Bibbi_ Skrevet 20. oktober #54461 Skrevet 20. oktober Outandabout skrev (7 minutter siden): Mange influencere da som sitter og vrir seg i sofaen. Tipper det er krise! Måtte det vare i flere dager 😄 12
elskersommer Skrevet 20. oktober #54462 Skrevet 20. oktober Står at det kan ta minutter,timer eller dager før feilen er rettet. Dvs at de aner ikke🙂 3 7
Donnap Skrevet 20. oktober #54463 Skrevet 20. oktober Bibbi_ skrev (32 minutter siden): Måtte det vare i flere dager 😄 Det håper virkelig jeg også. Hadde nok vært mange unger som hadde satt pris på å ha mamma for seg selv uten at hun satt med nesen I telefonen hele tiden. 2 10
Bibbi_ Skrevet 20. oktober #54464 Skrevet 20. oktober elskersommer skrev (3 timer siden): Det var overhode ikke min tanke at SE var ekkel. Men at hun er lite flink til og vaske. Å det vet vi jo at hun ikke er. Hjelper ikke å ha 2-3 robbitvaskere/støvsugere om det ikke vaskes på glasset og overflater. Hun er jo litt ekkel da, når hun hever bolledeigen over do bl.a. Det er litt ekkelt og uhygenisk. 1 6
elskersommer Skrevet 20. oktober #54465 Skrevet 20. oktober Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Hun er jo litt ekkel da, når hun hever bolledeigen over do bl.a. Det er litt ekkelt og uhygenisk. Ja det er ekkelt og uhygienisk. Det er ekkelt fordi hun ga bort dette på en fotballcup. Men jeg sier jo ikke at hun er ekkel.. 6
Bibbi_ Skrevet 20. oktober #54466 Skrevet 20. oktober elskersommer skrev (10 minutter siden): Ja det er ekkelt og uhygienisk. Det er ekkelt fordi hun ga bort dette på en fotballcup. Men jeg sier jo ikke at hun er ekkel.. Nei nei. Var ikke deg jeg kritiserte, beklager hvis du oppfattet det slik. Men ja, bolledeig på do og bind/truseinnlegg slengende rundt er ekkelt. Eller når hun stapper hele armen nedi en do 🤮 2
Minimeg1234 Skrevet 20. oktober #54467 Skrevet 20. oktober Anemoi skrev (3 timer siden): Og/eller strategisk? SE er meget erfaren og vet akkurat hva som gir respons på innlegg, klikk + diskusjon i tråder som denne. Her er det både-og, både for å skape engasjement - og for å spille på rollen som frk. Uperfekt. Det er en øyeåpner å klare å se og gjennomskue spillet og mønsteret… Begge deler. Jeg skiller nok ikke så mye når det kommer til å være strategisk eller smart når det kommer til influensere. Her er SE en av de smarte som har funnet ut hvordan justere seg etter følgerne. Jeg syns det er smart. Det betyr ikke at jeg anerkjenner eller liker alt hun gjør og legger ut. 4
elskersommer Skrevet 20. oktober #54468 Skrevet 20. oktober Bibbi_ skrev (10 minutter siden): Nei nei. Var ikke deg jeg kritiserte, beklager hvis du oppfattet det slik. Men ja, bolledeig på do og bind/truseinnlegg slengende rundt er ekkelt. Eller når hun stapper hele armen nedi en do 🤮 Jeg vet du ikke mente det🥰 1 1
Mallisaen Skrevet 20. oktober #54469 Skrevet 20. oktober Bibbi_ skrev (2 timer siden): Måtte det vare i flere dager 😄 Uker! (Måneder) 🤪 9
Minimeg1234 Skrevet 20. oktober #54470 Skrevet 20. oktober (endret) Anemoi skrev (5 timer siden): SET legger ut på insta siden snap ikke kan brukes. Hun sammenligner det med at vi andre kommer til lukket dør på arbeidsplassen og bare må gå hjem Influenser er et yrke/jobb med få regler og de kan gjøre nesten som de vil. Det er lite/ingen konsekvenser når de bryter de få reglene som er. De har valgt dette fremfor en jobb hvor de har rettigheter når døra er lukket. De er sårbare når snappen er «nede» kanskje SE og andre får en liten vekker med det som skjer nå. Det at de ikke har rettigheter er noe jeg tror, ikke noe jeg vet så rett meg gjerne om jeg tar feil. Endret 20. oktober av Minimeg1234 5
Era Vulgaris Skrevet 20. oktober #54471 Skrevet 20. oktober Mallisaen skrev (29 minutter siden): Uker! (Måneder) 🤪 Tenner et lys for alle influensere med Snapchat abstinenser 🕯️ 13
elskersommer Skrevet 20. oktober #54472 Skrevet 20. oktober Minimeg1234 skrev (17 minutter siden): Influenser er et yrke/jobb med få regler og de kan gjøre nesten som de vil. Det er lite/ingen konsekvenser når de bryter de få reglene som er. De har valgt dette fremfor en jobb hvor de har rettigheter når døra er lukket. De er sårbare når snappen er «nede» kanskje SE og andre får en liten vekker med det som skjer nå. Det at de ikke har rettigheter er noe jeg tror, ikke noe jeg vet så rett meg gjerne om jeg tar feil. Men SE har vel rettigheter siden hun er ansatt i sitt eget a/s? Fra NAV. Eller var det ikke det du tenkte på? 2
Anemoi Skrevet 20. oktober #54473 Skrevet 20. oktober (endret) Minimeg1234 skrev (49 minutter siden): Begge deler. Jeg skiller nok ikke så mye når det kommer til å være strategisk eller smart når det kommer til influensere. Her er SE en av de smarte som har funnet ut hvordan justere seg etter følgerne. Jeg syns det er smart. Det betyr ikke at jeg anerkjenner eller liker alt hun gjør og legger ut. Vi ser antagelig forskjellig på resonnementet videre… Det er kanskje smart å «justere seg etter følgerne» - dvs å få større engasjement. Men hvorfor gjør hun det? Jo, fordi hun vet det gir flere klikk. Hva er resultatet av flere klikk? - Jo, mer penger i kassen til Sara… Motivasjonen er ikke særlig edel, den er i bunn og grunn egoistisk - å tjene mest mulig. Sara pleier å si at hun delte før snap og enorme fortjenester kom. Men når man har fulgt henne lenge, er det lett å se hvordan influenseren Sara Emilie har endret seg på veien, desto mer hun håvet inn, desto dårligere ble kvaliteten på det hun delte på SoMe. Jeg misliker smartness når strategien er å skape mest mulig engasjement, få flest mulig klikk og håve inn størst mulig fortjeneste. Endret 20. oktober av Anemoi 2 9
Anemoi Skrevet 20. oktober #54474 Skrevet 20. oktober Minimeg1234 skrev (34 minutter siden): Influenser er et yrke/jobb med få regler og de kan gjøre nesten som de vil. Det er lite/ingen konsekvenser når de bryter de få reglene som er. De har valgt dette fremfor en jobb hvor de har rettigheter når døra er lukket. De er sårbare når snappen er «nede» kanskje SE og andre får en liten vekker med det som skjer nå. Her er jeg enig i hvert eneste ord… 😉 Og jeg deltar i forum som dette blant annet for å få regulert influenseriet. 1 6
Maiken2025 Skrevet 20. oktober #54475 Skrevet 20. oktober elskersommer skrev (2 timer siden): Står at det kan ta minutter,timer eller dager før feilen er rettet. Dvs at de aner ikke🙂 Håpe hele Snapchat raser sammen🙏🏼🙄🙏🏼 3 8
Minimeg1234 Skrevet 20. oktober #54476 Skrevet 20. oktober (endret) elskersommer skrev (26 minutter siden): Men SE har vel rettigheter siden hun er ansatt i sitt eget a/s? Fra NAV. Eller var det ikke det du tenkte på? Jeg trodde det var noen uker «karantene» før de har rett på noe fra nav. Jeg vet at bedrifter må sende ut Permisjonsvarsler en viss tid før arbeidstakere kan bli permittert. Merker nå at dette kan jeg lite om. Endret 20. oktober av Minimeg1234 3
Anemoi Skrevet 20. oktober #54477 Skrevet 20. oktober (endret) Mesterlige Henrik Troy slår til igjen! Hylles i foreløpig 37 kommentarer på insta… Endret 20. oktober av Anemoi 10 6
Mallisaen Skrevet 20. oktober #54478 Skrevet 20. oktober Anemoi skrev (24 minutter siden): Her er jeg enig i hvert eneste ord… 😉 Og jeg deltar i forum som dette blant annet for å få regulert influenseriet. Hvilket forum er det? Vil gjerne være med å bidra 👍🏼☺️
Angel75 Skrevet 20. oktober #54479 Skrevet 20. oktober Anemoi skrev (11 minutter siden): Mesterlige Henrik Troy slår til igjen! Hylles i foreløpig 37 kommentarer på insta… Hylles er vel å ta godt i. Det fleste kommentarene er kun latterfjes. 4
Bibbi_ Skrevet 20. oktober #54480 Skrevet 20. oktober Anemoi skrev (12 minutter siden): Mesterlige Henrik Troy slår til igjen! Hylles i foreløpig 37 kommentarer på insta… Digger Henrik Troy 👏👏 7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå