Dupers Skrevet tirsdag kl. 17:25 #55821 Skrevet tirsdag kl. 17:25 Anonym_2024 skrev (19 minutter siden): Useriøst at CareLess som driver med verste sort av fast fashion og til tider uredelig markedsføring er kandidat til EY prisen. Den er ellers kjent som en anerkjent og seriøs pris. Den prisen har jo mer med vekst, inntekt og utvikling av bedriften. Litt som gaselle prisen, bare at EoY har litt mer fokus på entreprenørskapet. Altså det å faktisk få tanken på en bedrift til å bli en virkelig bedrift. Hadde HM startet opp først nå hadde sikkert de kunne vært nominert også, og de er en god del verre enn CL 4
Donnap Skrevet tirsdag kl. 17:57 #55822 Skrevet tirsdag kl. 17:57 elskersommer skrev (41 minutter siden): Det kommer noen røde og svarte kjoler som er årets julekjoler🙂 Ok, ja det var nå enda bra for de som venter på julekjoler, for disse var i mine øyne rett og slett ikke fine I det hele tatt. 6
Angel75 Skrevet tirsdag kl. 17:58 #55823 Skrevet tirsdag kl. 17:58 Donnap skrev (1 time siden): Men man får nå ikke antibiotika for bakteriell vaginose? Vet noen skrev at man bare kjøpte noe gelkapsler eller tuber på apoteket uten resept. På Google står det at man både kan ta reseptfritt eller antibiotika. Men reseptfrie produkter har sjelden effekt alene. 7
Donnap Skrevet tirsdag kl. 18:07 #55824 Skrevet tirsdag kl. 18:07 Angel75 skrev (6 minutter siden): På Google står det at man både kan ta reseptfritt eller antibiotika. Men reseptfrie produkter har sjelden effekt alene. Det er jo ikke så bra å ta antibiotika, så hvis legen ikke har undersøkt henne så tror jeg nå det hadde vært lurere å prøve de reseptfrie først. Jeg for min del ville nå iallfall prøvd det først men men. Regner jo med SE og googlet det og fant ut det samme. 2
Gjest Anonym_2024 Skrevet tirsdag kl. 18:08 #55825 Skrevet tirsdag kl. 18:08 Hva skjer med denne lommen egentlig? Det ser ut som stoffet har vrengt seg allerede?
GulleGull Skrevet tirsdag kl. 18:10 #55826 Skrevet tirsdag kl. 18:10 (endret) NoaideBiehtar skrev (58 minutter siden): Og der bekrefter hun at de handler utfra kataloger, så man kan slutte med å anklage henne for å være uærlig og holde dette skjult. Hun har aldri påstått at CL sin designer designer plaggene fra scratch. Temu kan ha tatt etter katalogen(e) CL - og mange andre - handler fra. Dere må nesten bestille begge jakkene for å anklage noen for plagiat her. Er ikke alltid at bildet på Temu samsvarer med realiteten. Tror denne snappen fra SET kom litt i panikk når noen på ett eller annet forum viste frem identiske flopper som ble solgt på en annen nettside -Flopper som SET skrøt så fælt av og sa at denne Sara floppsen var noe de selv hadde brukt 2 år på å designe. Det var først når noen fant de identiske floppsa hos andre tilbydere at denne dyptgående forklaringen kom at dette var plukket ut fra kataloger. Det har aldri vært nevnt før eller etter denne snappen som er fra veldig tidlig i våres om jeg ikke husker feil om tidspunktet denne snappen er fra. Så det er riktig at hun aldri har benektet det, men det har heller aldri vært snakket spesielt høyt om før eller etter denne snappen så vidt meg bekjent . Endret tirsdag kl. 18:13 av GulleGull Skrev inn litt tekst som falt ut 2 6
Anemoi Skrevet tirsdag kl. 18:13 #55827 Skrevet tirsdag kl. 18:13 (endret) Feilsitering. Endret tirsdag kl. 18:17 av Anemoi
Anemoi Skrevet tirsdag kl. 18:20 #55828 Skrevet tirsdag kl. 18:20 Angel75 skrev (19 minutter siden): På Google står det at man både kan ta reseptfritt eller antibiotika. Men reseptfrie produkter har sjelden effekt alene. Donnap skrev (10 minutter siden): Det er jo ikke så bra å ta antibiotika, så hvis legen ikke har undersøkt henne så tror jeg nå det hadde vært lurere å prøve de reseptfrie først. Jeg for min del ville nå iallfall prøvd det først men men. Regner jo med SE og googlet det og fant ut det samme. Sara hadde sendt melding (om tampongen), fastlegen ringte henne og (sitat SE) «fikk jo helt sjokk». SE må «gå på en hestekur med antibiotika» for at det skulle bli bedre. Det var jo en helt annen situasjon enn bakteriell vaginose, som hun først trodde. 3
Donnap Skrevet tirsdag kl. 18:30 #55829 Skrevet tirsdag kl. 18:30 Anemoi skrev (6 minutter siden): Sara hadde sendt melding (om tampongen), fastlegen ringte henne og (sitat SE) «fikk jo helt sjokk». SE må «gå på en hestekur med antibiotika» for at det skulle bli bedre. Det var jo en helt annen situasjon enn bakteriell vaginose, som hun først trodde. Åja, takk for oppklaring 👌Ja jeg stusset nå litt på det med antibiotika for bakteriell vaginose som det første hun skulle prøve. Jeg følger jo ikke henne lenger, så får stort sett bare med meg det som står her inne 3 1
elskersommer Skrevet tirsdag kl. 18:36 #55830 Skrevet tirsdag kl. 18:36 NoaideBiehtar skrev (1 time siden): Og der bekrefter hun at de handler utfra kataloger, så man kan slutte med å anklage henne for å være uærlig og holde dette skjult. Hun har aldri påstått at CL sin designer designer plaggene fra scratch. Temu kan ha tatt etter katalogen(e) CL - og mange andre - handler fra. Dere må nesten bestille begge jakkene for å anklage noen for plagiat her. Er ikke alltid at bildet på Temu samsvarer med realiteten. Nå har SET ved flere anledninger blitt oppgitt når hun har fått kommentarer på at hun får produsert tøy fra en katalog.. for det stemmer ikke fordi hun designer alt hun lager ned til den minste detalj. Men når hun skrev dette om disse skoene så tror jeg hun måtte fordi det var mange som la frem hennes sko og andre som var identiske 9
Me0987 Skrevet tirsdag kl. 18:37 #55831 Skrevet tirsdag kl. 18:37 Er desperat forsøk på å få litt oppmerksomhet fra media med masse detaljer om eget underliv ispedd litt kjole-reklame, siden hun var så skuffet over lite oppmerksomhet knyttet til prisutdelingen kanskje? 7
elskersommer Skrevet tirsdag kl. 18:40 #55832 Skrevet tirsdag kl. 18:40 Donnap skrev (7 minutter siden): Åja, takk for oppklaring 👌Ja jeg stusset nå litt på det med antibiotika for bakteriell vaginose som det første hun skulle prøve. Jeg følger jo ikke henne lenger, så får stort sett bare med meg det som står her inne Hun skrev selv antibiotika mot bakteriell vaginose.. men den skulle hun nå kutte ut siden denne OB hadde kommet ut.. Men måtte nå ta en sterkere antibiotika 5 2
oss-to Skrevet tirsdag kl. 18:42 #55833 Skrevet tirsdag kl. 18:42 Når ein influensar legg ut at ho har gløymt ein tampong inni seg i ti dagar og spør ein chatbot om hjelp , er det ikkje berre ubehageleg, det er farleg. Når helse vert innhald, og folk på nettet byrjar diskutere behandling i kommentarfelta, står vi midt i eit samfunnsproblem. 5 16
Anemoi Skrevet tirsdag kl. 19:02 #55834 Skrevet tirsdag kl. 19:02 (endret) Anemoi skrev (2 timer siden): Som jeg skrev for 2 timer siden, vi er i fase 2 av SE sin strategi-tenkning. Nå har hun lagt ut 25 støttemeldinger med tekst akkurat som nevnt ovenfor. 😂 Dagens tema: Tampongprat og liveshopping i en salig blanding. Hva blir det neste for å fylle lommeboken, mon tro? 🤑 Og støttekontaktene jobber hardt - nå har SE lagt ut til sammen 50’ish meldinger med skamros og trøst. Jeg er spaltet om jeg syns det er tragikomisk eller patetisk… Endret tirsdag kl. 19:03 av Anemoi 4 11
oss-to Skrevet tirsdag kl. 19:10 #55835 Skrevet tirsdag kl. 19:10 Anemoi skrev (7 minutter siden): Og støttekontaktene jobber hardt - nå har SE lagt ut til sammen 50’ish meldinger med skamros og trøst. Jeg er spaltet om jeg syns det er tragikomisk eller patetisk… Ja, det er interessant og tragikomisk om ein ser med studieøyemed, men frå eit samfunsperspektiv er det berre tragisk. 6
Sol Rampelyset Skrevet tirsdag kl. 19:12 #55836 Skrevet tirsdag kl. 19:12 Tråden er ryddet for bilder uten kilde. Sol, admin. 2
skeiv-ostepop Skrevet tirsdag kl. 19:13 #55837 Skrevet tirsdag kl. 19:13 Hurra for Sara Emilie som bryter ned tabuer og våger å snakke om kvinnekroppen! Slike skulle vi hatt flere av! Eller kanskje hun skal slutte å dele så mye dumt? Og ikke minst farlig? 3 7
Vanilje70 Skrevet tirsdag kl. 19:21 #55838 Skrevet tirsdag kl. 19:21 skeiv-ostepop skrev (7 minutter siden): Hurra for Sara Emilie som bryter ned tabuer og våger å snakke om kvinnekroppen! Slike skulle vi hatt flere av! Eller kanskje hun skal slutte å dele så mye dumt? Og ikke minst farlig? Haha den historien om tampongen hørte j til noen andre for ikke såå lenge siden 6
Donnap Skrevet tirsdag kl. 19:25 #55839 Skrevet tirsdag kl. 19:25 Vanilje70 skrev (Akkurat nå): Haha den historien om tampongen hørte j til noen andre for ikke såå lenge siden Jeg også, er ikke lenge siden jeg fikk opp omtrent samme historie på tiktok. Hun fikk også masse kommentarer. Husker ikke om det var ei norsk eller utenlandsk som la det ut. Er ikke lenge siden iallfall, er vel bare 1 uke eller 2 siden jeg ble medlem på tiktok. 4 5
GulleGull Skrevet tirsdag kl. 19:29 #55840 Skrevet tirsdag kl. 19:29 Vanilje70 skrev (6 minutter siden): Haha den historien om tampongen hørte j til noen andre for ikke såå lenge siden Så det er noen andre som har fortalt den samme historien om en tampong -at den er glemt inni der i 10 dager? 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå