Totton Skrevet 26. august #49981 Skrevet 26. august (endret) Anemoi skrev (36 minutter siden): Man trenger ikke finlete på SET sin SoMe for å finne eksempler på barneeksponering, det finnes daglig. Fint at du også er kritisk til at hun driver med det. Siden du lurer på «om noen av kritikerne legger ut bilder av barna sine på SoMe, så kan jeg fortelle deg at ikke har noen slike bilder. 😉 Og jeg har bare et par hundre følgere, ikke 200 000. Så bra, Anemoi👍 Finnes ikke bilder av mine barn som små på SoMe heller. De personer jeg har lagt ut bilder av, så har vedkommende spesifikt godkjent det. Endret 26. august av Totton 1 3
Anonym_2024 Skrevet 26. august #49982 Skrevet 26. august (endret) Anemoi skrev (1 time siden): Man trenger ikke finlete på SET sin SoMe for å finne eksempler på barneeksponering, det finnes daglig. Fint at du også er kritisk til at hun driver med det. Siden du lurer på «om noen av kritikerne legger ut bilder av barna sine på SoMe, så kan jeg fortelle deg at ikke har noen slike bilder. 😉 Og jeg har bare et par hundre følgere, ikke 200 000. Som at det skulle vært et argument? Noen fremstår som PT-Åge i denne sammenhengen. Da snakker vi om å verne om retten til å kunne eksponere barn som inntektskilde. Samme gjelder argumentet om at snap og bilder på en OFFENTLIG konto har opphavsrett. Sist jeg leste om det var når «managementet» (aner ikke hvem disse menneskene er) til IR påsto det samme. ( hun er også signert Reme). Her har vel Sara vært tydelig på at man kan bare dele videre så mye man ønsker bare man krediterer kilden , altså henne selv. Også når det gjelder bilder der barn er involvert. Forresten, PT -Åge sendt vel er regning til noen som hadde brukt bilder fra IG kontoen til fruen? Endret 26. august av Anonym_2024 5
Mellion Skrevet 26. august #49983 Skrevet 26. august Bare meg som hopper over alt av «vareprøver» og snakk om careless? Det er altså så kjedelig. Synes foresten snappende er med veldig lite innhold. Blir nok til at jeg følger mindre og mindre. 5 2
Bibbi_ Skrevet 26. august #49984 Skrevet 26. august Totton skrev (1 time siden): Vet du at retningslinjene sier at dette ikke er greit?: * Gjengivelse av tekst, bilder og annet innhold fra eksterne sider. Hehe, tror du tar feil der altså 😘 6
Totton Skrevet 26. august #49985 Skrevet 26. august Bibbi_ skrev (4 minutter siden): Hehe, tror du tar feil der altså 😘 Var dette en nedlatende melding, når du velger å sende 😘? 2 7
elskersommer Skrevet 26. august #49986 Skrevet 26. august Totton skrev (1 time siden): Vet du at retningslinjene sier at dette ikke er greit?: * Gjengivelse av tekst, bilder og annet innhold fra eksterne sider. Hva mener du er feil med de to bildene? 5
Totton Skrevet 26. august #49987 Skrevet 26. august elskersommer skrev (Akkurat nå): Hva mener du er feil med de to bildene? Jeg snakker ikke om bildene spesielt, men delt fra ekstern side. 3
elskersommer Skrevet 26. august #49988 Skrevet 26. august Totton skrev (1 minutt siden): Jeg snakker ikke om bildene spesielt, men delt fra ekstern side. Det er jo lov å dele slike bilder her så lenge man skriver hvor de er hentet fra 4
Anonym_2024 Skrevet 26. august #49989 Skrevet 26. august (endret) @Bibbi_ kan du sladde øverste bildet? I kjent Sara stil er mindreårig i monitor. Jeg hadde tenkt å kommentere teksten men det er litt for mye barn på bildet 😶 Endret 26. august av Anonym_2024 2
Bibbi_ Skrevet 26. august #49990 Skrevet 26. august Anonym_2024 skrev (Akkurat nå): @Bibbi_ kan du sladde øverste bildet? I kjent Sara stil er mindreårig i monitor. Ja selvfølgelig, så faktisk ikke babyen. Sorry! 1 4
elskersommer Skrevet 26. august #49991 Skrevet 26. august Anonym_2024 skrev (1 minutt siden): @Bibbi_ kan du sladde øverste bildet? I kjent Sara stil er mindreårig i monitor. Er det mindreårig på det bilde
Anonym_2024 Skrevet 26. august #49992 Skrevet 26. august elskersommer skrev (Akkurat nå): Er det mindreårig på det bilde Ja, som vanlig. 2
elskersommer Skrevet 26. august #49993 Skrevet 26. august Anonym_2024 skrev (Akkurat nå): Ja, som vanlig. Jeg så det nå. Men jeg måtte faktisk lete for å finne 4
Bibbi_ Skrevet 26. august #49994 Skrevet 26. august elskersommer skrev (1 minutt siden): Er det mindreårig på det bilde Jeg så det faktisk ikke. Men med fokusering bak tekst så man litt. My mistake. Har slettet det nå. Det andre lar jeg selvfølgelig stå. 4 1
Anonym_2024 Skrevet 26. august #49995 Skrevet 26. august Jeg må si at jeg undrer meg over uttalelsen om at butikkene og de ansatte i butikkene har konkurranser. Samme gjelder avviklingen av CareLess Storo. Hvis butikkene er til for « kalde kunder», hvorfor ble CareLess Storo avviklet pga lav omsetning? Da er det vel ikke fokus på inntjening? ps. Innlegget skulle vært merket som egenreklame. 4
Nussepus Skrevet 26. august #49996 Skrevet 26. august Totton skrev (9 timer siden): Det er veldig vanlig. Jeg trener på et stort SATS senter. Mange med løpeskjørt. Jeg har mange som jeg har kjøptherfra https://www.lopeskjort.no Jeg har trent på mange forskjellige sentre i 25 år. Har aldri sett et løpeskjørt. Aldri møtt noen ute med det heller. Men selvsagt er det maaaaange på senteret ditt som bruker det. 8 2
Donnap Skrevet 26. august #49997 Skrevet 26. august Mellion skrev (1 time siden): Bare meg som hopper over alt av «vareprøver» og snakk om careless? Det er altså så kjedelig. Synes foresten snappende er med veldig lite innhold. Blir nok til at jeg følger mindre og mindre. Håper virkelig du ikke skipper deg igjennom snappene da? Da får hun kroner i kassen uansett. Jeg brukte å vente til det var gått over 24 timer før jeg så på snappene igjen for å hoppe over det som var uinteressant. Til slutt fattet jeg ikke hvorfor jeg gadd å følge henne, for det meste var totalt uinteressant og gjentagende. Spesielt i slutten av svangerskapet, da postet hun vanvittig mye uinteressant og det samme om og om igjen 1 4
Dupers Skrevet 26. august #49998 Skrevet 26. august Nussepus skrev (Akkurat nå): Jeg har trent på mange forskjellige sentre i 25 år. Har aldri sett et løpeskjørt. Aldri møtt noen ute med det heller. Men selvsagt er det maaaaange på senteret ditt som bruker det. Har sett flere trene i tennisskjørt lignende greier, og mange i gruppetimer med danseelementer med skorts. Og Bara hadde noen skorts til aktivitet som solgte mye for kokk år siden, men vil tro at det fortsatt er litt vel nisje til at det vil gå mye. 1
oss-to Skrevet 26. august #49999 Skrevet 26. august (endret) Angel75 skrev (1 time siden): Det er jo om man går på det, sånn som her i tråden. Er vel nok å ta av, om man ikke skal ta henne på en helt vanlig norsk matpakke? Barneeksponering, umerket reklame, alkohol og reklame, reklame på reklame eller hva man skal kalle det m.m Ja. Som sagt ,eg skreiv om mekanismar. Mekanismar som gjer at vi går på. Endret 26. august av oss-to 3
Dupers Skrevet 26. august #50000 Skrevet 26. august Donnap skrev (1 minutt siden): Håper virkelig du ikke skipper deg igjennom snappene da? Da får hun kroner i kassen uansett. Jeg brukte å vente til det var gått over 24 timer før jeg så på snappene igjen for å hoppe over det som var uinteressant. Til slutt fattet jeg ikke hvorfor jeg gadd å følge henne, for det meste var totalt uinteressant og gjentagende. Spesielt i slutten av svangerskapet, da postet hun vanvittig mye uinteressant og det samme om og om igjen Hun får ca 1 øre om man ser under 1 sekund. Er først etter det første sekundet hun tjener på det. Hun tjener på antall minutter følgere og "ofre" ser snappene, men den klokka er ikke god nok til å telle tid kortere enn sekunder 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå