Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Unodostrez skrev (Akkurat nå):

Og ene følgeren hennes latterliggjorde kritikerne nettopp fordi kjolen ikke var til salgs ennå. «Kan ikke reklamere for et produkt man ikke får tak i ennå, ha ha»-type kommentar. Det var på det tidspunktet jeg innså at det ikke er så mye å hente 🤣

Virkelig forstått det,den der.

Lol.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Unodostrez skrev (Akkurat nå):

Dette har jeg også lagt merke til. Enten har hun fått en beskjed, eller så gjør hun det nå fordi at hun vet hun er i kikkerten. 

Enig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Unodostrez skrev (10 minutter siden):

Og ene følgeren hennes latterliggjorde kritikerne nettopp fordi kjolen ikke var til salgs ennå. «Kan ikke reklamere for et produkt man ikke får tak i ennå, ha ha»-type kommentar. Det var på det tidspunktet jeg innså at det ikke er så mye å hente 🤣

Nei, det blir som å diskutere med en vegg. 

Skrevet
Unodostrez skrev (16 minutter siden):

Vi er der ja 😂 Kjære vene 🙈

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Det var og er ingenting å lure på,ref denne paragrafen.

Hun merket FotoKnudsen riktig,men fordi hennes egen Careless kjole har hovedfokuset som gir stor markedsføringsverdi,er reklamen også for Careless men ikke merket slik (med overlegg..)

Ser at etter tlf til FT fra Sara har hun plutselig begynt å merke alle snapper der hele/store deler av kjolene/undertøyet hennes synes så jeg tenker hun fikk et svar av FT alikevel jeg,men vil ikke innrømme hun tok feil.

For det siste døgnet har hun merket mye mer,bedre og riktig ift noengang tidligere.

Men å innrømme dette,kommer hun nok aldri til å gjøre.

https://lovdata.no/lov/2003-05-23-35/§9

Screenshot_20230907_084426_Chrome.jpg

Hun innrømmer ikke feil. Vi kommer aldri til å se at hun innrømmer at hun gjorde en feil og det kommer til å gjøres feil med viten og vilje igjen og igjen. Hun har garantert fått veiledning av FT

Skrevet
Mamak skrev (Akkurat nå):

Hun innrømmer ikke feil. Vi kommer aldri til å se at hun innrømmer at hun gjorde en feil og det kommer til å gjøres feil med viten og vilje igjen og igjen. Hun har garantert fått veiledning av FT

Det har vi jo sett at hun har fått,ref mailene mellom Sara og FT.

Er sikker på at hun fikk enda en runde med veiledning per tlf igår også,men det bekrefter/avkrefter hun ikke,så det blir bare antagelser.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Kommentarfeltet til Sara gir meg frysninger. Og disse kommentarene trykker Sara liker på? Svarer med hjerter og latter emoji? Ikke rart det er et fåtall som våger å stille kritiske spørsmål til ho. Som noen før meg her i tråden skriver - jeg begynner å tro på ryktene som har blitt beskrevet på Jodel. 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet
Smuldrepai skrev (2 minutter siden):

Jepp. Hun ene var også leder for ungdomsrådet. Kjempet kanskje for rettigheter, krav, mobbing, inkludering ol..?🤷🏻‍♀️ 

Det er faktisk veldig alvorlig det som skjedde i det kommentarfeltet og Sara AS var og med på det, ved å håne tilbake, like frekke kommentarer. Rett og slett en skam av en bedrift å henge ut en person som bare stilte et spørsmål. 

Er det noen som har "meldt" oppførselen til SE i kommentarfeltet under reklamen for Fotoknudsen til Fotoknudsen? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (3 minutter siden):

Er det noen som har "meldt" oppførselen til SE i kommentarfeltet under reklamen for Fotoknudsen til Fotoknudsen? 

Ja,jeg.

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Smuldrepai skrev (7 minutter siden):

Det er faktisk veldig alvorlig det som skjedde i det kommentarfeltet og Sara AS var og med på det, ved å håne tilbake, like frekke kommentarer. Rett og slett en skam av en bedrift å henge ut en person som bare stilte et spørsmål. 

Fler av følgerne gjorde nettopp det Sara har oppfordret de til,nettopp doxxing.

Sara har flere ganger sagt hun "gjerne skulle ha søkt opp arbeidsgiver,familie og lignende og vist de hva DU holder med på nett" osv (noen har kanskje screenshot av én av disse rantene?).

Liten sidenote til ALLE er husk nettvett. Ikke ha privat info om deg selv i bio eller på åpent nett som du er redd noen skal bruke mot deg.

Men,det var/er IKKE riktig av Sara å oppfordre til/heie frem slik oppførsel blant egne følgere.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Gjest Kattedama
Skrevet
J.. skrev (18 minutter siden):

Fler av følgerne gjorde nettopp det Sara har oppfordret de til,nettopp doxxing.

Sara har flere ganger sagt hun "gjerne skulle ha søkt opp arbeidsgiver,familie og lignende og vist de hva DU holder med på nett" osv (noen har kanskje screenshot av én av disse rantene?).

Liten sidenote til ALLE er husk nettvett. Ikke ha privat info om deg selv i bio eller på åpent nett som du er redd noen skal bruke mot deg.

Men,det var/er IKKE riktig av Sara å oppfordre til/heie frem slik oppførsel blant egne følgere.

Problemet til Tandberg er at det har vært mange influensere før henne som har agert på samme måte som hun gjør. Alle «hersketeknikkene» har vi sett før. 

Gjest Kattedama
Skrevet
Bibbi_ skrev (31 minutter siden):

Ja, på FotoKnudsen sin IG. 

Skrevet
J.. skrev (37 minutter siden):

Ja,jeg.

Jeg også. De vil ikke svare meg på akkurat det.

Skrevet

Da er det endelig offisielt. Revisor er på plass. Melding sendt til Brønnøysundregistrene den 21.08.2023 eller senere og først behandlet og registrert på foretaket i dag.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Snublefot62 skrev (5 minutter siden):

Da er det endelig offisielt. Revisor er på plass. Melding sendt til Brønnøysundregistrene den 21.08.2023 eller senere og først behandlet og registrert på foretaket i dag.

Bra at de har fått dét på plass da 🙂

Skrevet
Snublefot62 skrev (5 minutter siden):

Så da var det ikke løgn, slik mange her inne påsto/antok

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
2015jente skrev (1 minutt siden):

Nettopp. At de har revisor på plass, men også at de hadde sertifiseringene i orden hele tiden. :blomst: Det er kjipt at sånne spekulasjoner får bli stående i tråden som er offentlig.

Skrevet
Nellyy skrev (13 timer siden):

Fordi det er bodyshaming å skrive at fordi noen er 130 cm over rumpa så er det ikke rart man må bruke 2xl i str. Skjønner at dette er en tråd hvor dere kritiserer Sara og alt hun driver med, jeg har skjønt såpass de siste dagene jeg har fulgt med her. Men å drive med bodyshaming, det er useriøst og utenfor vanlig folkeskikk.

Det er jo informasjon SE har lagt ut selv..

Det er til å bli matt av denne krenkefesten du står for. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
2015jente skrev (10 minutter siden):

@Snublefot62 har konsekvent alltid sagt at «det kan hende de har revisor på plass, men det er ikke oppdatert enda hvertfall.» hvertfall som jeg har fått med meg 🙂

Endret av Verba
Skrevet
Plumpie skrev (10 minutter siden):

Nettopp. At de har revisor på plass, men også at de hadde sertifiseringene i orden hele tiden. :blomst: Det er kjipt at sånne spekulasjoner får bli stående i tråden som er offentlig.

Det kan hende de har revisor på plass har klinget gjennom hele tråden.. 

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...