GulleGull Skrevet 7 timer siden #56161 Skrevet 7 timer siden Kjempeliten skrev (2 minutter siden): Tenkte på dette selv. Er det å glemme å ta ut en tampong kvinnehelse? Det er jo en ganske enkel løsning på problemet: husk å ta ut tampongen din. Jeg tror ikke dette er noe som bør informeres om i større grad enn det gjøres nå. Ei heller gjøres noe med. Er man ekstra engstelig for sånt, så bruker man bind. Er det kvinnehelse om en kondom blir igjen oppi der også? Eller et sexleketøy? Om hun ønsker å fremme kvinnehelse og bli tatt seriøst så kan hun heller snakke om sånt som livmorhalskreft eller brystkreft eller endometriose eller noe sånt. Man burde heller ha fokus på å normalisere å bruke bind. For om man sier man bruker bind så mener folk man er uhygienisk og at de kan lukte mensen til andre. Feks om en kollega har mensen🙄 Det ble en digresjon. Men da slipper man denne ekstra risikoen med sykdom man tar ved bruk av tampong. 5
GulleGull Skrevet 7 timer siden #56162 Skrevet 7 timer siden Laia skrev (3 minutter siden): Modash.io anslår ca. 27% fake followers for denne Insta kontoen. Kan kanskje være ala samme med snap da? Er jo mulig å få kjøpe seg følgere der også. 4
skeiv-ostepop Skrevet 7 timer siden #56163 Skrevet 7 timer siden GulleGull skrev (1 minutt siden): Man burde heller ha fokus på å normalisere å bruke bind. For om man sier man bruker bind så mener folk man er uhygienisk og at de kan lukte mensen til andre. Feks om en kollega har mensen🙄 Det ble en digresjon. Men da slipper man denne ekstra risikoen med sykdom man tar ved bruk av tampong. Så snart hun får et samarbeid om bind så blir det nok mye innhold rundt det og råd fra Sara Emilie om at det er mer hygienisk enn tamponger. 8 1
Laia Skrevet 7 timer siden #56164 Skrevet 7 timer siden GulleGull skrev (12 minutter siden): Kan kanskje være ala samme med snap da? Er jo mulig å få kjøpe seg følgere der også. Mens det ligger flere verktøy på nett som anslår fake followers for Insta, har jeg ikke funnet tilsvarende for Snap. Derimot florerer det med tjenester som tilbyr kjøp av følgere på Snap som du sier. Så ser ikke bort fra at en god andel er boots der også. 6
slipperyslope Skrevet 7 timer siden #56165 Skrevet 7 timer siden (endret) Angel75 skrev (41 minutter siden): Hadde hun snakket om det så hadde det også blitt galt. Sara kommer aldri til å gjøre noe rett i noens øyne. Jeg tror mye bunner i hvordan hun velger å prate om ting, og formulering. Endret 7 timer siden av slipperyslope 5
elskersommer Skrevet 7 timer siden #56166 Skrevet 7 timer siden Angel75 skrev (42 minutter siden): Hadde hun snakket om det så hadde det også blitt galt. Sara kommer aldri til å gjøre noe rett i noens øyne. Hun hadde blitt tatt seriøst om hun kunne fremme kvinnehelse på en skikkelig måte.. men hun må blande inn, blod, gørr og fjas 3 5
Era Vulgaris Skrevet 6 timer siden #56167 Skrevet 6 timer siden Angel75 skrev (59 minutter siden): Når man mistror Sara så mistror man også at Sara lyver for hele familien/venner/kolleger m.m. den kommer man ikke unna. Eller har Sara med seg alle disse på et skuespill? Om det er noen av disse scenarionene så høres det helt vilt ut at Sara hadde gjort det. At Sara hadde gjort eller at så mange mennesker hadde stilt opp på dette. Jeg velger og tro på Sara til det motsatte er bevist. SE og de fleste andre influensere kan faktisk skylde seg selv for at enkelte mistror dem. Men som vanlig skal de få lov å spille offeret, mens de som stiller seg kritisk til innholdet de publiserer er noen fæle mennesker. 9
Angel75 Skrevet 6 timer siden #56168 Skrevet 6 timer siden Era Vulgaris skrev (1 minutt siden): SE og de fleste andre influensere kan faktisk skylde seg selv for at enkelte mistror dem. Men som vanlig skal de få lov å spille offeret, mens de som stiller seg kritisk til innholdet de publiserer er noen fæle mennesker. Er vel ingen her som har sagt noe om at Sara skal få spille offer? Å stille seg kritisk til innlegget er en ting, men dette har spredd seg til mer enn det. Alle i denne tråden er kritiske til influncere, også til Sara. Har ikke sett NOEN her som tilber Sara og ser på henne som en Gud og gir henne fripass til ting. Men det får være måte på hva man anser som er rett og galt! 10
Angel75 Skrevet 6 timer siden #56169 Skrevet 6 timer siden Lurer på hvor mange som Hatewatcher på livesendingen i dag på Careless. Og hvordan sendingen kommer til å gå. Selv skal jeg ikke se. Har aldri sett en livesending på den måten. 6
elskersommer Skrevet 6 timer siden #56170 Skrevet 6 timer siden Angel75 skrev (3 minutter siden): Lurer på hvor mange som Hatewatcher på livesendingen i dag på Careless. Og hvordan sendingen kommer til å gå. Selv skal jeg ikke se. Har aldri sett en livesending på den måten. Har aldri sett noe form for Live sending med noen firma og akter ikke å starte i kveld... 4 1
oss-to Skrevet 6 timer siden #56171 Skrevet 6 timer siden Anemoi skrev (1 time siden): SET på snap i dag, søsteren skal hentes. Tampong-fjaset fortsetter… 😜 Er ho sponsa med jakke? 1 4
Anemoi Skrevet 5 timer siden #56172 Skrevet 5 timer siden (endret) oss-to skrev (20 minutter siden): Er ho sponsa med jakke? Hun er sponset med ALT av tur-og treningsklær… Men merking, ikke så nøye. Endret 5 timer siden av Anemoi 1 5
Era Vulgaris Skrevet 5 timer siden #56173 Skrevet 5 timer siden Angel75 skrev (43 minutter siden): Er vel ingen her som har sagt noe om at Sara skal få spille offer? Å stille seg kritisk til innlegget er en ting, men dette har spredd seg til mer enn det. Alle i denne tråden er kritiske til influncere, også til Sara. Har ikke sett NOEN her som tilber Sara og ser på henne som en Gud og gir henne fripass til ting. Men det får være måte på hva man anser som er rett og galt! Den siste setningen din forstår jeg rett og slett ikke. 5
elskersommer Skrevet 5 timer siden #56174 Skrevet 5 timer siden Anemoi skrev (15 minutter siden): Hun er sponset med ALT av turklær… Men merking, ikke så nøye. Har aldri sett SE så dårlig på å merke som hun er nå.. eneste gangen hun merker er når hun pakker opp vareprøver og noen ganger når hun snakker mye om det hun har på seg 3 5
Anemoi Skrevet 5 timer siden #56175 Skrevet 5 timer siden (endret) elskersommer skrev (2 minutter siden): Har aldri sett SE så dårlig på å merke som hun er nå.. eneste gangen hun merker er når hun pakker opp vareprøver og noen ganger når hun snakker mye om det hun har på seg Helt sant! SET merker ALDRI utenom når vareprøver presenteres og når klærne kommenteres spesielt. Det samme gjelder mor og søster, de merker aldri utenom når de henviser spesielt til Sara Emilie enkelte ganger. Endret 5 timer siden av Anemoi 4 3
Donnap Skrevet 5 timer siden #56176 Skrevet 5 timer siden elskersommer skrev (1 time siden): Hun hadde blitt tatt seriøst om hun kunne fremme kvinnehelse på en skikkelig måte.. men hun må blande inn, blod, gørr og fjas Vi er vel flere her inne som fulgte henne over flere år. Aldri la hun ut sånne ting før, og hun utbroderte definitivt ikke alt i alle slags usmakelige detaljer heller. Betalingen på snap har gjort at hun utbroderer sånt, hun vet det provoserer og engasjerer. Etter hun startet opp Careless har hun også forandret seg mye, så kombinasjonen av oppstart Careless og betaling på snap har forandret henne på en svært negativ måte, synes jeg. Helt enig med deg, denne måten å dele på har ikke noe med kvinnehelse å gjøre, rart hun ikke tok bilde av tampongen da hun tok den ut også, tenk så mye klikk hun hadde fått da...... Jeg var ivrig følger av SE før, likte henne for den naturlige og jordnære jenta hun var, kan ikke huske at jeg irriterte meg over noe særlig hun gjorde de første årene jeg fulgte henne. Nå er hun ikke engang i nærheten av å være naturlig og jordnær, og det tror jeg mange av de som har fulgt henne lenge ser. Alt handler om klikk og penger, jeg ser overhodet ikke noe igjen av den jenta jeg begynte å følge, og som jeg virkelig likte å følge. 9 4
GulleGull Skrevet 5 timer siden #56177 Skrevet 5 timer siden Donnap skrev (1 minutt siden): Vi er vel flere her inne som fulgte henne over flere år. Aldri la hun ut sånne ting før, og hun utbroderte definitivt ikke alt i alle slags usmakelige detaljer heller. Betalingen på snap har gjort at hun utbroderer sånt, hun vet det provoserer og engasjerer. Etter hun startet opp Careless har hun også forandret seg mye, så kombinasjonen av oppstart Careless og betaling på snap har forandret henne på en svært negativ måte, synes jeg. Helt enig med deg, denne måten å dele på har ikke noe med kvinnehelse å gjøre, rart hun ikke tok bilde av tampongen da hun tok den ut også, tenk så mye klikk hun hadde fått da...... Jeg var ivrig følger av SE før, likte henne for den naturlige og jordnære jenta hun var, kan ikke huske at jeg irriterte meg over noe særlig hun gjorde de første årene jeg fulgte henne. Nå er hun ikke engang i nærheten av å være naturlig og jordnær, og det tror jeg mange av de som har fulgt henne lenge ser. Alt handler om klikk og penger, jeg ser overhodet ikke noe igjen av den jenta jeg begynte å følge, og som jeg virkelig likte å følge. Enig, nå virker hun egentlig mer som en litt trist skygge av seg selv. Burde tatt en skikkelig fot i bakken og spørre seg hvor sundt og bærekraftig det sporet hun er i nå er for psykisk og fysisk helse. Ikke minst hvor lenge orker man sitte manipulere ut livet sitt på den måten «alt» i hennes omgivelser og den boblen hun lever i er jo lagt opp til og planlagt for å skape mest mulig engasjement og «likes». 2 8
Pepssi Skrevet 5 timer siden #56178 Skrevet 5 timer siden Angel75 skrev (55 minutter siden): Lurer på hvor mange som Hatewatcher på livesendingen i dag på Careless. Og hvordan sendingen kommer til å gå. Selv skal jeg ikke se. Har aldri sett en livesending på den måten. Jeg skal ikke se på. Vil heller se på maling tørke. 7 3
elskersommer Skrevet 5 timer siden #56179 Skrevet 5 timer siden Donnap skrev (19 minutter siden): Vi er vel flere her inne som fulgte henne over flere år. Aldri la hun ut sånne ting før, og hun utbroderte definitivt ikke alt i alle slags usmakelige detaljer heller. Betalingen på snap har gjort at hun utbroderer sånt, hun vet det provoserer og engasjerer. Etter hun startet opp Careless har hun også forandret seg mye, så kombinasjonen av oppstart Careless og betaling på snap har forandret henne på en svært negativ måte, synes jeg. Helt enig med deg, denne måten å dele på har ikke noe med kvinnehelse å gjøre, rart hun ikke tok bilde av tampongen da hun tok den ut også, tenk så mye klikk hun hadde fått da...... Jeg var ivrig følger av SE før, likte henne for den naturlige og jordnære jenta hun var, kan ikke huske at jeg irriterte meg over noe særlig hun gjorde de første årene jeg fulgte henne. Nå er hun ikke engang i nærheten av å være naturlig og jordnær, og det tror jeg mange av de som har fulgt henne lenge ser. Alt handler om klikk og penger, jeg ser overhodet ikke noe igjen av den jenta jeg begynte å følge, og som jeg virkelig likte å følge. Er helt enig med deg.. jeg startet og følge henne fordi hun var en jordnær dame og dette med oppussing hjemme. Hun har jo mistet de tingene helt.🤔 6 1
Dupers Skrevet 5 timer siden #56180 Skrevet 5 timer siden Nå har det vært regionfinale for EoY i midtnorge. Tre av de 10 SET skal kjempe mot er get inspired, 3T, og maritime robotics. Tre firma med ganske mye høyere omsetning, som ikke trenger blande privatlivet inn på bedriftens sosiale medier. Jeg gar tidligere sagt at SET of careless fortjente sin nominasjon, men jeg tviler nå på at de kan ha en sjanse på å vinne i norge 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå