Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest Sprite
Citha skrev (43 minutter siden):

Hun kunne reglene godt da hun hadde en "rant" på snap om hvor irriterende hun synes det er å merke egenreklame... Hun orker bare ikke.

Tenkte på det med alkohol og egenreklame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (5 timer siden):

Jepp..

Har rapportert lignende såpass mange ganger før at jeg vet hvordan det gjøres,feks SE sin solbrillekolleksjon som også brøt alkoholloven.

Hun liker virkelig å tøye reglene,både umerket reklame og brudd på alkoholloven på én gang..

Hun får holde på og har jo tydeligvis støtte av følgerne sine på Instagram, Snapchat og her på forumet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (55 minutter siden):

Tenkte på det med alkohol og egenreklame. 

Men det er helt og holdent hennes ansvar. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Men det er helt og holdent hennes ansvar. 

Alt som blir lagt ut er hennes ansvar. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (2 timer siden):

shaking på rumpa og bilde tatt bakfra når hun ligger å soler seg, nødvendig?🙈 føler dessverre bikiniene/undertøyet henne bare skriker mot overvektige, hun kan vel strengt talt gå under den kategorien. Utrolig synd for oss som er en S og mindre, hun skriker høyt om at hun skal treffe absolutt alle størrelser, men tror det bare er bull for å være ærlig…utrolig synd!😞🤷🏻‍♀️

Nødvendig er det vel ikke - mange influensere som legger ut slike ting, men tenker uansett at man kan skryte og være fornøyd med egen kropp, uansett hvordan - og hvem det er, uten at det trengs å ta til diskusjon, spesielt når det finnes så mye mer som er kritikkverdig. Hvis vi snakker om kroppspress - da er det noe annet, det er en diskusjon som er fin for det er kroppspress alle veier for mange 🤷🏽‍♀️ (og var derfor jeg reagerte på kommentaren også, at SE er fornøyd og legger ut bilder er jo bare fint for henne, skulle gjerne ønske at alle hadde den selvtilliten til å bare være slik som man er)

Er enig med deg i det med størrelsene.. Jeg er S og vil ikke handle fra henne, fordi jeg føler det ikke er for meg 😅 og synes (ut i fra bildene og folk jeg har sett irl) at hennes badetøy sitter fint på de med mere former og andre fasonger ☺️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (2 timer siden):

shaking på rumpa og bilde tatt bakfra når hun ligger å soler seg, nødvendig?🙈 føler dessverre bikiniene/undertøyet henne bare skriker mot overvektige, hun kan vel strengt talt gå under den kategorien. Utrolig synd for oss som er en S og mindre, hun skriker høyt om at hun skal treffe absolutt alle størrelser, men tror det bare er bull for å være ærlig…utrolig synd!😞🤷🏻‍♀️

Man ser jo Nyhus, hun bruker ikke careless når hun bruker bikini. Hvis de er så fantastisk og fin, så regner jeg med venninnene bruker de bikiniene på ferie for å vise frem venninnen sin kolleksjon og hjelper med å reklamere. 

• Liker 6
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fru G
Hjertestein skrev (6 minutter siden):

Man ser jo Nyhus, hun bruker ikke careless når hun bruker bikini. Hvis de er så fantastisk og fin, så regner jeg med venninnene bruker de bikiniene på ferie for å vise frem venninnen sin kolleksjon og hjelper med å reklamere. 

Mor til Nyhus brukte careless nå i Tyrkia. Hun er vel en xl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Lilly Rose skrev (1 time siden):

Hun får holde på og har jo tydeligvis støtte av følgerne sine på Instagram, Snapchat og her på forumet.

Det er underlig at dette er noe å støtte. Dette konseptet er en eneste stor pengemaskin som tar alle midler i bruk for å få inn cash. Til og med mindreårige sine person opplysninger blir spredt. SE AS skjermer en voksen mann, men evner ikke å skjønne at det er mindreårige som bør vernes. Ikke klarer hun å merke reklame riktig og nå alkohol i reklame innlegg. Litt av en figur å støtte. Hadde jeg vært henne hadde jeg skammet meg etter å ha hengt ut skolens 17.mai arrangement. Men hun casher bare inn gratis reklame og da er det vel ikke så viktig at man skal se folk i øynene etterpå.

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (Akkurat nå):

Det er underlig at dette er noe å støtte. Dette konseptet er en eneste stor pengemaskin som tar alle midler i bruk for å få inn cash. Til og med mindreårige sine person opplysninger blir spredt. SE AS skjermer en voksen mann, men evner ikke å skjønne at det er mindreårige som bør vernes. Ikke klarer hun å merke reklame riktig og nå alkohol i reklame innlegg. Litt av figur å støtte. Hadde jeg vært henne hadde jeg skammet meg etter å ha hengt ut skolens 17.mai arrangement. Men hun casher bare inn gratis reklame og da er det vel ikke så viktig at man skal se folk i øynene etterpå.

Hun kommer unna med det da hun har bred støtte både her og på Snapchat/Instagram. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Lilly Rose skrev (7 minutter siden):

Hun kommer unna med det da hun har bred støtte både her og på Snapchat/Instagram. 

Det er fordi folk ikke har kunnskap om influenser content og hva #sharenting er. Eller at de har kunnskap men gir blaffen.

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (Akkurat nå):

Det er fordi ikke folk har kunnskap om influenser content og hva #sharenting er. Eller at de har kunnskap men gir blaffen.

Jeg tror at folk ikke bryr seg om at unger blir brukt for å tjene penger. Det er tragisk og jeg er sikker på at det hadde blitt ramaskrik om de selv hadde blitt brukt på samme måte. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (22 timer siden):

Men,disse pengene skal gå til å dekke leirskole,som sagt.

Hvis de mangler penger i klassekassen når turen nærmer seg,må hver forelder/foreldrepar selv betale det som mangler (alt mellom 2 og 5K per unge).

De som da ikke har råd til å betale,må være igjen hjemme men likevel møte opp til vanlig undervisning (som oftest alene..) på skolen.

Dette er faktisk verre enn å bruke noen hundrelapper på 17mai,spør du meg,fordi skillet på den kanskje ene ungen vs klassen blir så ekstremt stort.

Om man ikke kan spise 15 is på 17mai er ikke det like synlig,som at man er den ene som ikke får være med på leirskole.

Leirskole koster ikke noe lengre! Foreldrebetaling er faktisk ikke lov.

https://www.udir.no/regelverk-og-tilsyn/skole-og-opplaring/gratisprinsippet/grunnskolen/aktiviteter-og-turer/leirskole-og-turer/?path=cehmjmdcehmjmjcehmkde

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhjo skrev (1 time siden):

e 🤷🏽‍♀️

Er enig med deg i det med størrelsene.. Jeg er S og vil ikke handle fra henne, fordi jeg føler det ikke er for meg 😅 og synes (ut i fra bildene og folk jeg har sett irl) at hennes badetøy sitter fint på de med mere former og andre fasonger ☺️

Når jeg skal kjøpe bikini så vil jeg ha slik bikinioverdel som 90% av andre kvinner har. Selv om jeg har store bryster så vil jeg ha det og ikke en bikinioverdel som er som en sports bh..

Selv om jeg er frodig så vil jeg at en mann faktisk synes jeg ser sexy ut i både bikini og undertøy. Å det nytter ikke å se sexy ut i bestemortruser som går opp til midten av magen og en overdel som er som en sportsbh.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Når jeg skal kjøpe bikini så vil jeg ha slik bikinioverdel som 90% av andre kvinner har. Selv om jeg har store bryster så vil jeg ha det og ikke en bikinioverdel som er som en sports bh..

Selv om jeg er frodig så vil jeg at en mann faktisk synes jeg ser sexy ut i både bikini og undertøy. Å det nytter ikke å se sexy ut i bestemortruser som går opp til midten av magen og en overdel som er som en sportsbh.

Det forstår jeg. Det er som med det meste, smak og behag, og hva man føler seg vel i. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Therese Lien er like dårlig på å merke reklame når hun er iført disse kjolene. Og den røde hun har hatt på i går/dag er vel fra Cubus som hun reklamerer for.

Er nesten så jeg begynner og lure på om jeg/vi har misforstått reglene på når det skal merkes eller er de virkelig så dårlig på dette,at de bare gir fa..

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Ser at Therese Lien er like dårlig på å merke reklame når hun er iført disse kjolene. Og den røde hun har hatt på i går/dag er vel fra Cubus som hun reklamerer for.

Er nesten så jeg begynner og lure på om jeg/vi har misforstått reglene på når det skal merkes eller er de virkelig så dårlig på dette,at de bare gir fa..

Ut i fra det, så tolker JEG det at når hun går med kjolene til SE til hverdags så trenger hun ikke skrive reklame? For jeg tviler på at hun får noe for det å gå med de? SE har nok en baktanke med det, men er nok "regnet" som en venninne gave? Utspekulert ja. Feil, ja. Diskuterbart, ja. 

Screenshot_20230519_164506_com.android.chrome.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kattedama
elskersommer skrev (16 minutter siden):

De er dårlige på å merke og de gir F. Problemet med å merke riktig for influenserne er at det blir veldig tydelig at de er selgere, og ikke venninner. At kredibiliteten forsvinner og at man oppfatter de som uærlige er ikke så nøye, for det er alltids en eller annen som ikke bryr seg om det og kjøper varene deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Jeg har små barn og foretrekker bikinier som er mer som sportsbher (har brukt vanlig sportsbh flere ganger også!). Er ikke så opptatt av at mannen skal synes jeg er sexy i svømmehallen eller på stranda, men heller at alt holder seg på plass når jeg løper etter barna 😅 Sikkert mange som tenker som meg.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pukka skrev (10 minutter siden):

Jeg har små barn og foretrekker bikinier som er mer som sportsbher (har brukt vanlig sportsbh flere ganger også!). Er ikke så opptatt av at mannen skal synes jeg er sexy i svømmehallen eller på stranda, men heller at alt holder seg på plass når jeg løper etter barna 😅 Sikkert mange som tenker som meg.

Helt enig 😄 Har aldri følt meg sexy i noen som helst slags bikini, så går mye heller for komfort og overdeler som holder alt på plass! Nå er ikke jeg så fan av mønstrene på hverken bikiniene eller kjolene til SE, så det har blitt med én bikinitopp i svart. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara som snitter i og napper ut bøylene i egne BH'er fordi de ikke passer om ikke 😂

#gründer

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...