Anemoi Skrevet 21. september #52441 Skrevet 21. september elskersommer skrev (4 minutter siden): Hva skjer med menneskeheten? Gir virkelig ett firma ut lønn en dag før og gir fri fra jobb fordi noen skal handle på careless? Å hva i alle dager gjør SET som forandrer samfunnet vårt? Bilde fra SE sin Snapchat Spørsmålet ditt er interessant. SET bekrefter jo at hun er helt enig i at hun er med på å forandre samfunnet. Hvis det ikke var en smule komisk, ville jeg sagt at det var stormannsgalskap med i bildet… 🤭 5 5
GulleGull Skrevet 21. september #52442 Skrevet 21. september Pepssi skrev (1 minutt siden): Ja jeg vet ikke, men var ingen proble hos oss. Var ingen personlig knipe heller Ok. For har nemlig jobbet med lønn i kommunalsektor og man får ikke forskudd på lønn. Da er det noe helt ekstraordinært som gjør at du må ha utbetalt noe før vanlig lønnskjøring. Så her tror jeg du kanskje husker feil. 8
Dupers Skrevet 21. september #52443 Skrevet 21. september Bibbi_ skrev (1 time siden): Litt?? Veldig ville jeg sagt. Det er vel normalt å skryte av fine ting man har. Jeg stusser mer over at hun føler det er nødvendig å skryte på seg at hun har beina planta på jorda fordi hun går I crocs og kjøper firstprice kjøttdeig
Pepssi Skrevet 21. september #52444 Skrevet 21. september GulleGull skrev (1 minutt siden): Ok. For har nemlig jobbet med lønn i kommunalsektor og man får ikke forskudd på lønn. Da er det noe helt ekstraordinært som gjør at du må ha utbetalt noe før vanlig lønnskjøring. Så her tror jeg du kanskje husker feil. Jeg husker ikke feil, men ser nå etter å ha lest på Google at jeg og flere har visst vært heldige 😀 4 1
Pepssi Skrevet 21. september #52445 Skrevet 21. september Dupers skrev (1 minutt siden): Det er vel normalt å skryte av fine ting man har. Jeg stusser mer over at hun føler det er nødvendig å skryte på seg at hun har beina planta på jorda fordi hun går I crocs og kjøper firstprice kjøttdeig Og den first Price såpa. Akkurat dét blir for dumt. 6 1
Bibbi_ Skrevet 21. september #52446 Skrevet 21. september elskersommer skrev (13 minutter siden): Hva skjer med menneskeheten? Gir virkelig ett firma ut lønn en dag før og gir fri fra jobb fordi noen skal handle på careless? Å hva i alle dager gjør SET som forandrer samfunnet vårt? Bilde fra SE sin Snapchat Det er psykt, rett og slett!! Hva er det SET har gjort med enkelte?! Obligatorisk fri, lønning før butikkåpning?! Verden er gal! Jeg vil tro sjefen min hadde stusset noe så inn i hampen om jeg hadde bedt om lønning en dag før en butikkåpning! Igjen sier det meg at det er ikke de med tykkeste lommebok som handler Careless. 6 4
Anemoi Skrevet 21. september #52447 Skrevet 21. september Dupers skrev (Akkurat nå): Det er vel normalt å skryte av fine ting man har. Jeg stusser mer over at hun føler det er nødvendig å skryte på seg at hun har beina planta på jorda fordi hun går I crocs og kjøper firstprice kjøttdeig Er det normalt å skryte av fine ting man har? Jeg opplever oftest en beskjedenhet hos de fleste, og lite skryt. Iallfall ikke skryt på den måten som SET bedriver. Men jeg er superenig med deg i at det er rart å skryte på seg at hun har bena plantet på jorden - «»bevist» gjennom crocs og noen FirstPrice-produkter. Tror hun forsøker å veie opp for at hun måtte ha en ekstremt luksuriøs bolig til 30-40 millioner. 6 2
Bibbi_ Skrevet 21. september #52448 Skrevet 21. september Pepssi skrev (14 minutter siden): Var flere ganger jeg fikk forskudd på lønn. Jeg jobbet hos kommunen så det var bare å ringe regnskapsfører å spørre om man måtte ha forskudd på lønn. Fordi du skulle handle deg kjole? 4 2
Pepssi Skrevet 21. september #52449 Skrevet 21. september Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Fordi du skulle handle deg kjole? Absolutt ikke derfor. Jeg har aldri handlet hos careless. Vennligst slutt med Brukerdebatt 😄 10
Bibbi_ Skrevet 21. september #52450 Skrevet 21. september Pepssi skrev (Akkurat nå): Absolutt ikke derfor. Jeg har aldri handlet hos careless. Vennligst slutt med Brukerdebatt 😄 Stilte bare et spørsmål i forbindelse med forsludd på lønn. For en ting er å få lønning på forskudd fordi det er krise økonomisk. En annen ting er å få forskudd fordi man skal kjøpe seg kjole. 6
Pepssi Skrevet 21. september #52451 Skrevet 21. september Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Stilte bare et spørsmål i forbindelse med forsludd på lønn. For en ting er å få lønning på forskudd fordi det er krise økonomisk. En annen ting er å få forskudd fordi man skal kjøpe seg kjole. Nå vet vi ikke hvor den personen jobber og hvordan dynamikk den personen har til sjefen sin. 5 1
Bibbi_ Skrevet 21. september #52452 Skrevet 21. september Anemoi skrev (7 minutter siden): Er det normalt å skryte av fine ting man har? Jeg opplever oftest en beskjedenhet hos de fleste, og lite skryt. Iallfall ikke skryt på den måten som SET bedriver. Men jeg er superenig med deg i at det er rart å skryte på seg at hun har bena plantet på jorden - «»bevist» gjennom crocs og noen FirstPrice-produkter. Tror hun forsøker å veie opp for at hun måtte ha en ekstremt luksuriøs bolig til 30-40 millioner. Nei det er ikke normalt. Men man ser SET og andre influensere med store gule overskrifter skryter og skryter. De har jo de trofaste følgerene sine å takke. Uten de hadde de antageligvis vært "navere" hele gjengen. Det er ikke mange av disse som hadde taklet en vanlig jobb. 6
Minimeg1234 Skrevet 21. september #52453 Skrevet 21. september GulleGull skrev (22 minutter siden): Det der er ikke vanlig. Da har du fått veldig særbehandling pga en veldig personlig knipe. Tenk om det bare hadde vært for alle i kommunalsektor å få forskudd på lønn ved å ta en tlf. Jeg tror det var lettere tidligere enn det er nå. Vil tro det er nærmest umulig i dag å få forskudd på lønn fra kommunen. 4 4
Minimeg1234 Skrevet 21. september #52454 Skrevet 21. september elskersommer skrev (32 minutter siden): Hva skjer med menneskeheten? Gir virkelig ett firma ut lønn en dag før og gir fri fra jobb fordi noen skal handle på careless? Å hva i alle dager gjør SET som forandrer samfunnet vårt? Bilde fra SE sin Snapchat Dette er jo skrevet med humor om du ser lattertegnet bak. 8
elskersommer Skrevet 21. september #52455 Skrevet 21. september Pepssi skrev (45 minutter siden): Var flere ganger jeg fikk forskudd på lønn. Jeg jobbet hos kommunen så det var bare å ringe regnskapsfører å spørre om man måtte ha forskudd på lønn. Du fikk fri for å handle på careless også? 3
Dupers Skrevet 21. september #52456 Skrevet 21. september Anemoi skrev (36 minutter siden): Er det normalt å skryte av fine ting man har? Jeg opplever oftest en beskjedenhet hos de fleste, og lite skryt. Iallfall ikke skryt på den måten som SET bedriver. Men jeg er superenig med deg i at det er rart å skryte på seg at hun har bena plantet på jorden - «»bevist» gjennom crocs og noen FirstPrice-produkter. Tror hun forsøker å veie opp for at hun måtte ha en ekstremt luksuriøs bolig til 30-40 millioner. Kanskje skryte ble feil ord, men det er da virkelig helt normalt å ville vise frem fine tinga man har. Og min erfaring er at folk virkelig vil vise frem hus og leiligheter de har kjøpt (og bygd) på en skrytete måte. 2
Pepssi Skrevet 21. september #52457 Skrevet 21. september elskersommer skrev (6 minutter siden): Du fikk fri for å handle på careless også? Jeg har svart lengre opp her. 1 2
elskersommer Skrevet 21. september #52458 Skrevet 21. september Bibbi_ skrev (35 minutter siden): Stilte bare et spørsmål i forbindelse med forsludd på lønn. For en ting er å få lønning på forskudd fordi det er krise økonomisk. En annen ting er å få forskudd fordi man skal kjøpe seg kjole. Er så enig. Mange Kan komme i en knipe å forskudd er ett eneste utvei. Kjøp av careless er Ikke en av de 3 2
Angel75 Skrevet 21. september #52459 Skrevet 21. september Bibbi_ skrev (1 time siden): Det er psykt, rett og slett!! Hva er det SET har gjort med enkelte?! Obligatorisk fri, lønning før butikkåpning?! Verden er gal! Jeg vil tro sjefen min hadde stusset noe så inn i hampen om jeg hadde bedt om lønning en dag før en butikkåpning! Igjen sier det meg at det er ikke de med tykkeste lommebok som handler Careless. De har jo iallefall jobb og er ikke trygda som flere her påstår. 8
Angel75 Skrevet 21. september #52460 Skrevet 21. september Bibbi_ skrev (1 time siden): Nei det er ikke normalt. Men man ser SET og andre influensere med store gule overskrifter skryter og skryter. De har jo de trofaste følgerene sine å takke. Uten de hadde de antageligvis vært "navere" hele gjengen. Det er ikke mange av disse som hadde taklet en vanlig jobb. Hvorfor snakke så nedsettende om andre mennesker? Hva gir det deg? 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå