Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Interiørgla skrev (28 minutter siden):

Nei, mulig kjøperne lærer innen neste gang SET sier eller reklamerer for noe, er det ikke sikkert det stemmer. Galskap er å gjøre det samme om og om igjen og forvente et annet resultat. Sitat Einstein 

Flott sitat.,Tviler på at SE kommer til å gjøre samme tabben en gang til. Det er jo galskap å gjøre det samme om og om igjen og forvente et annet resultat mener Einstein. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Interiørgla skrev (4 minutter siden):

Ser det er flere kjøpere til turbuksen som SET egentlig har drop på til søndagen. De gleder seg stort til drop kl 21 på søndag. De har nok ikke fått med seg dette som har skjedd nå.

Det er nok andre bukser de er ute etter tenker jeg. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Minimeg1234 skrev (3 minutter siden):

Det er nok andre bukser de er ute etter tenker jeg. 

Her skriver jeg de gleder seg til drop med TURBUKSER fra SET sin careless bedrift. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Det problematiske her er ikke bare denne ene turbuksetabben eller ob-gate, det er at denne typen atferd eller tabber er velkjent fra SET sin side. Hvis hun skal få respekt, må hun vise at man kan ha tillit til det hun sier, skriver og gjør. Både som forretningskvinne og influenser må hun være sannferdig. Tillit må man gjøre seg fortjent til å få - over tid. 

SET får ikke min tillit når hun i dag sier at hun ikke har utlevert et barns sykdomsforløp, og jeg vet at det er usant. Tillit bygges opp over tid, ikke ved kun å se på dagen i dag og framover - med (blind) tro på at  har SET lært å være sannferdig både overfor kunder og følgere. 

Endret av Anemoi
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Interiørgla skrev (10 minutter siden):

Her skriver jeg de gleder seg til drop med TURBUKSER fra SET sin careless bedrift. 

Jeg tenkte på at de gleder seg til de turbuksene som er i andre farger enn den som er utsolgt. Beklager uklarheten fra min side. 

Endret av Minimeg1234
Tok vekk litt tomrom
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Angel75 skrev (53 minutter siden):

Og der står det ingen garanti om du mener dette er et bevis. Hun skriver først i køen, altså ingen garanti på t de får bukse til. Så her tar man en sjanse.

Og ja jeg synes hun dreit på draget og forsvarer ikke, så trekk ikke det kortet. Men jeg kan ha 2 tanker i hodet.

Syntes denne passet fint for SET i dag.Løgner basert på falske premisser er noe mange mennesker ønsker å tro på, fordi det er beleilig og bekvemt, men samtidig er det vanskelig å tro på, fordi det strider mot enhver sunn fornuft og logikk. Og mens sannhet er noe man kan få forklart én gang, og så sitter det, er løgn ferskvare som stadig trenger påfyll.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Anemoi skrev (8 minutter siden):

Det problematiske her er ikke bare denne ene turbuksetabben eller ob-gate, det er at denne typen atferd eller tabber er velkjent fra SET sin side. Hvis hun skal få respekt, må hun vise at man kan ha tillit til det hun sier, skriver og gjør. Både som forretningskvinne og influenser må hun være sannferdig. Tillit må man gjøre seg fortjent til å få - over tid. 

SET får ikke min tillit når hun i dag sier at hun ikke har utlevert et barns sykdomsforløp, og jeg vet at det er usant. Tillit bygges opp over tid, ikke ved kun å se på dagen i dag og framover - med (blind) tro på at  har SET lært å være sannferdig både overfor kunder og følgere. 

Ja, tillit tar lang tid å bygge opp, men kan brytes ned veldig raskt. Å bygge tillit skjer gjennom langvarig samspill og handlinger som viser at man er kompetent, har integritet og vil andre vel. Tillit er en "skjør valuta" som kan ødelegges av en enkelt feil, noe som gjør gjenoppbygging av tillit til en langvarig prosess som krever store ressurser. Når SET forstår dette, kan vi begynne å snakke business.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjermbilde fra FB;Careless.no. Spørsmål stilt for 3 dager siden, uten svar. 

IMG_5812.jpeg

• Liker 1
Skrevet
Vokteren skrev (5 minutter siden):

IMG_5812.jpeg

Helt vanlig det. Sara Emilie ønsker ikke trafikk til andre steder enn den "gule appen" så hun tjener mest mulig penger.

Såg det til og med på Trustpilot siden når de overtok Snowroller. Forrige eier var ydmyk og svarte på ros og kritikk på Trustpilot. Med en gang nye eiere kom inn (deriblant Sara Emilie) ble det helt dødt.

• Liker 5
Skrevet
elskersommer skrev (3 timer siden):

Synes virkelig hun driter seg ut når det kommer til disse buksene🙄 

Bilde fra SE sin Snapchat 

Screenshot_2025-11-14-20-41-05-757_com.snapchat.android.jpg

Screenshot_2025-11-14-20-41-48-408_com.snapchat.android.jpg

Helt enig! Hun driter seg skikkelig ut igjen og igjen. Nå må det nåvel snart være flere av hennes trofaste følgere og kunder som har gjennomskuet henne og fått nok. Det har vært utrolig mye tull med klær fra Careless,  JEG har aldri opplevd å kjøpe så mye klær med feil på fra andre steder som hos Careless. Har heller aldri vært borti så mye tull under dropp som hos henne. Droppene var kjempepopulære og opphauset så det holdt fra SE, og så kunne hun overhodet ikke levere det hun lovte, og det skjedde gang på gang.

• Liker 8
Skrevet
Vokteren skrev (7 minutter siden):

IMG_5812.jpeg

Burgunder turbukse ligger ut på CL sin FB-side under fanen «Kommer snart». Når man akkurat nå trykker på denne turbuksen, kommer bildet nedenfor opp. Sannhet eller løgn??? 

IMG_5099.png

• Liker 4
Skrevet
GulleGull skrev (2 timer siden):

Dette skrev SET på snappen ved dropp av den. Det lokket vel folk til å kjøpe jakke til tross for at buksen ikke var klar…. 🤥
IMG_0670.thumb.jpeg.8ec0a9f6b7b6380f1da7565b10bc954f.jpeg

Her gjorde hun en megatabbe som hun burde kompensere kundene for. Denne er ikke til å misforstå, hun skriver jo at hun skal slippe turbuksen etter forhåndskjøpene, men nå har hun ingen å slippe. Ingen tvil om at hun prøver å slippe unna med dette. Så bra du hadde screenshot av dette, skulle ønske noen hadde sendt henne den, men vi vet jo at hun kommer til å vri seg unna uansett. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Kraftig skyts på Trustpilot for tiden. Ganske tydelig at flere og flere oppdager utfordringene og deler sin dårlige erfaring med kundeservicen.

Skjermbilde2025-11-15kl_00_24_51.thumb.png.cd771d3e7230c28740652c27105b6293.pngSkjermbilde2025-11-15kl_00_26_19.thumb.png.5007b7f0b2d044207246e45482b7c8d6.png

Bildene er hentet fra Trustpilot siden til Careless.

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (7 minutter siden):

Kraftig skyts på Trustpilot for tiden. Ganske tydelig at flere og flere oppdager utfordringene og deler sin dårlige erfaring med kundeservicen.

Skjermbilde2025-11-15kl_00_24_51.thumb.png.cd771d3e7230c28740652c27105b6293.pngSkjermbilde2025-11-15kl_00_26_19.thumb.png.5007b7f0b2d044207246e45482b7c8d6.png

Jeg oppfatter deg som ganske skeptisk til det som skrives på nett. Stoler du på at disse innleggende er riktige? 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Er dette noe SET trøster seg med etter fadesen med turbukser tro? 

IMG_5603.jpeg

Skrevet
Interiørgla skrev (Akkurat nå):

Er dette noe SET trøster seg med etter fadesen med turbukser tro? 

IMG_5603.jpeg

«Forhører meg». Ikke mye tydelig tegn på å ville rydde opp der i gården.

• Nyttig 7
Skrevet
Minimeg1234 skrev (5 minutter siden):

Jeg oppfatter deg som ganske skeptisk til det som skrives på nett. Stoler du på at disse innleggende er riktige? 

Ikke alltid nei.

Men har ofte større tro på de som skriver en tilbakemelding om noen, enn de som har noe å tape. Spesielt når det er en solid rød tråd i klagene. Da dannes det mønster. Og det skal litt til for at alle som nevner mye av det samme tar feil.

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Anemoi skrev (10 timer siden):

Neida, dette er kritikeraktivitet med vid og lang horisont - på mange arenaer. 😉😎💪🏻 

Siden det tydeligvis jobbes på flere arenaer med kritikk så må jeg si at jeg er skeptisk til det meste som er negativt som legges ut på nett om SE og Careless .Ekstra skeptisk er jeg der man kan være anonym . Det betyr ikke at jeg tror alt er bra heller for det er tydelig at det har vært noen produksjonsfeil  som jeg virkelig håper de tar på alvor. 

Dagens tabbe var også gedigen og det fins ikke bortforklaringer på det. Så jeg ser at SE er heller ikke perfekt og gjør grove feil. Men å stole på slike brukererfaringer det gjør jeg ikke i det hele tatt. 

skeiv-ostepop skrev (19 minutter siden):

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

.

Endret av Roe
.
Skrevet (endret)
Minimeg1234 skrev (1 time siden):

Siden det tydeligvis jobbes på flere arenaer med kritikk så må jeg si at jeg er skeptisk til det meste som er negativt som legges ut på nett om SE og Careless .Ekstra skeptisk er jeg der man kan være anonym . Det betyr ikke at jeg tror alt er bra heller for det er tydelig at det har vært noen produksjonsfeil  som jeg virkelig håper de tar på alvor. 

Dagens tabbe var også gedigen og det fins ikke bortforklaringer på det. Så jeg ser at SE er heller ikke perfekt og gjør grove feil. Men å stole på slike brukererfaringer det gjør jeg ikke i det hele tatt. 

Du siterer et innlegg fra meg skrevet for 11 timer siden, og tar innlegget helt ut av kontekst.
Jeg kommenterte en ytring som gikk på generell kritikk mot influensere, inkludert SET. Se kopi. Kritikk mot influensere foregår selvfølgelig på mange andre arenaer enn her på KG, og den kritikken har en vid og lang horisont.
(Med teskje:) Kritikk foregår i mange forskjellige medier, innenfor forskning, i ulike åpne og lukkede diskusjonsforum mm. Og det er ikke gjort i morgen å regulere eller stoppe betenkelig og skadelig influenservirksomhet (inkludert SET sin). 
Jeg er forbauset dersom du på generell basis er skeptisk til kritikk mot influensere og det de driver med. 

IMG_5104.jpeg

Endret av Anemoi
  • Liker 1
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...