arnoyb Skrevet 19. mai #44721 Skrevet 19. mai hvaduikkeser skrev (9 minutter siden): Det er ikke opp til deg hvem som kan være inne på et diskusjonsforum. Heller ikke opp til deg hva folk skal mene. De kjolene er støgge. Min mening. Punktum. Å det er ikke opp til deg hva andre skal mene eller skrive, dette er en plass for å si sin mening. Punktum, 4 3
hvaduikkeser Skrevet 19. mai #44722 Skrevet 19. mai arnoyb skrev (10 minutter siden): Å det er ikke opp til deg hva andre skal mene eller skrive, dette er en plass for å si sin mening. Punktum, Var du som sa en burde holde seg unna da🤣🤣 3 4
Bibbi_ Skrevet 19. mai #44723 Skrevet 19. mai arnoyb skrev (1 time siden): Evt kan folk lære seg at man ikke MÅ rope ut sin mening. Hva er vitsen med å sitte i et forum å rope ut å utbrodere hele tiden hvor støgg alt er. Ikke bli så jævla krenka over at noen liker det å bare la folk få ha sin smak. Jeg ser virkelig ikke problemet å mene og si på et forum at en kjole er stygg?! Forstår ikke at folk faktisk da tenker at de er stygge. Om jeg har en kjole du synes er stygg, javel, hva så? Jeg hadde absolutt ikke tatt meg nær av det, eller tenkt at du synes JEG var stygg. Jeg synes at mesteparten Careless selger er stygt, de festskjortene tok kaka, de var grusomme! 8
Snublefot62 Skrevet 19. mai #44724 Skrevet 19. mai arnoyb skrev (33 minutter siden): For noe tull. Tenker at mangel på selvtillit er hos de som sitter å utdyper hvor støgg noe er med hva fremmede har på kanskje sliter et hakk mer. Det er nå så å si at man ikke synes noe er fint, men å måtte lete etter de værste ord man kan finne, le av de som har en kjole man selv ikke liker, kalle folk for navere osv, da tenker jeg at man sliter litt med seg selv å det gjør nok omgivelsene også! Tåler man ikke andres mening uten å måtte latterliggjøre person, ikke produkt, da bør man kanskje holde seg unna diskusjonsforum, små barn og mennesker generelt. Snakk om å projektere. Nå kjenner ikke jeg brukeren som sa hen syntes kjolen var stygg. Men jeg er allikevel relativt sikker på at "stygg" ikke var det verste ordet vedkommende kunne. Jeg vet ikke hvorfor jeg er sikker på det, men føler det på meg. Dog jeg kan ta feil. Ellers er det noe ironisk over det siste du skriver. Noe med å holde seg unna forum når man ikke tåler å høres andre mening etc. Litt artig det der. Hørt om å møte seg selv i døra? 7 3
MøllersTran Skrevet 19. mai #44725 Skrevet 19. mai arnoyb skrev (36 minutter siden): Men hun bodde jo på Senja. Da må hun ha hatt seg en tur sørover og hamstra. Aner ingenting om hun har reist sørover, om det er bruktbutikker på Senja som også har fått et lass, eller om hun har betalt fullpris. Jeg kan omformulere: «Jeg håper hun har handlet på den bruktbutikken, og selger videre». Etter min mening er det å kjøpe 33 stk av samme bh et hinsides overforbruk!!! 3 4
arnoyb Skrevet 19. mai #44726 Skrevet 19. mai hvaduikkeser skrev (41 minutter siden): Var du som sa en burde holde seg unna da🤣🤣 Å det får jeg ikke mene i følge deg? 4
arnoyb Skrevet 19. mai #44727 Skrevet 19. mai Bibbi_ skrev (36 minutter siden): Jeg ser virkelig ikke problemet å mene og si på et forum at en kjole er stygg?! Forstår ikke at folk faktisk da tenker at de er stygge. Om jeg har en kjole du synes er stygg, javel, hva så? Jeg hadde absolutt ikke tatt meg nær av det, eller tenkt at du synes JEG var stygg. Jeg synes at mesteparten Careless selger er stygt, de festskjortene tok kaka, de var grusomme! Men det er de som ytrer det, hva du klarer skjønne er jo så, det får du bare ytre men denne personen har sin mening uansett. Folk er forskjellig uansett om du skjønner det eller ikke. 2
arnoyb Skrevet 19. mai #44728 Skrevet 19. mai Snublefot62 skrev (30 minutter siden): Snakk om å projektere. Nå kjenner ikke jeg brukeren som sa hen syntes kjolen var stygg. Men jeg er allikevel relativt sikker på at "stygg" ikke var det verste ordet vedkommende kunne. Jeg vet ikke hvorfor jeg er sikker på det, men føler det på meg. Dog jeg kan ta feil. Ellers er det noe ironisk over det siste du skriver. Noe med å holde seg unna forum når man ikke tåler å høres andre mening etc. Litt artig det der. Hørt om å møte seg selv i døra? Nei du står i døra så der møter jeg bare deg. Det er flere brukere som utbroderer sin mening, men her inne kan man tydeligvis ikke mene noe annet enn at den er støgg uten å få ett vell av uforstående mennesker som må prøve å fortelle at man ikke kan mene det. 5
Snublefot62 Skrevet 19. mai #44729 Skrevet 19. mai arnoyb skrev (Akkurat nå): Nei du står i døra så der møter jeg bare deg. Det er flere brukere som utbroderer sin mening, men her inne kan man tydeligvis ikke mene noe annet enn at den er støgg uten å få ett vell av uforstående mennesker som må prøve å fortelle at man ikke kan mene det. Det er forskjell på å mene at kjolen er fin, og å kritisere brukere for å si noe når de ikke har noe fint å si om den. Du må gjerne mene kjolene er fine. Det påvirker ikke meg på noen som helst måte. Og jeg tror ikke så veldig mange andre her bryr seg om det. 1 3
arnoyb Skrevet 19. mai #44730 Skrevet 19. mai MøllersTran skrev (26 minutter siden): Aner ingenting om hun har reist sørover, om det er bruktbutikker på Senja som også har fått et lass, eller om hun har betalt fullpris. Jeg kan omformulere: «Jeg håper hun har handlet på den bruktbutikken, og selger videre». Etter min mening er det å kjøpe 33 stk av samme bh et hinsides overforbruk!!! Ja jeg er enig i det. Om du ikke skjønte mitt poeng så var det at det utrolig nok virker som noen har kjøpt 33 bher på nett, uten at jeg vet det sikkert akkurat som du. Synes det er rart om hun har kjøpt det i flere runder, å det å kjøpe 33 stk på en gang er også helt utrolig. 2
GulleGull Skrevet 19. mai #44731 Skrevet 19. mai arnoyb skrev (1 minutt siden): Nei du står i døra så der møter jeg bare deg. Det er flere brukere som utbroderer sin mening, men her inne kan man tydeligvis ikke mene noe annet enn at den er støgg uten å få ett vell av uforstående mennesker som må prøve å fortelle at man ikke kan mene det. Har du prøvd å legge ut ett eget frittstående innlegg om hva du synes om kjolene? Hvis du syntes de er fine og vil rose de her i forumet så står du jo fritt frem. 2 4
Bibbi_ Skrevet 19. mai #44732 Skrevet 19. mai arnoyb skrev (8 minutter siden): Nei du står i døra så der møter jeg bare deg. Det er flere brukere som utbroderer sin mening, men her inne kan man tydeligvis ikke mene noe annet enn at den er støgg uten å få ett vell av uforstående mennesker som må prøve å fortelle at man ikke kan mene det. Du må jo gjerne mene noe du også. Virker som de eneste gangene du skriver inne her kun er å kritisere andres innlegg og meninger. Hvis du skriver et innlegg om at du synes kjolene til CL er fine, så er det vel ingen som klorer øya ut av deg av den grunn. Prøv å skriv et eget innlegg å se. 2 4
arnoyb Skrevet 19. mai #44733 Skrevet 19. mai Snublefot62 skrev (4 minutter siden): Det er forskjell på å mene at kjolen er fin, og å kritisere brukere for å si noe når de ikke har noe fint å si om den. Du må gjerne mene kjolene er fine. Det påvirker ikke meg på noen som helst måte. Og jeg tror ikke så veldig mange andre her bryr seg om det. Nei jeg har aldri påstått at kjolene er fin, eller stygg. Hadde for lenge siden en kjole( 3 år siden?), men solgte den da den ikke var så fin på meg og jeg ganske kjapt blei lei mønsteret. Her inne blir man liksom stempla veldig fort om man ikke henger seg på de som mener noe negativt. Jeg får i alle fall kjapt svar som skal utpeke at jeg tar feil når jeg skriver noe her så får følelsen av at det er "bestemt" at jeg skal "tas"(dette er satt på spissen). Mulig denne meninga henger igjen da jeg tidligere har vært diskutert veldig usaklig på disk... Å det er godt mulig noen mener det er slik andre veien, men det har ikke jeg opplevd, opplever de som er positiv lar meg ha min mening å diskuterer sakligere. Jeg prøver være kritisk til influensere og vurderer klærne når det er noe som interesserer meg. Det samme med kommentering her inne. Jeg engasjerer meg for umerka reklame, ikke så mye innlegg fra meg for jeg føler andre formulerer seg bedre så da bruker jeg liker knappen. Å dette er en avsporing ja, da jeg føler jeg må forsvare meg, og ikke mine meninger når det blir diskutert slik jeg oppfatter det fra flere brukere. Å du må gjerne mene at det er feil av meg. 1 1
arnoyb Skrevet 19. mai #44734 Skrevet 19. mai GulleGull skrev (10 minutter siden): Har du prøvd å legge ut ett eget frittstående innlegg om hva du synes om kjolene? Hvis du syntes de er fine og vil rose de her i forumet så står du jo fritt frem. Men jeg synes ikke de er fine, å jeg synes ikke de er støgg. Jeg er ganske likegyldig til akkurat det, så hvorfor skulle jeg lage et eget innlegg om det. Jeg svarte på det jeg mente var en unødvendig kommentar, det må man da kunne gjøre uten å måtte skrive ei avhandling om min personlige mening om kjolene. 1
arnoyb Skrevet 19. mai #44735 Skrevet 19. mai Bibbi_ skrev (6 minutter siden): Du må jo gjerne mene noe du også. Virker som de eneste gangene du skriver inne her kun er å kritisere andres innlegg og meninger. Hvis du skriver et innlegg om at du synes kjolene til CL er fine, så er det vel ingen som klorer øya ut av deg av den grunn. Prøv å skriv et eget innlegg å se. Så du mener jeg er for kritisk i et diskusjonsforum... akkurat 😂🙃 Jeg har ingen interesse om å skrive et innlegg om kjolene, det engasjerer ikke meg å jeg har ingen særlig mening pluss eller minus om dem. At jeg har ei mening om unødvendig ordbruk og utbrodering/latterliggjøring om de som kjøper klærne gjør at jeg skriver/svarer på det. 3 2
Pepssi Skrevet 19. mai #44736 Skrevet 19. mai SaraE sa i går på snap at trampolinen er så vidt 1 meter over på fellestomten. De måtte flytte trampolinen dit pga fotografen ville det. Så snakka hun om at kvinneguiden ga henne penger i kassa 😀 5
Bibbi_ Skrevet 19. mai #44737 Skrevet 19. mai arnoyb skrev (21 minutter siden): Så du mener jeg er for kritisk i et diskusjonsforum... akkurat 😂🙃 Jeg har ingen interesse om å skrive et innlegg om kjolene, det engasjerer ikke meg å jeg har ingen særlig mening pluss eller minus om dem. At jeg har ei mening om unødvendig ordbruk og utbrodering/latterliggjøring om de som kjøper klærne gjør at jeg skriver/svarer på det. Absolutt ikke sagt du er for kritisk. Da synes jeg du skal lese innlegget mitt en gang til 😃 1 1
Katten til Mozart Skrevet 19. mai #44738 Skrevet 19. mai Pepssi skrev (25 minutter siden): SaraE sa i går på snap at trampolinen er så vidt 1 meter over på fellestomten. De måtte flytte trampolinen dit pga fotografen ville det. Så snakka hun om at kvinneguiden ga henne penger i kassa 😀 Vi gjør jo det, av å skråle her 😂 engasjement 1 1
Snublefot62 Skrevet 19. mai #44739 Skrevet 19. mai Pepssi skrev (34 minutter siden): SaraE sa i går på snap at trampolinen er så vidt 1 meter over på fellestomten. De måtte flytte trampolinen dit pga fotografen ville det. Så snakka hun om at kvinneguiden ga henne penger i kassa 😀 Ja det snakket hun nok om. Samtidig snakket hun sikkert ikke så mye at flere får øynene opp for hvordan hun driver business. 2 2
Pepssi Skrevet 19. mai #44740 Skrevet 19. mai Katten til Mozart skrev (9 minutter siden): Vi gjør jo det, av å skråle her 😂 engasjement Ja 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå