Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror historien om OB er sann. Men alikevel skjønner jeg det bare ikke. Om hun deler slikt for å få masse oppmerksomhet og at folk engasjerer seg . Det finnes da massevis av ting hun kan prate om. For å få folk til å engasjere seg. Jeg har aldri fulgt henne. Men dette som hun delte gir meg bare avsmak å gå inn å se på. Vil hun fortsatt jobbe for å få følgere og klikk må hun finne andre ting å prate om. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
elskersommer skrev (12 minutter siden):

Er helt enig med deg.. jeg startet og følge henne fordi hun var en jordnær dame og dette med oppussing hjemme.

Hun har jo mistet de tingene helt.🤔 

Ja hun var et friskt pust da hun startet, nå er det pengene som rår virker det som og det er ikke så nøye om hva som deles , dessverre.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Dupers skrev (12 minutter siden):

Nå har det vært regionfinale for EoY i midtnorge. Tre av de 10 SET skal kjempe mot er get inspired, 3T, og maritime robotics. Tre firma med ganske mye høyere omsetning, som ikke trenger blande privatlivet inn på bedriftens sosiale medier. Jeg gar tidligere sagt at SET of careless fortjente sin nominasjon, men jeg tviler nå på at de kan ha en sjanse på å vinne i norge

Ja må si meg enig med deg. Det er stor konkurranse!

• Liker 6
Skrevet
Pepssi skrev (8 timer siden):

Line Victoria er snart ferdig med sykepleierutdanning og fordypning i bakterier i kroppen hun. Det handler ikke om å forsvare Sara Emilie men for å opplyse.

Line Viktoria er nettopp begynt på sin sykepleierutdanning. Ergo noen mnd inn i studiet. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Selv på en dag med liveshopping og besøk av sin søster, får SET puttet inn barneeksponering… 
I disse dager går hun skikkelig etter maks snap-fortjeneste. 🥵 Ingenting spares. 😣

IMG_4992.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Angel75 skrev (3 timer siden):

Hadde hun snakket om det så hadde det også blitt galt. Sara kommer aldri til å gjøre noe rett i noens øyne.

Tja. Det kommer jo an på hvordan hun hadde snakket om det. Livmorhalskreft er jo litt mer alvorlig. Hadde hun fått påvist det og lagt ut om det på samme måte som bæsj og tamponger  så ja, da hadde det vært "feil". "Hehe herregud folkens vet dere hva eller! Gjett hva gynekologen fant da hun rota oppi glufsa mi? Litt kreftceller. Jaja da bærer det på sykehuset da 🤣 For konisering 🤣 Og vi som skulle pusse opp hytta liksom. Dårlig timing. 🤣". Og med clickbait på snapchat : "Da har det forferdelige skjedd. Jeg har fått kreft. Ikke lenge igjen.... ☠️"

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Anemoi skrev (4 minutter siden):

Selv på en dag med liveshopping og besøk av sin søster, får SET puttet inn barneeksponering… 
I disse dager går hun skikkelig etter maks snap-fortjeneste. 🥵 Ingenting spares. 😣

IMG_4992.jpeg

Dette gjør meg trist langt inni mammahjerte 😔 Håper virkelig det kommer noen regler på barne eksponering i sosiale medier snart! Nå er ikke SET den værste på dette, men en vet mer en nok!!

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (13 minutter siden):

Line Viktoria er nettopp begynt på sin sykepleierutdanning. Ergo noen mnd inn i studiet. 

Da har jeg misforstått akkurat det 😊

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Interiørgla skrev (48 minutter siden):

Dette gjør meg trist langt inni mammahjerte 😔 Håper virkelig det kommer noen regler på barne eksponering i sosiale medier snart! Nå er ikke SET den værste på dette, men en vet mer en nok!!

Hvis man kun ser på dagens «ferskere» og yngre influensere, viser de ofte mer av ansiktene på barna. SET viser for tiden litt av ansiktene, og barna bakfra/fra siden. Dermed ser det ikke så ille ut. Men - hun har, ved siden av Caroline Berg-Eriksen, holdt på mye lenger. SET har eksponert de to eldste barna fra de ble født, i over ti år nå. Og tidligere var det ingen restriksjoner, også ansiktene ble vist. Hvis man kikker litt rundt, ligger det fortsatt bilder av de tre eldste lett tilgjengelig, ansikt inkludert - fullt gjenkjennbare barn. 
Mormor har delt bilder med ansikter av de to yngste. Mor har i tillegg delt ett av barnas diagnoser (som folkeopplysning…).
Så satt i perspektiv er SET en versting mtp barneeksponering blant influenserne. 

Endret av Anemoi
  • Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Anemoi skrev (3 minutter siden):

Hvis man kun ser på dagens «ferskere» og yngre influensere, viser de ofte mer av ansiktene på barna. SET viser for tiden litt av ansiktene, og barna bakfra/fra siden. Dermed ser det ikke så ille ut. Men - hun har, ved siden av Caroline Berg-Eriksen, holdt på mye lenger. SET har eksponert de to eldste barna fra de ble født, i over ti år nå. Og tidligere var det ingen restriksjoner, også ansiktene ble vist. Hvis man kikker litt rundt, ligger det fortsatt bilder av de tre eldste lett tilgjengelig, ansikt inkludert - fullt gjenkjennbare barn. 
Mormor har delt bilder med ansikter av de to yngste. Mor har i tillegg delt ett av barnas diagnoser (som folkeopplysning).
Så satt i perspektiv er SET en versting mtp barneeksponering blant influenserne. 

Jeg forandrer mening og er helt enig med deg. SET poster ikke like mye bilder eller video som før, men derimot utleveringen av barna i snakk er av verste sort! 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Pepssi skrev (10 timer siden):

Line Victoria er snart ferdig med sykepleierutdanning og fordypning i bakterier i kroppen hun. Det handler ikke om å forsvare Sara Emilie men for å opplyse.

De fordyper seg ikke i en spesifikk ting når de går 1 året sykepleien. Linn Victoria startet nå i høst.

• Liker 6
Skrevet
Anemoi skrev (1 time siden):

IMG_4992.jpeg

Er det ikke Sara Emilie sin typiske måte å markedsføre på?  Først eksponering så pushe salg av CareLess produkter? 

• Liker 8
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (5 minutter siden):

De fordyper seg ikke i en spesifikk ting når de går 1 året sykepleien. Linn Victoria startet nå i høst.

Jeg sa bare det Line Victoria sa selv på snap i går. Hun sa at hun fordyper seg i det så da skrev jeg det. Men er det ikke bra at noen sier rett ut at det er farlig da? Når Sara Emilie ikke sa det først så er det bra at andre offentlige sier det.

Endret av Pepssi
  • Nyttig 5
Skrevet
Pepssi skrev (11 minutter siden):

Jeg sa bare det Line Victoria sa selv på snap i går. Hun sa at hun fordyper seg i det så da skrev jeg det. Men er det ikke bra at noen sier rett ut at det er farlig da? Når Sara Emilie ikke sa det først så er det bra at andre offentlige sier det.

Dette er vel (dessverre) et godt eksempel på at svært mye av  det influenserne sier, er justert og tilpasset deres egen agenda. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Anemoi skrev (1 minutt siden):

Dette er vel (dessverre) et godt eksempel på at svært mye av  det influenserne sier, er justert og tilpasset deres egen agenda. 

De er også mennesker på lik linje med deg og meg som også prøver og feiler her i livet. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Interiørgla skrev (42 minutter siden):

Jeg forandrer mening og er helt enig med deg. SET poster ikke like mye bilder eller video som før, men derimot utleveringen av barna i snakk er av verste sort! 

Ja, grenser flyttes stadig. Det nyeste hos SET er at vi ofte hører yngste sønnen snakke, både i bakgrunnen og med mor…

• Liker 2
Skrevet (endret)
Anemoi skrev (34 minutter siden):

Line Victoria skrev veldig tydelig at hun var sykepleierstudent . At noen i tillegg tolker at hun snart er ferdig kan ikke influenserne lastes for.  (Jeg har sett mange som tolker ting feil på snap hos SE så ikke noe uvanlig med det)
Dette er avsporing men syns det er viktig i forhold  til at noen prøver å sette en influenser i tvil pga noe hun tok opp fra snappen til  SE som er veldig alvorlig og viktig. 

Endret av Minimeg1234
  • Nyttig 4
Skrevet
Pepssi skrev (34 minutter siden):

Jeg forstod det som at bakterier er noe hun akkurat hadde fordypet seg i.  Man kan fordype seg f.eks i forhold til en oppgave eller forelesning man har . Altså det blir dagligtale eller man kan fordype seg i et fag som  i endel studier er 30 studiepoeng og varer i et halvt år. Så hva man legger i ordet er ulikt. Dette er avsporing men jeg syns det er viktig å få frem siden noen bruker dette for å sette alvoret i det en influenser formidler i tvil. Det som formidles har sammenheng med egenopplevelse på snappen til SE.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

• Liker 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (8 timer siden):

Nei men det er ganske åpenbart at det hele er rigget for å trekke historien mest mulig ut for å tjene penger. Og for min del et ganske tydelig tegn på at det meste med historien sannsynligvis er oppdiktet.

🎯

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...