Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kaylah skrev (3 minutter siden):

Reklamasjon og retur er to forskjellige ting. Det er normalt å betale returfrakt når man bruker angrerett fordi varen ikke passer eller om man ombestemmer seg. Er varen skadet eller ødelagt er det reklamasjon, da er det normalt sett ikke returfrakt. 

Retur er bare prosessen med å få sendt en vare tilbake til selger. Retur omfatter strengt tatt både reklamasjon og angrerett.

Men det jeg ikke forstår er at en kunde velger å bruke angreretten (og tape penger) når kjolen ikke passer, til tross for å ha fulgt størrelsesguiden og kunne brukt reklamasjonsretten pga feil opplysninger (og ikke tapt ei krone)?

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)
Kaylah skrev (16 minutter siden):

Den blazerkjolen er vel ikke careless? Det er jo en kjole fra Urban Pioneers hun hadde samarbeid med i fjor elns? 

Tenker du på denne? Kopiering er Tandberg god på, det skal hun ha. 

IMG_0836.jpeg

Endret av caremore
Gjest Kattedama
Skrevet
cha skrev (3 minutter siden):

Nei, men jeg kan ikke hjelpe dem for det. Var for å vise at de glimter til i blant

Fint at du deler positive ting også. 

Skrevet
cha skrev (7 minutter siden):

Nei, men jeg kan ikke hjelpe dem for det. Var for å vise at de glimter til i blant

Håper det kommer flere glimt fremover.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke folk trenger å disse klesstilen til andre folk da. Selv om Careless ikke har produsert noe jeg synes er pent så synes jo mange andre folk det motsatte, og jeg synes ikke det trenger å disses. Smaken er som baken-delt i to. Jeg synes det er uheldig at folk må forsvare hva de synes er fint. Vi kan heller snakke om kvaliteten på tøyet, for det er mere konstruktivt dét enn å diskutere hva som er pent. 

Skrevet
Verba skrev (Akkurat nå):

Jeg synes ikke folk trenger å disse klesstilen til andre folk da. Selv om Careless ikke har produsert noe jeg synes er pent så synes jo mange andre folk det motsatte, og jeg synes ikke det trenger å disses. Smaken er som baken-delt i to. Jeg synes det er uheldig at folk må forsvare hva de synes er fint. Vi kan heller snakke om kvaliteten på tøyet, for det er mere konstruktivt dét enn å diskutere hva som er pent. 

👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

• Liker 1
Gjest Unodostrez
Skrevet

At folk liker kjolene er helt ok. Hver sin smak. Mitt problem, eller min irritasjon, handler om at det bikker totalt over mtp kynisme. Det virker til å være helt bevisst utnyttelse av alle smutthull som fins, for å tjene mer og mer penger. Dette i kombinasjon med at hun klarer å få følgerne til å tro at hun har rett og at alle andre er troll. Jeg har gitt opp følgerne hennes som ikke forstår at dette faktisk er yrket hennes, å bygge opp følgere, og å påvirke dem til å kjøpe, kjøpe, kjøpe. De mener hun fortjener alle penger hun får, og det er en tapt sak å diskutere med dem. Jamfør kommentarfelt under Foto Knudsen reklamen. Reklamen i seg selv fremstår jo som på impuls, samme med alle snappene hun deler når hun vil vise nye kjoler. Står i garderoben sin og viser, heseblesende, har ikke gjort ting klart. Virker HELT på impuls, og svært lite proff. 

Mener at det er få verdier i bunn, (annet enn den der, «vær som du er» greia Careless visstnok skal representere)… 

Men, det er kun min mening. Så får andre mene det de vil….. 

Skrevet
Unodostrez skrev (7 minutter siden):

At folk liker kjolene er helt ok. Hver sin smak. Mitt problem, eller min irritasjon, handler om at det bikker totalt over mtp kynisme. Det virker til å være helt bevisst utnyttelse av alle smutthull som fins, for å tjene mer og mer penger. Dette i kombinasjon med at hun klarer å få følgerne til å tro at hun har rett og at alle andre er troll. Jeg har gitt opp følgerne hennes som ikke forstår at dette faktisk er yrket hennes, å bygge opp følgere, og å påvirke dem til å kjøpe, kjøpe, kjøpe. De mener hun fortjener alle penger hun får, og det er en tapt sak å diskutere med dem. Jamfør kommentarfelt under Foto Knudsen reklamen. Reklamen i seg selv fremstår jo som på impuls, samme med alle snappene hun deler når hun vil vise nye kjoler. Står i garderoben sin og viser, heseblesende, har ikke gjort ting klart. Virker HELT på impuls, og svært lite proff. 

Mener at det er få verdier i bunn, (annet enn den der, «vær som du er» greia Careless visstnok skal representere)… 

Men, det er kun min mening. Så får andre mene det de vil….. 

jeg er veldig veldig enig hvertfall.

Skrevet

For 4 dager siden postet Fotoknudsen følgene svar på instagram "Vi er i dialog for å sjekke om det er noe som må endres i posten". Har Fotoknudsen komt med en oppdatering? Det er potensielle kunder som blir latterliggjort og trakassert.  Synes det er meget spesielt at de ikke gjør noe. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Er det noen som er i dialog med Fotoknudsen ang dette?

Jeg sendte en melding på mandag. Kan legge den ved her. 

IMG_8330.jpeg

• Liker 5
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)

Jeg holder ikke pusten når det gjelder Fotoknudsen, de har hatt samarbeid med Caroline Berg Eriksen, hvor innholdet i fotoboken hun viste frem var av mindreårige, sponsede klær og diverse andre ugreie ting. De fikk vel noen tilbakemeldinger på det, men tror ikke de tok tilbakemeldingene på alvor. Derfor har jeg av prinsipp ikke bestilt noe fra de. Det at de ikke har bedt Tandberg om å stenge kommentarfeltet etter at de ble obs på hva som foregikk der, sier det meste.

Endret av caremore
Skrevet
Høstsemester skrev (6 minutter siden):

Jeg sendte en melding på mandag. Kan legge den ved her. 

IMG_8330.jpeg

Syns det er skikkelig dårlig av FK å ikke komme med en skikkelig uttalelse. De kommer bare med samme frase til alle. Inntrykket mitt av FK har sunket endel hakk for å si det sånn 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
baremeg skrev (3 minutter siden):

Syns det er skikkelig dårlig av FK å ikke komme med en skikkelig uttalelse. De kommer bare med samme frase til alle. Inntrykket mitt av FK har sunket endel hakk for å si det sånn 

Ja, men som @caremore skriver, er de ikke akkurat troverdigheten selv. 

• Liker 5
Skrevet

For meg ser det ut som en hvilken som helst sommerkjole, og jeg synes reklamen var helt grei. Reagerte heller ikke på responsen fra FotoKnudsen, som var nøytral og profesjonell. Storm i vannglass?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)

For spesielt interesserte, anbefaler jeg dere å se reklamen Tandberg gjorde for Fotoknudsen i 2021. Det er av en helt annen kvalitet. Kontrastene kunne ikke vært større, og man ser hva fokuset er på Tandberg sine kanaler i disse dager. Pushing av Carless kjoler (umerket reklame). 

IMG_0839.jpeg

Endret av caremore
Skrevet
Nellyy skrev (16 timer siden):

Jeg synes den passer til ball. Ok å ha ulike meninger.

Da synes jeg du skal ta en titt på bilder fra ball. 10.klasse ball, vidg.ball, slottsball etc.

INGEN går i sommerkjoler ala Careless. Det vil vært helt utenfor kleskode.

Og ikke minst sett veldig malplassert ut.

At du synes den passer, legitimerer ikke at det er en ballkjole, for det er det definitivt ikke.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Gjest Unodostrez
Skrevet

Det er jo skikkelig gøy, at hun ene følgeren mente at Sara E ikke reklamerte for kjolen i foto k sin reklame, fordi kjolen ikke var tilgjengelig. Sara E 5 dager etter: Denne kjolen slippes ……. Dato og tid….. Vel. Ikke kalkulert? Hmmm. Er verden så naiv? 

Skrevet
Stargaze skrev (40 minutter siden):

Da synes jeg du skal ta en titt på bilder fra ball. 10.klasse ball, vidg.ball, slottsball etc.

INGEN går i sommerkjoler ala Careless. Det vil vært helt utenfor kleskode.

Og ikke minst sett veldig malplassert ut.

At du synes den passer, legitimerer ikke at det er en ballkjole, for det er det definitivt ikke.

Som jeg skrev tidligere, ok å ha ulike meninger.

Da jeg har vært på ball har både jeg og flere andre hatt på sommerkjoler. Og det er ikke så veldig mange år siden. Så man har ulike preferanser, og alt må ikke passe det noen mener ikke er riktig ☺️

Men nå synes jeg vi skal legge denne død. Flere av dere har allerede bestemt dere for at jeg har "feil" og det er ikke vits å diskutere dette videre ☺️

• Liker 1
Skrevet
Høstsemester skrev (4 timer siden):

Kundeservice er jo blitt kritisert for å være uprofesjonelle og useriøse. Ikke bare når det gjelder å refundere beløp. 

Kanskje de skjerpa seg .

Verba skrev (3 timer siden):

Enig 

Skrevet
Nellyy skrev (2 minutter siden):

Som jeg skrev tidligere, ok å ha ulike meninger.

Da jeg har vært på ball har både jeg og flere andre hatt på sommerkjoler. Og det er ikke så veldig mange år siden. Så man har ulike preferanser, og alt må ikke passe det noen mener ikke er riktig ☺️

Men nå synes jeg vi skal legge denne død. Flere av dere har allerede bestemt dere for at jeg har "feil" og det er ikke vits å diskutere dette videre ☺️

Du tar jo feil. Kleskoden «ball» legger helt klare føringer for hva en ballkjole er. At du mener noe annet, spiller jo ingen rolle. Disse kjolene er ikke ballkjoler. 

• Liker 26
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...