Wiews Skrevet 28. august #50201 Skrevet 28. august Angel75 skrev (5 minutter siden): Sende melding selv? Du mener at noen begynner og etterforske for å finne ut hvem det er? Er ikke sikkert personen bor i Nittedal en gang. Snakk om at dette har blitt storm i vannglass. Og nei, hun burde ikke delt det, må jo si det igjen. Visst ikke er det jo forsvar av Sara. For det går jo ikke ann å ha to tanker i hodet. Jeg blir matt. Jeg er helt enig, og det virker som om folk her inne er mer bekymret for disse ungdommene enn 10-åringen som faktisk opplevde at sykkelen hans var blitt ødelagt. Det bor ca 25 000 innbyggere i Nittedal så det er ikke sånn at alle kjenner hverandre. 1 10
elskersommer Skrevet 28. august #50202 Skrevet 28. august (endret) Angel75 skrev (38 minutter siden): Tror du ungdommene følger henne? Digital mobbing? Vet du hva mobbing er? Det som skjer i denne tråden! Ikke det som som hun la ut i den snappen. Stor forskjell på de tingene. Nå leste jeg ett annet sted att de som bor der SE bor har fått med seg innlegget til SE å de liker ikke måten det ble lagt frem Å mener du att det som er blitt skrevet her inne om denne saken er mobbing? Endret 28. august av elskersommer 6 3
Roe Skrevet 28. august #50203 Skrevet 28. august elskersommer skrev (5 minutter siden): Nå leste jeg ett annet sted att de som bor der SE bor har fått med seg innlegget til SE å de liker ikke måten det ble lagt frem Å mener du att det som er blitt skrevet her inne om denne saken er mobbing? Hvor har du lest dette? 2 6
Anonym_2024 Skrevet 28. august #50204 Skrevet 28. august (endret) Wiews skrev (17 minutter siden): Jeg er helt enig, og det virker som om folk her inne er mer bekymret for disse ungdommene enn 10-åringen som faktisk opplevde at sykkelen hans var blitt ødelagt. Det bor ca 25 000 innbyggere i Nittedal så det er ikke sånn at alle kjenner hverandre. Det er ikke antallet innbyggere som betyr noe, det er miljøet (ungdomsklubben). Og ikke minst rekkevidden av at det deles på sosiale medier til flere hundre tusen på Sara sine plattformer. elskersommer skrev (14 minutter siden): Nå leste jeg ett annet sted att de som bor der SE bor har fått med seg innlegget til SE å de liker ikke måten det ble lagt frem Å mener du att det som er blitt skrevet her inne om denne saken er mobbing? Hvorfor er jeg ikke overrasket over at folk i nærmiljøet reagerer. Endret 28. august av Anonym_2024 6 3
elskersommer Skrevet 28. august #50205 Skrevet 28. august Roe skrev (4 minutter siden): Hvor har du lest dette? På en annen kanal🙂 3
oss-to Skrevet 28. august #50206 Skrevet 28. august Wiews skrev (19 minutter siden): Jeg er helt enig, og det virker som om folk her inne er mer bekymret for disse ungdommene enn 10-åringen som faktisk opplevde at sykkelen hans var blitt ødelagt. Det bor ca 25 000 innbyggere i Nittedal så det er ikke sånn at alle kjenner hverandre. Kvifor er det enten eller? Dette barnet skulle vore skåna. Det gjer vondt i hjerterota, å vite at mor er meir opptatt av pengar en barnets vellferd.Det at mor utleverer , gjer blant anna at dette forumet eksistere. 6 1
GulleGull Skrevet 28. august #50207 Skrevet 28. august Wiews skrev (25 minutter siden): Jeg er helt enig, og det virker som om folk her inne er mer bekymret for disse ungdommene enn 10-åringen som faktisk opplevde at sykkelen hans var blitt ødelagt. Det bor ca 25 000 innbyggere i Nittedal så det er ikke sånn at alle kjenner hverandre. Nå handler ikke denne tråden om «10 åringen» men om SET. Det ble vel reagert på at mor til «10 åringen» bruker sin kanal med stor følgerskare å ta opp en situasjon med andre parter som man strengt talt kan ta på privaten og som ingen andre ukjente folk har noe med. 12
Angel75 Skrevet 28. august #50208 Skrevet 28. august elskersommer skrev (14 minutter siden): På en annen kanal🙂 Og alt som skrives i slike kanaler er til å stole på? 6 5
Anonym_2024 Skrevet 28. august #50209 Skrevet 28. august oss-to skrev (8 minutter siden): Kvifor er det enten eller? Dette barnet skulle vore skåna. Det gjer vondt i hjerterota, å vite at mor er meir opptatt av pengar en barnets vellferd.Det at mor utleverer , gjer blant anna at dette forumet eksistere. GulleGull skrev (3 minutter siden): Nå handler ikke denne tråden om «10 åringen» men om SET. Det ble vel reagert på at mor til «10 åringen» bruker sin kanal med stor følgerskare å ta opp en situasjon med andre parter som man strengt talt kan ta på privaten og som ingen andre ukjente folk har noe med. 💯💯 3 1
Bibbi_ Skrevet 28. august #50210 Skrevet 28. august Era Vulgaris skrev (33 minutter siden): Enkelte i denne tråden er utrolig ivrige på å kneble debatten, få tråden stengt og kalle debattanter nedrige ting, i sin iver etter å forsvare en kynisk influenser. Mulig det brenner under beina på Remedynastiet. 🎯 7 2
GulleGull Skrevet 28. august #50211 Skrevet 28. august Wiews skrev (41 minutter siden): Jeg er helt enig, og det virker som om folk her inne er mer bekymret for disse ungdommene enn 10-åringen som faktisk opplevde at sykkelen hans var blitt ødelagt. Det bor ca 25 000 innbyggere i Nittedal så det er ikke sånn at alle kjenner hverandre. Det har vært uttrykt mye bekymring om barna hennes her pga levebrødet til mor. Så ikke tenk på det😅 6 1
elskersommer Skrevet 28. august #50212 Skrevet 28. august Wiews skrev (1 time siden): Jeg er helt enig, og det virker som om folk her inne er mer bekymret for disse ungdommene enn 10-åringen som faktisk opplevde at sykkelen hans var blitt ødelagt. Det bor ca 25 000 innbyggere i Nittedal så det er ikke sånn at alle kjenner hverandre. Vi er ganske mange som er bekymret over att SE selger barna sine for klikk og penger hver eneste dag😔 6
Måne Rampelyset Skrevet 28. august #50213 Skrevet 28. august Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. 5
Ellenn Skrevet 29. august #50214 Skrevet 29. august Jeg bor i samme bygd som SE, og har ikke sett at hun har skrevet om dette på noen av av de lokale gruppene på FB, som burde vært det naturlige stedet å ta det opp. Og da selvfølgelig uten å kalle foreldrene møkkafolk, men med en oppfordring til foreldre om å ta en prat med ungdommen sin. 13
Snublefot62 Skrevet 29. august #50215 Skrevet 29. august Ellenn skrev (10 minutter siden): Jeg bor i samme bygd som SE, og har ikke sett at hun har skrevet om dette på noen av av de lokale gruppene på FB, som burde vært det naturlige stedet å ta det opp. Og da selvfølgelig uten å kalle foreldrene møkkafolk, men med en oppfordring til foreldre om å ta en prat med ungdommen sin. Det ville vært en naturlig tilnærming. Noe jeg selv har gjort før. Men det ville ikke gitt henne innhold til kanalen sin, og hun hadde ikke fått inntekt fra å gjøre det. Samtidig hadde hun og gått glipp av muligheten for å heve seg over andre, og skape konflikt. De mulighetene kunne hun åpenbart ikke la gå fra seg. 8 9
Gjest Kort_og_grei Skrevet 29. august #50216 Skrevet 29. august Kaller SET andre foreldre møkkafolk på sin snap? En sykkel som er stjelt? Slikt tar en med foreldrene og barna på privaten. Lær barna å ordne opp selv, med veiledning fra foreldre, pog si unnskyld.
GulleGull Skrevet 29. august #50217 Skrevet 29. august (endret) I følge SET sin markedsføring av treningstights på snap så synes ikke cellulitter igjennom treningstightsen, mens bildene på https://careless.no/collections/kommer-snart/products/active-loose-fit-long-sleeve-oxford-tan viser noe annet.. Villedende reklame much?? Bilde fra SET sin snap og underste bilde fra overnevnte nettside. (Jeg mene ikke henge ut modellen men eksemplifisere villedende reklame) Endret 29. august av GulleGull 13 1
Anemoi Skrevet 29. august #50218 Skrevet 29. august Kort_og_grei skrev (23 minutter siden): Kaller SET andre foreldre møkkafolk på sin snap? En sykkel som er stjelt? Slikt tar en med foreldrene og barna på privaten. Lær barna å ordne opp selv, med veiledning fra foreldre, pog si unnskyld. Nesten riktig, hun skrev på snap at eldstesønnen på 10 hadde syklet til juniorklubbmøte, og (sitat:) mens han var der så har noen ungdommer skrudd i sund sykkelen hans og tatt deler. Møkkafolksom ikke klarer å oppdra ungene sine - er så sint jeg. Og ja, selvfølgelig ordner man opp i slikt på en annen måte! 6
Minimeg1234 Skrevet 29. august #50219 Skrevet 29. august Jeg leste et sted at folk der SE bor ikke er så opptatt av hva hun legger ut på snappen men syns det er greit at hun la ut om sykkelødeleggelsen. Ikke brydde de seg så mye om møkkafilm uttalelsen heller . 1 3
GulleGull Skrevet 29. august #50220 Skrevet 29. august Anemoi skrev (13 minutter siden): Nesten riktig, hun skrev på snap at eldstesønnen på 10 hadde syklet til juniorklubbmøte, og (sitat:) mens han var der så har noen ungdommer skrudd i sund sykkelen hans og tatt deler. Møkkafolksom ikke klarer å oppdra ungene sine - er så sint jeg. Og ja, selvfølgelig ordner man opp i slikt på en annen måte! Usikker på om SET klarer ordne opp i konflikter utenom gjennom en skjerm eller med en forventning av at andre skal ordne opp? 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå