arnoyb Skrevet 12 timer siden #43301 Del Skrevet 12 timer siden Snublefot62 skrev (3 timer siden): Det er jo akkurat det som står i snappen. Eh nei. Det står at hun dro dit pga d. Ikke at hun kjøpte pga d. Sier seg jo selv at hun likte huset 🤷🏼♀️🤯 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 12 timer siden #43302 Del Skrevet 12 timer siden LivEinar skrev (1 time siden): Slik kjøper man hus: Velger det ut fordi det er det er kommunens dyreste, man er blitt nyrik, se meg - se meg! - drar på visning på impuls, er der i ti minutter, gidder ikke se hele huset, noen eldre kjøpere var der også , «og jeg bestemte med tydeligvis da» - for da skulle jeg i hvert fall ha huset… Det er bare vi "haterene" som leser og hører dette. Fansen de ser tydeligvis noe annet 😂😂 Og forresten, her viser SE så godt hennes virkelig jeg skikkelig. 🤮 Motbydelig dame! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 12 timer siden #43303 Del Skrevet 12 timer siden Bibbi_ skrev (4 minutter siden): Haha, SE sa selv hun dro fordi det var det dyreste huset. Eller leser/hører alle andre enn deg feil?? Men at hun kjøpte for at hun likte d 🤷🏼♀️ hva er det dere ikke skjønner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 12 timer siden #43304 Del Skrevet 12 timer siden LivEinar skrev (1 time siden): Slik kjøper man hus: Velger det ut fordi det er det er kommunens dyreste, man er blitt nyrik, se meg - se meg! - drar på visning på impuls, er der i ti minutter, gidder ikke se hele huset, noen eldre kjøpere var der også , «og jeg bestemte med tydeligvis da» - for da skulle jeg i hvert fall ha huset… arnoyb skrev (2 minutter siden): Eh nei. Det står at hun dro dit pga d. Ikke at hun kjøpte pga d. Sier seg jo selv at hun likte huset 🤷🏼♀️🤯 Sier hun her at hun bare måtte ha huset fordi hun likte det såååå godt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 12 timer siden #43305 Del Skrevet 12 timer siden Bibbi_ skrev (4 minutter siden): Sier hun her at hun bare måtte ha huset fordi hun likte det såååå godt? Ja, å d har hun gjentatt mange ganger etter også 🤷🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 11 timer siden #43306 Del Skrevet 11 timer siden arnoyb skrev (9 minutter siden): Men at hun kjøpte for at hun likte d 🤷🏼♀️ hva er det dere ikke skjønner? Jeg driter egentlig i hvorfor hun kjøpte det. Men å dra frem dette nå er utelukkende kun for å skryte. Så selv om hun kanskje likte huset synnsykt godt og bare måtte ha det, så skriver hun og at hun maks var der i 10 minutt og måtte kjøpe det fordi det var dyrt og det var andre voksne der hun ville vise hvor mye penger hun hadde. Det er Sara Emilie det. 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 11 timer siden #43307 Del Skrevet 11 timer siden LivEinar skrev (2 timer siden): Slik kjøper man hus: Velger det ut fordi det er det er kommunens dyreste, man er blitt nyrik, se meg - se meg! - drar på visning på impuls, er der i ti minutter, gidder ikke se hele huset, noen eldre kjøpere var der også , «og jeg bestemte med tydeligvis da» - for da skulle jeg i hvert fall ha huset… Fascinerende forklaring som kan tolkes på flere måter egentlig. Hun forklarer at andre kjøpere nok er så opptatt av at hun var på visning (dette er noe hun bare antar i såfall) at hun må markere ovenfor de at hun ikke er bare er «hun bloggeren i 20 års alderen» og imponere de med å kjøpe foran nesa på de. Denne forklaringen slik jeg leser det, viser at enten så sliter hun veldig med mindreverdighetskomplekser eller så har hun rett og slett litt «grandiose» tanker om seg selv og lager forklaringer om andre som ikke helt henger på greip for å dekke over at det er hennes egen fortreffelighet som gjør at hun handler som hun gjør. Eller så lager hun bare «en god historie» bare for content? 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 11 timer siden #43308 Del Skrevet 11 timer siden (endret) GulleGull skrev (35 minutter siden): Fascinerende forklaring som kan tolkes på flere måter egentlig. Hun forklarer at andre kjøpere nok er så opptatt av at hun var på visning (dette er noe hun bare antar i såfall) at hun må markere ovenfor de at hun ikke er bare er «hun bloggeren i 20 års alderen» og imponere de med å kjøpe foran nesa på de. Denne forklaringen slik jeg leser det, viser at enten så sliter hun veldig med mindreverdighetskomplekser eller så har hun rett og slett litt «grandiose» tanker om seg selv og lager forklaringer om andre som ikke helt henger på greip for å dekke over at det er hennes egen fortreffelighet som gjør at hun handler som hun gjør. Eller så lager hun bare «en god historie» bare for content? Dette støtter jeg, @GulleGull! Her kan det være en kombinasjon av komplekser (f.eks. manglende ungdomstid og ingen utdanning/arbeidserfaring) og et sterkt behov for å hevde seg og få bekreftelse. Gjengangeren er jo - se så vellykket jeg e blitt, jeg som hadde ME, se meg - lik meg! Dette er vel ganske så oppbrukt nå. Jeg tror ikke det hun legger ut kun er for å skape innhold, men også et resultat av et indre behov for å få bekreftelse, styre agendaen og være i sentrum. Slik sett er influenserrolla perfekt for henne. 😉😂 Endret 11 timer siden av LivEinar 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10 timer siden #43309 Del Skrevet 10 timer siden arnoyb skrev (2 timer siden): Eh nei. Det står at hun dro dit pga d. Ikke at hun kjøpte pga d. Sier seg jo selv at hun likte huset 🤷🏼♀️🤯 Eh?? Ja hun dro dit fordi det var Hakadals dyreste hus.. Hvorfor sier hun dette? Jo fordi det var viktig for henne og vise att hun hadde penger og ville vise att det hadde hun råd til 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10 timer siden #43310 Del Skrevet 10 timer siden arnoyb skrev (2 timer siden): Men at hun kjøpte for at hun likte d 🤷🏼♀️ hva er det dere ikke skjønner? Hvordan vet du att hun kjøpte det kun fordi hun likte det og ikke fordi det var bygdas dyreste? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 9 timer siden #43311 Del Skrevet 9 timer siden elskersommer skrev (2 minutter siden): Hvordan vet du att hun kjøpte det kun fordi hun likte det og ikke fordi det var bygdas dyreste? For at hun har nevnt det utallige ganger selvfølgelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 9 timer siden #43312 Del Skrevet 9 timer siden arnoyb skrev (4 minutter siden): For at hun har nevnt det utallige ganger selvfølgelig. Vinn-vinn for henne, da, at det både var det dyreste huset - og - at hun likte det… 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 9 timer siden #43313 Del Skrevet 9 timer siden LivEinar skrev (1 minutt siden): Vinn-vinn for henne, da, at det både var det dyreste huset - og - at hun likte det… 😉 Mulig det, jeg har ikke helt oppfatta det som skryt når hun snakker om pris, bare info. Men nå plager det meg heller ikke at hun tjener grovt på some, jeg vet at hun bare er en person som har funnet ut av å utnytte et marked og at det ikke er henne det er feil på men det at det er mulig å gjøre nettopp dette som er feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 8 timer siden #43314 Del Skrevet 8 timer siden arnoyb skrev (1 time siden): Mulig det, jeg har ikke helt oppfatta det som skryt når hun snakker om pris, bare info. Men nå plager det meg heller ikke at hun tjener grovt på some, jeg vet at hun bare er en person som har funnet ut av å utnytte et marked og at det ikke er henne det er feil på men det at det er mulig å gjøre nettopp dette som er feil. Enig i mye av det du skriver her, annet enn at jeg oppfatter veldig mye av det SET skriver og sier som generell skryt og selvskryt. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 7 timer siden #43315 Del Skrevet 7 timer siden Hun er flink til jobben sin. Provosere noe influencere gjør, folk tar screenshot, noe som gir engasjement. Hun diskuteres her, det gir henne engasjement. Sier det igjen, godt jobba Sara 👏👏👏 for folk går på limpinnen. Noen lærer aldri, de vil alltid la seg provosere av noen de hater. Som om du har gjort de noe privat. Noen kan man virkelig lure på om de kjenner deg privat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 7 timer siden #43316 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Angel75 skrev (19 minutter siden): Hun er flink til jobben sin. Provosere noe influencere gjør, folk tar screenshot, noe som gir engasjement. Hun diskuteres her, det gir henne engasjement. Sier det igjen, godt jobba Sara 👏👏👏 for folk går på limpinnen. Noen lærer aldri, de vil alltid la seg provosere av noen de hater. Som om du har gjort de noe privat. Noen kan man virkelig lure på om de kjenner deg privat. Hvis ikke dette er ironi -Kjenner du henne? Klart man blir «provosert» (forøvrig det er langt fra å bli «provosert» av oppførsel til å hate noen personlig ) av noen som manipulerer så åpenbart som SET og alskens andre influensere for den saks skyld. Hva er så galt med å påpeke det -for det er faktisk folk som ikke forstår at de blir brukt eller lar seg bruke. Vi som er i tråden her vet veldig godt hva som skjer ved å legge ut innlegg, men er nok ikke «bare» denne tråden som gjør at SET lever av SoMe. SET består nok til tross for denne tråden. Hvis man har lyst til å leve 24/7 av å være en som manipulerer folk for oppmerksomhet og penger på den måten influensere gjør så har man ikke så mye utviklet empati og samvittighet annet en ovenfor seg selv, tenker jeg da. men godt du evt kjenner henne på privaten og kommer på banen som ett sannhetsvitne om det motsatte👍🏻😁 Endret 7 timer siden av GulleGull La til tekst 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 7 timer siden #43317 Del Skrevet 7 timer siden GulleGull skrev (8 minutter siden): Hvis ikke dette er ironi -Kjenner du henne? Klart man blir «provosert» av noen som manipulerer så åpenbart som SET og alskens andre influensere for den saks skyld. Hva er så galt med å påpeke det -for det er faktisk folk som ikke forstår at de blir brukt eller lar seg bruke. Vi som er i tråden her vet veldig godt hva som skjer ved å legge ut innlegg, men er nok ikke «bare» denne tråden som gjør at SET lever av SoMe. SET består nok til tross for denne tråden. Hvis man har lyst til å leve 24/7 av å være en som manipulerer folk for oppmerksomhet og penger på den måten influensere gjør så har man ikke så mye utviklet empati og samvittighet annet en ovenfor seg selv, tenker jeg da. men godt du evt kjenner henne på privaten og kommer på banen som ett sannhetsvitne om det motsatte👍🏻😁 Støttes! Og enig i at det sikkert er godt for SET at hun har «an angel» som bestandig kommer på banen når noen kritiserer henne. Engelen har sjelden diskusjonsinnlegg, men er der alltid som trofast forsvarer. 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 5 timer siden #43318 Del Skrevet 5 timer siden GulleGull skrev (1 time siden): Hvis ikke dette er ironi -Kjenner du henne? Klart man blir «provosert» (forøvrig det er langt fra å bli «provosert» av oppførsel til å hate noen personlig ) av noen som manipulerer så åpenbart som SET og alskens andre influensere for den saks skyld. Hva er så galt med å påpeke det -for det er faktisk folk som ikke forstår at de blir brukt eller lar seg bruke. Vi som er i tråden her vet veldig godt hva som skjer ved å legge ut innlegg, men er nok ikke «bare» denne tråden som gjør at SET lever av SoMe. SET består nok til tross for denne tråden. Hvis man har lyst til å leve 24/7 av å være en som manipulerer folk for oppmerksomhet og penger på den måten influensere gjør så har man ikke så mye utviklet empati og samvittighet annet en ovenfor seg selv, tenker jeg da. men godt du evt kjenner henne på privaten og kommer på banen som ett sannhetsvitne om det motsatte👍🏻😁 Kjenner henne ikke nei. Men flere går jo på limpinnen, HVER GANG. Ser dere det ikke selv? Om du ikke føler deg truffet til å hate henne så er det jo det flott. Man trenger ikke å kjenne seg igjen i alt det noen skriver. Noen går i forsvar uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 4 timer siden #43319 Del Skrevet 4 timer siden Angel75 skrev (39 minutter siden): Kjenner henne ikke nei. Men flere går jo på limpinnen, HVER GANG. Ser dere det ikke selv? Om du ikke føler deg truffet til å hate henne så er det jo det flott. Man trenger ikke å kjenne seg igjen i alt det noen skriver. Noen går i forsvar uansett. Hvilken limpinne? Jeg selv kjenner godt til mekanismene, om det er det du mener? De fleste som kommenterer her vet jo hva som «skjer», man kan potensielt ved å kommentere snappen skape ett engasjement som SET bruker til sin fordel men det kan også bidra til å sette søkelys på kynismen som rår hos influensere, uavhengig av denne tråden eller andre influensertråder. Du selv er jo også med på å skape ett engasjement så godt jobbet til oss alle egentlig☺️ 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 4 timer siden #43320 Del Skrevet 4 timer siden Angel75 skrev (2 timer siden): Hun er flink til jobben sin. Provosere noe influencere gjør, folk tar screenshot, noe som gir engasjement. Hun diskuteres her, det gir henne engasjement. Sier det igjen, godt jobba Sara 👏👏👏 for folk går på limpinnen. Noen lærer aldri, de vil alltid la seg provosere av noen de hater. Som om du har gjort de noe privat. Noen kan man virkelig lure på om de kjenner deg privat. Et tappert forsøk på å få folk til å slutte diskutere og melde inn Sara Emilie? 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå