GulleGull Skrevet 29. august #50221 Skrevet 29. august Minimeg1234 skrev (1 minutt siden): Jeg leste et sted at folk der SE bor ikke er så opptatt av hva hun legger ut på snappen men syns det er greit at hun la ut om sykkelødeleggelsen. Ikke brydde de seg så mye om møkkafilm uttalelsen heller . Lest på samme stedet (forum) som en nevnte det motsatte av tidligere her? 4
elskersommer Skrevet 29. august #50222 Skrevet 29. august GulleGull skrev (2 minutter siden): Lest på samme stedet (forum) som en nevnte det motsatte av tidligere her? Det sies tydeligvis mye forskjellig 🙂 2
GulleGull Skrevet 29. august #50223 Skrevet 29. august elskersommer skrev (1 minutt siden): Det sies tydeligvis mye forskjellig 🙂 Ja det er tydeligvis enten eller😅 1
Anemoi Skrevet 29. august #50224 Skrevet 29. august Minimeg1234 skrev (11 minutter siden): Jeg leste et sted at folk der SE bor ikke er så opptatt av hva hun legger ut på snappen men syns det er greit at hun la ut om sykkelødeleggelsen. Ikke brydde de seg så mye om møkkafilm uttalelsen heller . Hvor er «et sted»? 3 1
Anemoi Skrevet 29. august #50225 Skrevet 29. august (endret) GulleGull skrev (27 minutter siden): Usikker på om SET klarer ordne opp i konflikter utenom gjennom en skjerm eller med en forventning av at andre skal ordne opp? Siden du spør… SET fortalte i går om et kjempeviktig møte hun hadde glemt og såvidt rakk. V hadde videresendt mail og minnet henne på det, men hun hadde ikke lest mailen - og mente at V burde ha intensivert påminningene siden det var så viktig. Og V svarte (etter husken min): Forventer du at jeg skal fikse alt for deg? Det funker ikke. Typisk Sara: Dette fikser Vegard. (De var begge to i skjerm samtidig, SET filmet dialogen.) Endret 29. august av Anemoi 5 5
elskersommer Skrevet 29. august #50226 Skrevet 29. august Anemoi skrev (20 minutter siden): Hvor er «et sted»? Jeg har lest det motsatte på en annen kanal.. tror kanskje ikke det er lov og nevne her Der var det en person som skrev hun bodde i nærmiljø der SE bor og mange hadde reagert negativt på innlegget til SET 3 1
Anemoi Skrevet 29. august #50227 Skrevet 29. august elskersommer skrev (Akkurat nå): Jeg har lest det motsatte på en annen kanal.. tror kanskje ikke det er lov og nevne her Der var det en person som skrev hun bodde i nærmiljø der SE bor og mange hadde reagert negativt på innlegget til SET Åja, det er kanskje ikke lov, nei. 😅 Fint at du nevner det. Men det går vel an å skrive om det var i et forum, på en FB-side eller i en eller annen avis? Eller avkrefte at det var i media? 2
Snublefot62 Skrevet 29. august #50228 Skrevet 29. august Anemoi skrev (17 minutter siden): Siden du spør… SET fortalte i går om et kjempeviktig møte hun hadde glemt og såvidt rakk. V hadde videresendt mail og minnet henne på det, men hun hadde ikke lest mailen - og mente at V burde ha intensivert påminningene siden det var så viktig. Og V svarte (etter husken min): Forventer du at jeg skal fikse alt for deg? Det funker ikke. Typisk Sara: Dette fikser Vegard. (De var begge to i skjerm samtidig, SET filmet dialogen.) Ingenting er hennes feil. Det går igjen stort sett over alt. 10
Seroquel Skrevet 29. august #50229 Skrevet 29. august En bivirkning av å stort sett leve isolert inne i boligen sin kan bli at det er vanskelig å fysisk oppsøke andre f.eks foreldre for å løse problemer. Hun kunne f.eks gå i en foreldregruppe, ta direkte kontakt med idrettslaget el.l. Men når Snapchat 99% er den måten hun har sosiale relasjoner på, så kjenner hun kanskje ikke så mange foreldre i omgangskretsen til barna? 7 1
elskersommer Skrevet 29. august #50230 Skrevet 29. august Anemoi skrev (32 minutter siden): Åja, det er kanskje ikke lov, nei. 😅 Fint at du nevner det. Men det går vel an å skrive om det var i et forum, på en FB-side eller i en eller annen avis? Eller avkrefte at det var i media? Er i ett annet forum... D.....🙂 5
Anemoi Skrevet 29. august #50231 Skrevet 29. august (endret) Seroquel skrev (26 minutter siden): En bivirkning av å stort sett leve isolert inne i boligen sin kan bli at det er vanskelig å fysisk oppsøke andre f.eks foreldre for å løse problemer. Hun kunne f.eks gå i en foreldregruppe, ta direkte kontakt med idrettslaget el.l. Men når Snapchat 99% er den måten hun har sosiale relasjoner på, så kjenner hun kanskje ikke så mange foreldre i omgangskretsen til barna? Kanskje er dette en utfordring for SET, som du jo peker på? Når man lever livet sitt stort sett hjemme, og når livet hjemme mye består av ulik digital kontakt med andre, kan det bli en høy dørstokk å trå over å leve aktivt utenfor. Jeg tenkte det naturlige ville være å kontakte juniorklubben, spørre har de vært plaget med slik sykkelramponering? Var det flere sykler som det ble tatt deler fra? Hva har de gjort med slikt tidligere? Hvordan gikk det i så fall? Hvem kan man samarbeide med for å få bukt med problemet? (Hvis det er et gjentagende problem.) Det er som oftest en god regel å løse konflikter på et så lavt nivå som mulig - iallfall ikke blåse ut sin frustrasjon til 200 000 følgere over hele landet… Og - at dette skjedde med 10-åringen hennes. 😣 Kanskje SET hadde kontaktet andre først? Det burde hun i så fall ha nevnt på snap, ikke bare ufiltrert kastet seg over foreldrene til de ungdommene som hun sa sto bak dette og kalt dem møkkafolk. Endret 29. august av Anemoi 5
GulleGull Skrevet 29. august #50232 Skrevet 29. august Seroquel skrev (22 minutter siden): En bivirkning av å stort sett leve isolert inne i boligen sin kan bli at det er vanskelig å fysisk oppsøke andre f.eks foreldre for å løse problemer. Hun kunne f.eks gå i en foreldregruppe, ta direkte kontakt med idrettslaget el.l. Men når Snapchat 99% er den måten hun har sosiale relasjoner på, så kjenner hun kanskje ikke så mange foreldre i omgangskretsen til barna? Der er du nok inne på noe. Er vel tryggere å adressere ting via skjerm uten personlig kontakt. Da slipper man ubehagelighetene det evt hadde vært å bli konfrontert med noe tilbake som man ikke bare kunne blokkere eller slette. 9
Anemoi Skrevet 29. august #50233 Skrevet 29. august GulleGull skrev (5 minutter siden): Der er du nok inne på noe. Er vel tryggere å adressere ting via skjerm uten personlig kontakt. Da slipper man ubehagelighetene det evt hadde vært å bli konfrontert med noe tilbake som man ikke bare kunne blokkere eller slette. Så riktig du uttrykker det! Dersom man i stor grad forholder seg til virtuell kontakt, er kommunikasjonen mye mer kontrollerbar enn in real life. 7
Minimeg1234 Skrevet 29. august #50234 Skrevet 29. august (endret) Snublefot62 skrev (3 timer siden): Ingenting er hennes feil. Det går igjen stort sett over alt. Hadde du sett snappene så tror jeg du ville oppfattet humoren ved å lage de snappene. Veldig fjortis og ganske kleint men viste godt at de to har ulike oppgaver i firmaet og veldig ulike personligheter som de harselerte med . Er mitt inntrykk. Endret 29. august av Minimeg1234 1 5
elskersommer Skrevet 29. august #50235 Skrevet 29. august Minimeg1234 skrev (2 minutter siden): Hadde du sett snappene så tror jeg du ville oppfattet humoren ved å lage de snappene. Veldig fjortis og ganske kleint men viste godt at de to har ulike oppgaver i firmaet og veldig ulike personligheter som de harselerte med . Er mitt inntrykk. Hun følger jo ikke med på mailene hun får... Er ikke første gang han er oppgitt fordi Sara ikke åpner mail.. 4
Minimeg1234 Skrevet 29. august #50236 Skrevet 29. august elskersommer skrev (25 minutter siden): Hun følger jo ikke med på mailene hun får... Er ikke første gang han er oppgitt fordi Sara ikke åpner mail.. Det har ikke jeg fått med meg men så han var oppgitt så regnet med dette er noe som gjentar seg. Kan hende de må ha et ekstraordinært styremøte med åpning av mail på agendaen😂 1 1
slipperyslope Skrevet 29. august #50237 Skrevet 29. august Minimeg1234 skrev (3 minutter siden): Kan hende de må ha et ekstraordinært styremøte med åpning av mail på agendaen😂 Det hadde tatt seg ut 😂 1 1
Minimeg1234 Skrevet 29. august #50238 Skrevet 29. august slipperyslope skrev (1 minutt siden): Det hadde tatt seg ut 😂 Er nok en fare for at en av de glemmer klokkeslettet og dato men det ordner seg nok siden kontor og snaplokalene er så nærme hverandre 😁 2 1
Totton Skrevet 29. august #50239 Skrevet 29. august Minimeg1234 skrev (46 minutter siden): Hadde du sett snappene så tror jeg du ville oppfattet humoren ved å lage de snappene. Veldig fjortis og ganske kleint men viste godt at de to har ulike oppgaver i firmaet og veldig ulike personligheter som de harselerte med . Er mitt inntrykk. Jeg opplevde det som at dette er sånn de har det og de ler av det. Jeg syntes snappen var morsom. Ethvert par finner sin måte og ingen andre har noe med det. 3 5
oss-to Skrevet 29. august #50240 Skrevet 29. august Totton skrev (11 minutter siden): Jeg opplevde det som at dette er sånn de har det og de ler av det. Jeg syntes snappen var morsom. Ethvert par finner sin måte og ingen andre har noe med det. Det er eit paradoks at folk seier "ingen har noko med det", samtidig som dei både forsvarar og analyserer alt ho legg ut. Når ein legg ut private snuttar på ein offentleg snap, er det jo nettopp for at andre skal sjå og meine noko om det. 5 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå