Snublefot62 Skrevet mandag kl 11:33 #44781 Del Skrevet mandag kl 11:33 arnoyb skrev (Akkurat nå): Så ikke en big deal når Sara kjøper, big deal når Sara selger i korte trekk. Det er din feilaktige konklusjon. Det er en big deal begge veier. Men denne tråden handler om Sara Emilie, og det vil være uetisk å diskutere eller henge ut en selger som ikke kan forsvare seg her med blant annet å mene at de har med vilje lurt Sara Emilie. Sara Emilie derimot er trådens tema, og en kan diskutere de tingene hun selv legger ut. Det inkluderer blant annet at hun åpenbart ikke sjekket grundig nok - som hun selv og har innrømmet. Men det overrasker meg ikke at den nyansen og forskjellen der er noe enkelte ikke forstår. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet mandag kl 11:36 #44782 Del Skrevet mandag kl 11:36 Snublefot62 skrev (2 minutter siden): Det er din feilaktige konklusjon. Det er en big deal begge veier. Men denne tråden handler om Sara Emilie, og det vil være uetisk å diskutere eller henge ut en selger som ikke kan forsvare seg her med blant annet å mene at de har med vilje lurt Sara Emilie. Sara Emilie derimot er trådens tema, og en kan diskutere de tingene hun selv legger ut. Det inkluderer blant annet at hun åpenbart ikke sjekket grundig nok - som hun selv og har innrømmet. Men det overrasker meg ikke at den nyansen og forskjellen der er noe enkelte ikke forstår. Akkurat. Saklig svar fra den ovenpå i debatten overrasker heller ikke. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet mandag kl 11:38 #44783 Del Skrevet mandag kl 11:38 arnoyb skrev (1 minutt siden): Akkurat. Saklig svar fra den ovenpå i debatten overrasker heller ikke. Jeg prøver. Men det er litt vanskelig når en hele tiden skal slenge ut bemerkninger om at en bare er ute etter å ta Sara Emilie. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet mandag kl 11:42 #44784 Del Skrevet mandag kl 11:42 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Jeg prøver. Men det er litt vanskelig når en hele tiden skal slenge ut bemerkninger om at en bare er ute etter å ta Sara Emilie. Da henvender du deg jo til helt feil person, det har jeg aldri påstått. Jeg har prøvd å få frem hva som er fakta og hvilke konklusjoner som tidligere er gjort her. Har da virkelig ingenting med om man bare er ute etter å ta SE. Om du føler på det så kanskje det er noe i det disse menneskene da sier siden du føler det å prøver å overføre den meninga på meg. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet mandag kl 11:43 #44785 Del Skrevet mandag kl 11:43 arnoyb skrev (1 minutt siden): Da henvender du deg jo til helt feil person, det har jeg aldri påstått. Jeg har prøvd å få frem hva som er fakta og hvilke konklusjoner som tidligere er gjort her. Har da virkelig ingenting med om man bare er ute etter å ta SE. Om du føler på det så kanskje det er noe i det disse menneskene da sier siden du føler det å prøver å overføre den meninga på meg. Tja. Tror de fleste forstår hva du mener med dette. arnoyb skrev (12 minutter siden): Så ikke en big deal når Sara kjøper, big deal når Sara selger i korte trekk. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet mandag kl 11:47 #44786 Del Skrevet mandag kl 11:47 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Tja. Tror de fleste forstår hva du mener med dette. 😂 Med din konklusjon så skriver jeg der at du er ute etter å ta SE?! Tror du må lære deg å diskutere med noen som er uenig med deg, selv om du har kommet med din mening må man ikke bare automatisk være enig. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet mandag kl 11:49 #44787 Del Skrevet mandag kl 11:49 arnoyb skrev (1 minutt siden): 😂 Med din konklusjon så skriver jeg der at du er ute etter å ta SE?! Tror du må lære deg å diskutere med noen som er uenig med deg, selv om du har kommet med din mening må man ikke bare automatisk være enig. Ok. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet mandag kl 12:08 #44788 Del Skrevet mandag kl 12:08 Snublefot62 skrev (18 minutter siden): Ok. Skjønner ingenting jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_2024 Skrevet mandag kl 12:15 #44789 Del Skrevet mandag kl 12:15 arnoyb skrev (38 minutter siden): Akkurat. Saklig svar fra den ovenpå i debatten overrasker heller ikke. arnoyb skrev (33 minutter siden): Da henvender du deg jo til helt feil person, det har jeg aldri påstått. Jeg har prøvd å få frem hva som er fakta og hvilke konklusjoner som tidligere er gjort her. Har da virkelig ingenting med om man bare er ute etter å ta SE. Om du føler på det så kanskje det er noe i det disse menneskene da sier siden du føler det å prøver å overføre den meninga på meg. arnoyb skrev (27 minutter siden): 😂 Med din konklusjon så skriver jeg der at du er ute etter å ta SE?! Tror du må lære deg å diskutere med noen som er uenig med deg, selv om du har kommet med din mening må man ikke bare automatisk være enig. @Måne Rampelyset @Sol Rampelyset 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_2024 Skrevet mandag kl 12:20 #44790 Del Skrevet mandag kl 12:20 Det som blir interresant er prospektet til det huset hun skal selge nå. Er alle endringene hun selv har gjort på huset, som man ikke finner noe søknad på i Nittedal kommune sine postlister søkt om? Hun sier selv at det er søkt om, men finner ingenting om det i kommunens innsynsordning. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet mandag kl 12:22 #44791 Del Skrevet mandag kl 12:22 Anonym_2024 skrev (1 minutt siden): Det som blir interresant er prospektet til det huset hun skal selge nå. Er alle endringene hun selv har gjort på huset, som man ikke finner noe søknad på i Nittedal kommune sine postlister søkt om? Hun sier selv at det er søkt om, men finner ingenting om det i kommunens innsynsordning. Skjønte det sånn at det ville ta tid å få på plass all dokumentasjon og oppmåling på nytt før de kunne søke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_2024 Skrevet mandag kl 12:26 #44792 Del Skrevet mandag kl 12:26 GulleGull skrev (3 minutter siden): Skjønte det sånn at det ville ta tid å få på plass all dokumentasjon og oppmåling på nytt før de kunne søke? Så hvorfor sier hun på Snap at det er søkt om? Det er nok en direkte løgn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet mandag kl 12:27 #44793 Del Skrevet mandag kl 12:27 Anonym_2024 skrev (Akkurat nå): Så hvorfor sier hun på Snap at det er søkt om? Det er nok en direkte løgn. Åh hun har sagt det nå? Følger ikke snappen hennes, vet det var tatt opp tidligere hvor hun hadde svart at det ville ta litt tid for å få målt opp på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_2024 Skrevet mandag kl 12:28 #44794 Del Skrevet mandag kl 12:28 GulleGull skrev (1 minutt siden): Åh hun har sagt det nå? Følger ikke snappen hennes, vet det var tatt opp tidligere hvor hun hadde svart at det ville ta litt tid for å få målt opp på nytt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_2024 Skrevet mandag kl 12:33 #44795 Del Skrevet mandag kl 12:33 (endret) De som i det hele tatt vurderer å kjøpe dette huset, bør lese seg opp på Kvinneguiden først. Mye informasjon som kan være nyttig, slik at man ikke risikerer å kjøpe katta i sekken. https://www.dagbladet.no/kjendis/fikk-sjokk-helt-ubrukelig/76170486 https://www.dagbladet.no/kjendis/i-tarer-alt-bare-raste/83002435 https://www.hadeland.no/sara-emilie-29-fikk-blankt-nei-na-forklarer-kommunen-hvorfor/s/5-21-1005204 Endret mandag kl 12:34 av Anonym_2024 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 12:38 #44796 Del Skrevet mandag kl 12:38 GulleGull skrev (30 minutter siden): Skjønner ingenting jeg. Ikke jeg heller. Falt helt ut jeg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet mandag kl 12:39 #44797 Del Skrevet mandag kl 12:39 Anonym_2024 skrev (9 minutter siden): Sant det -men i etterkant av dette så sa hun at alt måtte måles opp på nytt og søkes om. Så da tar det nok med dette vinduet hun liksom skulle ha søkt om tidligere, for det stemmer at ikke er søkt om selvom hun sa det🙊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 12:41 #44798 Del Skrevet mandag kl 12:41 GulleGull skrev (Akkurat nå): Sant det -men i etterkant av dette så sa hun at alt måtte måles opp på nytt og søkes om. Så da tar det nok med dette vinduet hun liksom skulle ha søkt om tidligere, for det stemmer at ikke er søkt om selvom hun sa det🙊 Finnes ikke dokumentasjon på at det vinduet bl.a er søkt om. Så da er det vel tvilsomt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsa84 Skrevet mandag kl 13:49 #44799 Del Skrevet mandag kl 13:49 Bibbi_ skrev (16 timer siden): Dette her er jo sykt!! 33 bh'er fra Careless hun skal selge. Mange i samme farge. Ikke kom her å si dette er normalt! Ikke rart Careless selger godt når gründeren har snurra så mange d*mme damer rundt lillefingeren sin. Skjermbilde fra kjøpe/selge på Facebook "Noen få brukt- noen kan ha svakere farge etter vask, selv om de er vasket etter anvisning" Altså er vel ikke akkurat noen billig BH`er? Hadde forventet at de holder på fargen om de er vasket etter anvisning noen få ganger... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet mandag kl 16:09 #44800 Del Skrevet mandag kl 16:09 Elsker Henrik Troy! Sjekk siste post på insta. Sara E om en BIE i bilen! Alt må snappes! Money money money, mye vil ha mer. F l a u t dårlig innhold! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå