GulleGull Skrevet 26. august #49941 Skrevet 26. august Totton skrev (1 minutt siden): Så enig! Fader også, andre har vel ikke noe med hva SE har i matpakkene. La nå andre få lure på det da om de vil. 7
Totton Skrevet 26. august #49942 Skrevet 26. august Luluk skrev (2 timer siden): Hvem i familien til SE bruker Movicol? SE selv, eller er det barnas? Ser en boks er med bak matboksene når hun laget matpakker i dag. Hvis hun kunne lage sunn, variert og næringsrik middag, så kanskje de kunne unngått movicol? Men herregud da. Hvem i familien som bruker movicol har vel ingen andre noe med. 11
Totton Skrevet 26. august #49943 Skrevet 26. august Debbie M skrev (39 minutter siden): Mr Remme bør vel kanskje stramme litt opp disse personene, SE og V som skal leke butikk for han. Han burde kanskje fått noen med rett erfaring/utdanning til å drive millionbusiness for seg? - Kiwi-grønt undertøy fordi V ville ha det, fordi det var morsomt. -private og bedriftens snap er fra samme konto -kan nevne i fleng her……. -lansering av løpeskjørt i NOVEMBER 😂jeg finner ikke løpeakjørtet i planen lenger, er det utgått før det er kommet? Jeg bruker løpeskjørt på mølla på SATS både i november, desember og januar👍 3
GulleGull Skrevet 26. august #49944 Skrevet 26. august Totton skrev (2 minutter siden): Men herregud da. Hvem i familien som bruker movicol har vel ingen andre noe med. Ikke gi det oppmerksomhet om det plager deg at andre lurer. 3 3
GulleGull Skrevet 26. august #49945 Skrevet 26. august Totton skrev (1 minutt siden): Jeg bruker løpeskjørt på mølla på SATS både i november, desember og januar👍 Spm var vel om det er på kjøreplanen lenger? Du vet kanskje noe om det? 7
Totton Skrevet 26. august #49946 Skrevet 26. august GulleGull skrev (1 minutt siden): Ikke gi det oppmerksomhet om det plager deg at andre lurer. Jeg skjønner ikke hvorfor noen bryr seg med hvem i familien som bruker movicol. Kanskje bare overse det dersom det oppleves som plagsomt å se det, kanskje la være å se på snappen dersom det oppleves så ille alt man ser der. 1 1 7
elskersommer Skrevet 26. august #49947 Skrevet 26. august Totton skrev (3 minutter siden): Jeg bruker løpeskjørt på mølla på SATS både i november, desember og januar👍 Bruker virkelig folk skjørt ved trening? 8 1
Totton Skrevet 26. august #49948 Skrevet 26. august GulleGull skrev (2 minutter siden): Spm var vel om det er på kjøreplanen lenger? Du vet kanskje noe om det? Nope, jeg har ikke peiling på kjøreplanen. Ikke har jeg noe med det heller. 1 5
Totton Skrevet 26. august #49949 Skrevet 26. august elskersommer skrev (Akkurat nå): Bruker virkelig folk skjørt ved trening? Løpeskjørt ja. Det er vanlig å bruke. Jeg liker best løpeshorts med skjørt over. Ser litt penere ut synes jeg (er litt jålete), også er det like behagelig å ha på som vanlig løpeshorts. Bruker det også på tur i marka eller fjellet på sommeren. 2 4
GulleGull Skrevet 26. august #49950 Skrevet 26. august (endret) elskersommer skrev (8 minutter siden): Bruker virkelig folk skjørt ved trening? Folk lar seg lokke til å kjøpe, tror ikke det er særlig utbredt😅 Når du allikevel må ha noe under liksom, hvorfor ha ett skjørt over når du skal trene. Blir bare i «veien» og noe som flagrer når du trener. Endret 26. august av GulleGull 4 1
Totton Skrevet 26. august #49951 Skrevet 26. august GulleGull skrev (2 minutter siden): Folk lar seg lokke til å kjøpe, tror ikke det er særlig utbredt😅 Når du allikevel må ha noe under liksom, hvorfor ha ett skjørt over når du skal trene. Blir bare i «veien» og noe som flagrer om du trener seriøst Det er veldig vanlig. Jeg trener på et stort SATS senter. Mange med løpeskjørt. Jeg har mange som jeg har kjøptherfra https://www.lopeskjort.no 3
oss-to Skrevet 26. august #49952 Skrevet 26. august Totton skrev (16 minutter siden): Så enig! Fader også, andre har vel ikke noe med hva SE har i matpakkene. Eg synest denne diskusjonen viser ganske godt korleis ein heilt vanleg matpakke kan skape storm. Influensaren legg ut bilete av skivene sine, og straks kjem kommentarane: for lite frukt og grønt, dette er ikkje bra nok osv. Då kjem forsvararane på banen: eg gjer òg slik, det må no vere godt nok, ho blir jo alltid kritisert. Det interessante er at mange nesten tek kritikken personleg, som om deira eigne matpakkar står på spel. Slik får ein masse engasjement, og den som til slutt tener mest på det, er sjølvsagt influensaren. Eg trur faktisk dette er heilt bevisst .Det å poste noko som er akkurat provoserande nok til at folk må meine noko om det er eit verkemiddel influensarane har i læreboka. 8 5
Anonym_2024 Skrevet 26. august #49953 Skrevet 26. august Snublefot62 skrev (13 timer siden): Ganske utrolig at David Reme driter seg ut på SAMME ting for tredje gang. Når skal han lære egentlig? I tillegg er det jo verdt å merke seg at hverken Dignity Collective (som er eier i Careless), Salabim AS eller Snowroller AS har levert inn regnskapene sine for 2024 enda. Noe som gjør at hvert av selskapene nå er oppe i et gebyr på over 5k hver. Som øker til 6500 til helgen. Ikke at dette er høye gebyr (enda) i seg selv for enkelte selskaper men det er en tulleting å få gebyr for. Unnskyldningen til David Reme er at VW er et oppstartselskap. Hvordan er det mulig når de har vært i gang i flere år nå? 5
Angel75 Skrevet 26. august #49954 Skrevet 26. august oss-to skrev (2 minutter siden): Eg synest denne diskusjonen viser ganske godt korleis ein heilt vanleg matpakke kan skape storm. Influensaren legg ut bilete av skivene sine, og straks kjem kommentarane: for lite frukt og grønt, dette er ikkje bra nok osv. Då kjem forsvararane på banen: eg gjer òg slik, det må no vere godt nok, ho blir jo alltid kritisert. Det interessante er at mange nesten tek kritikken personleg, som om deira eigne matpakkar står på spel. Slik får ein masse engasjement, og den som til slutt tener mest på det, er sjølvsagt influensaren. Eg trur faktisk dette er heilt bevisst .Det å poste noko som er akkurat provoserande nok til at folk må meine noko om det er eit verkemiddel influensarane har i læreboka. Tja, jeg ser heller småligheten her i tråden hvordan man pirker på alt. At ingenting er virkelig godt nok. Det vises gang på gang. Og igjen, dette går ikke på firmaet, dette går på henne som mor. Samme med at noen henger seg opp i Movicol, seriøst? 3 13
Me0987 Skrevet 26. august #49955 Skrevet 26. august GulleGull skrev (8 minutter siden): Folk lar seg lokke til å kjøpe, tror ikke det er særlig utbredt😅 Når du allikevel må ha noe under liksom, hvorfor ha ett skjørt over når du skal trene. Blir bare i «veien» og noe som flagrer når du trener. Du må jo ikke ha noe under. Løpeskjørt eller skort er normalt sett en tights med et skjørt "over", festet i linningen. 5
Anonym_2024 Skrevet 26. august #49956 Skrevet 26. august elskersommer skrev (13 minutter siden): Bruker virkelig folk skjørt ved trening? De som er over 50. Og som har noe de ønsker å dekke over. Lite praktisk så sant man ikke skal spille tennis. 4 2
GulleGull Skrevet 26. august #49957 Skrevet 26. august oss-to skrev (2 minutter siden): Eg synest denne diskusjonen viser ganske godt korleis ein heilt vanleg matpakke kan skape storm. Influensaren legg ut bilete av skivene sine, og straks kjem kommentarane: for lite frukt og grønt, dette er ikkje bra nok osv. Då kjem forsvararane på banen: eg gjer òg slik, det må no vere godt nok, ho blir jo alltid kritisert. Det interessante er at mange nesten tek kritikken personleg, som om deira eigne matpakkar står på spel. Slik får ein masse engasjement, og den som til slutt tener mest på det, er sjølvsagt influensaren. Eg trur faktisk dette er heilt bevisst .Det å poste noko som er akkurat provoserande nok til at folk må meine noko om det er eit verkemiddel influensarane har i læreboka. Helt riktig, det er de små hverdagslig tingene som engasjerer flest. De mer høytsvevende tingene som det samfunnsmessige problematiske rundt influserpåvirkning er det nesten ingen som tucher. Å bruker man og løfter opp eksempler fra en influensers konto for å eksemplifisere så vris debatten over til at man bare er ute etter å ta personen bak kontoen. 6 2
GulleGull Skrevet 26. august #49958 Skrevet 26. august Me0987 skrev (Akkurat nå): Du må jo ikke ha noe under. Løpeskjørt eller skort er normalt sett en tights med et skjørt "over", festet i linningen. Ja man har jo tightsen under uansett om den er festet til skjørtet eller ikke. Så for meg da -mulig ikke andre tenkt på det. Så blir det ett unødvendig tøystykke som flagrer rundt. Er mer noe som er laget pga mersalg mer en at det er noe funksjon . 5
Me0987 Skrevet 26. august #49959 Skrevet 26. august GulleGull skrev (1 minutt siden): Ja man har jo tightsen under uansett om den er festet til skjørtet eller ikke. Så for meg da -mulig ikke andre tenkt på det. Så blir det ett unødvendig tøystykke som flagrer rundt. Er mer noe som er laget pga mersalg mer en at det er noe funksjon . Til en viss grad enig i det! Jeg vil ikke løpt med skort, men hvis man ønsker å skjule rompe og lår litt mer så kan det jo et skort være en løsning 1 2
GulleGull Skrevet 26. august #49960 Skrevet 26. august Me0987 skrev (Akkurat nå): Til en viss grad enig i det! Jeg vil ikke løpt med skort, men hvis man ønsker å skjule rompe og lår litt mer så kan det jo et skort være en løsning Absolutt el en lang tshirt da… 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå