Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
cha skrev (4 timer siden):

395361FC-F8A4-4EBE-8AC5-CA27442A8021.thumb.jpeg.1b29bc21103bab6beab017dbba63e8f4.jpegDere som ville ha bevis for at de refunderer penger når jeg returnerte kjolen som ikke passet, her er det✌🏼

Det hjelper ikke de som ikke har vært så heldig å fått refundert beløpet.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Kattedama
Skrevet
Minombre skrev (1 time siden):

Det var kun fordi en bruker her inne brukte Sara som referanse og sa at hun ikke er en størrelse M og fordi hun bruker str M i Carelesskjolene er kjolene veldig store i størrelsen og dermed kun er for folk som bruker store størrelser.  
Jeg bryr meg overhode ikke om hvilken størrelse folk bruker, det er kun for å vise til at hennes bastante påstand om at Sara Emilie ikke er en størrelse M ikke stemmer helt med virkeligheten. 

Men kjolene, undertøy, pysjer, og kimono er store i str? Hun sier selv at hun er en M i Careless  som jeg tenker er riktig, da str er modifiserte. De er romslige som folk på Finn.no skriver. Så hun er en M i overdel, men hun sier at hun er en XXL i underdel. Det er derfor de kaller kjolene for tilpasningsdyktige og passer alle kropper. Fordi du kan være en M i kjolene da det er god stretch. Problemer starter når man er 160 cm høy og ikke 130 over rumpa. Da blir det for langt og for stort med en M. Tandberg skriver selv at str er romslige og at man bør gå ned en str hvis man er i tvil. 

Gjest Kattedama
Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Nå fikk jeg meg en god latter😂 ei jeg kjenner hadde kjøpt Tora pysjen. Hun er kort men med former. Tok str L fordi det var det hun mente ville passe ut fra tabell.

Hun sendte video på Snapchat og jeg lover dere at det var helt tragisk. Overdelen var så stor og utringet at hadde hun ikke hatt Bh på så ville puppene falt ut. Buksa var så lang at hun kunne dra den helt opp under armene og bruke den som overdel og bukse i samme slengen. Og enda da var den for lang på beina😂

Hun sa selv " tøyet er ikke laget for oss som er små og tykke" 

Det ble hennes første og siste kjøp..

Jeg fikk meg en god latter på Discord. Altså, umerket reklame igjen 🙄

IMG_0834.jpeg

IMG_0833.jpeg

Skrevet
caremore skrev (4 minutter siden):

Men kjolene, undertøy, pysjer, og kimono er store i str? Hun sier selv at hun er en M i Careless  som jeg tenker er riktig, da str er modifiserte. De er romslige som folk på Finn.no skriver. Så hun er en M i overdel, men hun sier at hun er en XXL i underdel. Det er derfor de kaller kjolene for tilpasningsdyktige og passer alle kropper. Fordi du kan være en M i kjolene da det er god stretch. Problemer starter når man er 160 cm høy og ikke 130 over rumpa. Da blir det for langt og for stort med en M. Tandberg skriver selv at str er romslige og at man bør gå ned en str hvis man er i tvil. 

Du ser ingen kjoler på HM eller Floyd som reklamerer for å være tilpasningsdyktige. De følger også en ordinær klestabell i motsetning til careless som bruker målene til sjefen selv. Sier seg selv at det blir kluss med størrelsene. Om en er 130 cm over baken må en nok ha en annen str enn M.  

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
caremore skrev (11 minutter siden):

IMG_0834.jpeg

IMG_0833.jpeg

De har et poeng inne på DC. Kjolen ser ut som en frakk, ikke kjole.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
caremore skrev (13 minutter siden):

IMG_0834.jpeg

IMG_0833.jpeg

😂 herlig

• Liker 2
Skrevet
Høstsemester skrev (8 minutter siden):

Du ser ingen kjoler på HM eller Floyd som reklamerer for å være tilpasningsdyktige. De følger også en ordinær klestabell i motsetning til careless som bruker målene til sjefen selv. Sier seg selv at det blir kluss med størrelsene. Om en er 130 cm over baken må en nok ha en annen str enn M.  

Skjønner ikke hvorfor du hele tiden må poengtere at hvis man har så og så mange cm over rumpa så må man bruke den og den str?? Er du ikke ferdig med å skrive dette snart? 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

😂 herlig

Ja, tenk å ta på deg den «kjolen» på ball. De andre gjestene vil tro du er vaktmester i bygget. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
caremore skrev (23 minutter siden):

IMG_0834.jpeg

IMG_0833.jpeg

Dette har ikke noe med julekjole og gjøre. Det samme gjelder Therese sin som hun går rundt i.. 

Kjolen som Nyhus ga ut nå sist var pen og kunne vært brukt som det om den kom i en julefarge

Bilde av Inspector Gadget er jo også lik SE sin

IMG_20230908_133141.jpg

• Liker 8
Skrevet
Snublefot62 skrev (3 timer siden):

Og hva betalte du for kjolen?

1099

Skrevet
Høstsemester skrev (34 minutter siden):

Det hjelper ikke de som ikke har vært så heldig å fått refundert beløpet.

Det er vel heller ikke min feil. Jeg skrev for noen uker siden da det var snakk om hvorfor det ble solgt så mye careless på Finn osv, at jeg hadde kontaktet kundeservice og spurt om jeg kunne sende varer i retur og få tilbake pengene. Det var ikke noe problem sa de da. Og da jeg skrev det her inne, så var det noen som ville ha bevis, derfor jeg la ut. Om de gjør forskjell så er jo det meget spesielt, men om det ikke hjelper de som ikke har fått, kan jo ikke jeg noe for. 

• Liker 3
Skrevet
cha skrev (3 minutter siden):

Det er vel heller ikke min feil. Jeg skrev for noen uker siden da det var snakk om hvorfor det ble solgt så mye careless på Finn osv, at jeg hadde kontaktet kundeservice og spurt om jeg kunne sende varer i retur og få tilbake pengene. Det var ikke noe problem sa de da. Og da jeg skrev det her inne, så var det noen som ville ha bevis, derfor jeg la ut. Om de gjør forskjell så er jo det meget spesielt, men om det ikke hjelper de som ikke har fått, kan jo ikke jeg noe for. 

Kundeservice er jo blitt kritisert for å være uprofesjonelle og useriøse. Ikke bare når det gjelder å refundere beløp. 

• Liker 2
Skrevet
elskersommer skrev (22 minutter siden):

Dette har ikke noe med julekjole og gjøre. Det samme gjelder Therese sin som hun går rundt i.. 

Kjolen som Nyhus ga ut nå sist var pen og kunne vært brukt som det om den kom i en julefarge

Bilde av Inspector Gadget er jo også lik SE sin

IMG_20230908_133141.jpg

Jeg elsker blazerkjoler og hadde på meg en svart blazerkjole på julaften i fjor. Følte meg skikkelig fin og klassisk antrukket. Så synd å lese her at jeg hadde på meg feil kjole til jul da…. 🙄 Kan noen av dere som disser smaken min vise meg hva en ekte julekjole er slik at jeg kan velge riktig type i år? 

• Liker 9
Skrevet
cha skrev (26 minutter siden):

1099

Så da ble du trukket for returfrakten. I strid med reklamasjonsretten.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
caremore skrev (56 minutter siden):

IMG_0834.jpeg

IMG_0833.jpeg

I kjent SaraE stil det

Skrevet

Den blazerkjolen er vel ikke careless? Det er jo en kjole fra Urban Pioneers hun hadde samarbeid med i fjor elns? 

• Liker 3
Skrevet
Snublefot62 skrev (10 minutter siden):

Så da ble du trukket for returfrakten. I strid med reklamasjonsretten.

Reklamasjon og retur er to forskjellige ting. Det er normalt å betale returfrakt når man bruker angrerett fordi varen ikke passer eller om man ombestemmer seg. Er varen skadet eller ødelagt er det reklamasjon, da er det normalt sett ikke returfrakt. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Kaylah skrev (3 minutter siden):

Den blazerkjolen er vel ikke careless? Det er jo en kjole fra Urban Pioneers hun hadde samarbeid med i fjor elns? 

Jo.

Det er vareprøve for julekjole,hun har postet en del om den på SC.

• Liker 5
Skrevet
Kaylah skrev (5 minutter siden):

Jo.. hun sa dette selv på Snapchat for en tid tilbake. Men skal være i en annen farge

• Liker 5
Skrevet
Høstsemester skrev (37 minutter siden):

Kundeservice er jo blitt kritisert for å være uprofesjonelle og useriøse. Ikke bare når det gjelder å refundere beløp. 

Nei, men jeg kan ikke hjelpe dem for det. Var for å vise at de glimter til i blant

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...