Minimeg1234 Skrevet fredag kl. 22:06 #56381 Skrevet fredag kl. 22:06 Era Vulgaris skrev (4 minutter siden): Hun er tatt i regelrett løgn her, men skal altså unnskyldes med at hun er menneskelig. Jeg har skrevet hva jeg mente om det som ble gjort i et tidligere innlegg. Jeg unnskylder det overhodet ikke. Etter det så velger noen å skrive all «dritten» de vet om SE eller på hva de tror kommer til å hende fremover.,Jeg velger å fokusere på det menneskelige i forhold til en gedigen tabbe som SE må rette opp i. Har også vært enig i et innlegg hvor forslag til dette er satt ut. Dette til orientering så du kan gå tilbake å se hva jeg mener om at ikke alle som kunne forhåndsbestille buksene fikk kjøpt dem. Når du velger å skrive hva du mener at jeg mener da blir det litt søkt for meg. (Å tillegge andre meninger er en form for hersketeknikk ) Så er det nok ulike meninger om dette er Brukerdebatt eller avsporing men det er skrevet i forhold til hva du skrev om hva jeg mener. 2 4
elskersommer Skrevet fredag kl. 22:16 #56382 Skrevet fredag kl. 22:16 Angel75 skrev (30 minutter siden): Og der står det ingen garanti om du mener dette er et bevis. Hun skriver først i køen, altså ingen garanti på t de får bukse til. Så her tar man en sjanse. Og ja jeg synes hun dreit på draget og forsvarer ikke, så trekk ikke det kortet. Men jeg kan ha 2 tanker i hodet. Det hun skriver er at de som kjøpte jakka kommer først i kø når det er dropp på buksa... Hun sier ikke ett ord om at de har "lite" bukser 2 9
Minimeg1234 Skrevet fredag kl. 22:22 #56383 Skrevet fredag kl. 22:22 (endret) Angel75 skrev (37 minutter siden): Og der står det ingen garanti om du mener dette er et bevis. Hun skriver først i køen, altså ingen garanti på t de får bukse til. Så her tar man en sjanse. Og ja jeg synes hun dreit på draget og forsvarer ikke, så trekk ikke det kortet. Men jeg kan ha 2 tanker i hodet. Jeg syns dette er veldig misvisende . Dette tolker jeg som at det er en garanti på at de som kjøper jakker får buksene i samme farge. Det hun skulle gjort var å skrive tydelig at det ikke er sikkert at de har bukser til alle som forhåndsbestiller. jeg kan ikke huske om hun sa det men det spiller ingen rolle. Det må skrives . Tydelig. Her har det nok vært en overivrig SE , hun tabbet seg ut og må lage en skikkelig kompensasjon for de som ikke fikk kjøpt buksene. Mener ivertfall jeg. Endret fredag kl. 22:22 av Minimeg1234 8 1 1
Interiørgla Skrevet fredag kl. 22:25 #56384 Skrevet fredag kl. 22:25 Ser det er flere kjøpere til turbuksen som SET egentlig har drop på til søndagen. De gleder seg stort til drop kl 21 på søndag. De har nok ikke fått med seg dette som har skjedd nå. 6
Minimeg1234 Skrevet fredag kl. 22:29 #56385 Skrevet fredag kl. 22:29 Interiørgla skrev (28 minutter siden): Nei, mulig kjøperne lærer innen neste gang SET sier eller reklamerer for noe, er det ikke sikkert det stemmer. Galskap er å gjøre det samme om og om igjen og forvente et annet resultat. Sitat Einstein Flott sitat.,Tviler på at SE kommer til å gjøre samme tabben en gang til. Det er jo galskap å gjøre det samme om og om igjen og forvente et annet resultat mener Einstein. 3 1
Minimeg1234 Skrevet fredag kl. 22:30 #56386 Skrevet fredag kl. 22:30 Interiørgla skrev (4 minutter siden): Ser det er flere kjøpere til turbuksen som SET egentlig har drop på til søndagen. De gleder seg stort til drop kl 21 på søndag. De har nok ikke fått med seg dette som har skjedd nå. Det er nok andre bukser de er ute etter tenker jeg. 1 2
Interiørgla Skrevet fredag kl. 22:34 #56387 Skrevet fredag kl. 22:34 Minimeg1234 skrev (3 minutter siden): Det er nok andre bukser de er ute etter tenker jeg. Her skriver jeg de gleder seg til drop med TURBUKSER fra SET sin careless bedrift. 1 2
Anemoi Skrevet fredag kl. 22:34 #56388 Skrevet fredag kl. 22:34 (endret) Det problematiske her er ikke bare denne ene turbuksetabben eller ob-gate, det er at denne typen atferd eller tabber er velkjent fra SET sin side. Hvis hun skal få respekt, må hun vise at man kan ha tillit til det hun sier, skriver og gjør. Både som forretningskvinne og influenser må hun være sannferdig. Tillit må man gjøre seg fortjent til å få - over tid. SET får ikke min tillit når hun i dag sier at hun ikke har utlevert et barns sykdomsforløp, og jeg vet at det er usant. Tillit bygges opp over tid, ikke ved kun å se på dagen i dag og framover - med (blind) tro på at nå har SET lært å være sannferdig både overfor kunder og følgere. Endret fredag kl. 22:37 av Anemoi 2 6
Minimeg1234 Skrevet fredag kl. 22:39 #56389 Skrevet fredag kl. 22:39 (endret) Interiørgla skrev (10 minutter siden): Her skriver jeg de gleder seg til drop med TURBUKSER fra SET sin careless bedrift. Jeg tenkte på at de gleder seg til de turbuksene som er i andre farger enn den som er utsolgt. Beklager uklarheten fra min side. Endret fredag kl. 22:45 av Minimeg1234 Tok vekk litt tomrom 2 4
Interiørgla Skrevet fredag kl. 22:40 #56390 Skrevet fredag kl. 22:40 Angel75 skrev (53 minutter siden): Og der står det ingen garanti om du mener dette er et bevis. Hun skriver først i køen, altså ingen garanti på t de får bukse til. Så her tar man en sjanse. Og ja jeg synes hun dreit på draget og forsvarer ikke, så trekk ikke det kortet. Men jeg kan ha 2 tanker i hodet. Syntes denne passet fint for SET i dag.Løgner basert på falske premisser er noe mange mennesker ønsker å tro på, fordi det er beleilig og bekvemt, men samtidig er det vanskelig å tro på, fordi det strider mot enhver sunn fornuft og logikk. Og mens sannhet er noe man kan få forklart én gang, og så sitter det, er løgn ferskvare som stadig trenger påfyll. 3 1
Interiørgla Skrevet fredag kl. 22:44 #56391 Skrevet fredag kl. 22:44 Anemoi skrev (8 minutter siden): Det problematiske her er ikke bare denne ene turbuksetabben eller ob-gate, det er at denne typen atferd eller tabber er velkjent fra SET sin side. Hvis hun skal få respekt, må hun vise at man kan ha tillit til det hun sier, skriver og gjør. Både som forretningskvinne og influenser må hun være sannferdig. Tillit må man gjøre seg fortjent til å få - over tid. SET får ikke min tillit når hun i dag sier at hun ikke har utlevert et barns sykdomsforløp, og jeg vet at det er usant. Tillit bygges opp over tid, ikke ved kun å se på dagen i dag og framover - med (blind) tro på at nå har SET lært å være sannferdig både overfor kunder og følgere. Ja, tillit tar lang tid å bygge opp, men kan brytes ned veldig raskt. Å bygge tillit skjer gjennom langvarig samspill og handlinger som viser at man er kompetent, har integritet og vil andre vel. Tillit er en "skjør valuta" som kan ødelegges av en enkelt feil, noe som gjør gjenoppbygging av tillit til en langvarig prosess som krever store ressurser. Når SET forstår dette, kan vi begynne å snakke business. 2 1
Vokteren Skrevet fredag kl. 22:47 #56392 Skrevet fredag kl. 22:47 Skjermbilde fra FB;Careless.no. Spørsmål stilt for 3 dager siden, uten svar. 1
skeiv-ostepop Skrevet fredag kl. 22:54 #56393 Skrevet fredag kl. 22:54 Vokteren skrev (5 minutter siden): Skjermbilde fra FB;Careless.no. Spørsmål stilt for 3 dager siden, uten svar. Helt vanlig det. Sara Emilie ønsker ikke trafikk til andre steder enn den "gule appen" så hun tjener mest mulig penger. Såg det til og med på Trustpilot siden når de overtok Snowroller. Forrige eier var ydmyk og svarte på ros og kritikk på Trustpilot. Med en gang nye eiere kom inn (deriblant Sara Emilie) ble det helt dødt. 5
Donnap Skrevet fredag kl. 22:56 #56394 Skrevet fredag kl. 22:56 elskersommer skrev (3 timer siden): Synes virkelig hun driter seg ut når det kommer til disse buksene🙄 Bilde fra SE sin Snapchat Helt enig! Hun driter seg skikkelig ut igjen og igjen. Nå må det nåvel snart være flere av hennes trofaste følgere og kunder som har gjennomskuet henne og fått nok. Det har vært utrolig mye tull med klær fra Careless, JEG har aldri opplevd å kjøpe så mye klær med feil på fra andre steder som hos Careless. Har heller aldri vært borti så mye tull under dropp som hos henne. Droppene var kjempepopulære og opphauset så det holdt fra SE, og så kunne hun overhodet ikke levere det hun lovte, og det skjedde gang på gang. 8
Anemoi Skrevet fredag kl. 22:58 #56395 Skrevet fredag kl. 22:58 Vokteren skrev (7 minutter siden): Skjermbilde fra FB;Careless.no. Spørsmål stilt for 3 dager siden, uten svar. Burgunder turbukse ligger ut på CL sin FB-side under fanen «Kommer snart». Når man akkurat nå trykker på denne turbuksen, kommer bildet nedenfor opp. Sannhet eller løgn??? 4
Donnap Skrevet fredag kl. 23:20 #56396 Skrevet fredag kl. 23:20 GulleGull skrev (2 timer siden): Dette skrev SET på snappen ved dropp av den. Det lokket vel folk til å kjøpe jakke til tross for at buksen ikke var klar…. 🤥 Her gjorde hun en megatabbe som hun burde kompensere kundene for. Denne er ikke til å misforstå, hun skriver jo at hun skal slippe turbuksen etter forhåndskjøpene, men nå har hun ingen å slippe. Ingen tvil om at hun prøver å slippe unna med dette. Så bra du hadde screenshot av dette, skulle ønske noen hadde sendt henne den, men vi vet jo at hun kommer til å vri seg unna uansett. 1 6
skeiv-ostepop Skrevet fredag kl. 23:28 #56397 Skrevet fredag kl. 23:28 Kraftig skyts på Trustpilot for tiden. Ganske tydelig at flere og flere oppdager utfordringene og deler sin dårlige erfaring med kundeservicen. Bildene er hentet fra Trustpilot siden til Careless. 2 7
Minimeg1234 Skrevet fredag kl. 23:37 #56398 Skrevet fredag kl. 23:37 skeiv-ostepop skrev (7 minutter siden): Kraftig skyts på Trustpilot for tiden. Ganske tydelig at flere og flere oppdager utfordringene og deler sin dårlige erfaring med kundeservicen. Bildene er hentet fra Trustpilot siden til Careless. Jeg oppfatter deg som ganske skeptisk til det som skrives på nett. Stoler du på at disse innleggende er riktige? 2 5
Interiørgla Skrevet fredag kl. 23:41 #56399 Skrevet fredag kl. 23:41 Er dette noe SET trøster seg med etter fadesen med turbukser tro?
skeiv-ostepop Skrevet fredag kl. 23:43 #56400 Skrevet fredag kl. 23:43 Interiørgla skrev (Akkurat nå): Er dette noe SET trøster seg med etter fadesen med turbukser tro? «Forhører meg». Ikke mye tydelig tegn på å ville rydde opp der i gården. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå