Gjest Fru G Skrevet 3. september 2023 #27181 Skrevet 3. september 2023 Lyver hun ikke her da? Mener jeg leste at hun måtte merke der kjolen var i fokus. Mulig jeg husker feil.
Gjest Verba Skrevet 3. september 2023 #27182 Skrevet 3. september 2023 Fru G skrev (1 minutt siden): Lyver hun ikke her da? Mener jeg leste at hun måtte merke der kjolen var i fokus. Mulig jeg husker feil. Jo hun lyver så det RENNER av seg!
Gjest Unodostrez Skrevet 3. september 2023 #27183 Skrevet 3. september 2023 Og venninnene hennes, eh, mente følgerne, de går rett på. Sier mye faktisk…
J.. Skrevet 3. september 2023 #27184 Skrevet 3. september 2023 Fru G skrev (17 minutter siden): Lyver hun ikke her da? Mener jeg leste at hun måtte merke der kjolen var i fokus. Mulig jeg husker feil. Du husker helt rett. 4 5
J.. Skrevet 3. september 2023 #27185 Skrevet 3. september 2023 FT har oppdatert reglene sine juni I ÅR og lagt ved lenker til saker som har endt i bøter. De sier feks.. (Lenke - https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/someveiledning#header) 7
Pippio Skrevet 3. september 2023 #27186 Skrevet 3. september 2023 J.. skrev (11 minutter siden): FT har oppdatert reglene sine juni I ÅR og lagt ved lenker til saker som har endt i bøter. De sier feks.. (Lenke - https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/someveiledning#header) Det er veldig enkelt å forstå. Med mindre man lete etter smutthull og gråsoner… 6 3
Gjest Unodostrez Skrevet 3. september 2023 #27187 Skrevet 3. september 2023 Pippio skrev (3 minutter siden): Det er veldig enkelt å forstå. Med mindre man lete etter smutthull og gråsoner… og det gjør hun. I tillegg gjør hun dette som et pr stunt, for å få fokus. For meg virker det rimelig desperat å sitte slik og provosere, kverulere. Rett og slett så bevisst, for å skaffe seg pr, at det blir merkelig.
J.. Skrevet 3. september 2023 #27188 Skrevet 3. september 2023 Pippio skrev (5 minutter siden): Det er veldig enkelt å forstå. Med mindre man lete etter smutthull og gråsoner… My point exactly. FT har til og med laget videoen "reklameskolen for barn",hun kan jo evt se den. Den er ca på hennes forståelsesnivå,vil jeg tro. 10
Gjest Unodostrez Skrevet 3. september 2023 #27189 Skrevet 3. september 2023 Jaja, funkygine når i det minste ut til flere med sin reklame, uten å drive shady business… Og så er det jo herlig at det er så mange mennesker der ute som støtter desse menneskene som bryter lovverk for å tjene max penger…. Mucho naivt må si… er det lov å si at det bikker over til å dyrke influencere?
J.. Skrevet 3. september 2023 #27190 Skrevet 3. september 2023 Unodostrez skrev (2 minutter siden): Jaja, funkygine når i det minste ut til flere med sin reklame, uten å drive shady business… Og så er det jo herlig at det er så mange mennesker der ute som støtter desse menneskene som bryter lovverk for å tjene max penger…. Mucho naivt må si… er det lov å si at det bikker over til å dyrke influencere? Lo høyt av "vil ikke vise ungene" som hun hever seg over Funky,når hun selv har skrevet bok om sine OG ble kjent for å utlevere de? Funky sitt innlegg var i det minste ordentlig reklame for oppdragsgiver,det var IKKE Sara sitt,ikke var ungene fokuset for produktet heller. 10 2
LinnHenrikke Skrevet 3. september 2023 #27191 Skrevet 3. september 2023 Gjør hun seg dum med vilje? Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det er så vanskelig for henne å forstå. Hun påstår hardnakket i kommentarfeltet på Instagram at hun IKKE trenger å merke egenreklame fordi hun allerede har skrevet reklame, og at forbrukeren da skjønner automatisk at «alt» er reklame. Hun har skrevet «Reklame: fotoknudsen», ergo ingen merking av Careless / egenreklame overhodet. Det er jo som å snakke til en stein 😅 17 2
J.. Skrevet 3. september 2023 #27192 Skrevet 3. september 2023 LinnHenrikke skrev (1 minutt siden): Gjør hun seg dum med vilje? Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det er så vanskelig for henne å forstå. Hun påstår hardnakket i kommentarfeltet på Instagram at hun IKKE trenger å merke egenreklame fordi hun allerede har skrevet reklame, og at forbrukeren da skjønner automatisk at «alt» er reklame. Hun har skrevet «Reklame: fotoknudsen», ergo ingen merking av Careless / egenreklame overhodet. Det er jo som å snakke til en stein 😅 FT får sende henne et nytt brev,hun er ji for dum til å forstå bedre.. 7
Gjest Kattedama Skrevet 3. september 2023 #27193 Skrevet 3. september 2023 (endret) Unodostrez skrev (14 minutter siden): Jaja, funkygine når i det minste ut til flere med sin reklame, uten å drive shady business… Og så er det jo herlig at det er så mange mennesker der ute som støtter desse menneskene som bryter lovverk for å tjene max penger…. Mucho naivt må si… er det lov å si at det bikker over til å dyrke influencere? Hun MÅ jo ha på seg klær, om det er eget merke eller spons/samarbeid er irrelevant. Det må jo ALLE skjønne 🤣🤡. Klær er klær. Endret 3. september 2023 av caremore
Eli Si Skrevet 3. september 2023 #27194 Skrevet 3. september 2023 Hun skriver i det ene innlegget på insta "ingen samarbeidspartner vil godkjenne å betale for en annonse der alt annet må markeres i tillegg med full overikt" Det sier vel sitt vil jeg tro. 12 2
Gjest Unodostrez Skrevet 3. september 2023 #27195 Skrevet 3. september 2023 Og alle som stiller spørsmål blir hånet og mobbet ut av følgerne… Jeg blir matt.
Gjest Kattedama Skrevet 3. september 2023 #27196 Skrevet 3. september 2023 Eli Si skrev (8 minutter siden): Hun skriver i det ene innlegget på insta "ingen samarbeidspartner vil godkjenne å betale for en annonse der alt annet må markeres i tillegg med full overikt" Det sier vel sitt vil jeg tro. Dette må Fotoknudsen seriøst svare på. Oppfordrer andre til å sende en forespørsel også. Og hva er greia med at hun henger ut Funky?
J.. Skrevet 3. september 2023 #27197 Skrevet 3. september 2023 Eli Si skrev (12 minutter siden): Hun skriver i det ene innlegget på insta "ingen samarbeidspartner vil godkjenne å betale for en annonse der alt annet må markeres i tillegg med full overikt" Det sier vel sitt vil jeg tro. Hvor skriver hun dette? Ser det ikke.
Gjest Kattedama Skrevet 3. september 2023 #27198 Skrevet 3. september 2023 Eli Si skrev (14 minutter siden): Hun skriver i det ene innlegget på insta "ingen samarbeidspartner vil godkjenne å betale for en annonse der alt annet må markeres i tillegg med full overikt" Det sier vel sitt vil jeg tro. Screenshot?
prepp Skrevet 3. september 2023 #27199 Skrevet 3. september 2023 caremore skrev (5 minutter siden): Dette må Fotoknudsen seriøst svare på. Oppfordrer andre til å sende en forespørsel også. Og hva er greia med at hun henger ut Funky? Hun har ikke hengt ut Funky..
Gjest Fru G Skrevet 3. september 2023 #27200 Skrevet 3. september 2023 prepp skrev (Akkurat nå): Hun har ikke hengt ut Funky.. Jo det har hun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå