Gjest Fru G Skrevet 5. september 2023 #27421 Skrevet 5. september 2023 ‘La oss finne ut av dette her sammen også gjør vi det riktig’. Altså, hva er det hun ikke forstå?
snute Skrevet 5. september 2023 #27422 Skrevet 5. september 2023 Har hun ikke fått brev der det står « vi anbefaler at du som hovedregel merker alle innlegg der klær fra ditt eget merke vises» eller noe i den duren…? Er jo bare en anbefaling, men allikevel… 8 1
Snublefot62 Skrevet 5. september 2023 #27423 Skrevet 5. september 2023 snute skrev (5 minutter siden): Har hun ikke fått brev der det står « vi anbefaler at du som hovedregel merker alle innlegg der klær fra ditt eget merke vises» eller noe i den duren…? Er jo bare en anbefaling, men allikevel… Men anbefalingen er for å gjøre det enkelt for henne. I stede for at hun må tenke hver gang er det enklere å merke alt. 6
Gjest Juhu25 Skrevet 5. september 2023 #27424 Skrevet 5. september 2023 Høstsemester skrev (32 minutter siden): SE har ikke så mye mer å komme med enn latterliggjøring. Kommentarfeltet under reklamen til Fotoknudsen viser hvordan hun svarer for seg. Fru G skrev (21 minutter siden): ‘La oss finne ut av dette her sammen også gjør vi det riktig’. Altså, hva er det hun ikke forstå? Veldig profesjonelt !
Jobbermedbarn Skrevet 5. september 2023 #27425 Skrevet 5. september 2023 Tekrystaller skrev (1 time siden): Lurer på hvilken farge glass som må bestilles for dette glasshuset når det ryker... For altså, det er en ganske drøy uttalelse å komme med 1-2 dager etter at man selv har sittet i eget kommentarfelt og annerkjent et lass med ufine kommentarer fra egen følgerbase. Ikke sant? Akkurat dette er jo faktisk det verste med hele saken. Fikk helt hakeslepp. Jobber med brukere selv og det hadde aldri blitt godtatt å svare andre på denne måten. Godkjenne og le med på stygge kommentarer. Wow. Mistet all respekt for henne etter dette kjenner jeg. 15 3
GulleGull Skrevet 5. september 2023 #27426 Skrevet 5. september 2023 (endret) Fru G skrev (29 minutter siden): ‘La oss finne ut av dette her sammen også gjør vi det riktig’. Altså, hva er det hun ikke forstå? «Vi» og «oss». Godt eksempel på tåkelegging og ansvarsfraskrivelse😊 Endret 5. september 2023 av GulleGull Glemte ett ord 13 1
Gjest Unodostrez Skrevet 5. september 2023 #27427 Skrevet 5. september 2023 Hun kontakter FT fordi de ikke har vært borti denne problemstillingen før. Altså, følgerne hennes tror på alt hun sier. Virker til å sluke alt rått. Andre som evner se saken for det den er, er i følge henne oppslukte i å ta henne, heksejakt m.m. Det er IKKE det samme at hun står i KappAhl-klær. Å stå i Careless er vinn vinn for Sara E. Man trenger vel ikke være rakettforsker for å skjønne dette. Måtte FT ta affære.
Gjest Kattedama Skrevet 5. september 2023 #27428 Skrevet 5. september 2023 Snublefot62 skrev (4 timer siden): Jeg synes denne teksten er så fantastisk. At det først er NÅ det dukker opp så mye kritikk rundt dette er vel fordi det er NÅ folk begynner å forstå at hun ALLTID har stått i sponsede klær? Det er IKKE normalt å kun ha sponsede kjoler og klær. VELDIG få har dette. Så med mindre en har kjent igjen Careless kjolen så har de fleste (inkludert meg) tenkt at dette er sannsynligvis kjøpte klær. Men nå sier hun altså at hun har bedrevet med dette i flere år. Altså brutt loven i flere år. Og da får hun nå og mange reaksjoner. Troverdigheten hennes er på minussiden. Jeg har minst ett innlegg her på KG om at hun viser frem reklame med både Careless, Amicas. Happyflops og bobbleroom uten at det er merket for reklame /spons for dette samarbeidet eller merket med egenreklame.
Gjest Kattedama Skrevet 5. september 2023 #27429 Skrevet 5. september 2023 duskelapp skrev (1 time siden): Før programmer starter på tv så står det :inneholder produktplassering lrns Så jeg fatter ikke alltid hva som er reklame inne på Farmen ect. Burde vel holdt da at influensere merket med: inneholder reklameprodukter uten å måtte spesifisere fra A til Å ? Det er forskjell på reklame i kommersielle medier, kontra influensere. Det er derfor Reme sin trio har stilt opp avkledt ( reklame for Careless undertøy) i diverse kommersielle kanaler.
Gjest Kattedama Skrevet 5. september 2023 #27430 Skrevet 5. september 2023 Snublefot62 skrev (1 time siden): Det er helt utrolig å publisere for alle og enhver at en tror at en har en så spesiell jobb at forbrukertilsynet ikke har vært borti tilsvarende problemstilling før. Hva i alle dager tror hun at hun holder på med? De har nok ikke vært borti at en influenser er så shady som Tandberg før. Hun har virkelig tatt dette til et nytt nivå.
Gjest LudaLi Skrevet 5. september 2023 #27431 Skrevet 5. september 2023 Tekrystaller skrev (1 time siden): Lurer på hvilken farge glass som må bestilles for dette glasshuset når det ryker... For altså, det er en ganske drøy uttalelse å komme med 1-2 dager etter at man selv har sittet i eget kommentarfelt og annerkjent et lass med ufine kommentarer fra egen følgerbase. Uspiselig er bare fornavnet hennes😡
Kollontaj Skrevet 5. september 2023 #27432 Skrevet 5. september 2023 Følger ikke med på Tandberg, kikket innom innlegget nå. Har ikke lyden på og for meg ser det ut som en kjolereklame. 😅 18 5
Snublefot62 Skrevet 5. september 2023 #27433 Skrevet 5. september 2023 Hun gjør seg selv ubrukelig. Hvilken seriøs aktør vil bruke henne i reklame fremover når hun godtar at følgere kritiserer andre sitt yrkesvalg i kommentarene sine rundt de? 10 7
Gjest Unodostrez Skrevet 5. september 2023 #27434 Skrevet 5. september 2023 Ingen som kjenner at det kribler i fingrene etter å spør Sara E om hun mener følgerne hennes oppførte seg pent i kommentarfeltet? Det er vel strengt tatt en lynsjestemning, og hun ler og skratter og liker hver en kommentar som driter ut mennesker med helt legitime spørsmål. Denne enveis kommunikasjonen, der influencere selv helt selektivt kan dele tilbakemeldingene de får, er trøblete. I alle fall når de bedriver så mye drama som denne influenceren gjør.
Gjest LudaLi Skrevet 5. september 2023 #27435 Skrevet 5. september 2023 Kollontaj skrev (9 minutter siden): Følger ikke med på Tandberg, kikket innom innlegget nå. Har ikke lyden på og for meg ser det ut som en kjolereklame. 😅 Det var slik jeg også oppfattet det, hadde heller ikke lyd på første gangen jeg så den
Kollontaj Skrevet 5. september 2023 #27436 Skrevet 5. september 2023 Mamak skrev (3 minutter siden): Det var slik jeg også oppfattet det, hadde heller ikke lyd på første gangen jeg så den Den er jo veldig i fokus, så det er ikke det minste rart. Om jeg (mot formodning) likte slike kjoler, ville reklamen virket på meg. Da har reklamen verdi for bedriften siden den genererer kjøp eller interesse for kjolebedriften. 13 5
baremeg Skrevet 5. september 2023 #27437 Skrevet 5. september 2023 Unodostrez skrev (38 minutter siden): Ingen som kjenner at det kribler i fingrene etter å spør Sara E om hun mener følgerne hennes oppførte seg pent i kommentarfeltet? Det er vel strengt tatt en lynsjestemning, og hun ler og skratter og liker hver en kommentar som driter ut mennesker med helt legitime spørsmål. Denne enveis kommunikasjonen, der influencere selv helt selektivt kan dele tilbakemeldingene de får, er trøblete. I alle fall når de bedriver så mye drama som denne influenceren gjør. Jeg har skrevet hva jeg mener om hennes oppførsel på Snap. Blir sikkert hengt ut snart 🤣🤣 8 1 3
Gjest Fru G Skrevet 5. september 2023 #27438 Skrevet 5. september 2023 baremeg skrev (4 minutter siden): Jeg har skrevet hva jeg mener om hennes oppførsel på Snap. Blir sikkert hengt ut snart 🤣🤣 Det samme har jeg gjort.
snute Skrevet 5. september 2023 #27439 Skrevet 5. september 2023 Hun sier at hun ikke har kjøpt seg noe klær på mange år, men solgte hun ikke noen poser med klær for 12.000,- etter auksjon for en stund siden? Skjønner heller ikke det hun sier om å kjøpe seg klær til reklamene, hun kan jo bare gå med careless og merke det. Hvorfor denne motstanden mot å merke? 12 3
Gjest Juhu25 Skrevet 5. september 2023 #27440 Skrevet 5. september 2023 snute skrev (3 minutter siden): Hun sier at hun ikke har kjøpt seg noe klær på mange år, men solgte hun ikke noen poser med klær for 12.000,- etter auksjon for en stund siden? Skjønner heller ikke det hun sier om å kjøpe seg klær til reklamene, hun kan jo bare gå med careless og merke det. Hvorfor denne motstanden mot å merke? Er det noe regler for salg av reklame klær og sponsor ting?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå