fra Urban Pioneers. Trodde det var samme kjole 🫣 7 4
J.. Skrevet 8. september 2023 #27855 Skrevet 8. september 2023 (endret) . Endret 8. september 2023 av J..
Sol Rampelyset Skrevet 8. september 2023 #27856 Skrevet 8. september 2023 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. 1 1
J.. Skrevet 8. september 2023 #27857 Skrevet 8. september 2023 Umerket Careless reklame for både sko og kjole. Har ikke lært en dritt,visst nok. 18
Gjest Kattedama Skrevet 8. september 2023 #27858 Skrevet 8. september 2023 J.. skrev (56 minutter siden): Umerket Careless reklame for både sko og kjole. Har ikke lært en dritt,visst nok. Nei, FT må føle at det må være som å snakke til vegg. Eller så har de gitt henne og resten av Reme gjengen et «gråsone» kort de skal utnytte til det fulle.
Gjest Kattedama Skrevet 8. september 2023 #27859 Skrevet 8. september 2023 Kaylah skrev (1 time siden): Nei denne fra Urban Pioneers. Trodde det var samme kjole 🫣 Den var ganske lik, men denne er mer flatterende.
Sydenkupp Skrevet 8. september 2023 #27860 Skrevet 8. september 2023 J.. skrev (1 time siden): Umerket Careless reklame for både sko og kjole. Har ikke lært en dritt,visst nok. Knapt nok en eneste story som er merket i dag. 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå