arnoyb Skrevet 20 timer siden #42801 Del Skrevet 20 timer siden Outandabout skrev (1 minutt siden): Støtter denne. Hun går på smeller igjen og igjen, og det er nok fordi hun er for kjapp på avtrekkeren Men de visker selv ut skille mellom privat og offentlig på det meste, og ønsker følgere skal føle seg som venner. Tenker at en konsekvens da er dette at de reagerer uten å tenke over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 18 timer siden #42802 Del Skrevet 18 timer siden Outandabout skrev (1 time siden): Støtter denne. Hun går på smeller igjen og igjen, og det er nok fordi hun er for kjapp på avtrekkeren Hun er rett og slett mindre intelligent. Ingen smarte mennesker hadde postet det hun har vrengt ut av seg de siste par dagene. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 16 timer siden #42803 Del Skrevet 16 timer siden Bibbi_ skrev (7 timer siden): Synes hun staten er idioter når de betaler ufør til familien hennes og seg selv for noen år siden? Eller når sønnen hennes ble syk? Eller er idioter når de la henne føde unger gratis på sykehus? Er de idioter siden barna kan gå gratis skole osv? 🤦♀️ Det er så panneklask. På lik linje når hun synes Forbrukertilsynet er noe dritt og hun gir f... i reglene dems. Nemlig, jeg betaler skatten min med glede med tanke på alt vi får igjen fôr det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13 timer siden #42804 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Orly skrev (2 timer siden): Nemlig, jeg betaler skatten min med glede med tanke på alt vi får igjen fôr det Om dama synes dette er så ille så må hun senke kravene sine og heller la dette være en liten bedrift med mindre inntjening. Nok til att de har det greit. Da slipper hun dette med all denne skatten som idiotiske staten krever av henne😊 Hører aldri Stordalen klager på samme måte å han tjener betydelig mer enn henne Endret 13 timer siden av elskersommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 13 timer siden #42805 Del Skrevet 13 timer siden Orly skrev (2 timer siden): Nemlig, jeg betaler skatten min med glede med tanke på alt vi får igjen fôr det Er jo ikke skatt på inntekt hun klager på da. Er jo penger som det allerede er skattet av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12 timer siden #42806 Del Skrevet 12 timer siden elskersommer skrev (1 time siden): Om dama synes dette er så ille så må hun senke kravene sine og heller la dette være en liten bedrift med mindre inntjening. Nok til att de har det greit. Da slipper hun dette med all denne skatten som idiotiske staten krever av henne😊 Hører aldri Stordalen klager på samme måte å han tjener betydelig mer enn henne Nei jeg har heller aldri hørt han klage på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 10 timer siden #42807 Del Skrevet 10 timer siden Era Vulgaris skrev (7 timer siden): Hun er rett og slett mindre intelligent. Ingen smarte mennesker hadde postet det hun har vrengt ut av seg de siste par dagene. Også skal hun belære andre om ting hun ikke kan selv. Gevinst på salg av egen bolig er skattefritt. Hun burde holde seg til det hun kan. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 4 timer siden #42808 Del Skrevet 4 timer siden Sol79 skrev (5 timer siden): Også skal hun belære andre om ting hun ikke kan selv. Gevinst på salg av egen bolig er skattefritt. Hun burde holde seg til det hun kan. Gevinst på salg av primærbolig er vel det som er skattefritt? Hun blander jo hus og leilighet i ett sett så man vet aldri hvilken det er snakk om 😅 uansett tror jeg ikke de kan regne med så mye gevinst på salg av huset, siden hun kjøpte da renta var ganske lav, og har kosta på uteområdet såpass mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 1 time siden #42809 Del Skrevet 1 time siden Dupers skrev (2 timer siden): Gevinst på salg av primærbolig er vel det som er skattefritt? Hun blander jo hus og leilighet i ett sett så man vet aldri hvilken det er snakk om 😅 uansett tror jeg ikke de kan regne med så mye gevinst på salg av huset, siden hun kjøpte da renta var ganske lav, og har kosta på uteområdet såpass mye Hun kom med et eksempel om en eldre minstepensjonist som måtte selge leiligheten sin fordi han ikke hadde råd til å betale formueskatten av leiligheten. Det var jo bare noe hun fant på, men så skrev hun også at han da måtte skatte av salget. Hun vet ikke at ligningsverdi og markedspris er to forskjellige ting, og at gevinsten på salget ville vært skattefri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 1 time siden #42810 Del Skrevet 1 time siden Sol79 skrev (16 minutter siden): Hun kom med et eksempel om en eldre minstepensjonist som måtte selge leiligheten sin fordi han ikke hadde råd til å betale formueskatten av leiligheten. Det var jo bare noe hun fant på, men så skrev hun også at han da måtte skatte av salget. Hun vet ikke at ligningsverdi og markedspris er to forskjellige ting, og at gevinsten på salget ville vært skattefri. Sånn som. Jeg forsto det var det en sekundærbolig det var snakk om i det eksemplet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 1 time siden #42811 Del Skrevet 1 time siden Sol79 skrev (8 timer siden): Også skal hun belære andre om ting hun ikke kan selv. Gevinst på salg av egen bolig er skattefritt. Hun burde holde seg til det hun kan. Da blir det ikke mye igjen, foråsiresånn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå