Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jobbermedbarn skrev (23 minutter siden):

Lurer på det samme. Er dette noe som bare influensere kan holde på med eller er det greit at vi alle bryter lover og regler? 

Trist att noen tenker det er greit 😔

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (24 minutter siden):

Lurer på det samme. Er dette noe som bare influensere kan holde på med eller er det greit at vi alle bryter lover og regler? 

Og de som støtter dette, driver de med det samme selv siden det ikke er så nøye?

• Liker 8
Gjest Sladdermor
Skrevet (endret)

.

Endret av Sladdermor
Skrevet
Sladdermor skrev (56 minutter siden):

Hvis Sara gjerne vil ha de eldste med på flyttingen slik at alle er sammen, hvorfor spør hun ikke R om hun kan ha de noen dager ekstra eller finner en løsning slik at de kan være med?? Trodde de var en moderne familie, skulle tro han var samarbeidsvillig da 😊

Det er noe med forutsigbarheten  til barna også som er ganske så viktig.  Så jeg vil tro det er viktig å prøve å finne løsningen innenfor de rammene som er så godt en kan nå når de er tilbake til skole og hverdag.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sladdermor skrev (2 timer siden):

Hvis Sara gjerne vil ha de eldste med på flyttingen slik at alle er sammen, hvorfor spør hun ikke R om hun kan ha de noen dager ekstra eller finner en løsning slik at de kan være med?? Trodde de var en moderne familie, skulle tro han var samarbeidsvillig da 😊

Minimeg1234 skrev (1 time siden):

Det er noe med forutsigbarheten  til barna også som er ganske så viktig.  Så jeg vil tro det er viktig å prøve å finne løsningen innenfor de rammene som er så godt en kan nå når de er tilbake til skole og hverdag.

Kan vi ikke diskutere barnas privatliv? Selv om Sara ikke bryr seg, så kan vi velge å bry oss 😊

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Dette er vel tøyet som ble holdt igjen i tollen i Spania 🙂

Bilde fra Facebook 

IMG_20250906_132655.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Anemoi skrev (10 timer siden):

Hvorfor i all verden tror du at dine skattepenger går til @elskersommer sin innmelding av SET sin umerket egenreklame???? 

Sikkert av samme grunn som at man flåser om formuesskatt. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (Akkurat nå):

Bilde fra Facebook 

IMG_20250906_132655.jpg

Hva har skjedd her?? 

• Liker 4
Skrevet
Anonym_2024 skrev (11 minutter siden):

Hva har skjedd her?? 

Dette var vel det som de skulle bruke på en fotoshoot i Spania.. SET sendte fotograf og 2-3 damer også fikk de ikke yt tøyet fra tollen. Er usikker på grunnen

Så da gir de nå bort alt av tøy..

• Liker 6
Skrevet (endret)
Anonym_2024 skrev (37 minutter siden):

Kan vi ikke diskutere barnas privatliv? Selv om Sara ikke bryr seg, så kan vi velge å bry oss 😊

Nå skrev jeg vel generelt om barn , ikke SE sine. Ingen personlige opplysninger overhodet.
På samme måte som at man skriver at barneeksponering ikke er bra. 

Vi har fått beskjed om å ikke svare når noen bryter reglene men rapportere til adm  når en mener andre bryter regler . Det syns jeg du også skal gjøre . 

Endret av Minimeg1234
Dro sammen setninger, rettet stavefeil, la til litt i håp om at ikke noen misforstår.
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Bilde fra Facebook 

IMG_20250906_132655.jpg

Mener å si at jeg fikk med meg at SE rosa dette og lo av at BH hadde blitt en CL-filial i spania. Hun har vissnok drevet på å gitt bort masse CL tøy gjennom hele sommeren, tror de var ute av tollen før BH og familien hennes dro på den fæle familieferien til norge i sommer

• Liker 4
Skrevet
elskersommer skrev (5 timer siden):

Bare lurer på om vi to ser på samme Snapchat av Sara Emilie? 

Blir helt matt av å tenke på at det er samme person alle snakker om . Holdt på å si kjærlighet gjør blind 😉

• Liker 8
Skrevet
Dupers skrev (1 time siden):

Mener å si at jeg fikk med meg at SE rosa dette og lo av at BH hadde blitt en CL-filial i spania. Hun har vissnok drevet på å gitt bort masse CL tøy gjennom hele sommeren, tror de var ute av tollen før BH og familien hennes dro på den fæle familieferien til norge i sommer

Men var dette et resultat av hennes dårlige planlegging eller uforskyldt ? Bare datt ned i hodet mitt at dette er jo typisk Sara klumserot/dårlig organisering men husker ikke helt ?

• Liker 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Men var dette et resultat av hennes dårlige planlegging eller uforskyldt ? Bare datt ned i hodet mitt at dette er jo typisk Sara klumserot/dårlig organisering men husker ikke helt ?

Det er jo helt 100% dårlig planlegging. De kunne jo valgt å få varene levert i korge og fraktet videre i kofferten. På den måten kunne de derfor slippe et ukjent fortollingssystem når de allerede visste at varene kom til å komme veldig nære den planlagte fotoshooten. Men de valgte å satse på at ingen i det spanske tollsystemet kunne tenke på at det er rart med flere pakker med plagg, fra et merke som ikke selges i en spansk butikk. 

Selv ville jeg nok tenkt det litt rart om jeg hadde stått der som toller.

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin.

• Liker 3
Skrevet
Dupers skrev (4 timer siden):

Det er jo helt 100% dårlig planlegging. De kunne jo valgt å få varene levert i korge og fraktet videre i kofferten. På den måten kunne de derfor slippe et ukjent fortollingssystem når de allerede visste at varene kom til å komme veldig nære den planlagte fotoshooten. Men de valgte å satse på at ingen i det spanske tollsystemet kunne tenke på at det er rart med flere pakker med plagg, fra et merke som ikke selges i en spansk butikk. 

Selv ville jeg nok tenkt det litt rart om jeg hadde stått der som toller.

Så de prøvde å smugle inne varer som skal fortolles? 

• Liker 3
Skrevet

Må SET og V søke kommunen om brukstillatelse for de flytter inn i huset?

• Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (17 minutter siden):

Må SET og V søke kommunen om brukstillatelse for de flytter inn i huset?

I prinsippet skal huset ha en ferdigattest ja før du kan flytte inn. Det er for å forsikre seg om at huset er bygget i tråd med gjeldende retningslinjer og planene det er søkt om byggetillatelse på grunnlag av. I påvente av en ferdigattest kan en søke om en midlertidig brukstillatelse.

Det er ikke lov å flytte inn i huset uten en av disse er på plass. Og ferdigattest skal til slutt være godkjent.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Snublefot62 skrev (4 minutter siden):

I prinsippet skal huset ha en ferdigattest ja før du kan flytte inn. Det er for å forsikre seg om at huset er bygget i tråd med gjeldende retningslinjer og planene det er søkt om byggetillatelse på grunnlag av. I påvente av en ferdigattest kan en søke om en midlertidig brukstillatelse.

Det er ikke lov å flytte inn i huset uten en av disse er på plass. Og ferdigattest skal til slutt være godkjent.

Ja det er jo for å sikre at det trygt å flytte inn og at det mest fundamentale er på plass. Så følger det gjerne med tidsfrister for når det utestående arbeid skal være sluttført. 

• Liker 3
Skrevet
GulleGull skrev (Akkurat nå):

Ja det er jo for å sikre at det trygt å flytte inn og at det mest fundamentale er på plass. Så følger det gjerne med tidsfrister for når det utestående arbeid skal være sluttført. 

Stemmer. Hva er det hun skriver om dette da @elskersommer?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...