Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Høstsemester skrev (4 timer siden):

Insta burde gjort det. Blokkert disse falske følgerne. 

De sletter og blokker hele tiden, men det dukker hele veien opp nye. Insta burde bare sletta brukere automatisk som ikke har vært aktive på 2 år feks. Men at man kan igjenopprette profilen hvis man ønsker det. Jeg rapporterer falske brukere på ig hver dag.

J.. skrev (14 minutter siden):

Eller hva med reklame for fotobøker,iført Carelesskjole,der man viser frem fotobok med bilder fra fotoshooten til Amicas,for litt meta meta meta reklame?

😂

FCA1E886-C46B-4794-8FCD-0EE837C90FC9.png

Hahah det blir for lett. 

• Liker 4
Skrevet
J.. skrev (15 minutter siden):

Eller hva med reklame for fotobøker,iført Carelesskjole,der man viser frem fotobok med bilder fra fotoshooten til Amicas,for litt meta meta meta reklame?

😂

Skjult reklame inni reklame.. Det vet jeg ikke om jeg har sett før.

• Liker 10
Skrevet
Høstsemester skrev (1 minutt siden):

Skjult reklame inni reklame.. Det vet jeg ikke om jeg har sett før.

Massevis av det ikveld hvertfall 😂

Skrevet
Gasellen skrev (Akkurat nå):

De sletter og blokker hele tiden, men det dukker hele veien opp nye. Insta burde bare sletta brukere automatisk som ikke har vært aktive på 2 år feks. Men at man kan igjenopprette profilen hvis man ønsker det. Jeg rapporterer falske brukere på ig hver dag.

Hahah det blir for lett. 

De sletter og blokkerer altså? Det visste jeg ikke. 

• Liker 2
Skrevet
Verba skrev (Akkurat nå):

Massevis av det ikveld hvertfall 😂

For en skjult reklame kveld 😂

• Liker 2
Gjest Kattedama
Skrevet
elskersommer skrev (22 minutter siden):

Er det samme kjole?

I følge annonsen er det samme kjole.

Gjest Kattedama
Skrevet (endret)
J.. skrev (21 minutter siden):

😂

Herlighet så patetisk. Desperasjonen er åpenbar. Dette MÅ meldes inn til FT.  Ironisk nok så treffer kommentaren min om mangel på etikk blink med denne reklamen, legg til dårlig moral så er vi der.

Endret av caremore
Skrevet
caremore skrev (3 minutter siden):

Herlighet så patetisk. Desperasjonen er åpenbar. Dette MÅ meldes inn til FT.  Ironisk nok så treffer kommentaren min om mangel på etikk blink med denne reklamen, legg til dårlig moral så er vi der.

Det er flere som har meldt inn ikveld ❤️ Og jeg håper flere fortsetter å melde inn. 🙂

Gjest Kattedama
Skrevet
Verba skrev (14 minutter siden):

Det er flere som har meldt inn ikveld ❤️ Og jeg håper flere fortsetter å melde inn. 🙂

Enig 😊

Gjest Unodostrez
Skrevet

Den der tok virkelig kaka. Og i tillegg håner hun all kritikk i kommentarfelt. Altså, hun provoserer voldsomt for tiden. 

Skrevet
Unodostrez skrev (3 minutter siden):

Den der tok virkelig kaka. Og i tillegg håner hun all kritikk i kommentarfelt. Altså, hun provoserer voldsomt for tiden. 

Frister å legge ut mailen eller visse linjer fra mailen angående reklame merking ho har fått tilbake fra FT for folk vet jo ikke bedre..

• Liker 7
  • Nyttig 1
Gjest Unodostrez
Skrevet
Huderreder. skrev (Akkurat nå):

Frister å legge ut mailen eller visse linjer fra mailen angående reklame merking ho har fått tilbake fra FT for folk vet jo ikke bedre..

ja, jeg tenkte på det. Bør konfrontere henne her!

Skrevet

Altsååååå! Det er forskjell på en kjole fra bubbleroom kontra å bruke kjole fra sitt EGET merke 

IMG_1789.jpeg

Gjest Kattedama
Skrevet (endret)
Verba skrev (6 minutter siden):

Altsååååå! Det er forskjell på en kjole fra bubbleroom kontra å bruke kjole fra sitt EGET merke 

IMG_1789.jpeg

Hun innrømmer det jeg har observert, at hun bruker Ola jakke fra bubblerom i reklame uten å merke for bubblerom. 

IMG_0780.jpeg

Endret av caremore
Gjest Unodostrez
Skrevet

Helt utrolig at firma vil bruke slike influensere

for markedsføring. Dårlig, litt «på sparket»-kind of, og sykt provoserende. 

Annonse
Skrevet
caremore skrev (4 minutter siden):

Hun innrømmer det jeg har observert, at hun bruker Ola jakke fra bubblerom i reklame uten å merke for bubblerom. 

IMG_0780.jpeg

"😂😂😂😂😂😂"

• Liker 1
Gjest Unodostrez
Skrevet

Kan noen seriøst konfrontere henne og vise til mailen hun fikk fra FT? Hun sitter jo og lyver. FT er vel tydelige på at dersom et plagg vises i et slikt omfang, så skal det merkes? 

Skrevet
Unodostrez skrev (8 minutter siden):

Kan noen seriøst konfrontere henne og vise til mailen hun fikk fra FT? Hun sitter jo og lyver. FT er vel tydelige på at dersom et plagg vises i et slikt omfang, så skal det merkes? 

Man blir paff.. Man får jo lyst til å spørre om hun er dum eller bare gjør seg dum. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Gjest Unodostrez
Skrevet
Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

Man blir paff.. Man får jo lyst til å spørre om hun er dum eller bare gjør seg dum. 

se siste snap

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...