Angel75 Skrevet 5 timer siden #55781 Skrevet 5 timer siden Harnoejegvilsi skrev (29 minutter siden): Tviler på at en lege skriver ut antibiotika UTEN å ha undersøkt pasienten. I såfall er det meget slett legearbeid! Hun sa her om dagen at hun kun hadde lege over video/telefon til hun fikk ny fastlege. 1
elskersommer Skrevet 5 timer siden #55782 Skrevet 5 timer siden (endret) Henrik Troy er på saken på IG😁😁 Endret 5 timer siden av elskersommer 3 3
Anemoi Skrevet 5 timer siden #55783 Skrevet 5 timer siden elskersommer skrev (51 minutter siden): Er på disse områdene hun burde hatt egen Snapchat for firma careless og en til privat.. fordi jeg synes alt dette er ett stor flykræsj🙄 En bedriftseier skal bare ikke være slik i sosiale medier. Mønsteret etter å ha lagt ut støttemeldinger fra følgerne, er at SE håner og latterliggjør kritikerne, særlig de gale personene på KG. Slik takler denne bedriftseieren kritikk - på sin offisielle profil, der hun også kjører all CL-reklame… (Eksempler fra snap.) 5 1
Stargaze Skrevet 5 timer siden #55784 Skrevet 5 timer siden Det er nok en grense for hvor lenge hun kan holde på sånn, uten at følgere gjennomskuer henne. Helt ærlig så tror jeg hun sakte men sikkert graver sin egen grav. Hvem er det som vil vite alt det private og ofte ekle hun deler? Det lurer jeg virkelig på. 7 2
elskersommer Skrevet 5 timer siden #55785 Skrevet 5 timer siden Angel75 skrev (Akkurat nå): Hun sa her om dagen at hun kun hadde lege over video/telefon til hun fikk ny fastlege. Ja det stemmer. Dette var i går. Fordi det ville ta henne en halv dag å dra til fastlegen som holder til på andre siden av jordkloden virker det som.🙈Hvor langt er det til Nittedal fra henne? 20 min? Hun skal liksom løfte frem kvinnehelse. Men da burde hun i det minste gå frem som ett godt eksempel å si " gå til lege om du har glemt en OB i vagina i 10 dager.. Det kan faktisk være veldig farlig" 😔 Det hun gjør er at hun sitter å ler av hele situasjonen 2 7
Stargaze Skrevet 5 timer siden #55786 Skrevet 5 timer siden Men kanskje vi bare skulle overse forstyrrelsen fra Harestustranda og gå tilbake for å diskutere hvor mye av tøyet som kommer fra en Temu-katalog. Ref bildet av jakken som hun la ut, som helt tydelig skal handles fra en billigkatalog. Hvor mye av det andre hun selger er det på samme måte med? 9 1
Minimeg1234 Skrevet 5 timer siden #55787 Skrevet 5 timer siden Stargaze skrev (Akkurat nå): Men kanskje vi bare skulle overse forstyrrelsen fra Harestustranda og gå tilbake for å diskutere hvor mye av tøyet som kommer fra en Temu-katalog. Ref bildet av jakken som hun la ut, som helt tydelig skal handles fra en billigkatalog. Hvor mye av det andre hun selger er det på samme måte med? Er dette noe du vet eller tror du på ryktene som ble satt ut tidligere i tråden? 4
skeiv-ostepop Skrevet 5 timer siden #55788 Skrevet 5 timer siden (endret) Stargaze skrev (8 minutter siden): Men kanskje vi bare skulle overse forstyrrelsen fra Harestustranda og gå tilbake for å diskutere hvor mye av tøyet som kommer fra en Temu-katalog. Ref bildet av jakken som hun la ut, som helt tydelig skal handles fra en billigkatalog. Hvor mye av det andre hun selger er det på samme måte med? Min klare mistanke er at alt er gjort på samme måte. Noen utvalgte justeringer gjøres, og så bestilles det minste kvantum i ulike størrelser. Og rett før ordren legges inn så fjerner de avhukingen for "Quality Assurance" og sparer en del penger der. Endret 4 timer siden av skeiv-ostepop 2 4
Stargaze Skrevet 5 timer siden #55789 Skrevet 5 timer siden Minimeg1234 skrev (3 minutter siden): Er dette noe du vet eller tror du på ryktene som ble satt ut tidligere i tråden? Nei hva tenker du da? 3 5
elskersommer Skrevet 5 timer siden #55790 Skrevet 5 timer siden Minimeg1234 skrev (3 minutter siden): Er dette noe du vet eller tror du på ryktene som ble satt ut tidligere i tråden? Ja for de to lignet jo ikke på hverandre 🙈 5
Vokteren Skrevet 4 timer siden #55791 Skrevet 4 timer siden elskersommer skrev (17 minutter siden): Henrik Troy er på saken på IG😁😁 Håper noen sender han bilder av Temu jakken også. 4
GulleGull Skrevet 4 timer siden #55792 Skrevet 4 timer siden (endret) skeiv-ostepop skrev (17 minutter siden): Min klare mistanke er at alt er gjort på samme måte. Noen utvalgte justeringer gjøres, og så bestilles det minste kvantum i ulike størrelser. Og rett før ordren legges inn så fjerner de avhukingen for "Quality Assurance" og sparer en del penger der. Ja det der har jeg mistenkt også, for hvor er kvailitetssjekken i CL??? Den har jeg etterlyst ett par ganger i tråden her. For den er ikke hos CL Når CL sender varer til kunden i hvertfall. Kunden får jo feil str i sko ifht hva som er bestilt for esken sier en ting og står noe annet i skoene oppi, stoffer er «falmet», løse tråder og tommlehull i jakker sydd på feil, samme med lommer som er sydd bakover, belte på morgenkåpene mangler.. osv osv. Så åpenbart er det ikke kvalitetssjekk verken på fabrikken eller på lageret hos CL. Endret 4 timer siden av GulleGull Rettet skrivefeil 2 2
Minimeg1234 Skrevet 4 timer siden #55793 Skrevet 4 timer siden elskersommer skrev (12 minutter siden): Ja for de to lignet jo ikke på hverandre 🙈 De er veldig like. 3
GulleGull Skrevet 4 timer siden #55794 Skrevet 4 timer siden Minimeg1234 skrev (16 minutter siden): Er dette noe du vet eller tror du på ryktene som ble satt ut tidligere i tråden? Rykter? Det er jo åpenbart at man kan få lignede på Temu bla. Sara Floppsen er jo identisk med noe man får i andre nettbutikker. Det er jo også vist i tråden her før, da fortalte SET at de plukker vareprøver fra katalog fra fabrikker på lik linje som andre som produserer samme type varer. 6 1
Minimeg1234 Skrevet 4 timer siden #55795 Skrevet 4 timer siden Stargaze skrev (14 minutter siden): Nei hva tenker du da? Vet du hvordan Temu driver sin virksomhet ? Jeg regner med at SE i likhet med mange forretninger i Norge ,usa , og andre land er fortvila over hvordan de driver på 5
Anemoi Skrevet 4 timer siden #55796 Skrevet 4 timer siden Angel75 skrev (29 minutter siden): Hun sa her om dagen at hun kun hadde lege over video/telefon til hun fikk ny fastlege. Innenfor helsesystemet er det slik at når du ønsker å skifte fastlege, beholder du den gamle helt til dagen du får en ny. Ny fastlege gis du oftest fra den første dag i måneden. Sara har nok fortsatt sin «gamle» fastlege, men foretrakk video/telefon fordi hun sa det ville ta henne «hele dagen» å bruke fastlegen i Nittedal. Derfor ringte hun i stedet. Dette har hun også gjort tidligere. 3 2
Angel75 Skrevet 4 timer siden #55797 Skrevet 4 timer siden Anemoi skrev (5 minutter siden): Innenfor helsesystemet er det slik at når du ønsker å skifte fastlege, beholder du den gamle helt til dagen du får en ny. Ny fastlege gis du oftest fra den første dag i måneden. Sara har nok fortsatt sin «gamle» fastlege, men foretrakk video/telefon fordi hun sa det ville ta henne «hele dagen» å bruke fastlegen i Nittedal. Derfor ringte hun i stedet. Dette har hun også gjort tidligere. Dette er avsporing, men har ikke ny lege ledig får man ikke ny fastlege den første i neste mnd. Det kan faltisk drøye ganske lenge. Siden du kom med en forklaring på fastlegeordningen. Men å legge seg i hvordan Sara løser sine legevisitter bryr jeg meg ikke om. 3
Harnoejegvilsi Skrevet 4 timer siden #55798 Skrevet 4 timer siden Minimeg1234 skrev (10 minutter siden): Vet du hvordan Temu driver sin virksomhet ? Jeg regner med at SE i likhet med mange forretninger i Norge ,usa , og andre land er fortvila over hvordan de driver på Er den jakken hun viser på bildet der, noe hun jobber med? Har ikke hun designere som lager utkast av hva de vil ha, for deretter involvere fabrikkene ? Gvordan kan Temu selge noe Sara sine designere jobber med🤷♀️ 3 10
Anemoi Skrevet 4 timer siden #55799 Skrevet 4 timer siden Angel75 skrev (8 minutter siden): Dette er avsporing, men har ikke ny lege ledig får man ikke ny fastlege den første i neste mnd. Det kan faltisk drøye ganske lenge. Siden du kom med en forklaring på fastlegeordningen. Men å legge seg i hvordan Sara løser sine legevisitter bryr jeg meg ikke om. Hehe, du startet, jeg responset. 😉
Anemoi Skrevet 4 timer siden #55800 Skrevet 4 timer siden GulleGull skrev (33 minutter siden): Rykter? Det er jo åpenbart at man kan få lignede på Temu bla. Sara Floppsen er jo identisk med noe man får i andre nettbutikker. Det er jo også vist i tråden her før, da fortalte SET at de plukker vareprøver fra katalog fra fabrikker på lik linje som andre som produserer samme type varer. Derfor bør SET gå stille i dørene i forhold til å snakke om egen CL-design… 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå