Gjest Kattedama Skrevet 7. september 2023 #27761 Skrevet 7. september 2023 Plumpie skrev (19 minutter siden): Like greit tenker jeg. Man kan ikke være enig om alt. Nå har jeg vært inne på instagram og sett, hvilke kommentarer er det som er så fæle, er det noen som har blitt fjernet? Veldig dårlig om noen faktisk har drevet å sendt uhyggelige meldinger på privaten også, vet vi hva som ble skrevet? Edit: Jeg så de nå, det lyser ikke akkurat profesjonelt av dette til tross for at hun ikke har skrevet noen av kommentarene selv. Greit å huske at dette ikke gjelder alle «følgerne» til SE, men en liten håndfull av dem Og i denne håndfullen er det folk i omgangskretsen til Tandberg som åpenbart støtter henne i at hun gjør en dårlig jobb.
Orly Skrevet 7. september 2023 #27762 Skrevet 7. september 2023 Plumpie skrev (21 minutter siden): Like greit tenker jeg. Man kan ikke være enig om alt. Nå har jeg vært inne på instagram og sett, hvilke kommentarer er det som er så fæle, er det noen som har blitt fjernet? Veldig dårlig om noen faktisk har drevet å sendt uhyggelige meldinger på privaten også, vet vi hva som ble skrevet? Edit: Jeg så de nå, det lyser ikke akkurat profesjonelt av dette til tross for at hun ikke har skrevet noen av kommentarene selv. Greit å huske at dette ikke gjelder alle «følgerne» til SE, men en liten håndfull av dem Hun liker flere av de og det er ikke bra 6 2
Stargaze Skrevet 7. september 2023 #27763 Skrevet 7. september 2023 Minombre skrev (38 minutter siden): Jeg skjønner ikke hva du vil at jeg skal svare på, men orker ikke diskutere mer med deg nå. Du har alt bestemt deg for at Sara Emilie ikke er en str M og da er det sånn. Verden er svart/hvitt! Vi kommer aldri til å bli enige uansett, så da avslutter jeg denne diskusjonen nå. Og du har bestemt deg for at hun ER en M. Så da er det vel også sånn…veeden er svart/hvitt 5
J.. Skrevet 7. september 2023 #27764 Skrevet 7. september 2023 Bibbi_ skrev (41 minutter siden): Nok en salgsannonse med kjoler som ikke er brukt en gang, merkelapper på. Hvorfor returnerer ikke folk? Å selge Carelesskjoler i en BALLKJOLE-gruppe er jo helt bak mål. Disse kjolene er jo IKKE ball/selskapskjoler. Og hvilken 14-15 åring vil gå i dette på ball? 10 3
Gjest LudaLi Skrevet 7. september 2023 #27765 Skrevet 7. september 2023 Orly skrev (12 minutter siden): Hun liker flere av de og det er ikke bra Mange har screenshot av det kommentarfeltet. Skulle ikke forundre meg om noen har slettet sine kommentarer i etterkant . Jeg vet om noen som er slettet.
2015jente Skrevet 7. september 2023 #27766 Skrevet 7. september 2023 Helt vanlig å selge ubrukte kjoler. Bare søk opp By timo f.eks, ligger hundrevis ute, MED lappen på. Jeg har selv klær i skapet med lapper på, sier ikke at det er bra (mtp bærekraft) Jeg tror heller ikke det er vits å diskutere mer angående om noen er S, M, L osv. Som flere andre her har jeg klær i skapet fra S-XL. Prøvde faktisk en kjole på Careless i Oslo i M, den passet fint. Har også litt smal midje.. og når det gjelder kjolene til Careless er det jo midjen som er smalest, så da bør man velge størrelse etter midjen sin. Det er min mening. 4
Chrisssi Skrevet 7. september 2023 #27767 Skrevet 7. september 2023 J.. skrev (4 minutter siden): Å selge Carelesskjoler i en BALLKJOLE-gruppe er jo helt bak mål. Disse kjolene er jo IKKE ball/selskapskjoler. Og hvilken 14-15 åring vil gå i dette på ball? 1100 for en eller samlet for 2200 😅 bra deal gitt 🤣 Synes det ser mer ut som nattkjoler enn ballkjoler 15 3
Høstsemester Skrevet 7. september 2023 #27768 Skrevet 7. september 2023 Minombre skrev (56 minutter siden): Jeg skjønner ikke hva du vil at jeg skal svare på, men orker ikke diskutere mer med deg nå. Du har alt bestemt deg for at Sara Emilie ikke er en str M og da er det sånn. Verden er svart/hvitt! Vi kommer aldri til å bli enige uansett, så da avslutter jeg denne diskusjonen nå. Du kan begynne med å lese innlegget jeg tagget deg i og svare. 2 2
Høstsemester Skrevet 7. september 2023 #27769 Skrevet 7. september 2023 J.. skrev (12 minutter siden): Å selge Carelesskjoler i en BALLKJOLE-gruppe er jo helt bak mål. Disse kjolene er jo IKKE ball/selskapskjoler. Og hvilken 14-15 åring vil gå i dette på ball? Ballkjole 😂 3 1
Minombre Skrevet 7. september 2023 #27770 Skrevet 7. september 2023 Stargaze skrev (16 minutter siden): Og du har bestemt deg for at hun ER en M. Så da er det vel også sånn…veeden er svart/hvitt Har jeg sagt det? Vis meg! Jeg skrev at hun kan være en M i overkroppen og en annen størrelse i underkroppen. Dessuten har hun sagt hver gang jeg har hørt på, at kjolene er romslige i størrelsen. Jeg har aldri hørt henne si at hun er en M til vanlig, men at hun i Careless sine kjoler bruker en M. Hvis du faktisk leser hva jeg skriver uten å være på krigsstien, ser du at jeg ikke påstår noe som helst, men sier at hun KAN være en M i overkroppen og at kjolene er såpass vid nedover at hun KAN bruke den størrelsen i disse kjolene. 3
Høstsemester Skrevet 7. september 2023 #27771 Skrevet 7. september 2023 Mamak skrev (16 minutter siden): Mange har screenshot av det kommentarfeltet. Skulle ikke forundre meg om noen har slettet sine kommentarer i etterkant . Jeg vet om noen som er slettet. Det stemmer. 1 1
Høstsemester Skrevet 7. september 2023 #27772 Skrevet 7. september 2023 Minombre skrev (3 minutter siden): Har jeg sagt det? Vis meg! Jeg skrev at hun kan være en M i overkroppen og en annen størrelse i underkroppen. Dessuten har hun sagt hver gang jeg har hørt på, at kjolene er romslige i størrelsen. Jeg har aldri hørt henne si at hun er en M til vanlig, men at hun i Careless sine kjoler bruker en M. Hvis du faktisk leser hva jeg skriver uten å være på krigsstien, ser du at jeg ikke påstår noe som helst, men sier at hun KAN være en M i overkroppen og at kjolene er såpass vid nedover at hun KAN bruke den størrelsen i disse kjolene. SE bruker str M i careless sine kjoler, noe som viser at hun ikke følger standard størrelsestabell. Kan du nå svare på innlegget jeg tagget deg i? 2 1
Gjest Plumpie Skrevet 7. september 2023 #27773 Skrevet 7. september 2023 Orly skrev (36 minutter siden): Hun liker flere av de og det er ikke bra Enig i dette, det er svært uprofesjonelt. Og hvorfor ikke bare stenge kommentarfeltet?
Gjest Kattedama Skrevet 7. september 2023 #27774 Skrevet 7. september 2023 Opplever at denne annonsen sier noe om hvordan str er. Her har du noen som bruker XXL som plutselig kan bruke str XS-M, da kimonoen er romslig, som jeg har nevnt mange ganger tidligere.
Plast Skrevet 7. september 2023 #27775 Skrevet 7. september 2023 2015jente skrev (5 timer siden): SE er en typisk M i overkropp etter min mening, med smal midje osv (selv om jeg synes det er feil å drive på å synse rundt andres kroppsstørrelse/fasong) og kan bruke medium fordi kjolen uansett er løs nede. Det blir litt som å si: «Jeg har slanke lår og legger, men har litt stor mage. Jeg lager bukse som jeg kaller str S fordi leggene mine er så slanke. Magen tilsvarer en bukse i str L til vanlig. Men føler meg diskriminert fordi jeg må opp i størrelser» 10
2015jente Skrevet 7. september 2023 #27776 Skrevet 7. september 2023 Plast skrev (2 minutter siden): Det blir litt som å si: «Jeg har slanke lår og legger, men har litt stor mage. Jeg lager bukse som jeg kaller str S fordi leggene mine er så slanke. Magen tilsvarer en bukse i str L til vanlig. Men føler meg diskriminert fordi jeg må opp i størrelser» Nei. Snakk om å spore av og vri heeelt på hva folk skriver. 2 2
Høstsemester Skrevet 7. september 2023 #27777 Skrevet 7. september 2023 Plast skrev (10 minutter siden): Det blir litt som å si: «Jeg har slanke lår og legger, men har litt stor mage. Jeg lager bukse som jeg kaller str S fordi leggene mine er så slanke. Magen tilsvarer en bukse i str L til vanlig. Men føler meg diskriminert fordi jeg må opp i størrelser» Korrekt! 6
pukka Skrevet 7. september 2023 #27778 Skrevet 7. september 2023 Høstsemester skrev (26 minutter siden): SE bruker str M i careless sine kjoler, noe som viser at hun ikke følger standard størrelsestabell. Kan du nå svare på innlegget jeg tagget deg i? I følge HM sin størrelsestabell er SE en M i overkroppen. 2 4
Nellyy Skrevet 7. september 2023 #27779 Skrevet 7. september 2023 Høstsemester skrev (52 minutter siden): Ballkjole 😂 Jeg skulle gjerne brukt en Careless kjole på ball ❤️
Nellyy Skrevet 7. september 2023 #27780 Skrevet 7. september 2023 Plast skrev (31 minutter siden): Det blir litt som å si: «Jeg har slanke lår og legger, men har litt stor mage. Jeg lager bukse som jeg kaller str S fordi leggene mine er så slanke. Magen tilsvarer en bukse i str L til vanlig. Men føler meg diskriminert fordi jeg må opp i størrelser» For en useriøs kommentar. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå