Totton Skrevet 27. august #50061 Skrevet 27. august Purple Diamond skrev (7 minutter siden): Støtter dette! Det gir meg ingenting å navngi de det gjelder. Jeg tror det fleste skjønner hva jeg vil fram til. Det går an å debattere, være uenige med hverandre og fortsatt være greie 😊 For å gå litt videre; noe nytt i "helsereisen" til hovedpersonen vår? Lite helsereise i dag som jeg kan se. Mye tur- og treningstøy som har drop på søndag(?) 4
elskersommer Skrevet 27. august #50062 Skrevet 27. august Totton skrev (8 minutter siden): Lite helsereise i dag som jeg kan se. Mye tur- og treningstøy som har drop på søndag(?) Er jo en grunn til att hun startet denne "helsereisen" Hun skal selge trening og turtøy 3 9
Totton Skrevet 27. august #50063 Skrevet 27. august elskersommer skrev (7 minutter siden): Er jo en grunn til att hun startet denne "helsereisen" Hun skal selge trening og turtøy Det er muligens en kombinasjon av at hun ønsker å komme bedre form, og å selge klær. Kan godt hende at den største årsaken er klær og økonomi. Men vil absolutt tro at hun ønsker å komme i bedre form. 10
Angel75 Skrevet 27. august #50064 Skrevet 27. august Totton skrev (35 minutter siden): Lite helsereise i dag som jeg kan se. Mye tur- og treningstøy som har drop på søndag(?) Liker fargekombinasjonene på treningstøyet 😍 9 2
Totton Skrevet 27. august #50065 Skrevet 27. august Angel75 skrev (6 minutter siden): Liker fargekombinasjonene på treningstøyet 😍 Enig. Burgunder og rosa😍 1 6
Klink Skrevet 27. august #50066 Skrevet 27. august Purple Diamond skrev (50 minutter siden): Støtter dette! Det gir meg ingenting å navngi de det gjelder. Jeg tror det fleste skjønner hva jeg vil fram til. Det går an å debattere, være uenige med hverandre og fortsatt være greie 😊 For å gå litt videre; noe nytt i "helsereisen" til hovedpersonen vår? Nettopp! Dette gjelder alle tråder om influensere. Det er kultur for å latterliggjøre og håne i stedet for å saklig diskutere temaet. 3 11
Totton Skrevet 27. august #50067 Skrevet 27. august Klink skrev (Akkurat nå): Nettopp! Dette gjelder alle tråder om influensere. Det er kultur for å latterliggjøre og håne i stedet for å saklig diskutere temaet. 🎯 1 1 8
elskersommer Skrevet 27. august #50068 Skrevet 27. august (endret) Å her er måten SE prøver å få folk til å kjøpe. Det er liksom alltid ett lite kvanta hun har, så er det førstemann til mølla før det blir utsolgt 🙄 Bilde fra SE sin snapchat Endret 27. august av elskersommer 6 7
oss-to Skrevet 27. august #50069 Skrevet 27. august (endret) CareLess får nye kolleksjonar til å sjå ut som dei sel raskt. Dei brukar dropshipping, viser at produkt allereie er “lagt i handlekurven” eller at “andre ser på dette no”, og lanserar små kvanta. Sara Emilie frontar butikken, noko som gjer hypen truverdig. Er dette smart marknadsføring eller manipulering? SE deler også ofte prosessar, vareprøvar og møter på Snapchat noko som kan få det til å sjå ut som ho styrer heile verksemda. I røynda er ho først og fremst frontfigur og produktambassadør, medan dei viktigaste avgjerdene om produksjon, logistikk og økonomi blir tekne av andre. Det ho viser er ikkje ein nøyaktig refleksjon av kor mykje kontroll ho har, men ein gjennomtenkt strategi for å engasjere følgjarane og selje meir. Ved å vise prosessar og produkt på ein personleg og levande måte, skapar ho tillit og gjer produkta meir attraktive. For meg minnar det om reklamen med " eg har laga salat" innsatsen blir framstilt som større enn den eigentleg er. Endret 27. august av oss-to 7 10
oss-to Skrevet 27. august #50070 Skrevet 27. august elskersommer skrev (7 minutter siden): Å her er måten SE prøver å få folk til å kjøpe. Det er liksom alltid ett lite kvanta hun har, så er det førstemann til mølla før det blir utsolgt 🙄 Bilde fra SE sin snapchat 🎯🎯 Små kvanta og kort limmetid skaper knappheit og FOMO, auker etterspørsel og gir produktet eksklusivitet, samtidig som risiko for overskot blir mindre. Spekulativt 😔og effektivt 8 6
GulleGull Skrevet 27. august #50071 Skrevet 27. august oss-to skrev (9 minutter siden): CareLess får nye kolleksjonar til å sjå ut som dei sel raskt. Dei brukar dropshipping, viser at produkt allereie er “lagt i handlekurven” eller at “andre ser på dette no”, og lanserar små kvanta. Sara Emilie frontar butikken, noko som gjer hypen truverdig. Er dette smart marknadsføring eller manipulering? SE deler også ofte prosessar, vareprøvar og møter på Snapchat noko som kan få det til å sjå ut som ho styrer heile verksemda. I røynda er ho først og fremst frontfigur og produktambassadør, medan dei viktigaste avgjerdene om produksjon, logistikk og økonomi blir tekne av andre. Det ho viser er ikkje ein nøyaktig refleksjon av kor mykje kontroll ho har, men ein gjennomtenkt strategi for å engasjere følgjarane og selje meir. Ved å vise prosessar og produkt på ein personleg og levande måte, skapar ho tillit og gjer produkta meir attraktive. For meg minnar det om reklamen med " eg har laga salat" innsatsen blir framstilt som større enn den eigentleg er. Er «gråsone» som SET pleier kalle sånt.. 12
GulleGull Skrevet 27. august #50072 Skrevet 27. august oss-to skrev (9 minutter siden): 🎯🎯 Små kvanta og kort limmetid skaper knappheit og FOMO, auker etterspørsel og gir produktet eksklusivitet, samtidig som risiko for overskot blir mindre. Spekulativt 😔og effektivt Absolutt, resultatet er at folk handler i «panikk» og «hamstrer». Denne måten å selge på bidrar dessverre til ennå mer unødvendig overforbruk og enda større søppelberg av klær på kloden. 10 3
oss-to Skrevet 27. august #50073 Skrevet 27. august GulleGull skrev (5 minutter siden): Er «gråsone» som SET pleier kalle sånt.. Ja, mørke grått må være. 5 2
elskersommer Skrevet 27. august #50074 Skrevet 27. august En annen ting.. Hva er dette hullet folk mener SE tetter når det kommer til treningstøy? 1: andre farger enn svart? 2: store størrelser?.3: lomme på siden? Etter som jeg vet så finnes alt dette hos mange andre leverandører Bilde fra SE sin snapchat 12
elskersommer Skrevet 27. august #50075 Skrevet 27. august GulleGull skrev (13 minutter siden): Absolutt, resultatet er at folk handler i «panikk» og «hamstrer». Denne måten å selge på bidrar dessverre til ennå mer unødvendig overforbruk og enda større søppelberg av klær på kloden. Folk hamstrer også selger de det de ikke skal ha på Tise, Finn, kjøp salg på Facebook slik att de får skånet sin venninne for å få retur🙈 Att folk ikke ser dette fatter jeg ikke 9
GulleGull Skrevet 27. august #50076 Skrevet 27. august elskersommer skrev (8 minutter siden): En annen ting.. Hva er dette hullet folk mener SE tetter når det kommer til treningstøy? 1: andre farger enn svart? 2: store størrelser?.3: lomme på siden? Etter som jeg vet så finnes alt dette hos mange andre leverandører Bilde fra SE sin snapchat Blir den anbefalt overalt i alle fb grupper? Mulig jeg ikke følger med..👀 5 1
oss-to Skrevet 27. august #50077 Skrevet 27. august GulleGull skrev (7 minutter siden): Blir den anbefalt overalt i alle fb grupper? Mulig jeg ikke følger med..👀 Dette er berre manipulasjon. Ho skriv sånn for å få produktet sitt til å verke populært og påliteleg. Når det ser ut som om andre rosar det, trur folk at det er bra og mange liker det, og det kan få dei til å prøve eller kjøpe det. Kort sagt: ho prøver å påverke folk til å kjøpe produktet. 13
Anonym_2024 Skrevet 27. august #50078 Skrevet 27. august elskersommer skrev (16 minutter siden): En annen ting.. Hva er dette hullet folk mener SE tetter når det kommer til treningstøy? 1: andre farger enn svart? 2: store størrelser?.3: lomme på siden? Etter som jeg vet så finnes alt dette hos mange andre leverandører Bilde fra SE sin snapchat Hvilken Facebook sider? ME foreningen? Fybrio foreningen? CareLess sine Facebook sider? Termingruppa Facebook siden? Dette sier oss ingenting. Hun er selv inne på diverse facebooksider for å reklamere for egne produkter, er det da de anbefales? 7 3
elskersommer Skrevet 27. august #50079 Skrevet 27. august GulleGull skrev (17 minutter siden): Blir den anbefalt overalt i alle fb grupper? Mulig jeg ikke følger med..👀 Jeg er nå medlem av en del kvinnegrupoer på Facebook,å ja.. det hender jeg ser noen nevne careless. Men å si det nevnes overalt er å ta i 6
Anemoi Skrevet 27. august #50080 Skrevet 27. august elskersommer skrev (29 minutter siden): En annen ting.. Hva er dette hullet folk mener SE tetter når det kommer til treningstøy? 1: andre farger enn svart? 2: store størrelser?.3: lomme på siden? Etter som jeg vet så finnes alt dette hos mange andre leverandører Bilde fra SE sin snapchat Dette er en lite troverdig påstand og veldig lettvint å si uten dokumentasjon. SET har en tendens til å bruke store ord om CL uten å dokumentere det - vilt populær, utrolig bra, sykt god osv. Det sies at de har mange testere og testgrupper, uten tallfesting, kun at søster Julia tester. For meg blir dette alt for lite transparent og ikke særlig seriøst. 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå