Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå skylder hu på at hu har det så hektisk. Har for mye å gjøre til å huske å ta ut tampongen😪 Det er sørgelig. Bare bra de ikke skulle ha en kosestund da, og at det var mannen som fant den 🤢

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hun skjønner selv at det blir skriverier av dette..

Hun måtte så klart spørre sin venn chat gpt om hva hun burde gjøre. Å der står det at hun skal oppsøke lege men det mente hun ikke var noe vits siden hun gikk på antibiotika

Bildet fra SE sin Snapchat 

Screenshot_2025-11-11-13-15-56-735_com.snapchat.android.jpg

• Liker 3
Skrevet
elskersommer skrev (11 minutter siden):

Hun måtte så klart spørre sin venn chat gpt om hva hun burde gjøre. Å der står det at hun skal oppsøke lege men det mente hun ikke var noe vits siden hun gikk på antibiotika

Verdighet og profesjonalitet til fingerspissene der ja...

• Liker 4
Skrevet

Når man ikke trodde bunnen kunne vært dypere...Burde sikkert ikke ikke være det, men er faktisk litt sjokkert over behovet for å dele noe sånt som dette. Kjekt for ungene når "alle" vet hver minste lille intim detalj om mora di - noe er det faktisk helt greit å holde for seg selv

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Milla29 skrev (5 minutter siden):

Når man ikke trodde bunnen kunne vært dypere...Burde sikkert ikke ikke være det, men er faktisk litt sjokkert over behovet for å dele noe sånt som dette. Kjekt for ungene når "alle" vet hver minste lille intim detalj om mora di - noe er det faktisk helt greit å holde for seg selv

Enig. Når man i tillegg indirekte oppfordrer til at det skal legges ut på andre div forum så klart det er for oppmerksomheten det gir. Men med tanke på at følgere er noen man ikke kjenner så tenker jeg det er enkelte ting man kan snakke om uten å gå i detalj. Det eneste hun oppnår, utenom ekstra inntekt, er at folk har ekle bilder i hodet om hennes «underliv» når de møter henne IRL. Skjønner godt hun har en slags sosial angst når man er såpass ufiltrert om ting. Ting  folk tenker er helt unødvendig å vite i detalj om andre. 

Endret av GulleGull
Endret setning
  • Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Noen er oppegående nok til å forstå at enkelte ting får en til å fremstå som dumme... andre gjør ikke det.

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden):

Noen er oppegående nok til å forstå at enkelte ting får en til å fremstå som dumme... andre gjør ikke det.

Håper for gudskyld hun ikke sitter å dikter opp og dramatiserer slike historier heller, gjør det i såfall ennå dummere. Viker noe desperat i delingen sin om dagen? 

• Liker 10
Skrevet
GulleGull skrev (6 minutter siden):

Enig. Når man i tillegg indirekte oppfordrer til at det skal legges ut på andre div forum så klart det er for oppmerksomheten det gir. Men med tanke på at følgere er noen man ikke kjenner så tenker jeg det er enkelte ting man kan snakke om uten å gå i detalj. Det eneste hun oppnår, utenom ekstra inntekt, er at folk har ekle bilder i hodet om hennes «underliv» når de møter henne IRL. Skjønner godt hun har en slags sosial angst når man er såpass ufiltrert om ting. Ting  folk tenker er helt unødvendig å vite i detalj om andre. 

Får satse på at hun ikke skal på foreldremøte i kveld da... Kunne fått sosial angst av mindre enn å måtte se foreldre til barnas klassevenner i øynene etter disse ekle stuntene.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Milla29 skrev (11 minutter siden):

Må ikke glemme at alt dette er postet fordi SE driver folkeopplysning og bryter ned tabuer. 
Eventuelt en avledningsmanøver for å få fokus vekk fra svingende salg på alle drop i det siste. 
De som forsvarer hennes grenseløshet, vulgaritet og uprofesjonelle fremtreden må snart få problemer med å finne gode grunner til å fortsette sitt forsvar. Men det er vel bare å vise fingeren til kritikerne igjen , så er alt flott og  fint. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Milla29 skrev (15 minutter siden):

Holder med de som tenker at dette er ett stunt for å dysse ned dette om CL og Temu-jakkene. Malt seg oppi ett hjørne snart den der😅

• Liker 8
Skrevet
Stargaze skrev (4 minutter siden):

Får satse på at hun ikke skal på foreldremøte i kveld da... Kunne fått sosial angst av mindre enn å måtte se foreldre til barnas klassevenner i øynene etter disse ekle stuntene.

Enkelte forstår ikke at andre reagerer negativt på sånne ting, de tror det fremstår som sjarmerende og underholdende. Og noe alle kan relatere seg til. 

• Liker 8
Skrevet
elskersommer skrev (25 minutter siden):

I dag kl 12.49, spør hun ChatGPT om hva hun skulle gjøre i går kveld, da hun fant ob i vagina. Denne historien kjøper jeg ikke. Dama vil ha publisitet. Sara bør lære seg å redigere bilder, før hun sender de ut i internettet. 
Grunnen til at jeg beit meg merke i det, er at det er ikke første gang hun gjør det samme. Da Vegard var i Spania, la hun ut fra nattens samtale med ChatGPT. Oppe i venstre hjørne var kl 10. ett eller annet på formiddagen. 
Dette er content. 

IMG_2742.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Glemmer virkelig damer en Tampong i 10 dager🤔

Screenshot_2025-11-11-12-54-46-091_com.snapchat.android.jpg

Nei, det er nok ikke vanlig, vitner om dårlig hygiene 🙈 Tjente nok penger på å fortelle, enkelte ting bør ikke deles, ekkelt🤮 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Får håpe folk ikke trykker ekstra inn i dag. Beste er vel at hun lærer hva som er normalt. Hun eier jo ikke skam. Er ikke noen av barna hennes ganske store å kan få hørt dette på skolen. For en verden. Selger alt 😢

• Liker 5
Skrevet (endret)
Harnoejegvilsi skrev (9 minutter siden):

I dag kl 12.49, spør hun ChatGPT om hva hun skulle gjøre i går kveld, da hun fant ob i vagina. Denne historien kjøper jeg ikke. Dama vil ha publisitet. Sara bør lære seg å redigere bilder, før hun sender de ut i internettet. 
Grunnen til at jeg beit meg merke i det, er at det er ikke første gang hun gjør det samme. Da Vegard var i Spania, la hun ut fra nattens samtale med ChatGPT. Oppe i venstre hjørne var kl 10. ett eller annet på formiddagen. 
Dette er content. 

IMG_2742.jpeg

🎯

Mange av disse historiene er garantert overdrevne, godt planlagte og redigerte i hvordan de skal fremstå ja. Folk må begynne å skjønne at de ser på en «underholdningskanal», slutte å ta ting for god fisk.

Ja som du så observerte jeg det samme med disse blendingsgardinene, at samtalen med ChatGPT ikke var tatt om natten (samtalen med ChatGPT som hun la ut som screen  var i hvertfall ikke fra den natten). 

Endret av GulleGull
Endret en setning
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Maiken2025 skrev (58 minutter siden):

Æsj at det er mulig. Har hun veileder ? Det hadde hun trengt😳

Veileder? Hun burde jo hatt verge. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (11 minutter siden):

Dette er content. 

IMG_2742.jpeg

Har hun dratt til lege da? Hvis ikke så tror jeg svært lite på denne historien🙊

• Liker 5
Skrevet

Jeg gikk også til min gode venn chat gpt og spurte:

Hva er det som får influencere til å dele private og intime ting med hele verden?

«Veldig interessant spørsmål — og det er faktisk et sammensatt fenomen! 🌍

At influencere deler private eller intime ting offentlig handler sjelden om én grunn, men ofte om en kombinasjon av psykologiske, sosiale og økonomiske faktorer. Her er noen av de viktigste drivkreftene:

💬 1. Autentisitet som kapital

I dagens sosiale medier-kultur verdsettes «ektehet» høyt. Følgere reagerer positivt på ærlighet og sårbarhet — det føles mer menneskelig enn polert innhold. Influencere lærer fort at personlig deling kan:

• Øke tilliten mellom dem og følgerne.

• Gjøre dem mer relaterbare.

• Skille dem fra konkurrenter som bare viser «perfekte» liv.

💸 2. Algoritmisk og økonomisk belønning

Plattformer som Instagram, TikTok og YouTube belønner engasjement — og få ting skaper mer engasjement enn følelsesladet, personlig innhold.

Når et innlegg med en personlig historie får mange likes, kommentarer og delinger, lærer influenceren at slik deling lønner seg, både i synlighet og potensielt i sponsorinntekter.

🧠 3. Psykologiske behov

Mange influencere har et sterkt behov for:

• Bekreftelse og tilhørighet – responsen fra følgerne gir følelsen av å bli sett og forstått.

• Selvutfoldelse – sosiale medier blir en plattform for å uttrykke tanker og følelser.

• Kontroll – ved å fortelle sin egen versjon av en historie, føler de at de eier narrativet (spesielt ved kriser eller rykter).

📸 4. Sløret grense mellom privat og offentlig

Når man lever av å dele livet sitt, viskes skillet mellom «meg som person» og «meg som merkevare» gradvis ut. Det som en gang var privat, blir en del av innholdet – nesten uten at det merkes.

Over tid kan det bli naturlig å dele stadig mer intime detaljer.

🌐 5. Kulturelle og sosiale normer

Vi lever i en tid der åpenhet om psykisk helse, kropp, relasjoner og tabuer blir sett på som modig og viktig. Mange influencere opplever at de bidrar til noe større – at deling kan hjelpe andre i lignende situasjoner.

⚠️ 6. Risikoen: emosjonell utmattelse og backlash

Denne typen deling har også en bakside:

• Noen angrer på hva de har delt.

• Negative kommentarer kan være psykisk belastende.

• Publikum kan forvente stadig mer åpenhet – noe som skaper press»

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
GulleGull skrev (41 minutter siden):

Er på disse områdene hun burde hatt egen Snapchat for firma careless og en til privat.. fordi jeg synes alt dette er ett stor flykræsj🙄 
En bedriftseier skal bare ikke være slik i sosiale medier.  

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
elskersommer skrev (3 minutter siden):

Er på disse områdene hun burde hatt egen Snapchat for firma careless og en til privat.. fordi jeg synes alt dette er ett stor flykræsj🙄 
En bedriftseier skal bare ikke være slik i sosiale medier.  

Enig, her tror jeg faktisk man kan grave sin egen grav med oversharing. 

• Liker 5
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...