Høstsemester Skrevet 7. september 2023 #27781 Skrevet 7. september 2023 Nellyy skrev (22 minutter siden): Jeg skulle gjerne brukt en Careless kjole på ball ❤️ Bruk hva du vil på ball, men careless kjole er ingen ballkjole. 7 2
Høstsemester Skrevet 7. september 2023 #27782 Skrevet 7. september 2023 pukka skrev (39 minutter siden): I følge HM sin størrelsestabell er SE en M i overkroppen. Kjolene følger ikke standard klestabell. Kjoler fra HM er ikke M i overkroppen og XXL fra livet og ned.. 2 1
Høstsemester Skrevet 7. september 2023 #27783 Skrevet 7. september 2023 pukka skrev (42 minutter siden): I følge HM sin størrelsestabell er SE en M i overkroppen. Hva med resten av kroppen? Hun følger ikke ordinær tabell. 2 1
Gjest Plumpie Skrevet 7. september 2023 #27784 Skrevet 7. september 2023 pukka skrev (1 time siden): I følge HM sin størrelsestabell er SE en M i overkroppen. Ja, se der ja. Da stemmer det at hun er M i overdeler likevel da
Nellyy Skrevet 7. september 2023 #27785 Skrevet 7. september 2023 Høstsemester skrev (48 minutter siden): Bruk hva du vil på ball, men careless kjole er ingen ballkjole. Jeg synes den passer til ball. Ok å ha ulike meninger. 1 2
Høstsemester Skrevet 7. september 2023 #27786 Skrevet 7. september 2023 Nellyy skrev (26 minutter siden): Jeg synes den passer til ball. Ok å ha ulike meninger. Det er ok, men careless sine kjoler er ikke i kategorien ballkjole. 3 4
Bibbi_ Skrevet 8. september 2023 #27787 Skrevet 8. september 2023 Plumpie skrev (9 timer siden): Enig i dette, det er svært uprofesjonelt. Og hvorfor ikke bare stenge kommentarfeltet? Hun stenger det ikke fordi hun liker å være nedlatende mot de som stiller henne spørsmål. Og synes det er gøy når andre (fansen) oppfører seg barnslig og stygt mot andre. Flott bedriftseier 👏 8 4
Bibbi_ Skrevet 8. september 2023 #27788 Skrevet 8. september 2023 Nellyy skrev (8 timer siden): Jeg skulle gjerne brukt en Careless kjole på ball ❤️ Ikke for å være stygg, men da hadde du skilt deg bra ut. Ikke at det er feil å skille seg ut. Men på ball kler man seg i ballkjole. Careless har sommerkjoler. 11 1 2
cha Skrevet 8. september 2023 #27789 Skrevet 8. september 2023 Dere som ville ha bevis for at de refunderer penger når jeg returnerte kjolen som ikke passet, her er det✌🏼 5
J.. Skrevet 8. september 2023 #27790 Skrevet 8. september 2023 Én dag merket hun riktig. Idag er det rett tilbake til umerket reklame,men skulle jo så klart vise de morsomme Pokémon sokkene sine da,tross alt. Dette er forøvrig årets "julekjole". Men når jeg ser folk ville brukt Careless sommerkjoler på ball,så.. Sendt inn til FT. 7 5
Gjest LudaLi Skrevet 8. september 2023 #27791 Skrevet 8. september 2023 Bibbi_ skrev (1 time siden): Hun stenger det ikke fordi hun liker å være nedlatende mot de som stiller henne spørsmål. Og synes det er gøy når andre (fansen) oppfører seg barnslig og stygt mot andre. Flott bedriftseier 👏 Det ville sett bedre ut både for SaraE, bedriften hennes, adsales og FK om hun oppfordret til å behandle folk med respekt.
Snublefot62 Skrevet 8. september 2023 #27792 Skrevet 8. september 2023 cha skrev (54 minutter siden): Dere som ville ha bevis for at de refunderer penger når jeg returnerte kjolen som ikke passet, her er det✌🏼 Og hva betalte du for kjolen? 7
elskersommer Skrevet 8. september 2023 #27793 Skrevet 8. september 2023 Nellyy skrev (11 timer siden): Jeg skulle gjerne brukt en Careless kjole på ball ❤️ Si du er innvitert på ball til det norske slott eller du skulle på ball i 10 klasse på skolen.. synes du virkelig at kjolene til careless hadde passet inn der? 15
Nellyy Skrevet 8. september 2023 #27794 Skrevet 8. september 2023 Høstsemester skrev (9 timer siden): Det er ok, men careless sine kjoler er ikke i kategorien ballkjole. I følge hvem? 😂
Nellyy Skrevet 8. september 2023 #27795 Skrevet 8. september 2023 elskersommer skrev (5 minutter siden): Si du er innvitert på ball til det norske slott eller du skulle på ball i 10 klasse på skolen.. synes du virkelig at kjolene til careless hadde passet inn der? Ja! Så fint snitt, jeg elsker min kjole.
Gjest Kattedama Skrevet 8. september 2023 #27796 Skrevet 8. september 2023 J.. skrev (1 time siden): Én dag merket hun riktig. Idag er det rett tilbake til umerket reklame,men skulle jo så klart vise de morsomme Pokémon sokkene sine da,tross alt. Dette er forøvrig årets "julekjole". Men når jeg ser folk ville brukt Careless sommerkjoler på ball,så.. Sendt inn til FT. Lurer på hvordan denne vil se ut i XXXL?
elskersommer Skrevet 8. september 2023 #27797 Skrevet 8. september 2023 Nå fikk jeg meg en god latter😂 ei jeg kjenner hadde kjøpt Tora pysjen. Hun er kort men med former. Tok str L fordi det var det hun mente ville passe ut fra tabell. Hun sendte video på Snapchat og jeg lover dere at det var helt tragisk. Overdelen var så stor og utringet at hadde hun ikke hatt Bh på så ville puppene falt ut. Buksa var så lang at hun kunne dra den helt opp under armene og bruke den som overdel og bukse i samme slengen. Og enda da var den for lang på beina😂 Hun sa selv " tøyet er ikke laget for oss som er små og tykke" Det ble hennes første og siste kjøp.. 12 6
Sol Rampelyset Skrevet 8. september 2023 #27798 Skrevet 8. september 2023 Tråden er ryddet for avsporinger og brukerdebatt. Sol, admin. 1
Høstsemester Skrevet 8. september 2023 #27799 Skrevet 8. september 2023 Nellyy skrev (2 timer siden): I følge hvem? 😂 Ifølge de som faktisk har peiling. Det er også allmennkunnskap. 7 4
Høstsemester Skrevet 8. september 2023 #27800 Skrevet 8. september 2023 J.. skrev (3 timer siden): Én dag merket hun riktig. Idag er det rett tilbake til umerket reklame,men skulle jo så klart vise de morsomme Pokémon sokkene sine da,tross alt. Dette er forøvrig årets "julekjole". Men når jeg ser folk ville brukt Careless sommerkjoler på ball,så.. Sendt inn til FT. Hva skjer med beltet? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå