Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Vokteren skrev (2 minutter siden):

Bor hun langt unna sykehuset? Jeg har selv erfaring med styrtfødsler. (Jeg har dog ikke hatt kynnere i flere måneder). Bor 35 minutter fra sykehuset. Jeg hadde ikke fått reist hjem med 3cm åpning og så kraftige smerter.  I alle fall ikke etter så kort tid på sykehuset. Er noe som ikke henger helt sammen her. 

Ja jeg også tenkte det, OM det er tilfelle at man har en historikk med styrtfødsler og har 3 cm åpning så hadde man nok insistert på at de skulle holde seg der? 

• Liker 9
  • Nyttig 3

Fortsetter under...

Vokteren skrev (4 minutter siden):

Bor hun langt unna sykehuset? Jeg har selv erfaring med styrtfødsler. (Jeg har dog ikke hatt kynnere i flere måneder). Bor 35 minutter fra sykehuset. Jeg hadde ikke fått reist hjem med 3cm åpning og så kraftige smerter.  I alle fall ikke etter så kort tid på sykehuset. Er noe som ikke henger helt sammen her. 

Det er sjeldent de nekter deg å dra hjem, da må det ofte foreligge noe til grunn for det. Har helsepersonell vurdert det slik er det sikkert innafor. Eller er poenget nok en gang at Sara lyver? 

• Liker 2
GulleGull skrev (6 minutter siden):

Ja jeg også tenkte det, OM det er tilfelle at man har en historikk med styrtfødsler og har 3 cm åpning så hadde man nok insistert på at de skulle holde seg der? 

I alle fall over natten. Styrtfødsler er ikke til å spøke med. Babyens sikkerhet er ikke noe sykehuset gambler med. Nå vet jeg ikke hvor lang reisevei Sara har, men ut i fra egne erfaringer syns jeg det var en merkelig avgjørelse. 

• Liker 11
  • Nyttig 1

Hadde det vært lov å legge ut fødsel hadde hun gjort det også. Den dama der har 0 sperrer… Hun passer heller inn i en dårlig drama komisk tv serie. Drama og klikk store fete overskrifter for en komisk og tragisk denne verden er. Synes synd på unger som vokser opp i disse hjemmene . Alt for klikk og penger🤬De har stakkars ikke mye normal oppvekst.

• Liker 16
Floriamint skrev (2 minutter siden):

Hadde det vært lov å legge ut fødsel hadde hun gjort det også. Den dama der har 0 sperrer… Hun passer heller inn i en dårlig drama komisk tv serie. Drama og klikk store fete overskrifter for en komisk og tragisk denne verden er. Synes synd på unger som vokser opp i disse hjemmene . Alt for klikk og penger🤬De har stakkars ikke mye normal oppvekst.

Enig, @Floriamint. Barna tenker kanskje ikke over det nå, det blir verre når de blir litt eldre og forstår at barndommen deres er delt med 180.000 fremmede mennesker. Alt fra frisørbesøk, helsekontroller, fotballcup, nattlige mareritt mm. er utlevert. 
Dette mener SET er helt greit, fordi hun skal jo «dele alt». Hun er en versting mht barneeksponering! 

• Liker 5
LivEinar skrev (6 minutter siden):

Enig, @Floriamint. Barna tenker kanskje ikke over det nå, det blir verre når de blir litt eldre og forstår at barndommen deres er delt med 180.000 fremmede mennesker. Alt fra frisørbesøk, helsekontroller, fotballcup, nattlige mareritt mm. er utlevert. 
Dette mener SET er helt greit, fordi hun skal jo «dele alt». Hun er en versting mht barneeksponering! 

Får bare håpe det blir nye lover som beskytter unger mere.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7

Annonse

Eris skrev (1 minutt siden):

Hva mener dere og SE med denne setningen? For meg ser det ut som et spøkelse som gjeiper? Så skjønner ikke helt greia her 🙈🙈 sikkert et dumt spørsmål 😂

«Det er på 👻 det skjer» 

Spøkelset er fra logoen til Snapchat.

• Liker 3
Eris skrev (5 minutter siden):

Hva mener dere og SE med denne setningen? For meg ser det ut som et spøkelse som gjeiper? Så skjønner ikke helt greia her 🙈🙈 sikkert et dumt spørsmål 😂

«Det er på 👻 det skjer» 

Hun skriver det slik fordi instagram ikke godtar reklame for snapchat. Det er på snapchat pengene ligger, derfor vil hun ha følgerene fra instagram over til snapchat. 

• Liker 3
hvaduikkeser skrev (2 timer siden):

Alt for å tjene penger.

Føler hun i det siste har vært så opptatt av att hun skal føde før termin siden hun har gjort dette med de 3 andre barna.. 

Noen prøvde å si att det betyr jo ikke att barn nr 4 kommer før termin.. å det skjønte hun men.....  Hun måtte ha med ett men for å ha siste ordet

• Liker 5
elskersommer skrev (15 minutter siden):

Føler hun i det siste har vært så opptatt av att hun skal føde før termin siden hun har gjort dette med de 3 andre barna.. 

Noen prøvde å si att det betyr jo ikke att barn nr 4 kommer før termin.. å det skjønte hun men.....  Hun måtte ha med ett men for å ha siste ordet

Håper faktisk hun går makstiden over. Helt latterlig å se hun melker dette svangerskapet KUN for å tjene penger. Nå må folk snart bli lei denne dumme dama.

• Liker 4
  • Nyttig 8
hvaduikkeser skrev (13 minutter siden):

Håper faktisk hun går makstiden over. Helt latterlig å se hun melker dette svangerskapet KUN for å tjene penger. Nå må folk snart bli lei denne dumme dama.

Tenkt deg hvor mange runder det blir på føden innen den tid da? 😂

• Liker 6
  • Nyttig 1

Annonse

Bibbi_ skrev (8 minutter siden):

Hun virker ganske oppegående til å ha rier og i følge henne virket det som hun var i fødsel. Tenker det var mye for å få 💰 i lommeboka. 

Skjermbilde fra SE sin snap.

Screenshot_20250522_121625_Snapchat.jpg

Dette blir for dumt. Skjønner hun ikke det selv? 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Annonse
Anonym_2024 skrev (17 minutter siden):

Ikke dramaqueen i det hele tatt 🙈 over 12 timer siden og ingen styrtfødsel å se. Og det er fortsatt 3 uker til termin? Kua skal melke dette så lenge den kan, på den gule appen 👻

IMG_4397.jpeg

Nå kom hun nå aldri til aktiv fase, så styrt fødsel kan hun jo fortsatt ha...

• Liker 1
hvaduikkeser skrev (10 minutter siden):

Da var plutselig riene over, så da tar hun pause noen timer for å feire bursdag før riene er tilbake i kveld. Det er litt av en påchenning dette her. 

Det er jo så dumt at det skulle ikke vært lov!! 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...